24
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik dacht dat seizoen 7 ook al in Afrika zou starten...
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik meende dat dat oorspronkelijk het plan was maar dat dat plan weer aan de kant geschoven was. In ieder geval, Jack Bauer in het buitenland (dat neem ik aan tenminste), ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
De prequel speelt in Afrika af en tijdens die prequel wordt hij verzocht om terug te keren naar Amerika voor een onderzoek (ergens gelezen op een blog)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik hoop dat ze snel informatie geven.
Niet alleen over s7, maar zeker over de 24 film van het najaar.
Wie van de oldies spelen op zeker mee, wat voor soort verhaal wordt het etc.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Zet het maar in je agenda:
Today, FOX confirmed that Jack Bauer would battle an international crisis in South Africa in the two-hour prequel set to air on Sunday, November 23 at 8 p.m.
While Jack is busy in South Africa (these scenes were shot on location by the way), the U.S. citizens are welcoming new president Allison Taylor. The network also reveals that these events will take place a few months before Day 7 and will set stage for the drama to be faced by the characters in the new season.
Executive producer Howard Gordon reassures fans by saying the prequel will explore Bauer's complex emotional state of mind and will still feature the suspense they have grown to love and expect from the series.
Day 7 of 24 will air on Mondays at 9 p.m. starting in January 2009. The series will also celebrate its 150th episode during this seventh season.
http://www.tvsquad.com/2008/05/15/fox-releases-official-information-about-the-24-prequel/
Het is dus nog wel even wachten, 23 november 2008 voor de prequel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Thanks, eindelijk een datum bekend!
Wel lang nog 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Een nieuwe cast member:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nice! Prima acteur!
Ik kijk er naar uit. Goed dat jij af en toe het nieuwe 24 nieuws hebt 
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Erg goed nieuws, een goede acteur. Ik begin nu echt het vertrouwen in de makers te krijgen dat dit seizoen een van de beste ooit zal worden.
Wisten jullie trouwens al dat Robert Carlyle (Trainspotting, The Full Monty) een rol zal spelen in het prequel?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Same for me. Ik vind S6 trouwens iets wat teleurstellen, maar ook nog aardig goed. Ik hoop dat ze het niveau van S5 kunnen terughalen. Spanning, hard, emotioneel, actie, verhaal...alles had dat seizoen.
De prequel moet ook spannend worden, heb je een mooie intro op S7.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jacks back! 
1e beelden van de najaarsprequel, spelend in Afrika!

aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Een nieuwsbericht over hoeveel tijd er tussen seizoen 6 en 7 is verstreken
Quick: how old is Jack Bauer?
24 joins the time-jump craze
Quick: how old is Jack Bauer?
If you guessed "in his 40s," you're wrong. He's actually in his 50s! At least he will be when the new season of 24 starts on FOX in early 2009. The network has revealed that Bauer will have aged four years when the show returns in January. Chloe will no longer be pregnant -- she'll have a four year old. At least this is more realistic than what you see on soap operas, when a character will have a kid and then that kid will come back two years later and suddenly be a teenager.
In the first season of the show, Bauer was 35 years old, so 17 years have passed on the show. In real life, actor Kiefer Sutherland is 41 years old (he's younger than me? Jeez).
24 joins the ever-growing list of TV shows that are using time jumps as pivotal plot developments, including Lost and Desperate Housewives.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat betekend dus dat er 15 jaar ongeveer tussen seizoen 1 en 7 zit. Dochter Kim zal dan dus ook onderhand richting de 40 gaan in de serie 
The shameeeeeee
Wel goed dat ze dit realistisch aanpakken. En hopelijk krijg je geen gezeik met baby's in de serie zoals in een vroeger seizoen toen Kim bij CTU op zon baby moest passen. Gaaaaap.
Keert Audrey trouwens terug? Aangezien seizoen 6 jeweetwel afliep...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dacht dat hij afscheid nam van Audrey in die laatste ep
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hij ziet er inderdaad oud uit op die foto's man 
Krijg er nog meer zin in nu ik dit zo zie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, maar daarom kan ze wel terugkeren. In principe is ze zijn grote liefde, al vanaf seizoen 4...
MGpower
-
- 103 messages
- 44 votes
De prequel moet ook spannend worden, heb je een mooie intro op S7.
Volgens mij staan de film en de serie los van elkaar... Ik heb ergens gelezen dat de serie eigenlijk begin 2008 al in de VS op de buis had moeten zijn, maar dat dit verplaatst was naar begin volgend jaar... Om dat grote gat op te vullen hebben ze een TV film gemaakt die tussendoor kwam. Die komt volgens mij in November op de buis.
Ik kan het ook fout hebben hoor... Tenslotte worden er op internet wel vaker verhalen verkondigd die niet waar zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het klopt deels wat je zegt. Om het gat van een heel jaar op te vullen zonder 24 is er een ''film'' prequel gemaakt.
Maar die film heeft wel met seizoen 7 te maken. Het speelt zich af tussen seizoen 6 en 7 en is een inleiding op het begin van seizoen 7. Je zal denk ik zonder dit ook wel seizoen 7 kunnen zien maar ik denk dat het iets helderder wordt als je de film ook kijkt. Ik als 24 addict kijk sowieso alles 
ajckiller
-
- 34 messages
- 40 votes
Super serie. Ik heb seizoen 1-6 vorige week binnen gekregen. Ik heb in 3 dagen seizoen 1 en 2 gezien. Heel erg verslavend. Ik heb ergens gelezen dat Kim er in seizoen 5 uit gaat. Heeft iemand ergens iets gelezen dat ze ook weer terugkomt?
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Wow, drie dagen. Ik heb drie maanden over de eerste vier seizoenen gedaan. Kim gaat er al na het derde seizoen uit en keert in het vijfde seizoen kort terug. Ze zou terug kunnen keren maar daar is niets van bekend. De actrice heeft wel aangegeven dat ze zou willen terugkeren indien de makers dat willen.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Wow, drie dagen. Ik heb drie maanden over de eerste vier seizoenen gedaan. Kim gaat er al na het derde seizoen uit en keert in het vijfde seizoen kort terug. Ze zou terug kunnen keren maar daar is niets van bekend. De actrice heeft wel aangegeven dat ze zou willen terugkeren indien de makers dat willen.
de makers brengen Tony terug, dus de deur kan dan voor iedereen open staan: president David Palmer, Nina Myers, Michelle Dessler etc. [/quote]
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Elisha Cuthbert heeft aangegeven dat ze nu wel weer in de rol van Kim wilt kruipen. Maar of ze nog nodig is...ik vond haar aanwezigheid altijd prettig. Mooie meid en ook al was haar rol nooit erg uitgebreid, de vader-dochter relatie met Jack vond ik goed uitgewerkt. Jack zou voor Kim alles doen en dat heeft hij, zeker in s1, ook gedaan.
PS: Aryan, Tony was voor ons dood, maar we hebben hem nooit echt dood zien gaan. Met hem kon je nog wat veranderen. Maar Nina Meyers is doorzeeft met kogels door Jack, Michelle is opgeblazen in een auto en David Palmer is door een sniper door zijn kop geschoten, dus 0% dat zij nog terugkeren of je moet een prequel maken.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Elisha Cuthbert heeft aangegeven dat ze nu wel weer in de rol van Kim wilt kruipen. Maar of ze nog nodig is...ik vond haar aanwezigheid altijd prettig. Mooie meid en ook al was haar rol nooit erg uitgebreid, de vader-dochter relatie met Jack vond ik goed uitgewerkt. Jack zou voor Kim alles doen en dat heeft hij, zeker in s1, ook gedaan.
PS: Aryan, Tony was voor ons dood, maar we hebben hem nooit echt dood zien gaan. Met hem kon je nog wat veranderen. Maar Nina Meyers is doorzeeft met kogels door Jack, Michelle is opgeblazen in een auto en David Palmer is door een sniper door zijn kop geschoten, dus 0% dat zij nog terugkeren of je moet een prequel maken.
tja, de vader van Jack hebben we ook niet echt dood zien gaan en als die terugkeert is dat voor mij minder verassend dan Tony. Een van de weinige minpunten van 24 is dat er zoveel karakters doodgaan en ik ben erg benieuwd met de verklaring voor Tony.
Ik kan ook vele verklaringen bedenken:
Nina had een kogelvrij vest aan
David Palmer was een dubbelganger omdat de echte al wist van een aanslag
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet mee eens. Niet dat Tony erg logisch is voor een terugkeer, maar die is niet met kogels doorzeeft en dat zijn Nina en David overduidelijk wel. En David had geen dubbelganger want Wayne, zijn broer was bij hem op het moment. Tony is van alle onwaarschijnlijke overlevenden de meest logische die terugkeert.
Ik ben het wel met je eens dat er teveel doden vallen onze de reguliere cast. Ik mis Michelle, Tony en David. Zeker die laatste 2 vond ik echt heel erg. David ging ook op een onwaardige manier door. In de 1e minuutjes van het seizoen zonder enige glans, Dat verdiende iemand met zijn 24 status niet. Sowieso had ik hem graag nog erbij gehad. Samen met Tony en Buchanan de enige vrienden die echte vrienden van Jack waren.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
David Palmer was een dubbelganger omdat de echte al wist van een aanslag
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
24: Exile trailer. De najaarsfilm tussen seizoen 6 en 7. Jack in Afrika is best stoer!
MK2210
-
- 10 messages
- 8 votes
Toffe trailer! Straalt toch een heel andere sfeer uit dan 24 in de USA. Ook weer wat bekende gezichten in de trailer (Jon Voight, Robert Carlyle). Ben benieuwd
Wel grappig trouwens dat je die muziek van Clint Mansell (Lux Aeterna geloof ik) erg vaak in trailers terughoort, ook hier weer.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Wat een verschrikkelijke voice-overstem zeg. Ziet er verder spectaculair uit. Als dit een trailer voor een film geweest zou zijn dan zou ik hem misschien over een jaar eens gehuurd hebben, maar ik heb er vertrouwen in dat makers er wat van maken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Voice over kan beter ja, maar de beelden zijn wel goed.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Trailer ziet er gaaf uit, ben benieuwd naar het verhaal en hoe dit gaat aansluiten op seizoen 7