• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.154 votes
Profile

Arrested Development

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bijna halverwege seizoen 2, maar het blijft zo ontzettend geniaal geschreven. Leuk ook om Mae Whitman uit Parenthood en Scott Pilgrim voorbij te zien komen, bijna onherkenbaar als Ann.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 2 nadert het einde, en zelfs een flauwe bijrol van Martin Short kon AD niet stoppen dit seizoen. Wat een ongelofelijk feest aan continuiteit is deze serie toch, al gaat het maar om de blauwe vlekken in huis nadat Tobias het al lang niet meer over de Blue Man Group heeft, of de lighter fluid van Gob, Ann who?, a loose seal, en nog veel en veel en veel meer.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Zondag Community seizoen 1 klaar. Gisteren AD weer opgepakt. Was bij S2.11 gebleven. Die verwarring bij loose seal en het hoofd van Michael telkens wanneer hij Ann who? zegt

Had in januari even een overkill AD, maar merk dat ik dit gewoon moet blijven kijken!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Aflevering met 'the Claw' van Buster!! Wat een heerlijke chaos. Michael's uitdrukking als het politie duo zegt dat ze zeker niet willen weten wie de vader is

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De continuiteit met 'Come on!' van Gob is ook geweldig dit seizoen. Of die uitspraken van Tobias die verkeerd opgevat kunnen worden

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ok, I'll dustbuster

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb seizoen 3 ook gevonden, dus daar ga ik binnenkort aan beginnen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik ga em ook zeker verder kijken, AD is zo goed geschreven grappig.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Tobias had attempted an entrance that he hoped would enchant his daughter

Zo fucking geniaal. Ligt die kneus daar als misses Featherbottom met een paraplu in een gebroken glastafel . Buikpijn van het lachen.

En Ann has got a great deal of mass . Aaaah waarom zitten er zoveel geniale woordgrappen in AD.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat is seizoen 2 nog he?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ja, S2E16 om precies te zijn 'Meat the Veals'. S2 wordt naar het einde toe steeds sterker, heb ik het idee. Of misschien komt het omdat ik een paar maanden pauze heb 'genomen' van AD.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb het ook lang uitgesteld omdat iemand had gezegd dat S2 en S3 niet zo sterk waren als 1, maar ik vind 2 anders behoorlijk geniaal. Enige minpunt is Martin Short. Zelfs Buster wordt grappiger als hij eenmaal z'n hand kwijt is Loose seal is ook weer zo'n onmogelijk te vertalen woordgrap.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ok, ik zie net dat Short in S2E10 zat. Die heb ik ergens in januari gekeken, kan me weinig van herinneren (behalve de dubieuze teksten van Tobias en zijn recorder) dus ook geen irritatiepunt. Vanavond S2 afkijken en dan S3 in de pindakaas! Nice.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Cool, dan lopen we zo'n beetje gelijk. Ik denk dat ik vanmiddag begin aan S3.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bob Loblaw

Analrapist

Eerste drie van S3 gaan gewoon weer heerlijk door op die o zo briljante voet.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Inmiddels bij 309 en het laatste seizoen zit weer zo ongelofelijk volgepropt met callbacks en references dat je het gewoon niet bij kunt houden. Bijna elke regel tekst is wel een running joke of een verwijzing. Ik denk dat we AD nu toch wel kunnen uitroepen als best comedy ever.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ho, je gaat veel te snel . Maar klinkt goed!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Tja, vier uur reistijd per dag Maar toch, ik denk ik dat The West Wing en FNL maar even in de koelkast zet en de no 1 AD promotor op MM word.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

AHWA wrote:

Ik heb twee afleveringen gezien. Het is wel grappig, af en toe een beetje te flauw, en zeker niet beter dan Scrubs of My Name Is Earl.

AHWA wrote:

Inmiddels bij 309 en het laatste seizoen zit weer zo ongelofelijk volgepropt met callbacks en references dat je het gewoon niet bij kunt houden. Bijna elke regel tekst is wel een running joke of een verwijzing. Ik denk dat we AD nu toch wel kunnen uitroepen als best comedy ever.

Hehe. AD staat ook op nr. 1 in mijn comedy ranking. Benieuwd of die film er nu ooit echt komt (wordt blijkbaar ieder jaar opgeschoven).

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, kijk, Scrubs is een heel andere serie, maar ik snap niet hoe ik My Name Is Earl ooit grappiger vond.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Veel laatbloeiers hiero .

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

AHWA wrote:

Ja, kijk, Scrubs is een heel andere serie, maar ik snap niet hoe ik My Name Is Earl ooit grappiger vond.

Ik ook niet

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Veel laatbloeiers hiero .

Ik reserveer vast een plekje voor je op de bandwagon.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

AD beste komedie? Hmm lastige. Dan moeten we voorbij gaan aan Titus (onderschat, maar zijn stand up shows zijn eigenlijk beter), Freaks & Geeks, het Engelse Black Books en sketchkomedie als Monty Python en Kids in the Hall (met zijn recente offshoot "Death Comes to town"). Dan vergeet ik eigenlijk ook nog Dead Like Me.

AD zou wel degelijk in mijn top beste komedies komen though.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 3 afgerond. Laten we hopen dat er een film komt, want van AD krijg ik geen genoeg. Heerlijke laatste paar afleveringen die de hele serie weer op z'n kop zetten, maar eigenlijk ook weer niet.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

"Bob Loblaw's law blog."

Het komt soms voor dat een serie in één klap je grote favoriet wordt. Dat is ongetwijfeld gebeurd nu ik kennis heb gemaakt met Arrested Development. In een paar dagen tijd heb ik de drie seizoenen voor het eerst gezien en ik ben helemaal verkocht. Echt ge-ni-aal, hoe deze serie in elkaar zit. Prachtige karakters, heerlijke dialogen en woordgrappen; en het blijft drie seizoenen van een ongelofelijk hoog niveau. Heb eigenlijk geen moment gezien waar ik niet verschrikkelijk om moest lachen.

Mijn grote favorieten van de serie zijn zonder twijfel David Cross als analrapist Tobias Fünke en Will Artnett als Gob. Prachtige personages. Maar eigenlijk elk karakter is gewoonweg geweldig, van de grote rollen als Bateman als Michael tot de kleine rolletjes als de dokter met zijn verkeerde woordkeuze. Of Henry Winkler als advocaat van de familie. Of Annyong 'Hello' Bluth. Zelden zie je een serie met zoveel geslaagde karakters. Heb genoten van elke seconde en kan eigenlijk niet wachten het nog een keer te zien. Om nog maar te zwijgen van de langverwachte plannen voor een speelfilm. Hoop dat het ervan komt. Ik wacht met heel veel smart!

5 sterren. En geen ster minder!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Gisteren S2 klaar. Geen super hilarische seizoensafsluiter maar wel weer een woordspeling om van te smullen. Dad will be crushed

S3 wordt nu gepindacheesed.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Chainsaw wrote:

"Bob Loblaw's law blog."

Het komt soms voor dat een serie in één klap je grote favoriet wordt. Dat is ongetwijfeld gebeurd nu ik kennis heb gemaakt met Arrested Development. In een paar dagen tijd heb ik de drie seizoenen voor het eerst gezien en ik ben helemaal verkocht. Echt ge-ni-aal, hoe deze serie in elkaar zit. Prachtige karakters, heerlijke dialogen en woordgrappen; en het blijft drie seizoenen van een ongelofelijk hoog niveau. Heb eigenlijk geen moment gezien waar ik niet verschrikkelijk om moest lachen.

Mijn grote favorieten van de serie zijn zonder twijfel David Cross als analrapist Tobias Fünke en Will Artnett als Gob. Prachtige personages. Maar eigenlijk elk karakter is gewoonweg geweldig, van de grote rollen als Bateman als Michael tot de kleine rolletjes als de dokter met zijn verkeerde woordkeuze. Of Henry Winkler als advocaat van de familie. Of Annyong 'Hello' Bluth. Zelden zie je een serie met zoveel geslaagde karakters. Heb genoten van elke seconde en kan eigenlijk niet wachten het nog een keer te zien. Om nog maar te zwijgen van de langverwachte plannen voor een speelfilm. Hoop dat het ervan komt. Ik wacht met heel veel smart!

5 sterren. En geen ster minder!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Beetje ziek op de bank AD S3 voor de helft er doorheen geknald. Het is echt ongelofelijk met hoeveel jokes per minuut je om de oren wordt geslagen. Ik kan het allemaal niet meer baas. Hoogtepunt is Bob Loblaw. Misschien wel de beste woordgrap die ik in AD heb gehoord. Grieperig maar gehuild van het lachen, goed bezig Arrested Development

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Helaas helaas, dat waren al weer 3 seizoenen komedie die zijn gelijke niet kent. Met een aftakelende Tobias Fünke en zijn aandoening Graft vs. Hosts --> Your transplanted hair is rejecting your body eindigt S3 op een waardige manier.

Binnenkort S1 maar weer opzetten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.