- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Ceeda7
-
- 3544 messages
- 1381 votes
Aflevering 9 seizoen 3.
WHAT THE FUCK!!!!!! Ik bedoel.. WTF...
Tv-geschiedenis wel.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Komen er boekenspoilers in voor?
Nope.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Je bedoelt zeker de verovering van Yunkai
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die reacties blijven echt epic. Moet er echt bij zoveel mogelijk mensen bij zijn als ze deze ep kijken
.
Bovendien, mensen die gehoordh ebben over The Rains of Castamere en de serie nog niet zijn gaan kijken zijn op voorhand al niet meer serieus te nemen. Back to the schoolyard son.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben gelukkig nog steeds spoilervrij. Hopelijk hou ik het vol. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je niet snel verder gaat zal ik je eens een mention sturen met giga spoilers
.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik verbaasde me er het afgelopen halfjaar al over dat aflevering 9 eigenlijk door niemand werd gespoild. Top.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wij beoekenlezers doen het al een tijd meer dan prima
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dankjewel voor de spoilers George
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Mee eens 
Vanavond noodgedwongen de aflevering herbekijken. Heb besloten er niet weer van over de zeik te raken. 2 keer is genoeg. 
Heb het al eerder gevraagd maar geen response gehad, waarom zouden ze het krabben hebben weggelaten? Misschien toch te intens voor televisie? Niet dat ik het gemist heb, het was al ziek zat magoed, boekenlezers snappen waarom ik het gemist heb. 
Ben inmiddels op blz 250 van boek 4 beland en vind het tot nu toe nog niet veel soeps.
Heel veel nieuwe POV's en nog niks noemenswaardigs gebeurt.
Ik wil btw Hodor als POV.

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Wat me opvalt aan de serie is dat ze bij elke vorm van veldslagen er een cut in gooien en dan overgaan naar "the moment after the battle". Best wel jammer, maar blijkbaar een noodzaak om de nadruk op de intriges te houden.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Wat me opvalt aan de serie is dat ze bij elke vorm van veldslagen er een cut in gooien en dan overgaan naar "the moment after the battle". Best wel jammer, maar blijkbaar een noodzaak om de nadruk op de intriges te houden.
Het komt meer omdat ze de budget er niet voor hebben om grote veldslagen te verfilmen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wacht maar bij Blackwater. Vind het zelf wel fijn dat ze selectief zijn wat betreft de battles. Werkt ook in boekvorm beter. Je moet de serie ook niet volproppen met dat soort battles, mis je juist de accenten en nuances die dit zo goed maken. Kost ook klauwen vol met geld. Wat mij betreft een voordeel.
Het moet geen oppervlakkige lompe fantasy worden natuurlijk. Daarvan zijn er al te veel. Juist goed dat ASOIAF zo onconventionieel en niet traditioneel is. Avant garde bijna
. Is in een seizoen met 10 afleveringen gewoon heel lastig dan te doseren en de nuance placement te voltrekken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Valt ook wat voor te zeggen. Ene moment denk ik yeah, een battle. Aan de andere kant zit er ook wel weer veel vaart in en zijn de intriges alles behalve saai, waardoor je het ook weer erg makkelijk vergeeft. Het is ook wel logisch dat je niet een hele aflevering met een veldslag vult, dat vermindert natuurlijk de screentime om het uitgebreide verhaal uit de boeken te vertellen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zonder meer, vooral in een eerste seizoen waar de kijker toch veel veel informatie over zich heen krijgt kan je de tijd wel beter besteden. Ook als je de battles juist zorgvuldig kiest geef je het nog veel meer impact ook. Benieuwd wat je van episode 209 vindt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ben bij 2.05 op dit moment, dus nog eventjes geduld
Bah, straks moet ik ook bijna een jaar wachten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In dat jaar kan je prima de boeken gaan lezen
.
Serie herzien is ook wel aan te raden voor je fix, heb de serie ook al een aantal keer gezien. Maarja, ik en herzieningen
.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik heb de boeken gelezen en de serie gezien, maar elke dag kom ik wel dingen tegen die ik nog niet wist. Of nieuwe theorieën.
Conspiracy
-
- 99 messages
- 144 votes
Verdikkie.
Nog steeds aan het bijkomen van afgelopen week. Wat een aflevering.
Jammer dat mijn vriendin niet naast me zat. Kon wel iemand gebruiken om mijn mond dicht te klappen.
Dag erna gelijk maar het eerste boek gekocht. Bijna halverwege!
Durf wel te stelligen meest epische serie moment die ik gezien heb.
Awesome!
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Haha die van Joffrey en Daenarys zijn geweldig 
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1943 votes
Haha true.
Maar ik haat hem eigenlijk zo erg dat ik op een rare manier van hem hou..
Pacino88
-
- 608 messages
- 1480 votes
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1943 votes
En dit is de rede waarom ik Cersei NOOIT zal mogen. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wat een gigantisch bruut einde van episode 9, zag het pas aankomen toen het al te laat was. Ik weet niet of ik wel in staat ben om te wachten op season 4; wellicht toch maar overwegen om me te wenden tot de boeken (al ben ik totaal geen lezer). Man man, ben nog steeds helemaal shellshocked van wat ik 20 minuten geleden te verduren kreeg.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je hoeft ook geen lezer te zijn hoor. De magie van Martin staat op zich. Begin ermee en je legt het niet meer neer.
Ja, de Red Wedding kent geen maat. Een heftigerek ick in the balls maak je in serie/tv/boek nooit meer mee. Tot nu toe, je weet nooit met wat Martin (en Benioff en Weiss) op de proppen komen. Stabbing van Talisa hakt er ook enorm in, die niet in het boek zat.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Klinkt hoopvol voor mij dan. Kan me in Nederland nooit echt bewegen tot het lezen van boeken (hoogstens 4 per jaar) gezien alle verslavende verleidingen waar een scherm bij komt kijken. Maar deze reeks gaat een eerlijke kans krijgen van me.