• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.068 votes
Profile

Game of Thrones

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Braavos heeft qua uiterlijk wat weg van Venetië, maar heeft ook zijn eigen Colossus van Rhodos.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Ik wou de aflevering voor volgende week bewaren, maar ik moest 'm noodgedwongen toch net kijken omdat ik bang was om gespoilerd te worden. En what the fuck.

Dat was echt geniaal hoe ze een sloot aan personages killen, geen genade.

vanlok

• 40 messages
  • 608 votes

Shinobi wrote:
Ik wou de aflevering voor volgende week bewaren, maar ik moest 'm noodgedwongen toch net kijken omdat ik bang was om gespoilerd te worden. En what the fuck.

Dat was echt geniaal hoe ze een sloot aan personages killen, geen genade.

Je bent bang om gespoilerd te worden, maar dan zet je doodleuk zelf een cruciale?
Edit't ff, gelukkig is 't voor mij niet verpest.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

O mijn god what the fuck is dit. Ik heb gewoon letterlijk een kwartier zitten janken. Echt janken gewoon. Tijdens het laatste deel van de aflevering, maar ook nog daarna. En ik zit nog steeds in shock gewoon. Ik hoop dat Arya iedereen gewoon fucking hard doodmaakt en vermoordt wanneer ze groter is en alles en iedereen tot de grond kapotmaakt. Want die poepgasten moeten echt allemaal branden in hel!!! O mijn god die buiksteken bij Talisa ook.
Dit moet volgens mij gewoon echt zwaar de geschiedenisboeken in (en daar maak ik geen grapje over), want hoeveel series doen dit nou? In hoeveel series is er zoiets gebeurd met alle sympathieke, eerlijke personages e.d.? Echt o mijn god. Wat een ontwikkeling, wat een opbouw, wat ziek. Echt zware props voor HBO, dit hebben ze echt goed gedaan.

Ik moet die boeken echt zo hard gaan lezen, binnenkort heb ik weer tijd gelukkig. Maar dan weet ik dit al wel natuurlijk. Jemig..

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Beetje jammer dat ik als beginneling(ben nu bij 2.01) nu al weet dat er in 3.09 een shitload aan sympathieke personages(alweer Starks blijkbaar) gedood worden.

Bedankt iedereen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ga je verjaardagscadeaus nou eens verorberen (edit: je hebt zelf ook al het licht gezien lees ik) . Eerlijk zijn loont niet in Westeros. Al gaat het je wel bevallen wat het 'antwoord' op deze tragedie is.

Dat met Talisa vind ik ook sterk gedaan, en komt totaal van de hand van Benioff en Weiss. Chapeau. Al zou ik even spoilertags plaatsen .

edit: rep is al de sjaak lees ik. Oei, dan ga je veel impact missen. Klote jongen .

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Ja, ik heb meteen spoilertags geplaatst op de juiste plekken nadat ik mijn bericht had getypt. Maar ik had eerst al op geplaatst gedrukt en ik zie nu dus ook dat rep dan net nog toevallig die eerste had gezien toen ik de pagina weer ververste? Dat is echt poep Want ik heb dus echt meteen spoilertags getypt, maar je was me dus net 2 seconden voor ofz?

Ja ik ga mijn verjaardagscadeau's OMG zo snel verorberen. De uni duurt nog maar 3-4 weken, misschien dat ik volgende week al begin met lezen, en over 3 weken gaat het dan sowieso als een speer als er even geen constante verplichtingen meer zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je eenmaal begint gaat het heel hard. Vooral alles wat voortvloeit na de Red Wedding in aSoS is zo briljant. En toch is aDwD mijn favoriete boek, soms snap ik mijzelf niet .

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Oke chill.

Want gister zei ook iemand dat het volgende seizoen waarschijnlijk pas maart volgend jaar komt. Dan ben ik blij met de wetenschap dat ik in ieder geval het verhaal dan wel al verder weet, want zo lang wachten zou echt.. Niet leuk zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, ideaal is dat. Eind maart begint het pas weer, kan je prima bij raken. Ik ga van de zomer ook maar aan een ASOIAF reboot beginnen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Hier nog eentje die overstuur is:

YouTube - Hitler Finds Out About the Red Wedding

I could give a Kar-shit about the Karstarks!

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

GoT Season 3: Inside the Red Wedding

(Niet kijken als je de aflevering nog niet hebt gezien)

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Als de Mhysa-scene half zo mooi is als de track, dan hebben we weer een juweeltje te pakken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Season 3 OST is echt heerlijk idd .

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Game of Thrones: The Red Wedding (The Rains of Castamere) review

YouTube - Game of Thrones: The Red Wedding (The Rains of Castamere) review

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

W.M.J.M wrote:

Ha! Ik ben geabonneerd op deze gozer en ik wist niet dat hij er een itempje over had (aangezien hij alleen een review van seizoen 1 had gedaan).

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

W.M.J.M wrote:

Hij weet het wel heel goed te verwoorden. Ik moet de aflevering nog met mijn vriendin kijken en zou zomaar eens de laatste ep kunnen zijn die ze wilt zien..

Een vriend van mij heeft dinsdag de boeken besteld en kan inmiddels the rains of castamere op gitaar.

Verdeelde reacties enzo..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Blijft briljant die kerel, overtreft met gemak zijn Walking Dead the Game review. ok iets met een spijker en een kop.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Geweldige review!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik vraag me af of ze in de laatste aflevering Stoneheart zullen laten zien. Gezien de titel zou het zomaar kunnen, hoewel ik de onthulling liever zou bewaren voor seizoen 4.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Hopelijk bewaren ze het voor volgend seizoen. Dit seizoen heeft geen grote twists meer nodig

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gisteren de episode maar weer herzien en wat is de spanning om te snijden. Echt heel sterk. Ook de verslagenheid bij Robb, Catelyn's wanhopige reactie, en wat is de stabbing van Talisa toch gut checking briljant.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

GRRM

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Erg leuk interview. Jammer dat dit soort televisie in Nederland gewoon niet werkt en altijd flopt.

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Ze zijn er weer vlot bij om de video te blokken!

Prachtig manneke die George!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jammer idd.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

http://http://teamcoco.com/

Via de site van Conan o'brien show kan je het bekijken alleen weet ik niet of het de volledige interview is.

vanlok

• 40 messages
  • 608 votes

Komen er boekenspoilers in voor?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Volledige interview

Wat een gemiste kans, de band had inderdaad kruisbogen moeten hebben.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Benieuwd hoe lang deze blijft staan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.