• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.034 votes
Profile

Waar keek jij als kind altijd naar?

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Ik kan best begrijpen dat je de manier waarop irritant vindt, voor mij is dat alleen maar humoristisch.

Maar van dat moraliserende ben ik het niet eens. Hoe kan je nu 'te' moraliserend zijn als het om zware drugsverslavingen gaat? Een moraliserende preek rond drugs geeft hij trouwens nooit echt. Hij geeft zijn standpunt over wat er moet gebeuren, laat zijn gast nadenken over enkele vraagstellingen waardoor hij zelf de ernst van zijn situatie gaat beseffen en toont bovendien ook vaak vooral zijn toewijding om de situatie recht te trekken, om de mens in kwestie te helpen.

Een mooi voorbeeld hiervan:

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

ketnet kroket.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Ik keek zo veel. Maar wat ik toch altijd het leukste vond was door dozen met VHS banden spitten en dan een paar meenemen naar mijn slaapkamer en kijken. Vooral de opgenomen films waren vaker een verassing zo heb ik denk ik ook mijn passie voor horror gevonden. Toen ik een jaar of 9/10 was kocht ik altijd lege VHS banden en dan nam ik iedere horrorfilm op die op tv was. Friday The 13th,Child's Play,The Excorcist. Heerlijke tijden !

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Eigenlijk ben ik nog steeds een kind maarja

Als klein kind keek ik altijd naar deze films:

-Jurassic Park

-Jaws heb ik vaak gekeken toen ik 7 was ofzo

-The Mummy

-Alle vroegere Pixar en veel Disney

-James Bond

En tv programma's weet ik niet meer zo zeker...op eentje na:

-TikTak! toen ik nog 1/2 jaar was. Hartstikke leuk Alleen was op een gegeven moment heel erg geschrokken van een vogel die een ballon kapot prikte. En sinsdien heb ik het niet zo op vogels!

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

djelle wrote:

Een mooi voorbeeld hiervan:

(embed)

dat is grappig die aflevering had ik laatst toevallig nog gezien, en zaosl ik al zei hij kom af en toe best vakkundig over en zo ook in dit gesprek/deze aflevering, en wat dat moralisme betre3ft ik denk dat ik het verkeerde woord gebruikt heb ik bedoelde eerder dat hij altijd met zo'n houding zit van you have to make you life better for yourself, i meal look at robin and me of ik kan me nog een keer een aflevering kerrineren waarin hij een jongen van zeventien (die af en toe een blowtje rookte) dacht ik en die hij daarna gelijk na een afkickkliniek stuurde en dat dan twee van die gasten hem tegen zijn wil opkwamen halen (dat vond ik zo fout)

En ja ik heb niets tegen de show zelf, af en toe wat interessante gesprekken en gevallen maar ik heb eerder wat tegen de persoon dr phil en zijn manier van toe af en toe dit kan af en toe ook wel eens op mijn lachspieren werken maar vaker vind ik het gewoon irritant...

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Dr. Phil is wel ernstig moralistisch

O.S.

• 248 messages
  • 0 votes

het wakkere woud AKA beestenbos is boos. Als die toch ooit op dvd komt

elainelover

• 25 messages
  • 12 votes

sesamstraat(A)

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

dragonball, nicky larson, chevaliers du zodiaque, les cités d'or, il était une foi la vie/les amériques, columbo, CHIPS, McGuyver, quantum leap,...

EN

MANIMAL

wat was dat slecht zeg, achteraf bekeken...

Error_2009

• 107 messages
  • 1875 votes

Rembo en Rembo

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

series:

Transformers Beast Machines

Yu-Gi-Oh

Beyblade

Spongebob

Beestenbos

films:

Jurassic Park

Star Wars

Vrijwel alle Disney Classics

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Quentin wrote:

(afbeelding)

http://www.ouders.nl/mopv2001-lezen-karbonkel.htm

"De dochter van José wordt 's nachts wel eens huilend wakker omdat ze leert lezen. Kinderen die in groep 3 'maan-roos-vis' leren lezen, maken kennis met het eenogige gedrocht Karbonkel, die een rol speelt in de bijbehorende schooltelevisieserie 'Ik Mik Loreland'. Sommige kinderen komen Karbonkel ook 's nachts in hun dromen tegen. "

Iemand die weet wat de regisseur allemaal nog meer gedaan heeft en/of uberhaupt nog leeft?

Jan Jens Molenaar - imdb.com

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Swann Prinses en Tom & Jerry

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Liegebeest!! (BRT)

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Samsom

David de Kabouter

Domel en Semafor

Ovide en zijn Vriendjes

Smurfen

Snorkels

Alfred J Dockus Kwak

Boes Boes

Niels Hogerson

Basie en Adriaan

Lasie

Skippy the Bush Kangeroo

Powerrangers

Beestenbos

Simbad the Zeeman

Johnny Bravo

Are You afriad of the Dark ?

Batman

Animorphs

Volgens mij lopen de meeste vandaag de dag niet meer ?

Wat dit befref ben ik echt blij dat in het juiste tijdperk kind was

tegenwoordig moeten kinderen het doen met spongebob Pokemon enz

echt trieste vertoningen

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

TOM & JERRY!!

En ik keek altijd op Ketnet naar het laatste programma, voordat het acht uur werd en Canvas in de plaats kwam.

Welke programma's dat allemaal waren, weet ik niet meer, maar Zorro en Beestenbos is boos, zal ik toch niet vergeten. Ook de gelijksoortige programma's over het menselijk lichaam en de geschiedenis herinner ik me nog. De namen ervan ben ik echter vergeten.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Inderdaad Tom&Jerry en Looney Tunes, Power Rangers, Cow and Chicken, Yu-Gi-Oh! en Shin Chan keek ik vroeger altijd naar.

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Op Ketnet is er ook is een programma geweest dat ging over konijnen. Je had slechte konijnen die allemaal andere konijntjes gevangennamen en lieten werken in hun fort, en een paar 'goede' konijntjes die probeerden de gevangenen te bevrijden.

Weet iemand de titel hier nog van?

Naar de Power Rangers keek ik ook altijd clockwork72.

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

doodah wrote:

Op Ketnet is er ook is een programma geweest dat ging over konijnen. Je had slechte konijnen die allemaal andere konijntjes gevangennamen en lieten werken in hun fort, en een paar 'goede' konijntjes die probeerden de gevangenen te bevrijden.

Weet iemand de titel hier nog van?

Naar de Power Rangers keek ik ook altijd clockwork72.

Watership Down

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Ah, was het een film? Ik dacht altijd dat het een reeks was. Ofwel is hij in een aantal delen uitgezonden. Dat zal het waarschijnlijk zijn.

Bedankt!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Maple Town

Dinobabies

Dr. Snuggles.

Wickie de Vicking

Seabert

Bouli haha geweldig

doodah

• 1538 messages
  • 1233 votes

Ik ken geen van de vier progamma's, moet ik toegeven.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Was misschien ook nog een klein beetje voor jou tijd. Nu klink ik wel heel erg oud, en dat valt wel mee haha, maar het zou kunnen

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Seabert is zelfs nog uit mijn tijd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Hmm zo ver terug ga ik nou ook weer niet Maar dat kan inderdaad, zijn erg oude tv series, wel heel leuk om weer eens terug te zien. En ook zoveel leuker dan de troep die ze nu op tv laten zien aan de kids.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Oh ja en niet Heidi niet te vergeten, eindeloos gekeken vroeger

En Beestenbos is boos.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Er waren vroeger ook leuke enge series zoals twillight zone, Ray bradbury show, Hitchcock presents etc.. waar ik als kindje heel graag naar keek.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Samson & Gert, natuurlijk!

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

[quote]juhnzun wrote:

(quote)

Dinobabes

Wickie

Seabert

komen me bekend voor

die andere drie niet zijn deze van na 2000 ?

thunderball

• 5879 messages
  • 1414 votes

Suske en Wiske

Wicky de viking

Bassie en Adriaan

De terugkeer van de Wrekers aka The New Avengers

De man van 6 miljoen

Maja de bij

Brigadier dog

Fabeltjeskrant

de woefs en lama's

Beertje Colagol

Kiri de clown

De berenboot

Tita tovenaar

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.