• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Arrested Development

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

. Inderdaad een komedie die op eenzame hoogte staat. Destijds toen ik het af had gekeken ook weer gelijk overnieuw begonnen, en toen weer. En nu kan ik zowat elke episode dromen. Toc hfijn dat je AD op de juiste waarde weet te schatten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nu maar hopen dat de film er komt en net zo briljant wordt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Daar ga ik door zoveel geklooi niet eens meer van uit .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Weer aan het herzien, en wat blijft dit genieten. Zo baanbrekend, zo grappig, zo collectief in orde en een briljante cast. Wat blijft Cross toch leuk als Tobias. Maar iedereen is leuk. Zo enorm underexposed, schandalig dta hier maar twee pagina's van zijn eigenlijk (en vooral weinig users die het kijken).

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Er komt niet alleen een film, maar ook 10 nieuwe afleveringen. Waarschijnlijk in 2013.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Yeah!!

Geweldig nieuws idd!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Superlatieven schieten tekort voor wat voor soort nieuws dit is .

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Beste. Nieuws. Ooit.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Hmm ik betwijfel het. Natuurlijk heb ik zin in nieuwe Arrested, maar als ik hoor hoe de show nu opgebouwd gaat worden.... Veel acteurs hebben schijnbaar geen tijd voor elke aflevering. Zo heb je dus nooit de hele gang bij elkaar en dat is toch echt wat de serie zo sterk maakte, naja dat en nog meer aspecten, maar het was zeker belangrijk.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Aan de ene kant

Aan de andere kant inderdaad nog maar even afwachten of het hoge niveau is gebleven.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Heb s1 en 2 gezien.Toffe serie, met veel goede grappen en een goede cast. Vooral die Tobias is hilarisch; de verhaaltjes van Buster worden af en toe wel een beetje flauw.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Net een paar episodes gekeken, en ondanks dat ik er nog niet helemaal stuk van ben, heb ik me af een toe gewoon een scheur gelachen:

... "There is always money in the banana stand"... George Sr.
... "Burn it down"... Michael
... "How much clearer can I say, there is always money in the banana stand!" George Sr.

( de originele quote is helaas te lang voor MM)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fijn dat je hier aan begonnen best. Briljante comedyserie die zijn gelijke niet kent. Ik heb ook met flinke regelmaat dubbel gelegen.

koningtoet

• 73 messages
  • 704 votes

ik ga hier binnenkort ook aan beginnen.

de reacties die hier staan zijn veelbelovend.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ga je geen spijt van krijgen. Geen enkele comedy die hier al een beetje in deb uurt is gekomen.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Analrapist, hahahahaha. Wat een geweldige serie. Helaas alweer bijna afgelopen. Zonde dat ze hem niet wat langer door hebben laten lopen want hij begint echt absoluut nog niet te vervelen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Binnenkort gaat AD wel verder. 10 nieuwe afleveringen en een film.

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Had het inderdaad gelezen, maar binnekort? Voor zover ik gezien had op zn vroegst in 2013 dus dat duurt helaas nog wel ff. Ik hoop dat ze de draad weer oppakken en er nu wel genoeg commercieel succes is om verder te gaan.

jandirk

• 36 messages
  • 31 votes

Buster is inderdaad hilarisch, verder vind ik het allemaal nogal flauw.. maar we zijn nog maar 3 afleveringen onderweg dus het kan allemaal nog komen. Lindsay is wel erg lekker trouwens

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Buster is voor mij juist een van de minste personages in AD. Gob, Tobias en Michael zijn mijn favorieten.

jandirk

• 36 messages
  • 31 votes

Excuses, ik bedoelde Tobias. Buster is inderdaad irritant

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

You taste these tears. Taste my sadness!

Haha Gob is wel van de briljante uitspraken. Ik vind Buster bij momenten ook best wel heel grappig (vooral nu hij zen hand kwijt is

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Nu ik voorlopig even klaar ben met Modern Family, leek Arrested Development mij een leuke opvolger. Het was maar goed dat ik 6 afleveringen van seizoen 1 gehuurd had, anders had ik na 2 afleveringen de handdoek al in de ring gegooid. Ik moest echt even wennen aan de enorm aanwezige voice over en het feit dat Michael het enige normale personage is, tussen allemaal idioten. Gelukkig maakte de flauwigheid in het begin al snel plaats voor perfectie.

De zus die onder het motto van vrijwilligerswerk een trip naar het moeras maakt...., Michael die verdacht wordt van het ontvoeren van een Mexicaanse vrouw....., Gob, de decadente moeder van het stel, haar naamgenoot die verliefd op Buster is, de droge voice over, de secetaresse van de vader, de namen George Michael & Maeby alleen al. Deze serie begint aangenaam warm te draaien bij mij, allemaal erg leuke personages! Ik heb gelijk seizoen 1 t/m 3 besteld.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het werd tijd, en leek me dan ook prima in jouw straatje te passen. Het is even wennen maar dan is het goud waard. Op afstand de beste comedy serie ooit en als enige comedy serie in staat mee te kunnen draaien met het grove geschut in de tv geschiedenis. Fijne verrassing als je van een dumbed down comedy serie als Modern Family naar Arrested Development gaat.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ik las louter positieve berichten hier dus het werd inderdaad hoog tijd! Al werd ik eigenlijk pas op deze serie geattendeerd toen ik hem in jouw serie top 10 zag staan. Waarvoor dank!

En als betrekkelijke serieleek: zijn er nog meerdere comedy series enigzins vergelijkbaar met Arrested Development of het eveneens briljante Modern Family?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sir, you're too kind .

Modern Family vind ik bijna gelijkwaardig aan elke sitcom maar begrijp dat je die wel heel erg goed vind. Ik wil je dan Curb Your Enthusiasm wel aanraden, voor de rest ligt mijn serie focus niet zo op comedy. Misschien dat Respekked en AHWA nog tips hebben. Stelletje comedy hoeren .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Laat ik het houden op goed geschreven komische series van 20 min.

Sports Night (onovertroffen qua dialogen)

Archer

Scrubs (wel met drama-kant)

New Girl (wel even wennen)

Happy Endings

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Curb zeker aanrader!

Ben helemaal verslaafd aan het werk van Adam Reed en Matt Thompson. Archer is geniaal (20 minuten), maar Frisky Dingo vind ik zo mogelijk nog leuker (11 minuten per episode, 2 seizoen). Ga binnenkort beginnen aan hun eerste werk, Sealab 2021 (ook korte eps., maar wel 5 seizoenen geloof ik).

Daarnaast zijn natuurlijk Office UK en U.S. (begin het steeds meer te waarderen) zeer de moeite waard. Hebben allemaal dat 'awkward' sfeertje over zich heen.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Dank voor de tips!

Alleen van Scrubs heb ik een aantal afleveringen gezien. Niet echt onder de indruk van die serie tot dusver. Archer heb ik toevallig net aangeschaft, de rest lijkt mij interessant!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Begin ook binnen nu en enkele dagen aan seizoen 1 van deze serie Verwachtingen zijn best hooggespannen door alle hosanna verhalen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.