- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Waar keek jij als kind altijd naar?
Waar keek jij als kind altijd naar?
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ik kan best begrijpen dat je de manier waarop irritant vindt, voor mij is dat alleen maar humoristisch.
Maar van dat moraliserende ben ik het niet eens. Hoe kan je nu 'te' moraliserend zijn als het om zware drugsverslavingen gaat? Een moraliserende preek rond drugs geeft hij trouwens nooit echt. Hij geeft zijn standpunt over wat er moet gebeuren, laat zijn gast nadenken over enkele vraagstellingen waardoor hij zelf de ernst van zijn situatie gaat beseffen en toont bovendien ook vaak vooral zijn toewijding om de situatie recht te trekken, om de mens in kwestie te helpen.
Een mooi voorbeeld hiervan:
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik keek zo veel. Maar wat ik toch altijd het leukste vond was door dozen met VHS banden spitten en dan een paar meenemen naar mijn slaapkamer en kijken. Vooral de opgenomen films waren vaker een verassing zo heb ik denk ik ook mijn passie voor horror gevonden. Toen ik een jaar of 9/10 was kocht ik altijd lege VHS banden en dan nam ik iedere horrorfilm op die op tv was. Friday The 13th,Child's Play,The Excorcist. Heerlijke tijden
!
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Eigenlijk ben ik nog steeds een kind maarja 
Als klein kind keek ik altijd naar deze films:
-Jurassic Park
-Jaws heb ik vaak gekeken toen ik 7 was ofzo
-The Mummy
-Alle vroegere Pixar en veel Disney
-James Bond
En tv programma's weet ik niet meer zo zeker...op eentje na:
-TikTak! toen ik nog 1/2 jaar was. Hartstikke leuk
Alleen was op een gegeven moment heel erg geschrokken van een vogel die een ballon kapot prikte. En sinsdien heb ik het niet zo op vogels! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
dat is grappig die aflevering had ik laatst toevallig nog gezien, en zaosl ik al zei hij kom af en toe best vakkundig over en zo ook in dit gesprek/deze aflevering, en wat dat moralisme betre3ft ik denk dat ik het verkeerde woord gebruikt heb ik bedoelde eerder dat hij altijd met zo'n houding zit van you have to make you life better for yourself, i meal look at robin and me of ik kan me nog een keer een aflevering kerrineren waarin hij een jongen van zeventien (die af en toe een blowtje rookte) dacht ik en die hij daarna gelijk na een afkickkliniek stuurde en dat dan twee van die gasten hem tegen zijn wil opkwamen halen (dat vond ik zo fout) En ja ik heb niets tegen de show zelf, af en toe wat interessante gesprekken en gevallen maar ik heb eerder wat tegen de persoon dr phil en zijn manier van toe af en toe dit kan af en toe ook wel eens op mijn lachspieren werken maar vaker vind ik het gewoon irritant...
O.S.
-
- 248 messages
- 0 votes
het wakkere woud AKA beestenbos is boos. Als die toch ooit op dvd komt 
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
dragonball, nicky larson, chevaliers du zodiaque, les cités d'or, il était une foi la vie/les amériques, columbo, CHIPS, McGuyver, quantum leap,...
EN
wat was dat slecht zeg, achteraf bekeken...
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
series:
Transformers Beast Machines
Yu-Gi-Oh
Beyblade
Spongebob
Beestenbos
films:
Jurassic Park
Star Wars
Vrijwel alle Disney Classics
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
(afbeelding)
http://www.ouders.nl/mopv2001-lezen-karbonkel.htm
"De dochter van José wordt 's nachts wel eens huilend wakker omdat ze leert lezen. Kinderen die in groep 3 'maan-roos-vis' leren lezen, maken kennis met het eenogige gedrocht Karbonkel, die een rol speelt in de bijbehorende schooltelevisieserie 'Ik Mik Loreland'. Sommige kinderen komen Karbonkel ook 's nachts in hun dromen tegen. "
Iemand die weet wat de regisseur allemaal nog meer gedaan heeft en/of uberhaupt nog leeft?
juhnzun
-
- 670 messages
- 0 votes
Samsom
David de Kabouter
Domel en Semafor
Ovide en zijn Vriendjes
Smurfen
Snorkels
Alfred J Dockus Kwak
Boes Boes
Niels Hogerson
Basie en Adriaan
Lasie
Skippy the Bush Kangeroo
Powerrangers
Beestenbos
Simbad the Zeeman
Johnny Bravo
Are You afriad of the Dark ?
Batman
Animorphs
Volgens mij lopen de meeste vandaag de dag niet meer ?
Wat dit befref ben ik echt blij dat in het juiste tijdperk kind was
tegenwoordig moeten kinderen het doen met spongebob Pokemon enz
echt trieste vertoningen
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
TOM & JERRY!! 
En ik keek altijd op Ketnet naar het laatste programma, voordat het acht uur werd en Canvas in de plaats kwam.
Welke programma's dat allemaal waren, weet ik niet meer, maar Zorro en Beestenbos is boos, zal ik toch niet vergeten. Ook de gelijksoortige programma's over het menselijk lichaam en de geschiedenis herinner ik me nog. De namen ervan ben ik echter vergeten.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Inderdaad Tom&Jerry en Looney Tunes, Power Rangers, Cow and Chicken, Yu-Gi-Oh! en Shin Chan keek ik vroeger altijd naar.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Op Ketnet is er ook is een programma geweest dat ging over konijnen. Je had slechte konijnen die allemaal andere konijntjes gevangennamen en lieten werken in hun fort, en een paar 'goede' konijntjes die probeerden de gevangenen te bevrijden.
Weet iemand de titel hier nog van?
Naar de Power Rangers keek ik ook altijd clockwork72.
juhnzun
-
- 670 messages
- 0 votes
Op Ketnet is er ook is een programma geweest dat ging over konijnen. Je had slechte konijnen die allemaal andere konijntjes gevangennamen en lieten werken in hun fort, en een paar 'goede' konijntjes die probeerden de gevangenen te bevrijden.
Weet iemand de titel hier nog van?
Naar de Power Rangers keek ik ook altijd clockwork72.
Watership Down 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Ah, was het een film? Ik dacht altijd dat het een reeks was. Ofwel is hij in een aantal delen uitgezonden. Dat zal het waarschijnlijk zijn.
Bedankt!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Maple Town 
Dinobabies 
Dr. Snuggles.
Wickie de Vicking 
Seabert 
Bouli haha geweldig 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Ik ken geen van de vier progamma's, moet ik toegeven.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Was misschien ook nog een klein beetje voor jou tijd. Nu klink ik wel heel erg oud, en dat valt wel mee haha, maar het zou kunnen 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hmm zo ver terug ga ik nou ook weer niet
Maar dat kan inderdaad, zijn erg oude tv series, wel heel leuk om weer eens terug te zien. En ook zoveel leuker dan de troep die ze nu op tv laten zien aan de kids.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Oh ja en niet Heidi niet te vergeten, eindeloos gekeken vroeger 
En Beestenbos is boos.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Er waren vroeger ook leuke enge series zoals twillight zone, Ray bradbury show, Hitchcock presents etc.. waar ik als kindje heel graag naar keek.
juhnzun
-
- 670 messages
- 0 votes
[quote]juhnzun wrote:
Dinobabes
Wickie
Seabert

komen me bekend voor
die andere drie niet zijn deze van na 2000 ?
thunderball
-
- 5879 messages
- 1414 votes
Suske en Wiske
Wicky de viking
Bassie en Adriaan
De terugkeer van de Wrekers aka The New Avengers
De man van 6 miljoen
Maja de bij
Brigadier dog
Fabeltjeskrant