• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Arrested Development

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Community is ook wel sterk en een beetje in deze richting.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Lucille ( surprised tone ): Where are we going?

A few seconds later, Lucille again ( commanding tone ): Michael, first turn left!

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Bijna klaar met seizoen 1.

Ik lag net echt dubbel van het lachen toen Lindsay in die kooi stond te dansen en ma toevallig(?) langs kwam rijden in haar auto, verzuchtte dat die meid in die kooi zo `n zorgzame moeder als haar had verdiend en als toegift het niet na kon laten om hoer te roepen.

En Annyong & Tobias zijn ook minstens even briljant. Toffe serie!

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

En klaar met seizoen 1. Hilarische laatste aflevering: Footage Not Found.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

En Seizoen 2 (2.1 ) begint alweer net zo geweldig!

Lindsay die denkt dat ze een date te pakken heeft, Lucille die verleidelijk probeert te knipogen, de politie die telkens de broer van George Bluth oppakt......

En dan hebben we natuurlijk nog Tobias Funke rondlopen:

In the hospital:

Michael: Oh, no. It `s my fault. I was the last person who actually saw him.

Lindsay: What did he say? Tell me the last thing he said!

( Flashback Tobias ): I `m Afraid I just blue myself.

Michael: He said some wonderful things.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

AHWA wrote:

Laat ik het houden op goed geschreven komische series van 20 min.

Sports Night (onovertroffen qua dialogen)

Archer

Scrubs (wel met drama-kant)

New Girl (wel even wennen)

Happy Endings

Uit nieuwsgierigheid: wel eens Extras gezien? Ik weet dat ik pas heb besloten Community tot nu het beste vind, maar die Engelse series zitten nooit in een kijkschema, omdat die zo makkelijk tussendoor te bekijken zijn, maar Extras moet toch wel 1 van de leukste dingen ooit op televisie geweest zijn. Britse humor is zo van een andere orde.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb Extras wel eens gezien, ja. Maar dat vond ik niet zo heel veel aan, behalve die pop tijdens de awardshow.

Tacky shit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben met seizoen 1 bezig, maar kijk het weinig. Toevallig dit weekend wel weer 3 afleveringen meegepakt. Het is wel een serie waar je echt ''in'' moet komen vind ik. Toch is het wel geinig. Ben de naam even kwijt, maar die kansloze pa met zijn snor vind ik sowieso wel om te lachen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Seizoen 1 nu volledig gekeken. Ik neem mijn woorden terug, heerlijke serie. Lekker scherp en de vele verstoorde verhoudingen tussen familieleden zijn erg grappig. Alleen dat gedoe met pa in de gevangenis is soms wat saai.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Annyong!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo, ik ben helaas ook klaar met alle seizoenen. Wat enorm jammer dat er maar 3 seizoenen van gemaakt zijn, waarbij elk seizoen ook nog eens korter dan de vorige was. Gelukkig las ik dat er 10 nieuwe afleveringen en een film komen in 2013. Dat is iets om naar uit te kijken.

Arrested Development is daadwerkelijk grappig en gevat. Bijna ieder karakter is wel erg leuk. Michael is de enige normale tussen een vrij verknipte, bizarre familie. De leukste rollen vond ik die van Buster, Tobias, George-Michael en Maeby. De gespannen, bijna wat erotische verhouding tussen die laatste 2 was echt grappig. Tobias vond ik als kansloze loser weer erg grappig. Eigenlijk was iedereen wel leuk. De slotaflevering van seizoen 3 was een geweldig grappige afsluiter. Niks zoetsappig, lekker bizar zoals heel de serie was. Een gemiddelde van 9,4 op IMDB geeft ook wel aan hoe populair deze serie is. Ik zou het iedereen aanraden, maar dan moeten ze niet meteen na een aflevering of 2 afhaken. Want het kost wel een paar afleveringen om helemaal goed in de serie te zitten.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Schiet hier ook alweer op. Charlize Theron in die gastrol . Sowieso goeie gastrollen in de ser5ie. Amy Poehler en Julia-louis Drefus waren ook erg cool en Ben Stiller haha.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

The Oceanic Six wrote:

Michael is de enige normale tussen een vrij verknipte, bizarre familie.

Als je het mij vraagt is Michael de 'verkniptste' van allemaal.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Respekked wrote:

Als je het mij vraagt is Michael de 'verkniptste' van allemaal.

Ik denk dat je daar alleen in staat. Hij maakt fouten, maar is de enige die vrij normaal is.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Het is maar wat jij normaal vindt.

Als je niet doorhebt dat je date met een vrouw die het verstand heeft van een kind van 5 ben je redelijk verknipt. Het mooie is dat de makers Michael normaal laten lijken, maar ondertussen is hij net zo gestoord of nog gestoorder als/dan de rest.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Of hoe hij GM altijd laat stikken voor zijn eigen belang. Die is niet goed in zijn kop hoor.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Of dat hij meer waarde hecht aan het bedrijf dan aan de eer van zijn zus, door haar te gebruiken voor een gelddeal waarvoor ze op stap moet met ( kreupele, smerige ) oom Jack.

Ik ben nu trouwens halverwege seizoen 2. Echt geniaal. Bv. Michael die Tobias adviseert om in een notitieboekje bij te houden wat voor een dubbelzinnige woorden hij zoal uitkraamt op een dag. Waarna Tobias op het einde van de dag even opsomt wat hij allemaal gezegd heeft en dan tot de conclusie komt dat het allemaal niet zo heel apart is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Michael is soms egoistisch en doet vreemde dingen, maar hij is wel een normaal persoon. Niet te vergelijken met verknipte gedachtes van bv zijn moeder, vader, Buster, Tobias en Linsay.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Heeft AD de mosterd ergens vandaan gehaald, of is dit een vrij originele serie qua chaos/drukte en absurde (maar niet onbegrijpelijke) humor/personages? Bij series als It's Always Sunny in Philadelphia en 30Rock moet ik namelijk vaak hier weer aan denken.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

The Oceanic Six wrote:

Michael is soms egoistisch en doet vreemde dingen, maar hij is wel een normaal persoon. Niet te vergelijken met verknipte gedachtes van bv zijn moeder, vader, Buster, Tobias en Linsay.

Michael Bluth een normaal persoon . Hij is net zo gek als de rest, maar heeft een verheven zelfbeeld (laten we het grootheidswaan ofzo noemen) waardoor hij zich beter voelt dan de rest en daarom denkt verstandige beslissingen te kunnen nemen. Wat hij dus nooit doet. Hierdoor vind ik hem gestoorder dan de andere karakters die weinig pretenderen.

Bij jou zijn de makers in ieder geval in hun opzet geslaagd!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Meneer Bungel wrote:

Heeft AD de mosterd ergens vandaan gehaald, of is dit een vrij originele serie qua chaos/drukte en absurde (maar niet onbegrijpelijke) humor/personages? Bij series als It's Always Sunny in Philadelphia en 30Rock moet ik namelijk vaak hier weer aan denken.

Vrij origineel. Ook een voice-over zie je niet vaak in dit soort series. Het egoisme van de familieleden deed me wel wat denken aan Seinfeld. Het is ieder geval een enorme aanrader als je van vrij bizarre situaties houdt en eens wat anders zoekt dan Friends achtige humor.

@ Respekked, je mag dat toontje dat je het allemaal beter weet wel voor je houden hoor. Ik zeg nergens dat Michael volledig normaal is, maar hij is wel de persoon die het meeste weet wat hij doet. Dat hij een ego heeft en werk voor familie stelt maakt hem niet wereldvreemd zoals bv zijn moeder of Tobias.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

The Oceanic Six wrote:

maar hij is wel een normaal persoon.

Michael denkt dat hij weet wat hij doet maar... Hij zegt X en doet altijd Y. Family first, gebeurt nooit. Quality time met zijn zoon, gebeurt nooit etc.

Ik vind dat niet normaal en ontzetttend wereldvreemd. Maar goed.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Het is ieder geval een enorme aanrader als je van vrij bizarre situaties houdt en eens wat anders zoekt dan Friends achtige humor.

Friends was/is eerder een soort guilty pleasure; het is vrij flauw en soapy, maar ja.

AD heb ik indertijd op Nl. gevolgd, maar om van zulke series nu hele seizoenen aan te schaffen... Laat comedycentral maar eens wat wegkieperen ten faveure van deze (kuch*Chuck*kuch*Psych).

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Comedy Central heeft AD al wel uitgezonden, hoor. Vreselijk moeilijk om te ondertitelen ook, alleen ze zijn ergens rond begin seizoen 2 gestopt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Respekked wrote:

(quote)

Michael denkt dat hij weet wat hij doet maar... Hij zegt X en doet altijd Y. Family first, gebeurt nooit. Quality time met zijn zoon, gebeurt nooit etc.

Ik vind dat niet normaal en ontzetttend wereldvreemd. Maar goed.

Ik weet het niet, hoor. Wat het normale aan Michael is is dat hij normaal wil zijn, en erin gaat met de beste bedoelingen, maar het mislukt gewoon omdat de familie niet meewerkt, en hij uiteindelijk toch een Bluth is. Dus ik zit er een beetje tussen in denk ik wat deze discussie betreft.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

Comedy Central heeft AD al wel uitgezonden, hoor. Vreselijk moeilijk om te ondertitelen ook, alleen ze zijn ergens rond begin seizoen 2 gestopt.

Ik heb CC nog maar een paar jaar, ik heb het niet meegekregen. En stoppen was een slecht plan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ach, dankzij Comedy Central (en m'n werk) heb ik Archer leren kennen, dus ze doen ook veel goed

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Oei, Archer heb ik niets mee, sorry. Ik wil CC ook niet afvallen verder, er is idd heel wat leuks te vinden.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

AHWA wrote:

(quote)

Ik weet het niet, hoor. Wat het normale aan Michael is is dat hij normaal wil zijn, en erin gaat met de beste bedoelingen, maar het mislukt gewoon omdat de familie niet meewerkt, en hij uiteindelijk toch een Bluth is. Dus ik zit er een beetje tussen in denk ik wat deze discussie betreft.

Ik vind dat 'hij normaal wil zijn' juist het abnormale aan hem. Hij heeft totaal geen zelfbeeld en gaat bijna altijd voor zichzelf. Hoe hij zijn zoon constant kwetst met 'Maybe, who?'. Dat is toch verknipt of niet? Constant doen alsof hij het vriendinnetje van zijn zoon niet kent.

Het maakt verder ook niet uit. Voor mij maakt dit de serie alleen maar beter, dat zelfs de persoon die op het eerste oog normaal is, ook gewoon gestoord is.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

AHWA wrote:

In feite zijn AD en Archer ook 'te goed' voor CC. In ieder geval wel met het huidge uitzendbeleid.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.