• 178.000 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.183 votes
Profile

24

ajckiller

• 34 messages
  • 40 votes

aryan wrote:
tja, de vader van Jack hebben we ook niet echt dood zien gaan en als die terugkeert is dat voor mij minder verassend dan Tony.

Tony komt wel weer terug!!! http://www.imdb.com/title/tt0285331/
Op IMDB staan de jaren waarin de acteurs meespelen. Tony staat bij 2009, dus die komt weer terug in seizoen 7.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat moeten we met een IMDB link van seizoen 1?

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Dat was al sinds oktober/november vorig jaar bekend, ajckiller Blader eens terug in dit topic voor meer informatie over het zevende seizoen.

ajckiller

• 34 messages
  • 40 votes

The Oceanic Six wrote:

Wat moeten we met een IMDB link van seizoen 1?

Hier staat van alles over seizoen 1-9.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

ajckiller wrote:

(quote)

Hier staat van alles over seizoen 1-9.

1 tot 7 bedoel je

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gister voor het eerst begonnen met het herkijken van 24. Heb de 1e 2 afleveringen van seizoen 1 weer gezien, is denk ik een jaar of 2 alweer geleden en ik heb seizoen 1 tot 5 pas 1x gezien in zijn totaliteit. Alleen de 6e heb ik dubbel gezien. Oke, het is iets minder verrassend zon herkijkbeurt, maar ik was veel alweer vergeten en Jack Bauer blijft ook een 2e keer briljant cool!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ik had het destijds na een kwart bij het tweede seizoen wel gezien. Misschien moet ik het binnenkort nog eens een tweede kans geven. Blijft wel dat er maar héél weinig series zijn die mij seizoenen lang blijven boeien. Eigenlijk alleen Scrubs op dit moment. Schiet eens op met dat nieuwe seizoen!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mm, opvallend. De meeste volgers die meer dan een paar afleveringen kijken raken verslaafd aan 24. Wat viel je tegen aan de serie dan?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb nu 8 afleveringen van seizoen 1 weer gekeken, het is wel jammer dat ik een aantal zaken al weet waardoor de verrassing wat minder is, maar ik merkte ook dat ik veel dingen weer was vergeten en die herken ik nu weer. Het blijft enorm prettig weer eens 24 te zien. Jack is in seizoen 1 ook al keihard bezig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo, gister seizoen 1 afgekeken. Jammer dat ik de enorme plottwist al kende doordat ik hem voor de 2e keer keek, maar het blijft een machtig mooi seizoen. Enorm spannend, goed uitgewerkt en het heeft een prima balans tussen actie, verhaal en menselijke emotie.
Zeker op het einde als Jack voorgelogen wordt dat zijn dochter dood is en op wraak uit gaat is gaaf! Je ziet hem als een hoopje ellende inzakken waarna hij de wapens pakt en achter de verantwoordelijken aangaat.
Binnenkort pak ik ook seizoen 2 weer eens uit de kast.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Op het IMDb-forum duikt steeds vaker het gerucht op dat Elisha Cuthbert weer terugkeert als Kim Bauer. (hier bijvoorbeeld.). Ik ben benieuwd wat er van klopt.

Nog wat nieuws: volgens Wikipedia is de tv-film 24:Exile hernoemd naar "24:Redemption". Daarnaast is men niet tevreden over de laatste zes afleveringen van de serie en zal het een en ander herschreven worden (zie hier).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elisha Cuthbert is returning back to the Bauer home. According to Entertainment Weekly, Cuthbert has officially signed on to come back as Kim Bauer, daughter of Kiefer Sutherland's Jack Bauer, on 24.

"Sources confirm to me exclusively that Cuthbert has inked a deal to reprise her role as Jack's lightning rod of an offspring for a season-ending arc that will no doubt trigger a new round of wholly outdated and painfully unfunny cougar jokes," said EW's Michael Ausiello in his Ask Auseillo column.

It also goes on to say that she will be appearing without her old boyfriend, originally played by C. Thomas Howell, but with a child of her own.

Dit bedoel je dus. Ik zou het super vinden! Niet dat Kim zo super was in het verhaal, maar het gaf 24 wel een bij Jack Bauer een veel meer persoonlijker tint. Jack deed alles in S1 om Kim te redden en dat vond ik toffer dan een atoombom, chemische bom of wat ook.

Van mij mag ze dus terugkeren. En ze is natuurlijk super lekker!

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Nieuw beeldmateriaal voor 24:Redemption, de televisiefilm:

(afbeelding)

En een trailer van de Britse tv-zender Sky (beter dan het origineel van FOX in mijn ogen): klik.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vet!

Wel raar dat de site hem nog Exile ipv Redemtion noemt. Maar echt, dit wordt genieten in november! Jack die onschuldige Afrikaanse kids redt!

Jack Bauer = Held!

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Geweldige trailer. Een echte typische Jack Bauer en ook weer een leuke setting. Ik ben erg benieuwd.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

De eerste recensies van de televisiefilm zijn geschreven en zijn behoorlijk positief: klik en klik.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Thanks!

Dat 1e artikel is overigens geen review maar een soort interview met de producer. Erg interessant, zeker de serie vragen onderaan.

Interessant was hij zegt over Wayne Palmers mogelijke coma dood:

''24 is such a weird world, unless you see them go down, they’re not out.''

En dat klopt, denk aan Tony.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo, in de laatste pakweg 2 maand heb ik seizoen 1 tot 3 afgekeken. Gister de laatste eps van S3. Wat een serie!

Ik hoor wel eens van vrienden dat ze niet aan 24 willen beginnen omdat ze denken dat het een hersenloze actieserie is met een Rambo die Jack Bauer heet. Maar hoe fout kunnen mensen zitten daarmee...Jack is enorm kwetsbaar als agent en mens gebleken. Welke actieserie eindigt een seizoen met de hoofdrolspeler snikkend in zijn auto omdat het allemaal te veel is geworden voor hem? Juist! Briljant einde van seizoen 3.

Binnenkort aan de 4e beginnen. Zo rond 24 Redemption heb ik 4 en 5 wel afgekeken. Seizoen 6 heb ik een half jaartje terug nog herkeken.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ik had ook seizoen 2 t/m 5 in drie maanden helemaal gekeken. Hoewel je er soms bijna gek van werd wist het me telkens te boeien. Wel was het gave aan seizoen 5 er wel een beetje af, maar ik heb inmiddels al een paar maanden 'clean' doorstaan zonder 24, dus ik ga spoedig aan seizoen 6 beginnen. Seizoen 1 heb ik nog niet gekeken omdat ik die niet kon vinden in de videotheek, maar ook die zal ik een keer gaan kijken.

Overigens kijk ik enorm uit naar 24: Redemption, ik hoop dat daar actiescènes iets beter in beeld komen, dat was namelijk het enige wat een beetje ontbrak aan seizoen 2 t/m 5. Een wat minder schokkende camera, en wat duidelijkere shootouts zijn ook wel zo fijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zit nu met herkijken bij seizoen 4. Wat zijn dat toch meesterlijke afleveringen, de jacht van Jack op de ontvoerders van Audrey en haar pa. Die bevrijding vlak voor het doodsschot, zo geniaal! 1 van de beste stukken uit heel de serie.
Straks weer verder kijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

http://videos.24fans.net/redemption_extended/

Hele hele gave trailer met een seizoen 7 preview, begint komende januari.

Trainer duurt bijna 2,5 minuut en heeft veel nieuwe beelden.

Ziet er zeer goed uit! Maar eerst later deze maand 24 Redemption!

PsychoBoyJack

• 244 messages
  • 72 votes

Na mijn idee ziet het er allemaal grootser en (nog) spectaculairder dan eerst.... bijna ''film achtig'' dan ''serie achtig'' , i like it. Ik zeg, bring it on!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Zo dat is nog eens een bad guy van formaat

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

PsychoBoyJack wrote:

Na mijn idee ziet het er allemaal grootser en (nog) spectaculairder dan eerst.... bijna ''film achtig'' dan ''serie achtig'' , i like it. Ik zeg, bring it on!

Ik ook. Er zit al genoeg diepgang en verhaal in de serie, het enige wat imo ontbrak waren duidelijke en mooie actiescènes(de actiescènes stelden nooit zo heel veel voor), maar nu hebben ze meer geld daarvoor, en dat kan goed gebruikt worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha hier valt mijn bek van open....de actie scene's in 24 zijn juist magnifiek. Ik heb zoveel ongelooflijke coole en zenuwslopende actiescene's gezien. Jack is geen Rambo, schiet er geen 500 in een half uur dood maar 24 zit propvol actie. Ontzettend stoere actie.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

The Oceanic Six wrote:

Haha hier valt mijn bek van open....de actie scene's in 24 zijn juist magnifiek. Ik heb zoveel ongelooflijke coole en zenuwslopende actiescene's gezien. Jack is geen Rambo, schiet er geen 500 in een half uur dood maar 24 zit propvol actie. Ontzettend stoere actie.

Weet ik, maar het komt niet altijd even goed in beeld door de schokkende camera, dat wordt gedaan omdat het anders teveel geld zou kosten. Nu is daar echter meer geld voor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat komt er niet goed in beeld dan? Ik heb gister seizoen 4 afgekeken, werkelijk weer propvol met magnifieke actiescene's. En goed in beeld gebracht, zoals een A product uit Hollywood het ook zou brengen.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

De website van 24 is vernieuwd, met nieuwe behind-the-scenes en een geweldig nieuwe trailer van het nieuwe seizoen (veel beter dan het origineel).

De trailer belooft ook heel veel actie.

24-website

Het vierde seizoen bevat een aantal mooie actiescenes, en zelden zijn die onprofessioneel volgens mij. Een schokkende camera heeft weinig te maken met hoge kosten, je ziet handheldcamera's in heel veel Hollywoodfilms tegenwoordig. Het is inderdaad wel een beetje een camouflage om een knullige actiescene wat meer te laten lijken bij hele goedkope films.

De enige knullige scene uit de geschiedenis van 24 die mij bij staat is aan het einde van het vierde seizoen, als Habib die toren uit valt.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ik stel mijn mening bij, in seizoen 6 ziet het er weer heel gelikt uit. Blijkbaar had ik een verkeerd beeld in mijn hoofd van de actiescènes, omdat ik me er weinig van kon herinneren.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gewoon alles herkijken, is sowieso geweldig om te doen bij 24

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.