• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Banshee

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Het laatste seizoen voelde ik me net zo gelaten als Hood; het is allemaal zo afstandelijk en de overkoepelende rode draad is een losse flodder.

Ik dacht namelijk dat de makers met seizoen vier alle registers zouden opentrekken, maar wat je als kijker krijgt voorgeschoteld zijn losse eindjes die aan elkaar vastgeknoopt worden. Op deze manier wordt elk personage recht aangedaan, al had er echt meer in gezeten. Gelukkig zijn de - spaarzame - actiescènes wederom in orde.

Desondanks is 'Banshee' in zijn geheel toch baanbrekend geweest qua storytelling en actie. Hier kunnen andere series nog een puntje aan zuigen.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Ik vond het ook wel jammer, ik had toch wel op een spectaculaire showdown gerekend dit seizoen.

Banshee kijk je niet voor het verhaal, maar voor de actie en tieten.

Me er al met al prima mee vermaakt de afgelopen jaren.

Norman Mailer

• 873 messages
  • 657 votes

Zo lag Hood, inderdaad, wel buitenproportioneel weinig te bonken dit seizoen.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Gister de laatste 2 episode's gekeken en het was weer heerlijk om naar te kijken.

Dit was zeker één van de betere serie's, heb er echt van genoten.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Was een zeer aardige serie inderdaad, met heerlijke actiemomenten. Het laatste seizoen is de minste, zonder twijfel, maar nog wel degelijk. Toch ontbrak de spanning veelal. Veel drama, veel verhaallijntjes, maar weinig dreiging. Al met al toch genoten. Bye bye Banshee.

Geweldige serie. Hoop dat ze er toch nog een seizoen aan vastplakken. Deze staat zeker in mijn top 5 van series.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

movie freak84 wrote:

Geweldige serie. Hoop dat ze er toch nog een seizoen aan vastplakken. Deze staat zeker in mijn top 5 van series.

De serie is helaas al gestopt.

Weet iemand wanneer je de banshee origins moet bekijken om in de juiste volgorde te kunnen zien? Ik ben juist begonnen met banshee (3 afl) maar wil weten of ik dit na het seizoen moet bekijken of ervoor...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.