• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

24

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Scheelt dat threshold op de tv komt elke maandag.

Goede serie, en laat me de puinhoop van stakende schrijvers vergeten:)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

24 to Become 10 and 14?

There's been no official word as to the fate of 24 ever since the writers' strike began. While the hit series was supposed to premiere in January, it was moved to an as-yet undisclosed later date, with only eight episodes produced so far for Season 7. Now, TV Guide's Michael Ausiello is reporting that the show may return to the air in a 10 to 14 episode run in the fall which would tell a complete story, and then come back later next spring with another 10 or 14 episodes that would tell a separate story. Our own sources have also confirmed this as a real possibility. These two "mini-seasons" are viewed as extreme measures since it affects the show's traditional format of airing 24 episodes without interruption. However, as Ausiello reported, proponents argue that "these are desperate times."

If 24 were to be completely pushed to next year, that would make it a year and a half with no Jack Bauer. And the last season was a dreary one, not well liked by fans or critics. In fact, in the run up to the aborted premiere of Season 7, the series' creators spent some time telling the press (and fans) that they were unhappy with Season 6 and planned to do better. With some of the casting news, such as Cherry Jones as a woman president, and the return of Tony Almeida, fans are eagerly awaiting what promises to be a strong return for Bauer and company.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

De staking is voorbij, de toekomst van seizoen 7 is nog onzeker, misschien wordt het januari 2009

**edit** dit seizoen wordt het zeker niet, was ff in de war met fall waarmee de herfst = september/oktober wordt bedoeld

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Hier wordt gevreesd dat we seizoen 7 niet voor de herfst de zien krijgen, in het nieuwe tv-seizoen.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

En volgens producent David Fury kan het nog zelfs duren tot januari 2009. Nog bijna een jaar!

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Fox heeft afgelopen donderdag bekend gemaakt dat het zevende seizoen is uitgesteld tot januari 2009. Als Fox nog dit seizoen was begonnen met uitzenden van 24 hadden ze de seizoensfinale in de zomer moeten uitzenden, geen gunstige tijd.

Zie hier.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

I know, ben al een paar dagen in de rouw...

Shit zeg, een jaar wachten!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik ben maar begonnen met het kijken van seizoen 3 van 24, het eerste seizoen dat ik heb gezien van 24 (mijn volgorde was 3, 4, 1, 2, 5, 6 )

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Jacques Bouwers maakt het zich altijd zo moeilijk..

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Zouden ze misschien meteen beginnen met de 24-film, die gepland staat voor 2009? Dat verklaart waarom ze niet gewoon in de herfst met de uitzendingen beginnen.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

24 is nog verslavender dan Prison Break, en het houdt ook maar niet op lijkt het...

Ik zit nu in sezoen 4, aflevering 6...nog 18 uur te gaan tot de volgende

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

24 is voor mij ook de meest verslavende serie aller tijden. Wat meewerkt is dat elk seizoen een apart verhaal heeft (alhoewel gelukkig wel meerdere verhaalelementen meegenomen worden naar de volgende seizoenen), waardoor de verhalen zelden uitgemolken worden (behalve bij seizoen 2 en een gedeeltelijk seizoen 4) en het interessant blijft.

Seizoen 4 vond ik trouwens enorm goed beginnen, zeker de eerste paar afleveringen. Halverwege het seizoen gaat het allemaal iets te lang door, maar het einde is weer erg goed. Wacht maar tot je seizoen 5 ziet, Nunen!

bimbel

• 20 messages
  • 15 votes

Ik vond serie 1 en 5 zeer goed.

Serie 6 vond een beetje tegenvallen, maar dat kan komen doordat ik al 5 seizoenen van 24 heb gekeken.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Seizoen 6 wordt door velen gezien als het minste seizoen. Ik vond het persoonlijk zelf ook de minste, maar nog steeds moeite waard. Ik geef je groot gelijk dat serie 1 en 5 zeer goed zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Flauwekul dat men seizoen 6 slecht noemde. Het was een tegenvallend 24 seizoen, maar nog altijd beter dan het meerendeel van de actieserie's. Ik heb ook van s6 zeker genoten. Alleen had het de pech dat het na seizoen 5 kwam die absoluut het beste van alle 6 de seizoenen was. Maar is seizoen 6 nou slechter dan bv 2 of 4?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:
Flauwekul dat men seizoen 6 slecht noemde. Het was een tegenvallend 24 seizoen, maar nog altijd beter dan het meerendeel van de actieserie's. Ik heb ook van s6 zeker genoten. Alleen had het de pech dat het na seizoen 5 kwam die absoluut het beste van alle 6 de seizoenen was. Maar is seizoen 6 nou slechter dan bv 2 of 4?

Ja
6 was spectaculair, maar het verhaal was een beetje vreemd opeens blijkt Jack Baur een evil broer en vader te hebben

En er waren weer vele karakters zinloos gedood. Het verhaal zelf was ook niet echt vernieuwend Het is iets van de 3de of 4de keer geweest dat het gebouw van CTU werd aangevallen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, zoals ik al zei was seizoen 6 tegenvallend. Ze speelden teveel op de herhaling.

Maar dan nog, ik heb toch genoten van een stel mooie afleveringen. Jack vs Fayed was trouwens 1 van de beste kills uit de hele serie

En eind seizoen 5 werden Jacks familieleden al geintroduceerd he, al wisten we niet wie ze waren.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

Ja, zoals ik al zei was seizoen 6 tegenvallend. Ze speelden teveel op de herhaling.

Maar dan nog, ik heb toch genoten van een stel mooie afleveringen. Jack vs Fayed was trouwens 1 van de beste kills uit de hele serie

En eind seizoen 5 werden Jacks familieleden al geintroduceerd he, al wisten we niet wie ze waren.

Ja oke eigenlijk is dat wel een positievere manier, seizoen 6 was niet slecht maar minder goed. Een minder punt was ook dat na de eerste twee afleveringen dacht je echt: wow deze terroristen zijn zeer goed georganiseerd en na een dag is alles in elkaar gedonderd.

Ik kijk nu seizoen 3 en ik vind dat seizoen qua verhaal wel orgineel, maar voor de tweede keer een seizoen kijken is minder spannend.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Heel goed nieuws dat een beetje goed maakt van het uitstel: er zal een twee uurdurend prequel worden uitgezonden in de herfst van 2008, dat de gebeurtenissen tussen s06 en s07 laat zien, zie hier

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wauw!

Hier ben ik wel blij mee. Een soort 24 film dus...

Dit gaat zich dus afspelen na het afscheid van Audrey en de nieuwe start die Jack gaat maken in s7.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Van het weekend ben ik met seizoen 6 opnieuw gestart; heb de 1e 4 afleveringen nu weer gekeken. Ik wil het seizoen namelijk eens achter elkaar zien en niet zoals toen met het elke week wachten op een nieuwe ep. De 1e afleveringen zijn echt geweldig met de uitgeleverde Jack, Curtis en de nuke...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

De 1e afleveringen zijn echt geweldig met de uitgeleverde Jack, Curtis en de nuke...

toen kreeg je ook de indruk dat het echt super terroristen waren

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb nu precies de helft van de afleveringen weer gezien en het blijft pijnlijk hoe weinig Jack Bauer er in voorkomt....soms doet ie maar 2x een paar minuutjes in een aflevering mee en de rest is CTU en president geneuzel..zucht. De scene's waarin Jack wel zit zijn overigens wel erg sterk.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Ergens halverwege de serie is er een aflevering waar Jack Bauer volgens mij drie minuten in te zien is. Dat was behoorlijk dramatisch. Wat ik ook storend vond is het personage Sandra Palmer, dat werkelijk niets toevoegde aan het verhaal en opeens verdwijnt. Wat mij opviel is dat ongeveer driekwart van het seizoen "gejat" is van voorgaande seizoenen (denk aan Bauer bij het Russische consulaat, weer een kernbom, weer CTU dat binnengevallen wordt door terroristen en ga zo maar door). Toch blijft 24 voor mij de beste serie ooit gemaakt (want de spanning zat er ook in het zesde seizoen nog dik in!),

Nog twee video's die ik wel de moeite waard vond:

Samenvatting seizoen 6

24 seizoen 1 t/m 6

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Een hele hoog personage's kwamen, verdwenen en kwamen terug...of een andere volgorde.

Denk aan Jacks vader, Josh, Sandra Palmer, Karen Hayes....nog stommer was dat Wayne Palmer na de aanslag op de OK komt te liggen maar dat je daarna niks meer verneemt van hem behalve af en toe dat ie oke is. Ik had hem op het einde wel terug willen zien...

Maar daarmee kan ik leven...niet met het feit dat Jack Bauer gewoon echt te weinig ingezet is. Ik kijk 24 vooral om Jack Bauer. Niet om CTU of het Witte Huis...

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

Ben heel benieuwd hoe seizoen 7 wordt.

Want de laatste seizoenen vond ik het toch minder worden. Niet dat het opzich minder werd. Maar het werd te veel van hetzelfde en daardoor ook te voorspelbaar. En dat is imo juist de kracht van de serie het onvoorspelbare.

Maar het blijft natuurlijk een van de beste series ooit gemaakt. imo is alleen The Sopranos beter en Lost komt ook aardig in de buurt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Celstraf Kiefer Sutherland goed voor '24'

Uitgegeven: 3 april 2008 06:02

Laatst gewijzigd: 3 april 2008 09:47

LONDEN - De zeven weken die acteur Kiefer Sutherland onlangs in de cel doorbracht nadat hij dronken in de auto was gestapt, hebben een positief effect op het nieuwe seizoen van de thrillerserie 24.

Dat vertelt zijn vader Donald Sutherland donderdag op de website van de BBC. Zijn zoon vertolkt al zes jaar lang de rol van de keiharde terrorismebestrijder Jack Bauer.

"Kiefer heeft de tijd in de cel gebruikt om na te denken hoe hij de serie nóg beter kan maken", aldus zijn vader. "De komende twee seizoenen van 24 zullen tot de beste Amerikaanse televisie ooit gemaakt behoren."

Relatie

De 72-jarige Donald Sutherland bevestigt in het interview ook dat zijn zoon hem inderdaad heeft gevraagd om de vader te spelen van Jack Bauer. "Ik wilde alleen meedoen als de relatie tussen vader en zoon Bauer zich interessant zou ontwikkelen", vertelt Donald.

"Maar dat konden de schrijvers helaas niet garanderen." Daarom heeft acteur James Cromwell die rol op zich genomen.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

En hier de promotiefoto van de cast van het zevende seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zag hem van de week al, erg strak. Het blijft gek, Tony Almeida...maar wel zoooo mooi!

Ik kijk er echt naar uit, baal nog altijd zwaar dat seizoen 7 pas in januari komt...

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Volgens CNN zal de prequel dat in de herfst wordt uitgezonden zich in Afrika afspelen (scroll naar onderen voor meer informatie).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.