• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

South Park

Is er nog een Nederlandse zender die nieuwe Southpark afleveringen uitzend, of zijn er helemaal mee gekapt?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Het laatste seizoen dat is uitgezonden is seizoen 3 bij mijn weten (op Net 5 of Vacht ofzo). Verder dan dat zijn ze nooit gekomen. We zijn inmiddels al aan seizoen 8 toe. 17 maart is in Amerika als het goed is aflevering 801 aan de beurt... ik wacht weer in spanning .

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

...teutally...

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

De eerste aflevering van seizoen 8 is eindelijk uit!

Vond 'm erg grappig. Heerlijke nonsens die uiteindelijk opnieuw op een (redelijk) actuele gebeurtenis uitdraait.

"Go ahead, prove Mel Gibson wrong.. do it!"

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

(berichten over downloaden verwijderd)

Hemdale

• 2222 messages
  • 8822 votes

Aflevering twee Up the Down Steroid vond ik tot nu toe nog de leukste van seizoen 8, super grappig! Die Cartman ook he, hij blijft toch echt mijn favoriet!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Vandaag 801 en 803 gezien en ik heb echt goed hard moeten lachen. Ik blijf het echt een briljante serie vinden. Vanaf seizoen 4 is echt elke aflevering goed. Alleen hadden ze de gekte van Gibson niet zo hoeven te overdrijven.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

BoordAppel wrote:

Vandaag 801 en 803 gezien

Maar dat klopte niet helemaal. The Passion of the Jew is episode 804. 803 is Up the Down Steroid, en die heb ik zojuist pas bekeken. Echt geniaal grappig als Jimmy zijn speech houdt en je ziet erg lang die sporters in beeld. Ik kende ze niet maar het was wel meteen duidelijk wat ze op hun kerfstok hadden .

Trouwens wel raar dat episode 2 later is uitgezonden dan episodes 3, 4 en 5. Maar goed, daar zullen ze wel een rede voor hebben. Nu verder met You Got F*cked in the Ass

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Je loopt wel érg achter BoordAppel .

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Valt wel mee toch? Of heb ik wat gemist? Ik moet alleen aflevering 802 zien en dan is seizoen 8 tot nu toe over en uit.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Je loopt een week achter man!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

ik South Park met mate, daar wordt het alleen maar leuker van .

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Haha me too hoor, ik kijk ze altijd in 't weekend met de andere geïnteresseerden . Moet 802 ook nog zien dus hehe.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

802!! geniaal!! ik val in herhaling, maar hoe kan het toch dat deze serie gewoon nog STEEDS per seizoen beter wordt???

LAME..... NOT COOL....

fart sequence ended.... stink module activated...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hey 805 heb ik gemist, ook nog maar naar op zoek...

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

802!! geniaal!! ik val in herhaling, maar hoe kan het toch dat deze serie gewoon nog STEEDS per seizoen beter wordt???

Ik vind het inderdaad ook un-be-lievable... 802 was echt weer méééga. Eric Cartman is by far het gaafste character ooit.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Op Southparkstudios.com staat overigens dat Lemmiwinks weer terugkomt! Nu Towelie nog en dan ben ik tevreden .

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Free Hat is echt geweldig zeg. "The word nazi has been changed to people with political differences" ik lag echt onder de tafel van het lachen

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Weet iemand waar de box sets van South Park verkrijgbaar zijn? Ik ben op zoek naar seizoen 5 en verder.

Hopelijk iemand die me kan helpen want ik wil binnenkort in de vakantie graag genoeg te lachen hebben

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Free Hat is echt geweldig zeg

Hey! Give that man a toddler! geniale aflevering idd.

@ Linda

Volgens mij zijn seizoen 5 t/m 7 nog niet op DVD verschenen en verkopen ze eerst DVD's met 3 afleveringen erop om meer geld te verdienen.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Seizoen 5 en hoger is inderdaad nog niet op DVD.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Jammer, hopelijk komen ze binnenkort.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Elk jaar wordt er een seizoen op DVD uitgebracht, dus nee, binnenkort komen ze niet allemaal.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Toch maar even wat ruimte maken op mijn laptop dan

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Jordy wrote:

LAME..... NOT COOL....

fart sequence ended.... stink module activated...

Does this make me human? Or this?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Jeffersons, aflevering 807 (volgens mij) is echt cool. In deze aflevering zien we ook Kenny zonder zijn jas en hij krijgt zelfs wat tekst, meer dan in de film

En natuurlijk Cartman met zijn echt leuke uitspraken weer.

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Twee vragen, voor jullie ietwat aan de domme kant waarschijnlijk, maar begrijp ik goed dat South Park nog steeds met nieuwe afleveringen komt en dat ze ook op tv worden uitgezonden? Zo ja, welke zender? Bij voorbaat dank

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

South Park komt inderdaad elke week met nieuwe afleveringen, maar die worden alleen in Amerika uitgezonden. Deze afleveringen kun je meestal de dag na uitzending pindakazen van het net.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Theytookourjeeeubs!

't blijft leuk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.