• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Utopia (NL)

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

merijn82 wrote:

'Nog geen 5% is geregisseerd' en 'grijs gebied' matchen niet echt met elkaar natuurlijk. Daar reageerde ik dan ook op.

Geregisseerd ja, in scene gezet nee. En daar reageerde ik op.

Elineloves wrote:

De zelfbenoemde koningin van slechte televisie kijkt dit niet eens vaste prik, zegt genoeg.

Dit is dan ook geen slechte televisie (als zoiets al bestaat). Het is hoogwaardige pulp.

Die Hakim gast woont vrij dicht in de buurt bij mij, maar vind het niet de moeite waard om dagelijks voor de buis te zitten voor hem of die andere stumperds.

Nee als je dagelijks het risico loopt deze lijzige oliebollenbakker tegen het lijf te lopen kan ik me voorstellen dat je hem liever even niet wil zien

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Minken wrote:

(quote)

De worstelaar heb ik ook al eens voorbij zien komen op tv, in een battle programma bij Afrikaanse stammen, en een keer in een los fragment, toen lag ie verstrengeld met een gast tijdens een worstel partijtje.

En Andrea is samen met haar zwevende zus al eens komen opdraven in Oh, Oh, Europa anderhalf jaar geleden.

Ik geloof geen snars van dit hele programma. Alles is nep en in scene gezet. Mensen verdwijnen soms spoorloos en komen met nat haar terug. Er hangt altijd kilo's was aan de lijnen, maar niemand zie je ooit de was doen. Er staan tig van filmpjes op YouTube waar de bewoners zich ook verlullen.

Jammer dat de setting uiteindelijk ook bagger is. Ik had her en der wat posters en reclame gezien. Ik had gehoopt dat ze ergens a la Robinson Crusoe/lost op een onbewoond eiland zouden worden gedropt. Niet in een hutje op de heide met boormachines van de Hornbach

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Mogen ze dan niet meegedaan hebben aan andere programma's. Waarom is het dan meteen nep? Dit soort mediageile mensen komen nu eenmaal op dit soort programma's af.

Televisie is nep. Dat geldt voor Utopia niet meer dan voor andere programma's. Ook al wordt hier het label "reality-tv" aan vastgeplakt.

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

Televisie is televisie.

Maar ik geloof niet dat alles nep is, daarvoor is het afbreukrisico voor de heer De Mol te groot als dat uitkomt en kan het programma niet goed doorverkocht worden.

Volg het programma overigens niet maar zit nu wel een beetje naar de compilatie te kijken.

Wat een vervelende man die Paul en die oliebol. En verbijsterend om te zien dat sommige mensen zoals die Billy dat smerige mens, zoveel autoriteit hebben.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

stinissen wrote:

(quote)

Dat waren Paul en Billy

YouTube - Spanning onder de douche

En de zelfbenoemde Koning kijkt wel

Hij? Die Paul liep toch juist te miepen dat hij zijn vrouw zo erg mist? Althans, toen ik in het begin wel eens keek.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Hij? Die Paul liep toch juist te miepen dat hij zijn vrouw zo erg mist? Althans, toen ik in het begin wel eens keek.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Precies

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Nicolage Rico wrote:

Mogen ze dan niet meegedaan hebben aan andere programma's. Waarom is het dan meteen nep? Dit soort mediageile mensen komen nu eenmaal op dit soort programma's af.

Televisie is nep. Dat geldt voor Utopia niet meer dan voor andere programma's. Ook al wordt hier het label "reality-tv" aan vastgeplakt.

Ze zijn in ieder geval mediageil en dat maakt ze minder oprecht. Alleen de opzet van het programma is in de basis heel anders dan wat het nu uiteindelijk is. Het programma pretendeert ook eerlijk te zijn met echte mensen die een samenleving proberen op te bouwen. Dan helpt het niet wanneer je allerlei volk al eerder op tv voorbij hebt zien komen en er teveel dingen niet kloppen met de opzet van het programma. Gooi ze dan gewoon weer in een huis en bouw deze poppenkast er niet omheen.

Dan vind ik het minder erg om naar een programma als de Gouden Kooi te kijken, waar ze het een en ander ook niet pretenderen en niets anders deden dan slap ouwehoeren met elkaar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Oei oei, de soosjel miedieja ontploffen bijna:

Dochter Andrea Tolson is woedend | Utopia TV Show - utopiatvshow.nl

rep_robert wrote:

met echte mensen die een samenleving proberen op te bouwen.

Daar zijn ze ook in beginsel al te ver van afgestapt, dat vind ik ook. Dat moet in Utopia 2 dan maar, lekker ergens op een eiland met helemaal niks, meer richting Robinson.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Het wordt stiekem steeds gezelliger in en rond Utopia. Dat worden prima kijkcijfers!

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Gisteren waarschijnlijk voor de laatste keer boven het miljoen (1.005.000). Het begint zich gezien de ontwikkelingen rond Andrea, Harold, Lindy, Jimmy etc. nu echt te wreken dat er inmiddels ruim een week (!) tussen de streams en de uitzendingen zitten, dat is niet meer te doen. Ik stap nu ook over op de actualiteit / dagverslagen, de tv-uitzendingen laat ik maar voor wat ze zijn. Doet SBS niet slim.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Dat vind ik ook! Ben zelf al een week geleden afgehaakt op TV, is alleen maar oude koek.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zit toevallig vanavond eens te kijken omdat ik wat vrije tijd over heb, nu zie ik Lindy nog er in? Flinke achterstand dan.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Die was er op Nieuwjaarsdag al uit.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee serieus? Dat gaat toch nergens over dan? Dan weet je alles al weken op voorhand voordat je het eindelijk ziet.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Vandaag de eerste stemming, Peter, Billy en Jimmy genomineerd. Billy helemaal over de zeik en constant janken, dat gaat lachen worden de komende dagen...

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Mooi om te zien dat de kijkcijfers nu drastisch beginnen te dalen. Mensen krijgen langzaam hun gezonde verstand weer terug, geldt ook voor de mensen binnen Utopia die dat kansarme gebeuren vervroegd verlaten.

Nu maar hopen dat het langzaam doodbloedt, al verwacht ik dat niet.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Mensen zullen nog steeds interesse hebben in het hele gebeuren maar zoals op deze pagina al is vermeld is met de recente ontwikkelingen tussen inwoners, ruzies, nieuwkomers, spelverlaters, stemmingsrondes etc. een periode van 6 dagen tussen de realiteit en wat we op tv te zien krijgen natuurlijk veel te veel. Daarnaast is op internet werkelijk alles te volgen en staan de belangrijkste momenten veelal gewoon op youtube. Steeds minder reden voor mensen dus om de tv nog aan te zetten.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ja, dit zat er aan te komen. Als ze niet snel iets doen aan die enorme achterstand gaat het gewoon richting de 500K. Dat zou nog altijd boven de gemiddelde SBS lead-in zitten maar toch, er had veel meer ingezeten als ze wat slimmer met dit goudklompje om waren gegaan.

merijn82 wrote:

Mooi om te zien dat de kijkcijfers nu drastisch beginnen te dalen.

En post 9 inmiddels over dit programma wat je nooit ging kijken...

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Wel handig, iemand die dat voor me bijhoudt!

Ik denk dat er nog zo'n....pakweg 5 tot 10 bij gaan komen. Reinbo-taferelen zullen het niet worden.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

10!

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Ik had via de media begrepen dat SBS de achterstand flink gaat verkleinen.

Jammer van die stemmingen, dat was vooraf niet bekend of wel?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Elineloves wrote:

Nee serieus? Dat gaat toch nergens over dan? Dan weet je alles al weken op voorhand voordat je het eindelijk ziet.

Nee, dat was niet serieus. Maar slaat nergens op die achterstand, idd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mijn grote grutjes, wat is Billy een verschrikkelijk vervelend mens. Echt. Ik verbaas me er elke keer over als ik haar zie. Dat mens spoort volgens mij niet, wat ik zo van haar meegekregen heb. Eigenlijk vind ik niemand van die hele groep sympathiek. Kan ook komen omdat ik het te weinig gevolgd heb, maar zo op het eerste zicht zijn ze allemaal erg vervelend.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

Mijn grote grutjes, wat is Billy een verschrikkelijk vervelend mens. Echt. Ik verbaas me er elke keer over als ik haar zie. Dat mens spoort volgens mij niet, wat ik zo van haar meegekregen heb.

Ze heeft AaaDeeHaaDee aldus haarzelf. Maar ik schat dat dat nog niet 10% van het verhaal is.

Inmiddels weer terug naar 1,2 miljoen kijkertjes, heel opvallend. Woensdagscore misschien nogal vertekend door het voetbal op andere zenders.

En jawel hoor, hij heeft het voor elkaar: Mediacourant.nl » » Amerikaanse FOX koopt kijkcijferhit Utopia

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dit nieuws loopt ook een week achter.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ja jij meldde het al eerder maar het is echt pas gisteren beklonken... of heb jij insaaid informeesjon?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Manmanman, Petertje eruit, één van de weinige enigszins normale gasten. En niet alleen dat, ook nog een maand tegen Billy aankijken, nou lekker dan. Die Laura is trouwens zo mogelijk nog irritanter met haar vreselijk ordinaire uitstraling en dito taalgebruik, mag ik even kotsen?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Ik lees hier een pagina mee en kom sommige users tegen waarvan ik nooit gedacht had dat die zich zouden verlagen tot het U-boot niveau van een show als Utopia.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.