• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Entourage (HBO)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Is er iemand die dit kijkt? Volgens mij niet in Nederland op tv, maar via alternatieve kanalen (of import-dvd) wel te zien.

(afbeelding)

Entourage

Geweldig grappige serie, losjes gebaseerd op ervaringen van executive producer Mark Wahlberg. We volgens upcoming actor Vincent Chase in zijn weg door Hollywood. Hij wordt omringd door zijn oude vrienden: Eric ("E", nu z'n manager), z'n oudere broer Johnny "Drama" (ooit eens een rolletje gespeeld in een serie, nu hopeloos op zoek naar nieuw succes) en slacker Turtle.

De serie moest even op gang komen, maar vooral in seizoen 2 (waar Vince een rol probeert te krijgen in de nieuwe James Cameron film "Aquaman") gaat de serie helemaal los. Naast het heerlijke gekibbel tussen de losers Johnny en Turtle, en de hilarische agent Ari, geeft de serie een leuk kijkje in Hollywood. Van indie festivals als Sundance tot Harry Knowles-achtige internet-nerds. Daarnaast een shitload aan bekende acteurs die als zichzelf op komen draven.

Aanrader.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Heb vorige week seizoen 1 hiervan binnen gekregen, ga er vanavond (pas) aan beginnen. Had op vakantie één aflevering toevallig gezien en moest erg lachen om die agent van hun, volgens mij gespeeld door Jeremy Piven die ik al grappig vond in Old School. De rest van de cast ken ik nog niet of spreekt me nog niet echt aan maar heb zo'n gevoel na alle lovende berichten dat dat gaat veranderen de komende dagen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jeremy Piven is inderdaad ge-wel-dig, vooral in seizoen 2.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Hmm...zit net een beetje rond te zoeken maar zo te zien is seizoen 2 nog niet op (pre-order) DVD uit. Laat ik nou maar beter eerst aan seizoen 1 beginnen want anders schiet het ook niet op

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Net klaar met seizoen 1, en tot nu toe is het een (aardig) leuke serie. Heb namelijk steeds zo'n gevoel dat de serie op gang moet komen, waarschijnlijk doordat de aflevering die ik eerder één keer zag er eentje uit seizoen 2 was. Desondanks kon ik tijdens seizoen 1 toch wel een paar keer hard lachen (let's hug it out, bitch), ook (heel) veel leuke gastrollen van onder andere Val Kilmer als onherkenbare hippie en vele andere celebs (oa Jessica Alba, Luke Wilson, Scarlett Johannson) die even als zichzelf komen opdraven.

Ben nu seizoen 2 aan het downloaden gezien ik toch wel errug benieuwd ben naar hoe Johnny's carriére zich verder gaat ontwikkelen, of Vince's z'n nieuwe film wat gaat worden en welke andere celebs er nog voorbij gaan komen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Inmiddels weer begonnen op HBO

johanm3

• 272 messages
  • 433 votes

Zeer goede serie!!

ben momenteel helemaal bij ( seizoen 3 afl 12 ) en las dat ze inmiddels ook in nederland op dvd te koop zijn ( seizoen 1 en 2 )

Echt een super aanrader *****5!

Hagele

• 184 messages
  • 821 votes

Eesrte seizoen pas gezien. Geloof dat er ook pas 1 seizoen tot nu toe hier gereleased is.

Erg grappig!!

Hoop dat volgende siezoenen ook snel gereleased zullen worden op dvd hier in Nederland.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Seizoen 2 is gewoon in bij de lokale CD/DVD-boer hier te koop voor rond de 40,- eurootjes.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Voor de onbekenden hiermee, word vanaf vandaag elke zaterdag om 19.55 uitgezonden op BNN (NED3).

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Was erg leuk, ik ga dit wel even volgen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Sezieon 2 begint al leuk .

Ghorys

• 6 messages
  • 0 votes

heb inmiddels seizoen 2 helemaal gezien en 3/4 van seizoen 3 echt geweldige serie seizoen gaat helemaal los. wat een toffe serie. seizoen 4 loopt in amerika inmiddels.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Beetje dwalend over tv-links op deze serie gekomen. Erg geestig dit! Briljante rol van Jeremy Piven met zijn konings one-liners. Nu 5 afleveringen gezien, gelukkig is het vakantie dus de marathon taferelen zoals bij heroes kunnen weer beginnen!

Wordt dit overigens nog uitgezonden door BNN?

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Inderdaad zeer grappig. Vind het ook geweldig. Het is eenmaal per week op de Belgische tv, zou het veel liever een paar keer meer per week zien want het werkt ongelooflijk verslavend.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Zit inmiddels bij de laatste aflevering van seizoen 3. Blijft geniaal. Entourage is misschien wel verslavender dan scrubs..

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Dit vind ik toch wel de allerbeste serie momenteel die ik volg.

Geweldige humor, erg goed neergezette personages (vooral Johnny Drama en Ari) en een interessant verhaal.

Gaat het trouwens echt zo er aan toe in het filmwereldje, of is het hier te overdreven gebracht?

Eigenlijk ook wel grappig dat bijna elke aflevering een soort van cliffhanger heeft. Dat zie je niet vaak bij comedy's..

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

En jawel, ook Entourage krijgt een vervolg, heeurlijk! In ieder geval 12 nieuwe afleveringen.

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

Ik heb seizoen 2 nooit meer afgekeken, dus dat ga ik dan maar eens doen. Leuke serie, heerlijk puberaal op de goede manier. Het is wel duidelijk luchtiger dan andere HBO-toppers.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Wanneer komt seizoen 5 eens? best wel een meesterlijke serie.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

september

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

edit: 7 september wordt de eerste aflevering van seizoen 5 uitgezonden in de VS.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Gisteren seizoen 1 in bestelling, heb em deze week binnen. Besteld na de goede verhalen die ik gehoord heb!

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Waarin verschillen Pindakaasversies eigenlijk van koopversies?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Zo eerste aflevering van seizoen 5 gezien, wel slechte kwaliteit helaas. Gaat verder na Medellin, nog weinig bijzondere ontwikkelingen. Zeker geen sterke seizoens opener.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Aflevering 3 was briljant. Ari Gold op zijn best, heerlijk!

Zojuist aflevering 4 gezien, was meer een tussenaflevering, ook korter dan normaal. Vrij aardig verder.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Vind het weer een fijn seizoen, vooral de schrijvers zijn een leuke toevoeging.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Veruit mijn favoriete serie van het moment. Blijft constant grappig, zorgeloos en zonnig. Ari Gold is de meest sympathieke arrogante klootzak van de wereld. Zijn one-liners zijn onge-evenaard.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Aflevering 11 was zeker de beste van het seizoen en een van de sterkere in alle seizoenen. Werner Herzog vs. Vincent Chase, Turtle vs. Jamie-Lynn en Ari Gold die nog even een oorlogstrauma moet verwerken. Briljant! Ben echt benieuwd hoe dit seizoen gaat eindigen.

Overigens grappig dat Skarsgard best veel op Herzog lijkt.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Ja nog steeds een goed niveau hoor deze serie. Elke keer kijkt dat kleine half uurtje weer heerlijk weg.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.