• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

Overspel

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nog even geduld hebben, maar seizoen 3 komt in september 2015 op de buis.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Seizoen 1 en 2 inmiddels in 1 DVD boxset verkrijgbaar, maar wacht nog steeds op een Blu-ray release, zoals die er ook is van de concurrerende series Flicken-M. en Penoza .

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Prima start 3e seizoen!

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik vind Overspel het beste kwa serie wat Nederland op dit moment te bieden heeft. (Ook beter dan Penoza) Gelukkig blijft het bij dit seizoen om de kwaliteit hoog te houden.

Nu heb ik net een NL Ziet gratis proef (maand)(Tip voor de mensen die niet kunnen wachten maar alleen online te bekijken en niet via de app want dat heb ik uitgeprobeerd) en kan dus alles achter elkaar kijken.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Ik heb het totaal niet op Nederlandse serie en fiilm, maar dit was te pruimen,ondanks de Nederlandse kneuterigheid.

("neem eenglas champagne, het is gratis.

Om op een bruiloft te noemen dat iets gra-tis is is echt Nederlands.

Het is zowiesos heel erg Nederlands om na het vertellen dat je iets aan hebt geschaft nog te melden ...en het was heel duur .

Nederlanders koppelen "duur" bijna per definitie aan lekker,(bv met een etentje) kwaliteit (kleding,waar in een Nederlandse fabriek de merkjes op zijn genaaid) of random goed annex gezellig.

Raffael77 Op uitzending gemist kan je gewoon " live" kijken. Ik heb geen een televisie,maar wel een heel groot scherm,en kijk alles op de tijden waarop het uitgezonden wordt..(ned 1,2 en 3)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Raffael77 wrote:

Ik vind Overspel het beste kwa serie wat Nederland op dit moment te bieden heeft. (Ook beter dan Penoza) Gelukkig blijft het bij dit seizoen om de kwaliteit hoog te houden.

.

Bij Overspel is kwaliteit gehele cast steeds behoorlijk goed, op Ten Napel na, maar zij is ook zwak in Penoza. Bij Penoza varieert acteerkwaliteit totale cast meer dan bij Overspel, maar beide series zijn in elk geval stukken beter dan amateur-toneel van Flikken-Maastricht.

Voor 't eerst gezien dat TIJDENS Overspel reclame werd gemaakt voor Penoza IV; ben zondag benieuwd of dit ook andersom gebeurd.

Kijk uit naar The Bridge III (Broen III).

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Dogie Hogan wrote:

(quote)
Bij Overspel is kwaliteit gehele cast steeds behoorlijk goed, op Ten Napel na, maar zij is ook zwak in Penoza. Bij Penoza varieert acteerkwaliteit totale cast meer dan bij Overspel, maar beide series zijn in elk geval stukken beter dan amateur-toneel van Flikken-Maastricht.

Voor 't eerst gezien dat TIJDENS Overspel reclame werd gemaakt voor Penoza IV; ben zondag benieuwd of dit ook andersom gebeurd.

Kijk uit naar The Bridge III (Broen III).

Beide series vind ik goed. Broen ook en tja volgende maand begint TWD volgens mij ook weer.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

joyce.b wrote:

Ik heb het totaal niet op Nederlandse serie en fiilm, maar dit was te pruimen,ondanks de Nederlandse kneuterigheid.

("neem eenglas champagne, het is gratis.

Om op een bruiloft te noemen dat iets gra-tis is is echt Nederlands.

Het is zowiesos heel erg Nederlands om na het vertellen dat je iets aan hebt geschaft nog te melden ...en het was heel duur .

Nederlanders koppelen "duur" bijna per definitie aan lekker,(bv met een etentje) kwaliteit (kleding,waar in een Nederlandse fabriek de merkjes op zijn genaaid) of random goed annex gezellig.

Raffael77 Op uitzending gemist kan je gewoon " live" kijken. Ik heb geen een televisie,maar wel een heel groot scherm,en kijk alles op de tijden waarop het uitgezonden wordt..(ned 1,2 en 3)

Live kijken?

Ik heb dat gratis proef gedaan zodat ik alles snel kan zien. Volgende maand beginnen er weer andere series. Was al blij dat ik Narcos ook in een keer achter elkaar kon kijken anders moet ik zoveel bij gaan houden. Wie weet laten ze Penoza ook zien dan kan ik dat ook ineens afkijken.

Ben wel gewend om af en toe serie of film marathon te houden en vooral bij miezerig weer.

Voor de rest kijk ik wel naar Nederlandse films maar zijn niet allemaal even goed. Ik ben meer van de series die ook veel beter zijn de laatste tien jaar.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Raffael77Ben wel gewend om af en toe serie of film marathon te houden en vooral bij miezerig weer.

er is regen en onweer en ander tuinzit vergallend weer op komst!!

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

joyce.b wrote:

Raffael77Ben wel gewend om af en toe serie of film marathon te houden en vooral bij miezerig weer.

er is regen en onweer en ander tuinzit vergallend weer op komst!!

Als het goed is morgen al

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Raffael77 wrote:

(quote)

Als het goed is morgen al

We know what you did,last 2 days!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Overspel blijft bij 3 seizoenen, maar Penoza krijgt 5e seizoen: Penoza krijgt vijfde seizoen|Prive| Telegraaf.nl

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

joyce.b wrote:

(quote)

We know what you did,last 2 days!

I was creating some beats lol

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Graag weer to-the-point: wanneer nou eindelijk op Blu-ray zoals bij Penoza en Flikken-M.?

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Sinds Spijkerhoek volg ik weer eens een Nederlandse serie!

Morgen weer, mjammie,ik kijk er echt naar uit.

Overigens spreken ze bij de aankondiging van het programma in de reclametijd het woord overspel uit als "overtíjd"..de klemtoon ligt op het spél gedeelte s, wat het eigenlijk allemaal nog veel spannender maakt.

Macady

• 315 messages
  • 760 votes

Seizoen 3 afgekeken, goede serie van nederlandse bodem. Seizoen begint goed maar weet nergens een goede spanningsboog te creeeren, echter blijft het boeien van begin tot eind. Het ( vrij ) open eind voorspelt een seizoen 4?

3,5 ster

Macady

• 315 messages
  • 760 votes

Als dit inderdaad het laatste seizoen was, zoals hier en elders te lezen, dan hadden de makers er meer uit kunnen halen, dit einde leent zich voor een vervolg...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Macady wrote:

Als dit inderdaad het laatste seizoen was, zoals hier en elders te lezen, dan hadden de makers er meer uit kunnen halen, dit einde leent zich voor een vervolg...

De huidige scenarist F. Ketelaar wil niet meer, maar financiers vermoedelijk wel met nieuwe scenarist(en).

Zie mede: "Ik ben er nu wel klaar mee".

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Vanwege e.o.a. gala wordt Overspel 6/10 een week verschoven...

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Aflevering 6 had weer het niveau van aflevering 1.

Gelukkig maar.

""Het is nu of nooit meer""...

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Waren ze er een week tussen uit of zo?

Maar ben benieuwd want ik vind Overspel heel tof.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Ze waren er vanwege dat gala vorige week, inderdaad "tussenuit"

Het meest spannende is nog wel of Bjorn zn hoertje (terug--) krijgt en trouwt

Armen Bjorn toch...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Raffael77 wrote:

Waren ze er een week tussen uit of zo?.

Zie permalink Overigen >> Televisie >> Overspel

joyce.b wrote:

Het meest spannende is nog wel of Bjorn zn hoertje (terug--) krijgt en trouwt

Nog 4 episodes te gaan: vermoed dat die vooral gaan over die dubieuze advocate Anna en haar steeds meer creepy wordende broer Alex...

PS

Mogelijke spoiler: Cultura geeft summiere plotsamenvattingen t/m episode 10.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Raffael77 wrote:

Waren ze er een week tussen uit of zo?

Maar ben benieuwd want ik vind Overspel heel tof.

Ik kan overspel ook wel waarderen

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

joyce.b wrote:

(quote)

Ik kan overspel ook wel waarderen

Ik vind het meer diepgang hebben dan Penoza of Hollands Hoop.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

...en vergeet The Bridge niet.

Seizoen 3 is weer erg goed: Overigen >> Televisie >> The Bridge (Bron / Broen)

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Dogie Hogan wrote:

...en vergeet The Bridge niet.

Seizoen 3 is weer erg goed: Overigen >> Televisie >> The Bridge (Bron / Broen)

Ja daar zijn ze ook heel goed bezig maar bij Leftovers hebben ze er ook een schepje bovenop gedaan.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Gister weer een geweldige aflevering. Deze serie doet doch steeds meer Penoza IV verbleken. Daar begint de rode draad door 't seizoen ('criminele moeder blijft zoeken naar verslaafde zoon') aardig te irriteren.

Alhoewel deze passie die andere moeder in Overspel (Sylvia Hoeks) niet zou misstaan: alle afleveringen terugkijkend vind ik haar vanaf 2e seizoen minder betrokken, met dit seizoen als dieptepunt, praat nu ook nog veel meer binnensmonds, en haar reactie op 't aanrijden van haar zoontje was wel erg mat...

In het begin had zij met Van Huet dan wel de hoofdrol, maar vanaf seizoen 2 lijkt alles te draaien om toen nog bijrol-acteur Kees Prins, die in deze serie inderdaad schittert, en waaraan we volgens mij beide extra seizoenen te danken hebben (aanvankelijk was maar 1 seizoen gepland).

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Vanavond helaas laatste deel, maar: Verbaan en Atsma in opvolger succesreeks Overspel: http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/4189792/2015/11/19/Verbaan-en-Atsma-in-opvolger-succesreeks-Overspel.dhtml

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.