• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.048 votes
Profile

Banshee

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Jammer van Emmet, vond hem echt een toffe gozer. Anyway, heerlijk seizoen weer en met een paar oude villains minder zijn er weer een paar nieuwe interessante villains op het toneel verschenen. Kijk uit naar seizoen 3

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Net laatste aflevering en heb me weer heerlijk vermaakt met dit 2e seizoen.

Kan niet wachten op seizoen 3

Echt een heerlijke serie

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Naomi Watts wrote:

Ja, klopt, behoorlijk campy. Tweede seizoen is wel iets subtieler overigens. Zet maar op de lijst, gaat je wel smaken .

Dat tweede seizoen was voor mij een verademing, daar werd de serie zo veel beter van dan om de 3 minuten massale vechtpartijen. Dat was een paar afleveringen leuk, maar dat tempo was moordend voor de serie, gelukkig dat ze even een tandje terugschakelde, want ondanks dat ik het eigenlijk niet had verwacht werken ze de verhaallijnen tot nu toe wel sterk uit.

En ze hebben een bijzonder ziekenhuis, als je in 4 maanden tijd een keer of 15 verwondingen oploopt waarvan je minstens een half jaar zou moeten revalideren moeten er bijzondere dingen gebeuren.

ipman-99

• 1250 messages
  • 0 votes

"Small Town. Big Secrets." ... " !!!

Fantastisch eerste seizoen van "Banshee" ! !!! 'Banshee Season 1' is een

geweldige Actie-Thriller-Drama-Misdaad-Gangster-reeks !

Acteur Anthony Starr zet op een geweldige charismatische manier het

personage Lucas Hood neer die na een tijd in de gevangenis gezeten te hebben

in een onbekend stadje terecht komt ... ! Meer nog ... door samenloop van

omstandigheden wordt hij plots de sheriff van het dorp. (scène in die kroeg) !

Acteur Hoon Lee alias Job zet dan weer een 'ietwat' apart personage neer ... hij kent iets van

computers kraken en mag gerekend worden als (één) van de kompaans van Lucas Hood.

Dat Lucas Hood het recht wil doen zegevieren is 1 zaak ... maar op tijd en stond een

karweitje mag er zeker bij ! En dan is er nog zijn vroegere relatie ... waar hij terug

probeert bij dichter bij te geraken !

Natuurlijk niet te vergeten ... zijn duistere verleden blijft hem achtervolgen.

Een fascinerend verhaal vol met geweldige plotlijnen en plotwendingen volgt, en

als kijker ben je gewoonweg heerlijk mee van de eerste tot de laatste seconde.

De 'heerlijke uitspattingen' in deze serie is een geweldige gewelddadige

'cocktail' van heel veel geweld naakt,seks en duistere gangsterpraktijken.

Actrices Ivana Milicevic alias Carrie (Bond-Girl) en Lili Simmons (Rebecca) geven zich

helemaal ..., en dat kan je gerust letterlijk en figuurlijk noemen !

Deze reeks kent heel wat expliciete seks scènes die stomend op je afkomen.

Dat deze geweldige spannende reeks heel wat bruut geweld vertoont mag

zeker niet als een 'verrassing' overkomen ... ! Denk maar BV aan die scène

waar diene bokser met veel 'streken' een serveerster hardhandig in bed te lijf gaat !

Ulrich Thomsen alias Kai Proctor is een geweldig personage ... hij is wat de

misdadiger van het stadje Banshee zelf ! (Let op zijn coole tatoeage op zijn rug)!

Ben Cross speelt dan weer Mr. Rabbit ... de gangsterbaas die kost wat het kost het vel

van Lucas Hood wil !

Geweldige Misdaad-reeks waar ik zware fan van ben met vele hoogtepunten

en 'vele' 'cliffhangers' om U tegen te zeggen !

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ook begonnen aan seizoen 1. Lekker lompe actie, mooie vrouwen. Dialoog mist soms wat cool. Toch erg vermakelijk.

Mja, audiovisueel loopt het wat achter, heb ik het idee. Vooral de look van de serie is steriel/klinisch en dat vind ik wat jammer. Past er qua vorm/inhoud eigenlijk niet zo bij.Met dit soort series zie ik toch eerder een jaren 80/90 pulp look werken en daar is dit gewoon ietsje te modern voor. Een look die eerder past bij technothrillers als Nikita en Orphan Black, dan hier.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Goed eerste seizoen. Goeie snelheid, paar toffe vuist- en vuurgevechten. Mooie vrouwen. De flashbacks vond ik lang niet altijd goed werken, haalde ook de vaart eruit. Plus ze waren niet dromerig/beklemmend genoeg om echt te boeien.

Gelijk door met seizoen 2. Aflevering 1 gekeken; Lijkt allemaal een stuk trager en ik weet niet of ik daar blij mee ben,Door het trage tempo werken de flashbacks wel een stuk beter in het geheel. Een aantal POV en Third Person shots zagen er wel heel tof uit. FBI-sigaretman en Indian Chick zijn leuke toevoegingen, schat ik in. Hoop alleen niet dat de serie teveel op serieus drama ingaat, want dat vind ik niet zijn sterkste punten. Maar wie weet denk ik er aan het eind van dit seizoen anders over.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Tweede seizoen was aardig, maar voelde ene beetje als los zand. Nergens voelde ik echt dreiging. Misschien Nola, maar die ging te snel weg.... Proctor vind ik maar een lachertje, hoewel Burton wel een creep is. Een aantal filler-afleveringen en onbelangrijke zijplotjes. De combinatie van humor,over-the-top actie en mooie vrouwen werkt wel nog steeds goed. Hopelijk toch nog regelmatig Job in seizoen 3, want ook dat is een leuk character.

Nu even wachten tot de seizoensfinale van 3, want in marathon werkt dit wel het beste.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Sinds een week begonnen met deze serie en ondertussen helemaal bij. Ik kan niets anders zeggen dan dat dit een enorme bazenserie is.

Het eerste seizoen is lekker dik aangezet en er wordt geregeld een loopje genomen met de geloofwaardigheid, maar dat deert niet. 'Banshee' komt er gewoon mee weg, vooral als Hood zo een beetje in elke aflevering flink wat klappen krijgt. Hoewel het tweede seizoen in het begin wel wat gas terugneemt, maar het wordt nergens echt vervelend. Zeker nu met de laatste ontwikkelingen beginnende seizoen drie.

De actiescènes zitten dan ook uitstekend in elkaar; van de vuistgevechten tot aan de shoot-outs toe is alles goed uitgedacht, met name de overgangen tussen scènes. Een beetje bloot tussen de aktes door is mooi meegenomen, wat een prachtige vrouwen lopen er rond in zo een gehucht.

Ik heb er goede hoop in dat dit niveau nog wel een aantal seizoenen behouden kan worden. Daarvoor worden er prima verhaallijnen uitgezet waarop men nog wel even kan teren en lopen er gedegen bad guys rond, zoals Proctor. Verder hoop ik dat we als kijker meer te weten komen over Burton.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Renewed voor seizoen 4!

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Eerste 5 episodes gezien en heerlijke serie! Over de top aktie/geweld/nudity, heerlijk vermaak. Realisme is wel ver te zoeken maar ach

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Wil de verwachtingen niet te hoog instellen voor hen die nog moeten beginnen, maar seizoen 3 vind ik momenteel behoorlijk geniaal, tegen de verwachtingen in......

Het mysterie, drama en plot zijn iets minder complex geworden, iets wat ik eigenlijk altijd al wilde. De flashback-structuur is ook zo goed als weg. Nu is het eigenlijk een simpele wraakserie, want wie is er inmiddels nog niet boos op elkaar? Ik ben de draad kwijt, of misschien niet, want het geheel is misschien wel eenvoudiger dan ooit. In de plaats voor plot krijgen we meer shootouts, 1-op-1 gevechten, car chases en een flinke dosis (erg!) lompe gore op zijn tijd. Qua actieserie/film denk ik niet dat er momenteel iets ook maar in de buurt komt qua choreografie, snelheid, audiovisuele uitwerking en gewoon puur pulp vermaak. Dan zul je al snel buiten Amerika moeten zoeken. Enkel het naakt blijft misschien wat achter, vergeleken met eerdere seizoenen. Ik mis het nog niet. Meer Rebecca en Burton dit seizoen, dat kan zeker ook geen kwaad. Plus Chayton is geweldig, die stem ook!

Verbaas me ook over de audiovisuele verbeteringen dit seizoen. Gevechten zijn beter in beeld gebracht en op een aantal momenten knalt de cameravoering er, alsof op xtc-pillen, hard doorheen; constant in beweging, alle kanten op draaiend (kijk alleen al naar de scene in de auto, tijdens het sublieme Burton/Nola gevecht). Ook sound effects zijn zeer sfeerverhogend en in sommige scenes onmisbaar. Verder lijkt de sleazy neo-noir setting visueel nog wat sterker aanwezig te zijn, met veel neon-licht, donkere steegjes en veel gespeel met licht en donker.Vond ik eerdere seizoenen nog wat steriel en kaal, nu is het vaak echt sfeervol. Nog 4 afleveringen te gaan, maar ze zullen het toch niet verpesten? Oja, Hood moet natuurlijk wel gewoon zijn ding doen in seizoen 4. Geen idee wat voor onlogisch script daar nu weer voor nodig is (misschien valt t mee?), maar who cares, dat is allang het punt niet meer.

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Ben inmiddels helemaal bij, na 1-1.5 week ofzo hehe heb het achter elkaar doorgekeken zo'n beetje.

Geweldige show alleen al voor de intro zou ik kijken, beste intro ooit!

Blijven een paar minputen uiteraard, zoals de rambo scenes en dan met name de 'assault on precinct 13' scene in Seizoen 3 en ook de final episode van S2, al dat Rambo/Eindbaas gedoe dat mogen ze van mij wel achterwege laten het draagt echt helemaal niets bij.,

Buiten dat hoop ik dat dit nog een aantal seizoenen door zal gaan want ik vermaak me echt uitstekend.,

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Inland Rabbit wrote:
Wil de verwachtingen niet te hoog instellen voor hen die nog moeten beginnen, maar seizoen 3 vind ik momenteel behoorlijk geniaal, tegen de verwachtingen in......

Het mysterie, drama en plot zijn iets minder complex geworden, iets wat ik eigenlijk altijd al wilde. De flashback-structuur is ook zo goed als weg. Nu is het eigenlijk een simpele wraakserie, want wie is er inmiddels nog niet boos op elkaar? Ik ben de draad kwijt, of misschien niet, want het geheel is misschien wel eenvoudiger dan ooit. In de plaats voor plot krijgen we meer shootouts, 1-op-1 gevechten, car chases en een flinke dosis (erg!) lompe gore op zijn tijd. Qua actieserie/film denk ik niet dat er momenteel iets ook maar in de buurt komt qua choreografie, snelheid, audiovisuele uitwerking en gewoon puur pulp vermaak. Dan zul je al snel buiten Amerika moeten zoeken. Enkel het naakt blijft misschien wat achter, vergeleken met eerdere seizoenen. Ik mis het nog niet. Meer Rebecca en Burton dit seizoen, dat kan zeker ook geen kwaad. Plus Chayton is geweldig, die stem ook!

Verbaas me ook over de audiovisuele verbeteringen dit seizoen. Gevechten zijn beter in beeld gebracht en op een aantal momenten knalt de cameravoering er, alsof op xtc-pillen, hard doorheen; constant in beweging, alle kanten op draaiend (kijk alleen al naar de scene in de auto, tijdens het sublieme Burton/Nola gevecht). Ook sound effects zijn zeer sfeerverhogend en in sommige scenes onmisbaar. Verder lijkt de sleazy neo-noir setting visueel nog wat sterker aanwezig te zijn, met veel neon-licht, donkere steegjes en veel gespeel met licht en donker.Vond ik eerdere seizoenen nog wat steriel en kaal, nu is het vaak echt sfeervol. Nog 4 afleveringen te gaan, maar ze zullen het toch niet verpesten? Oja, Hood moet natuurlijk wel gewoon zijn ding doen in seizoen 4. Geen idee wat voor onlogisch script daar nu weer voor nodig is (misschien valt t mee?), maar who cares, dat is allang het punt niet meer.

Ik vind S2 juist beter, daar zat al meer verhaal in en leunde het wat minder op geweld zoals we in S1 zagen, S3 lijkt in dat opzicht S1 te kopieren wat ik jammer vindt ik had juist weer meer vooruitgang verwacht in de karakters met daarbij wat minder geweld.

Begrijp me niet verkeerd, de geweldscenes zijn geniaal, zoals bijv die dikzak die onder die truck komt dat tovert wel een glimlach op je gezicht maar ik hoop dat ze het verhaal daardoor niet vergeten.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

en s3 is klaar. Geweldig genoten. Heb er het meeste al over gezegd, dus ik kan kort zijn.

De serie deed dit seizoen nog meer aan als een videogame, met meerdere eindbazen. Het unieke is ook dat elke aflevering de lat zo hoog legde, bij de meeste series zouden alle afleveringen van Banshee wel als finale kunnen dienen. De finale was naar mijn mening dus ook niet veel grootser dan anders. business as usual.

Wat mij betreft zou de serie zich nog kunnen verbeteren door minder shaky cam en snelheid in de cameravoering te gebruiken, maar dat is natuurlijk net wat Banshee zo eigen maakt. Toch, ze hebben wat betreft de stuntchoreografie en techniek in de shotouts en gevechten totaal niets te verbergen. Dus ik vraag me af waarom het soms niet wat rustiger kan.

Tsjah en dan is er elk seizoen weer de vraag wat het vervolg wordt...waarom een nieuw seizoen? Die vraag is al even onzinnig als het plot verloop, Banshee verzint wel een reden. Hoe lang blijft dat leuk? We zullen zien...

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Met seizoen drie wordt de lat inderdaad hoger gelegd. De afleveringen zijn intenser en bovendien gewaagder qua opzet; aflevering vijf zou zo als finale kunnen dienen. Qua personages die naargelang het loodje leggen, lijkt het soms zelfs op een niet nader te noemen fantasy serie.

Ik heb begrepen dat de makers vanaf het begin vijf seizoenen wouden maken. Wat mij betreft gaat het ze wel lukken. Er is nog genoeg om op voort te borduren, zeker met enkele recente onthullingen. Nu is het alleen nog rustig afwachten.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Op dit moment één van mijn favoriete series. Prima verhaal en top acteurs.

ipman-99

• 1250 messages
  • 0 votes

"Good Town. Bad Blood." ... " !!!

Fantastisch tweede seizoen van "Banshee" ! !!! 'Banshee 2' is alweer

het heerlijke vervolg op seizoen 1.

Opnieuw de heerlijke cocktail van geweld en duistere praktijken .... !

Dit seizoen 2 is meer van hetzelfde wat seizoen 1 al prachtig te bieden had.

Anthony Starr en Ivana Milicevic zijn opnieuw van de partij ... en hun personages

werden veder ontwikkelt.

Mr. Rabbit en Kai Proctor zijn opvallende figuren. De Vraag is uiteraard? Zien

we Mr. Rabbit nog terug en op welke manier?!

De flashbacks met het heden en verleden werden prima in de montage gebracht.

Alles blijft heerlijk karakteristiek ... en zolang de makers dit blijven etaleren,

is dit echt genieten geblazen.

Lili Simmons (Rebecca) dient als het ware echt haar sexy troefen

uit te spelen of als er nood is aan seks (ook met haar oom) !

Hoon Lee is ook weer van de partij ... en dat is altijd genieten.

De cinematografie is weer top ... enkele schietpartijen zijn weer

hoogstandjes die prachtig in beeld werden gebracht.

ipman-99

• 1250 messages
  • 0 votes

"Old Habits Die Hard." ... " !!!

Fantastisch 3-de seizoen !!! Emoji!!! 'Banshee' seizoen 3 gaat uiteraard verder

op de gebeurtenissen die we allemaal te verwerken kregen in seizoen 2.

Zo'n maandje na al dat geweld van seizoen 2 hernemen we in een moordend

tempo ... en dat zullen we geweten hebben !

De vaste personages die het bloedbad van seizoen 2 overleefden zijn

opnieuw volop van de partij. Deze reeks kan als geen andere ook nieuwe

geschifte personages introduceren ... de scène in die vrachtwagen illustreert

wat ik volledig bedoel ! De intriges, seks en naakt worden opnieuw (heel vaak)

in beeld gebracht. De actie is bij momenten weer heerlijk over the top ... heerlijke

gevechten en vuurgevechten wisselen elkaar af in een moordend tempo, en dat mag je

letterlijk nemen ! Het geschifte bloederige gevecht tussen Burton en Nola

is ook weer één van voorbeeld scènes die ik naar voren wil brengen.

Uiteraard komen Chayton Littlestone en zijn bende ruimschoots aanbod ... want

dan weer gepaard gaat met vele bloederige confrontaties.

Zo zien we ondermeer dat het politiekantoor flink onder druk komt te staan, en ook dat mag je

letterlijk en figuurlijk nemen ... ik dacht even aan "Assault On Precinct 13" !

Vele gevechten dragen mee tot het succes van deze serie ... zo zien we ook

underground gevechten met o.a Clayton Vs Lucas Hood !

Proctor die een speciale band heeft met zijn nicht Rebecca ... bij momenten zie

je duidelijk dat de 2 familie zijn van elkaar !

Een scène die ik niet gauw zal vergeten is het snuit naar snuit duel (terwijl ze op elkaar

aan het afkomen zijn) tussen een vette Mercedes C klasse en een bestelwagen !

Tipje van de sluier wie er zit in de Mercedes C Klasse ...?! Rebecca een het stuur met naast

haar de griezelige Burton. Er zijn momenten dat Proctor een iets menselijker kant van zichzelf laat zien,

denk maar aan de band met zijn 'stervende' moeder ... !

Deze geweldige serie is een aaneenschakeling van geschifte bloederige scènes met fascinerende karakters.

Aangrijpende momenten zijn ook weer van de partij ... want het zijn niet

alleen nieuwe personages die sneuvelen.

De finale van dit seizoen is met de nodige vonken en vuur ... wat een actie

hemeltje lief ! Duidelijk dat ook na dit seizoen een smakelijk seizoen 4

op ons staat te wachten .... !!!

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Lekker 3e seizoen. Spannend en intens. De actie was weer heerlijk. Bring on season 4!

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Dat zeker Glacius. Vind het een hele gave serie.

Delarss

• 50 messages
  • 80 votes

Net de pilot gezien. Fucking bruut. Mooie vervanger voor Justified en Sons of Anarchy.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Eerste vier afleveringen van seizoen één gezien en het bevalt me wel. Intro vind ik alleen waar-de-loos, dat terzijde.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Woah, aflevering zes was me er eentje. Al die flashbacks naar de gevangenis waren indrukwekkend. Met natuurlijk als hoogtepunt het gevecht.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Seizoen één gehad, en ik kan wel stellen dat deze serie me ligt. Natuurlijk is het allemaal altijd niet even geloofwaardig, maar dat mag de pret niet drukken. Geen moment verveeld en ik hoop dat dit ook niet gaat gebeuren bij seizoen twee en drie.

See you soon, Hood..

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Jellesteeg wrote:

Seizoen één gehad, en ik kan wel stellen dat deze serie me ligt. Natuurlijk is het allemaal altijd niet even geloofwaardig, maar dat mag de pret niet drukken. Geen moment verveeld en ik hoop dat dit ook niet gaat gebeuren bij seizoen twee en drie.

See you soon, Hood..

Ik snap niet wat jij bedoelt met niet altijd even geloofwaardig. Series zijn bij uitstek altijd fictief en er wordt nergens beschreven of aangeduid dat het echt is.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Raffael77 wrote:

(quote)

Ik snap niet wat jij bedoelt met niet altijd even geloofwaardig. Series zijn bij uitstek altijd fictief en er wordt nergens beschreven of aangeduid dat het echt is.

Ik doelde daarmee op hoe Hood weet te ontsnappen uit de meest onmogelijke situaties. Is natuurlijk erg vet, maar niet altijd geloofwaardig. Altijd op het laatste moment etc. Hoort natuurlijk geheel bij de serie, maar daar moest ik wel even een knop voor omzetten. Duidelijk of ben ik nog steeds verschrikkelijk onduidelijk, haha?

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Dat gebeurt wel maar de situaties worden steeds lastiger naarmate de serie vordert.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ach Hood wint, zo hoort het nou eenmaal. Maar er gaan genoeg mensen om hem heen dood, meer dan bij andere series waarschijnlijk, haha!

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Vind het ook prima zoals het nu gaat hoor, daar niet van!

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Seizoen twee en drie ook geheel gezien nu. Seizoen drie steekt, voor mij, met kop en schouders boven de eerste twee seizoenen uit.

In de eerste twee afleveringen zien we Lucas, Brock en Siobhan wraak nemen op Hondo, die we in seizoen twee Emmett hebben zien omleggen. Ondertussen keren, afzonderlijk van elkaar, Chayton en Nola terug naar Banshee. Zij willen wraak nemen op Proctor na de dood van Alex Longhadow.

In de derde aflevering vindt er een bloedstollend en tevens ook fantastisch gevecht tussen Nola en Burton plaats. Een aflevering zonder dat Lucas in gevaar komt bestaat natuurlijk niet, dus ook hier komt hij weer oog in oog te staan met de dood, en hoe. De scenes in de vrachtwagen met de FBI-agent en Brantley zijn heerlijk om naar te kijken.

Aflevering vier is een soort inleiding naar de vijfde. Nadat Siobhan achter het geheim van Hood is gekomen, besluit de laatste drastische maatregelen te nemen. Na een mislukte moordaanslag op Proctor door Hood, komt Proctor achter de tralies terecht. Door een eerdere schietpartij in de stripclub van Proctor, komt Tommy Littlestone (het broertje van Chayton) om door een nieuwe agent: Billy Raven. Chayton plant daarom een aanslag op Cadi, het politiebureau van Hood en zijn agenten. Heel aflevering vijf speelt zich vervolgens af in en rondom Cadi. Dit is voor mij een van de beste afleveringen van Banshee tot nu toe. We zien in combinatie met gruwelijke scenes hoe liefde, haat, vriendschap en broederschap op de proef wordt gesteld. Zelfs discriminatie komt veelvuldig aan bod.

In het tweede deel van dit derde seizoen zijn er verschillende verhaallijnen die gevolgd worden. De meest belangrijke is die van Hood en Brock, die wraak willen nemen op Chayton na de dood van Siobhan. Dit levert de meest spectaculaire beelden op, met als hoogtepunt de laatste achtervolging en moord van Hood op Chayton. Tevens zien we de voorbereiding en de daadwerkelijke overval op de basis van Douglas Stow door Hood, Job, Sugar en Carrie. Proctor heeft genoeg aan zijn hoofd met onder meer de naderende dood van zijn moeder en de problemen veroorzaakt door Rebecca, met betrekking tot het leveren van drugs aan verschillende families. In de laatste aflevering bereikt deze kleine drugsoorlog een absolute climax.

De overval op Douglas Stowe is briljant in beeld gebracht. We kijken mee door de ogen van Hood, Job en Carrie door het goede gebruik van GoPro's. Doordat het first person gevoel goed gecreëerd is, zijn de scenes des te spannender dan met het gebruik van normale camerastandpunten.

Minpunt vind ik de dramatiek tussen Carrie, Gordon en hun dochter Deva. Ondanks dat het bij de serie hoort, zijn dit mijn minst favoriete scenes. Uitgezonderd natuurlijk van het gevecht in het zwembad. Om Gordon zo eens in actie te zien was wel leuk. Net zoals met zijn schietkunsten in de laatste aflevering, wanneer hij en Hood proberen Job, Sugar en Carrie te bevrijden uit de handen van Douglas Stowe.

Na een lange recensie en vele spoilertags geplaatst te hebben, kom ik uit op een 8,5/9 voor het derde seizoen van Banshee. Nu bekend is dat het vierde seizoen acht afleveringen zal gaan krijgen, ben ik benieuwd of dit dan ook het laatste seizoen zal gaan zijn. Tevens ben ik benieuwd waar Banshee nog meer mee te maken krijgt. Gaat het overspoeld worden met oude nazi vrienden van Kurt Bunker? Hoe gaan Hood, Sugar en Carrie Job terugvinden? Wie wordt de nieuwe sherrif? En hoe gaat het verder met Proctor, zijn nichtje Rebecca en zijn handlanger Burton?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.