• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.694 votes
Profile

Entourage (HBO)

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik kijk nu wat afleveringen op ned 3, wel grappig hoor, toch wel een beetje soprano's die een leukere paddoscene had. Ook al is deze ook wel erg grappig. Tripscenes zijn altijd erg leuk.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Enige serie die ik volg naast Curb Your Enthusiasm. Altijd genieten dit. Vooral met Johnny Drama en Ari Gold natuurlijk. Waarom zie ik deze gasten niet in meer films voorbij komen? Laatste film waarin Jeremy Piven echt een grote rol had was The Goods, want die Spy Kids films tel ik niet mee.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

dat zijn ook de 2 enige series waarbij ik echt uitkijk naar het volgende seizoen.

je moet the blob eens kijken, met een langharige johnny drama als jeugdige delinquent op een brommertje

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Haha, klinkt goed. Ik zal die dan eens proberen te pindakazen of kijken of ie voor een aardig prijsje op de kop is te tikken.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Johnny Drama (Kevin Dillon) heeft ook nog een klein rolletje in Platoon, was ie ook nog heel jong!

Eén van mijn favoriete series, heb het nu denk ik 4 keer helemaal gezien haha. Kan er nooit genoeg van krijgen, sublieme humor. Vanaf seizoen 3 wordt het echt het leukste

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik zag een 'jonge' Kevin Dillon laatst ook in The Blob. Prima film ook verder.

Ceeda7

• 3544 messages
  • 1381 votes

Net alle seizoenen uitgekeken.

Seizoen 1 begint leuk, met kennismaking van alle personage's en de soms absurde gebeurtenissen van rijke mensen. Dan is duidelijk dat de serie het eerder luchtig opneemt.

Seizoen 2 gaat verder op dit elan.

Seizoen 3 is volgens mij het beste, de inbreng van de homoseksuele assistent Lloyd is een zegen voor de reeks. De interactie tussen Ari en Lloyd is geniaal. Ari wordt schitterend neergezet en zijn uitlatingen en woede blijven uiterst lachwekkend. Tevens wordt het duidelijk dat het hoofdpersonage E eigenlijk niet helemaal niet goed kan acteren (vind ik persoonlijk). Johny Chase is eveneens hilarisch.

Daarna gaat het niveau van de reeks bergaf. De vrees voor werderkerende gebeurtenissen was aanwezig, en is dus uitgekomen. Johny Chase die aan geen rol geraakt ( please geef hem toch die eer die z'n personage verdient! Vooral de relatie E en Sloan irriteert me mateloos, en zeker nu ze blijken verloofd te zijn. De vete tussen Ari en ex-medewerkers + struggelingen met z'n vrouw blijven toch wel het meest interessant.

Tevens worden de reeks na seizoen 3 iets ernstiger en serieuzer, de keerzijde van een vallende ster spraken me wel aan.

Op naar seizoen 8, maar m'n enthousiasme is verdwenen na het laatste seizoen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik heb seizoen 1 t/m 4 goedkoop op de kop kunnen tikken en ben pas geleden begonnen met kijken. Nu ben ik zo ongeveer aan het einde van seizoen 2.

En ik heb een nieuwe held: Ari Gold.

Wat is die vent übercool. De fantastische oneliners zijn nog niet op 6 handen te tellen. Alleen al voor hem zou je de serie moeten kijken.

"Call Josh Weinfuck, the lightweight pen stealing fuckface"

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook een serie held van mij, vooral samen met Lloyd .

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

aka Yoko.

Claudine58

• 5 messages
  • 0 votes

Hallo,

ik ben een grote fan van Entourage en op Tv gids heb ik kunnen zien dat ze op ned 3 de serie tonen. Misschien zijn er nog andere series die jullie graag zien vermeld?

groetjes,

Claudine

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

Vanavond aflevering 1 op acht ga zeker kijken!

miss_efron

• 195 messages
  • 132 votes

De britse serie Miranda is echt hilarisch goed!zo grappig!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

24 juli is de premiere

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Volkomen terecht dat Piven hier meerdere awards voor binnen heeft gesleept. In seizoen 3 krijg je zowaar medelijden met hem. Niet lang overigens, want de tirades zijn binnen no-time terug.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

801 is degelijk, maar niets bijzonders. Wagonlading vrouwen en een klein beetje Sloan maar

De pionnen zijn weer neergezet, dus nu afwachten hoe het verder gaat.

Drama is nog steeds een drama, acteur en personage.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ik vond het best tof, heb er zin in!

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

oooh shit! Eindelijk ff pindakazen. Heb vd week ook seizoen 7 gereserveerd bij bol.com

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Did you guys come together? If not, do you want to?

That's Caroline Reysha, a new Victoria's Secret girl. I have to fuck this. .

Fijne cameo van Galecki. Sterke eerste episode. Al had ik de time gap weer niet verwacht, maar deze tijdsprong zorgt er wel voor dat je de 'zware' drama skipped en doorgaat wat weer typisch Entourage is. Heerlijke punchlines en eyecandy (die AA slut bus ). Lijntjes worden weer uitgezet voor de rest van het seizoen, en Entourage is weer terug. Thank god. Fijn dat ook Till I Collapse tijdens de end credits te horen was (ook één van mijn favoriete Eminem tracks), ook een mooie tribute naar de overleden Nate Dogg .

Koren

• 3 messages
  • 0 votes

Zeer mooie aflevering!

Vond persoonlijk de sprong in de tijd wel nodig, wat er anders zou gebeurd zijn met Vinnie, kon nooit boeiend worden imo.

Ari is al meteen weer op niveau, zijn reactie op Lloyd, in het begin van de aflevering, geniaal

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

what the? Helemaal niks van meegekregen! effe download aanslingeren.

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Entourage is weer van start.

Erg leuke aflevering moet ik zeggen. Vincent komt net uit het afkickkliniek en Drama die ervoor zorgt dat er nergens alcohol is. Sloan die het allemaal moeilijk maakt voor E. De eerste beelden van Johnny goes Bananas. Maar hoezo ziet de vrouw van Ari, the misses, opeens iemand anders? kwam toch ineens uit de lucht vallen.

Komt er eigenlijk nog een 9e seizoen of wordt dit de laatste?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nog 7 aflevering en dan finito.

Zo out of the blue was dat toch niet? Ze wou duidelijk een 'separation break', en dan kan zoiets voorvallen. Ondankbaar secreet, meneer regelt La Aguilera en dan dit er voor terug krijgen. Optiefen met dat viswijf .

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Ari die net doet of ie dronken is haha. Het blijft een heerlijke show, heb nu al weer zin in de volgende aflevering!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Scotty Lavin: Fuck her, fuck her, fuck her, fuck her, fuck it, i'll fuck her

Eens met NW, tijdsprong goede zet. Leuke opener, alleen Drama gaat nu wel echt over de rand van het genietbare. Aftiteling track is ook weer geweldig, was te lang geleden dat ik 'Till I collapse' had gehoord.

Mooi ook dat Entourage een platform blijft voor allerlei acteurs/actrices om hun brave serie-imago wat bij te slijpen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik hou nog even een voorbehoud. Vond de aflevering zeker niet helemaal geslaagd. Beetje flauw bij vlagen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Potdomme, niet in de gaten gehad dat het weer begonnen is. Binnentrekken die hap!

Edit:
Gezien, maar erg matig. Het niveau volhouden is een kunst, nu gaan een aantal aspecten vrij over-the-top. Drama die nog erger flipt dan voorheen, Vince die weer de rustige hippie uit seizoen 2 (of 3?) is.
Er is een grote sprong gemaakt waarbij een aantal soap-achtige taferelen gelukkig zijn overgeslagen, het afkickproces van Vince en de 'scheiding' van Ari bijvoorbeeld. Maar ook zaken die wel boeiend zouden zijn geweest om te zien, zoals E met zijn eigen agency en daardoor de break-up met Sloan, de ontwikkeling van Johnny's Bananas etc. De rest van het seizoen maar afwachten, ze hebben tot nu toe steeds bewezen er weer een boeiend seizoen van te kunnen maken!

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

héééy Eric.. FUCK YOU!

Episode 2 is weer erg leuk! Ari die weer helemaal doordraait en een leuke uitval tegen Lloyd heeft

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Beter dan eerste aflevering. Dice lijkt me geen goede invloed op Drama Wel fijn om Sloan weer te zien, al lijkt het voorlopig voor het laatst, al zie ik het wel gebeuren dat ze uiteindelijk allemaal teruggaan naar New York, waar het begon..

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Poor guy must fuck like dog shit Drama op zijn best!

Verder weer een prettige episode. Ari mag nog wel iets meer over de rooie gaan overigens!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.