- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Waar keek jij als kind altijd naar?
Waar keek jij als kind altijd naar?
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Die is echt moeilijk!Herken het wel....
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
speelde zich af in een bos
De Bluffers? Nee toch? 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
... van die monsters die alles opaten (eentje at alleen maar steen, geloof ik) ...
Schoot me net te binnen, het Steenvretertje heette dat monster ! Dat was zo'n lange worm, die steen at. Iemand ooit die serie gezien van de tovenaar van oz ?
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Schoot me net te binnen, het Steenvretertje heette dat monster ! Dat was zo'n lange worm, die steen at. Iemand ooit die serie gezien van de tovenaar van oz ?
Weet je zeker dat dat de tovenaar van os was? Ik dacht dat dat die serie was met de blikken man, die vogelverschrikker en Dorothy?Wat jij beschrijft herken ik trouwens niet echt....
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Weet je zeker dat dat de tovenaar van os was? Ik dacht dat dat die serie was met de blikken man, die vogelverschrikker en Dorothy?
Dat was ook zo. Was wel de Nederlandse versie, dus ze hadden andere namen (Tin Man was Blikkie en zo), maar ik weet bijna zeker dat het de Tovenaar van Oz was ... Wat ik ook nog weet is dat die vogelverschrikker later zelf koning werd. Maar het is ook al zo'n tijd geleden ... 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
(afbeelding)
Dat is 'm !! 
T.O.
-
- 2418 messages
- 2794 votes
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Je had er nog zo een:
Hitler, Hitler in de woestijn...
Waar was die ook alweer van?
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
FOOFER!!! 
Daar heb ik een knuffel naar vernoemd toen. Ik heb hem geloof ik nog ergens liggen.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Kent iemand de Top Cats nog?
(*voelt zich oud*
)
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Hitler in de woestijn?? in een tekenfilm? Boes misschien?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Top cat! Ja....
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Hitler in de woestijn?? in een tekenfilm? Boes misschien?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Deze reeks zonden ze al uit in mijn kinderjaren, en men kan er nu nog steeds naar kijken...