- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Banshee
Banshee
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
8 afleveringen? Klinkt als de Boardwalk Empire behandeling... jammer. Typisch HBO
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Dat zou jammer zijn als ze nu al stoppen met nog een laatste seizoen.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Blijf het een super serie vinden. Ben nu bij episode 7 van seizoen 3, en elke episode is echt weer genieten. 
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Overigens kan ik de liefhebbers van deze serie ook 'Strike Back' aanraden; een samenwerking van Cinemax en Sky. De nadruk ligt meer op oorlogsconflicten, maar qua harde actie zit je als kijker zeker goed. 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
deels eens met Shinobi, al moet ik me er nog eens beter in verdiepen. Van wat ik zag is er evenveel over-the-top actie en humor in de serie. Ook naakt ontbreekt niet. Ik zag recent een aantal afleveringen die gingen over IRA banden, dat was zeer vermakelijk. Banshee is misschien nog wat meer camp, maar ook Strike Back is in wezen "onzin"(?).
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Weer een super 7e episode, heerlijk spannend:)
Jammer dat er maar 10 episode's per seizoen zijn.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Klaar met seizoen 3. 
Ik blijf het zeggen maar wat een fantastische serie. Kan niet wachten op seizoen 4 
caelers8
-
- 83 messages
- 178 votes
Samen met Hannibal de beste serie van dit moment. Maar dat is mijn mening.
BananenMan1982
-
- 99 messages
- 62 votes
Over the top? Ja! Spectaculair? Absoluut! Fantastisch boeiend? You're damn right it is!
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Het vierde seizoen van Banshee zal het laatste seizoen zijn. 
Bron: Cinemax Cancels 'Banshee' - Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Zonde zeg, ik had echt verwacht dat ze het zouden redden tot seizoen vijf. Hopelijk gaan ze er met een knaller uit, maar dat is aan deze serie wel toevertrouwd.
Overigens is 'Strike Back' nu ook aan zijn laatste seizoen bezig, maar zij hebben het tenminste wel tot het vijfde seizoen geschopt.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Vreselijk jammer. 
Echt een top serie is het.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Er is nog geen officiele bevestiging van Cinemax zelf, maar het zal wel zo zijn. Ik vind het goed zo, maak er maar een eind aan. Zo zakt de serie ook niet in.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Het vierde seizoen van Banshee zal het laatste seizoen zijn. 
Bron: Cinemax Cancels 'Banshee' - Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com
Wtf
Dat is al de zoveelste serie die stopt.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Wow, wat een serie!
Ben vorige week aan seizoen 1 begonnen en gisteren al aflevering 2.5 gezien.
2.5 met afstand de beste aflevering tot nog toe. Wat een rust, wat een locaties, wat een briljant camerawerk, maar ook wat een suspense....Heel goed voelbaar die constante dreiging. 
Norman Mailer
-
- 873 messages
- 657 votes
Tóch maar weer eens aan een paar episodes begonnen. Blijf het een ietwat eigenaardige serie vinden.
De helft van de tijd is die Hood aan het knokken. De andere helft ligt ie te bonken.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Tóch maar weer eens aan een paar episodes begonnen. Blijf het een ietwat eigenaardige serie vinden.
De helft van de tijd is die Hood aan het knokken. De andere helft ligt ie te bonken.
Toch knap, want als jij zulke verwondingen oploopt dan denk je een half jaar niet aan neuken, Hood wordt minstens 2 keer per maand volledig aan gort getrapt.
Het is allemaal zo debiel dat het zeer vermakelijk is, maar goede serie? Neuh, niet echt.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Samen met Hannibal de beste serie van dit moment. Maar dat is mijn mening.
Mijn mening is dat Hannibal zonde van het budget en televisietijd is geweest, wat een farce was dat.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Toch knap, want als jij zulke verwondingen oploopt dan denk je een half jaar niet aan neuken, Hood wordt minstens 2 keer per maand volledig aan gort getrapt.
?????????
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
29 januari start het vierde en tevens laatste seizoen van Banshee, dat werd bekend gemaakt in deze trailer.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
29 januari start het vierde en tevens laatste seizoen van Banshee, dat werd bekend gemaakt in deze trailer.
Laat maar komen. Heb er in ieder geval erg veel zin in. 
Wel jammer dat dit het laatste seizoen zal zijn.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Overigens niet gecanceld door Cinemax, maar het besluit kwam van Jonathan Tropper zelf. Zie ook dit artikel: Leaving Town: The Creator of Cinemax’s ‘Banshee’ Explains Why He’s Ending the Show.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Met de geweldige verrassing in de cast: Eliza Dushku naar Banshee. Wiehieee! 
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Wat een GEWELDige serie is dit zeg! Man, man.. Vanaf de pilot was ik al om. Wel bizar dat er zo weinig aandacht aan de serie hier wordt geschonken, ik begrijp daar echt helemaal niets van. Vooral de acting performances hier zijn fantastisch. En (te) vaak zit je met pure spanning in je lijf naar bepaalde scenes te kijken. Met name tijdens de laatste aflevering van seizoen 1. Zwaar verslavend dit. Ik vind het een soort kruising tussen Prison Break en Breaking Bad: neem van beide series de sterkste elementen en je hebt Banshee.
038Zwolle
-
- 40 messages
- 2 votes
ZO jammer dat er nog maar 2 afleveringen komen. Wat een geweldige serie! Ook dit seizoen is weer erg sterk.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Omdat ik seizoen één tot en met drie vorig jaar gebingewatched heb, en dat de serie erg goed doet, spaar ik het allerlaatste seizoen helemaal op. Als dus ook de laatste twee afleveringen uitgezonden zijn zal ik starten. Ben benieuwd.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Er komen er nog drie maar hoe dan ook skraal.
Kan me niet voorstellen dat dit bevredigend gaat eindigen.
Vast wat open flauwekul ofzo.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Laatste aflevering was helemaal geweldig. Laat je echt met een voldaan gevoel achter. Ik ben alleen wel een beetje verdrietig dat het er nu echt opzit.. Voor mij de beste serie ooit.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Gister begonnen met het laatste seizoen (jammergenoeg
)
Heb er in ieder geval veel zin in en ben benieuwd hoe het zal verlopen. 
038Zwolle
-
- 40 messages
- 2 votes
Zo eind gezien. Wat een aflevering! echt een rollercoaster.
Jammer dat het er op zit maar wellicht wel op het goede moment gestopt. De serie is nog steeds ijzersterk en word niet uitgemolken. Jammer dat de serie niet de aandacht krijgt die hij verdient van het grote publiek.
Maar ik heb toch hoop dat er wellicht nog een vervolg komt. Het einde maakt een vervolg wel mogelijk.