- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dan lijkt hij me alvast tegenvallen, maar ga hem morgen wel ff downloaden.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
De paas-aflevering moet helemaal niet onderdoen voor de rest van het een beetje teleurstellende nieuwe seizoen.
Southpark heeft meer te bieden als grofheid.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Juist de grofheid/hardheid maakt Southpark tot wat Southpark is. De behoorlijke gezapigheid van de paas-episode zoek ik ergens anders wel.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Heb je een gecensureerde versie bekeken ofzo?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hij was niet hard, niet grappig, geen Cartman en er werd geen 'maatschappelijk issue' enorm belachelijk gemaakt.
We hebben blijkbaar een andere aflevering gezien
Erg leuk seizoen tot nu toe, goed om Jezus weer te zien 
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
ik ben ook niet echt kapot van de eerste drie afleveringen tenminste, ben toch wel benieuwd naar de paas-episode
edit: weer zo'n matige aflevering, geen Butters, geen Cartman (of ja, amper Cartman), niet een episode die ik nog eens opzet 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Saaie aflevering. Het verhaal was uitermate saai met hier en daar een droog moment.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
De makers van 24 hebben een bom gestuurd naar de makers van south park:
http://www.tvsquad.com/2007/04/11/24-sends-bomb-to-south-park-offices/
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Juist de grofheid/hardheid maakt Southpark tot wat Southpark is. De behoorlijke gezapigheid van de paas-episode zoek ik ergens anders wel.
Vond die paas-aflevering anders aardig gewaagd voor VS begrippen, zeker met die radicale pastoor erbij. Geestige aflevering. Moest erg hard lachen toen dat "konijn" door zijn hoofd werd geschoten, haha....
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wel een leuke aflevering 
Garrison: "Scissor me, Allison!"
Butters: "But teacher, my penis never slips out of my pants, except sometimes when I wear pajamas"
Droogheid 
Leuke verwijzing naar de film '300' 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Ik vond het een iets mindere dan de rest van het seizoen de 300 verwijzingen waren wel heel voorspelbaar vooral omdat de vorige aflevering 300 ook al een beetje parodieerde.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
De leukste aflevering vind ik die waneer alle kindere van South Park zeggen dat ze door hun ouders misbruikt zijn. Dan is er geen volwassene meer in de stad en hebben ze daar in een paar dagen een sameleving opgeboud met 2 kanten. Aand de 1ne kant Cartman en aan de andere kyle en Stan. Geweldige aflevering. 
En aan de film vind ik het leukst de loopgraaf. Dan lopen Cartman en Kyle daar in en zecht Cartman "I'm sorry, you're not a jue" waarop Kyle zecht "Cartman I am a jue" en dan zecht cartman weer "Don't be hart for youre selfe" 
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Mindere aflevering van dit sterke 11e seizoen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Inderdaad weinig aan. Alleen de slomo's waren leuk.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik had vroeger al een paar afleveringen van South Park gezien maar nooit echt gevolgd. Nu ben ik het eerste seizoen aan het bekijken en ik lach me te pletter
Cartman die een anal probe krijgt of de broer van John Stamos en de GayDog
allemaal zo fantastisch, het enigste waar ik me soms aan erger zijn de liedjes dat Chef zingt. Voor de rest vind ik hem wel een grappig personage maar die liekes gaan erover
al bij al een fantastische serie
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Mindere aflevering van dit sterke 11e seizoen.
Ach ja. Ik vond hem een heel klijn beetje weg hebben van The Postman... Het idee was geweldig.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Hehe die Mexicanen waren erg goed!
Beetje teveel 'battle'. Wel vermakelijk.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
ik ben nu seizoen 4 aan het kijken en echt stuk voor stuk vette afleveringen, een hele aflevering lang Butters (naar mijn mening beste karakter OOIT!), cartman die 'vecht' voor kenny's leven,een fakking DOEK die altijd high word,Scott tenorman must die,de komst van jimmy,de super best friends,kyle en kyle 2,
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
ik ben nu seizoen 4 aan het kijken en echt stuk voor stuk vette afleveringen, een hele aflevering lang Butters (naar mijn mening beste karakter OOIT!), cartman die 'vecht' voor kenny's leven,een fakking DOEK die altijd high word,Scott tenorman must die,de komst van jimmy,de super best friends,kyle en kyle 2,
Butters is geweldig inderdaad.
Oeloeloeloeloe
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Butters is idd ontzettend cool, zeker één van de leukste characters
Butter's Very Own Episode is ook erg grappig. Alleen zijn stemmetje al 
janssen16
-
- 139 messages
- 676 votes
butters is idd grappig.. maar de beste vind ik toch wel cartman.. zijn acties en zijn opmerkingen blijven grappig..
afgelopen aflevering met die mexicanen was trouwens ook weer lache
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
oh ik bedoelde dat ik seizoen 5 aan het kijken was
aflevering met osama bin laden en die parodie op bugs bunny cartoons is ook erg kostelijk. ook die aflevering dat token niet meer rijk wil zijn en dus maar bij de leeuwen gaat wonen, hahahahaha, 'damn, lions sucks!' en dan heb je ook nog de tompsens ofzoiets, met hun zoon Ben assfleck
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Aflevering 1107 is ook best een leuke. Het gegeven is sowieso grappig, ipv zombies zijn het daklozen. Die gast die zelfmoord probeert te plegen maar steeds mislukt bezorgde me ook een grote glimlach en de laatste 5 minuten waren ook schitterend. "California Love" 
janssen16
-
- 139 messages
- 676 votes
haha ja die zelfmoordactie was helemaal geweldig 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Vond dit een iets mindere sterke aflevering in vergelijking met het tot nu toe uitstekende seizoen.