- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Idd erg grappig, zeker als Chef gaat uitleggen hoe dat nou allemaal met die slang zit
.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Haha, aflevering 709 is geniaal! Iedereen die tegen het downloaden van muziek is zou die aflevering moeten kijken. Gisteren ook nog een gouwe ouwe gekeken: child abduction is not funny. Het blijft grappig en nog maatschappijkritisch ook.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik ga ook maar weer eens wat oude afleveringen kijken, zoveel geniale afleveringen die ik maar 1 keer gezien heb. Maar ik vind het ook weer nét geen koop-materiaal, de serie...
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik zou ze echt graag willen hebben, maar de DVD's zijn gewoon té duur... balen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Wat kost een seizoen eigenlijk? Want ik zou ze ook wel willen hebben maar veel centjes heb ik helaas niet. Een vriend van me heeft het eerste seizoen van Family Guy gekocht voor maar 19,99 en das ook een erg leuke serie. South Park zal wel niet zo goedkoop zijn vrees ik.
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes
De r1 DVD's zijn niet zo heel duur hoor: zo tegen de €30 per seizoen.
blabla
-
- 2070 messages
- 5242 votes
De r1 DVD's zijn niet zo heel duur hoor: zo tegen de €30 per seizoen.
En jij vindt dertig euro niet duur ?
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes
Hmmm misschien is het toch wel duur ja, maar in Nederland wordt gemiddeld per (reguliere) DVD €22,- betaald, dus relatief gezien valt het wel mee.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
De nieuwe aflevering is weer ge-wel-dig. Voor mij is het 1 van de briljantste van de gehele serie. Deze aflevering staat absoluut in mijn top 10 van de beste afleveringen. Christian Rock Band
, briljant.
Illuvatar
-
- 72 messages
- 1259 votes
Moest me gewoon platlachen met HEI soldier boy suckie suckie 5 Dollar
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes

Seizoen 7 is echt een top-seizoen tot nu toe. South Park is nog meer de "protest-kant" op gegaan en dat pakt goed uit. Krazy Kripples, Cancelled, Fat Butt and Pancake Head, Red Man's Greed, Grey Dawn, allemaal heerlijk, maar de ultieme topper van seizoen 7 is voor mij tot nu toe: Christian Rock Hard!!
Het verhaaltje van de nieuwe aflevering trekt me nu al weer voor 100 %: A Mormon kid moves to South Park and Stan has to kick his ass. But when Stan and his dad meet their new Mormon neighbors, they become fascinated with how genuinely nice they are. While the other boys mock Stan relentlessly for wimping out, the rest of the town become Mormons.
Lil' Crime Stoppers was trouwens voor mij verreweg de minste van 7.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
vergeet Casa Bonita (zie foto) niet
Great, now we can repopulate the earth!
kwam echt niet meer bij
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Die mag inderdaad niet vergeten worden!! Ik vond het plaatje ook zo cool, Butters die een standbeeld heeft gemaakt voor Cartman hehe. Cartman is zo'n enorme asshole, maar het is zo enorm grappig. Nog 1 toegift:

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ik moest bij Christian Hard Rock het hardste lachen om wat Butters op t einde doet bij Cartman
. Haha, echt hilarisch. Ook Cartman die de hele tijd gewoon black asshole tegen Token zegt. Dat dat in Amerika zomaar kan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dum-dum-dum-dum-dumb....
sja religie belachelijk maken op z'n tijd ben ik wel voor, maar dit was vrij saai (die Mormon aflevering)
Trouwens, de naam van Token moet wel de subtielste grap uit de hele serie zijn, duurde een paar jaar voor ik 'm door had
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Trouwens, de naam van Token moet wel de subtielste grap uit de hele serie zijn, duurde een paar jaar voor ik 'm door had
Vertel? Ik zie m niet.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Vertel? Ik zie m niet.
Iets met Kenny wellicht?
Ja sorry, ik ken dat hele seizoen niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
to·ken ( P ) Pronunciation Key (tkn)
n.
1. Something serving as an indication, proof, or expression of something else; a sign: “Tears are queer tokens of happiness” (Eugene O'Neill). See Synonyms at sign.
2. Something that signifies or evidences authority, validity, or identity: The scepter is a token of regal status.
3. A distinguishing feature or characteristic.
4. One that represents a group, as an employee whose presence is used to deflect from the employer criticism or accusations of discrimination.
5. A keepsake or souvenir.
6. A piece of stamped metal used as a substitute for currency: subway tokens.
Nummertje vier. In films is er vaak een "token black guy", een verplichte zwarte om die betreffende bevolkingsgroep te representeren. In South Park héét de enige zwarte leerling in de klas dus maar gewoon Token.
(Prachtig toch die Engelse taal. De Mercury muziek prijs wordt bv. vaak "tokenism" verweten, elke keer is weer een andere muziekstroming aan de beurt om 'album van het jaar' te winnen).
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Noemen wij dat niet een 'excuus-neger'?
Dank voor de uitleg, idd goed gevonden.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Nummertje vier. In films is er vaak een "token black guy", een verplichte zwarte om die betreffende bevolkingsgroep te representeren. In South Park héét de enige zwarte leerling in de klas dus maar gewoon Token.
Haha, zo had ik er nog niet over nagedacht. Is idd een erg goede grap!
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
dum-dum-dum-dum-dumb....
sja religie belachelijk maken op z'n tijd ben ik wel voor, maar dit was vrij saai (die Mormon aflevering)
Hij is inderdaad wat minder, maar nog steeds érg vermakelijk. Ik betrapte me zelf erop dat ik erachter kwam waarom ik deze iets minder vond: te weinig Cartman!!!
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Loop een beetje achter, maar wat is Krazy Kripples (702) ont! zet! tend! grappig zeg!
Wow these guys really *are* crippled, Reeves vs. Hackman... zo ultiem komisch allemaal
Zelfs Cartman (Where just gonna stay out of this one) werd niet gemist 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ongelofelijk hoe snel Trey Parker en Matt Stone erbij waren... kijk de nieuwe kerstaflevering en je snapt wat ik bedoel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Knap inderdaad, drie dagen na de gebeurtenis zat ie er al in. Paar jaar geleden met toen dat Cubaanse jochie werd gepakt waren zo ook al zo snel...
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Was dit trouwens de laatste van dit seizoen Jordy?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Well sadly Season 7 has ended, and so soon! We will see you all again in March when Season 8 picks up on the 17th.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ongelofelijk hoe snel Trey Parker en Matt Stone erbij waren... kijk de nieuwe kerstaflevering en je snapt wat ik bedoel.
Kan het niet zo zijn dat ze die aflevering al ergens in de kast hadden gezet voor het geval dat? Ik heb m nog niet gezien dus ik weet niet of ie te specifiek is. Snel maar ns downen iig.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hij is niet heel specifiek ofzo, maar ik zie ze er ook niet echt voor aan om dan juist deze aflevering al maanden in de kast te laten wegrotten. Ze kunnen het wel snel in elkaar zetten denk ik
.