- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Entourage (HBO)
Entourage (HBO)
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Die is cool ja. Vooral Piven (weer) is daar fantastisch.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
Seizoen 5 zit er ook op voor mij. Geweldig seizoen! Vooral als je het vergelijkt met het teleurstellende vierde seizoen.
Op naar seizoen 6 
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
En seizoen 6 is ook klaar. Wederom een erg leuk seizoen! En het einde is ook erg goed, doet me in ieder geval uitkijken naar het zevende seizoen.
Reijersen
-
- 520 messages
- 4227 votes
En seizoen 7 is er snel achteraan gegaan. En wat serieuzer seizoen, maar nog steeds erg goed. Het wachten op nummer 8 in 2011 is begonnen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
The Roast of Bob Saget is briljant
Heb echt een uur lang in een deuk gelegen.
Nog nooit zoveel geniale oneliners achter elkaar gehoord. Thanks for that.
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Fuck you all and suck my hundred million dollar cock 
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Eerste aflevering bekeken van die gratis promo DVD van HBO en het sprak me niet aan. Dat zal wel normaal zijn zeker?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Is heel normaal. Het eerste seizoen wist mij ook niet zo te pakken maar is nu één van mijn favoriete series. It grows on you, it really does. Gewoon nog verder kijken dus
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Door mijn Dexter verslaving een beetje oponthoud opgelopen, even een Dexter. Vandaag toch wel van plan S6 én 7 te kijken (met een voetbal pauze tussendoor). Ik offer er wel wat nachtrust voor op. Ik heb er weer zin in. Ik heb wel weer zin in wat sterke Ari & LLoyd momenten en ik mis de rest va nde crew ook wel, de rol van Grey maar de eyecatcher is toch wel de guest role van de adembenemendste vrouw in celebland; La Aguilera.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Hate to burst your bubble, maar is geen guest role hoor. Eerder een cameo.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Het klinkt een beetje simpel om het zo te zeggen maar pff,wat een heerlijke lekkere vrouwtjes doen er mee in deze serie,niet normaal!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beetje vertraging opgelopen maar lekker seizoen dat nummertje 6. Smooth sailing on the way, en zo is Entourage toch op zijn best. Piven is als gewoonlijk weer in topvorm (my cock doesn't wear a watch), Chriqui keert terug, Dziena vult de eyecandy cast aan (samen met nog een stuk of 80 figuranten). Qua guest appearances krijg je echt een shitload over je heen, maar die van Damon is toch wel het fijnst. Werkelijk briljant
. Op naar 7. Blijft op comedy vlak toch geen format die qua genialiteit en allround-ness hierbij in de buurt komt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ijzersterk seizoen weer. Wat meer 'dark' dan voorheen, ook best 'zwaar' qua ontwikkelingen maar deze frisse wind is ook wel erg welkom. Erg sterk hoe elk personage op die al bekende crossroad komt, en waar velen wat strubbelingen hebben in hun persoonlijke leven, zijn er ook een paar die toch wel op de rand van de afgrond komen te staan. Geen lichte problemen als voorheen maar dan ook een echt diep dal. Sterk.
Leuke bijrollen, een erg fijn silicone valley feest, Sasha Grey is een fijne aanwist voor de supporting cast (en haar beroep neemt interessante psychische spanningen mee). De launch party van Eminem's Recovery is subtiele symboliek. De finale is qua impact enorm. Entourage bewijst nu ook op drama vlak dat ze gewoon triple A kwaliteit op het scherm toveren. Indrukwekkend, zelfde geldt voor het acteerwerk in deze episode. Grenier is erg sterk maar Piven is toch wel erg indrukwekkend. Ik had wel erg te doen met laatstgenoemde.
Maar de cream on the cake is toch wel de cameo van mijn favoriete artiest; Christina Aguilera. Heeft toch een persoonlijke meerwaarde zo. Het blijft een verschijning en die jurk, my oh my
. Bovendien is Aguilera het beste wat er ook nog qua eyecandy voorbij is gekomen in Entourage. Can't get any better than this. Zeer slagvaardige onderhandelings techniek voor Lakers tickets ook
. Ideale song selection ook voor You Lost Me (ik neem aan dat er perse een nummer gekozen moest worden van Bionic), erg sterk nummer. Helaas wordt de audio dan iets te veel gedimd, vooral door haar magistrale power vocals en het sterke You Lost Me had het die scene net iets meer kracht mee kunnen geven. Al met al, toch een cameo in de serie die voor mij persoonlijk wel speciaal is. Fijn als een favoriete artiest even om deh oek komt kijken in één van je favoriete series.
Nou NW , dit leek me bij uitstek een aflevering voor jou.
.
It was indeed
.
De aflevering was al erg sterk maar hierdoor geeft het net wat extra's waardoor dit toch wel één van mijn favoriete episodes is geworden. Nu op naar S8, en ben wel blij welke richting ze met dit seizoen zijn opgegaan. Ik ben benieuwd.
zyntex
-
- 139 messages
- 1312 votes
eminem hahaha
wat is er haha aan eminem?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Nu op naar S8, en ben wel blij welke richting ze met dit seizoen zijn opgegaan. Ik ben benieuwd.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat wist ik niet. Jammer, want deze frisse wind was erg veelbelovend om een aantal seizoenen deze koers aan te houden. Spijtig.
carlak
-
- 128 messages
- 3706 votes
waar zien jullie deze serie? en hoe kom ik aan de vorige seizoenen? is er een box ofzo?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bij de pindakaas of gewoon bij de mediamarkt/FRS of gewoon lekker bij een webshop kopen.
Cantoma
-
- 12 messages
- 329 votes
Weet iemand wanneer Seizoen 7 in Nederland op DVD in de winkels ligt??
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Due for release on 12 September 2011
bron: Play.com
Geen Nederlandse winkel, maar wel geschikt voor deze regio.
Cantoma
-
- 12 messages
- 329 votes
Ongelooflijk dat het zolang duurt....
Mocht iemand Seizoen 7 (Nederlands ondertiteld!) hebben en op DVD willen branden dan betaal ik hier een leuke prijs voor.
Stuur maar een prive-bericht....
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Heb nu 2,5 seizoenen gezien. Op zijn best is de serie in de lekker luchtige en humoristische afleveringen, zonder al te veel drama of cliffhangers... Zulke kunstmatige plot-devices passen niet echt bij een serie die het vooral van de humoristische personages, de dialogen en het chille sfeertje moet hebben.
Een aflevering als 'Vegas baby, Vegas' vond ik bijvoorbeeld geweldig.
Favo personage is Johnny Drama, heerlijke rol van Kevin Dillon.