- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik denk dat de meeste fans uiteindelijk toch niet zo blij zullen zijn met Stoneheart.
Zeker niet als we de boekversie krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat denk ik ook niet. Dan gaan ze maar weer lekker The CW series kijken.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ja. 
Heb dan dan ook eens een lang weekend. Soms zit het mee. 
En nu ben ik echt hier niet meer te zien!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bevat boekspoiler.
Knap werk net van Fairley bij de Q&A door door te laten schijnen dat dit het einde is voor haar in de serie. Al zie ik Benioff en Weiss Stoneheart echt niet negeren.
Stino28
-
- 56 messages
- 339 votes
De intelligente kijker zou toch wel ergens kunnen voorspellen dat één van de vermoorde personages terug tot leven zou kunnen komen. Wat was anders het punt van Beric en Thoros in dit seizoen?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Verwacht niet dat veel kijkers zo ver door denken. Vooral na zo'n mokerslag lijkt mij rationeel denken voor velen niet mogelijk maar het zit er niet voor niks in inderdaad. De structuur van de serie is enorm doordacht maar denk niet dat veel kijkers dat door hebben (geloven iets te veel in willekeurigheden en convenient elements). Kijk maar naar de tweets, veel kijkers blinken nou niet echt uit in intelligent zijn
. Al moeten kijkers de optelsom wel kunnen maken, dat vind ik ook.
Stino28
-
- 56 messages
- 339 votes
God wat heb ik zin om SoS terug te lezen. Dat boek was zo episch goed vanaf de RW. Alles klopte gewoon
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens.
Straks als de 'echte' zomer aanbreekt wil ik weer from scratch beginnen. Lekker loungen in mijn tuin, drankje erbij en lekker Game of Thrones t/m a Dance with Dragons weer verorberen.
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
De intelligente kijker zou toch wel ergens kunnen voorspellen dat één van de vermoorde personages terug tot leven zou kunnen komen. Wat was anders het punt van
Beric en Thoros in dit seizoen?
Misschien gewoon om de kracht van "the lord of light" te laten zien?
Maar het zou inderdaad wel leuk zijn moest Rob terugkomen...
Stino28
-
- 56 messages
- 339 votes
Stel je voor 
Catelyn werd gevonden door de Brotherhood omdat ze door de Freys in de rivier werd gesmeten, om de vergelijking te maken met de tradities van de Tullys. Over werkelijk elk detail had George nagedacht. Wat een meester
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Goeiendag zeg, dat is even puinruimen. Sterk hoor, dat ze gewoon populaire personages eruit schrijven, al deden ze dat in seizoen één natuurlijk ook al. De enige A acteur eruit schrijven, blijft een klasse actie. Maar deze slachtpartij kwam iets onverwachter.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
The Northerners will never forget.
Damn straight. Enter Lord too fat to sit a horse.
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1943 votes
Hahah dat is toch een snelle compilatie! Geweldig!
Er zitten een paar (vrouwelijke) kijkers bij die de serie gegarandeerd niet meer kijken
En dan moet je nog voorstellen dat deze dachten: "nog even GoT kijken voor het slapen gaan.."
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
Wow, ik heb bewust nooit de boeken gelezen om zulk soort verrassingen niet te zien aankomen..goed gedaan hbo. Nergens anders kan dit
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
(embed)
Lekker spontaan met een cam(era) op je neus
Irritant Youtube volk(en Amerikaans, die reageren overal heftig op).
Mitchel_M&M
-
- 65 messages
- 489 votes
Die eerste reactie lijkt op die van mij
, afgezien van die handen voor de mond dan.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk?
Laatst las ik dat men richting de 7 seizoenen wil gaan. Het is afwachten. Seizoen 4 is confirmed en zal de tweede helft van ASOS bevatten. Daar zal wellicht ook wat AFFC/ADWD materiaal aan toe worden gevoegd.
Ik heb ook geen idee hoe de contracten van de acteurs er uit zien. Welke nieuwe acteurs er bij komen? Wat de kijkcijfers gaan doen. Hoe lang gaat het duren voordat Martin TWOW en ADOS af heeft? Zo veel factoren die hier mee gaan spelen.
De enige zekerheid is dat we een seizoen 4 krijgen.
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Goeiendag zeg, dat is even puinruimen. Sterk hoor, dat ze gewoon populaire personages eruit schrijven, al deden ze dat in seizoen één natuurlijk ook al. De enige A acteur eruit schrijven, blijft een klasse actie. Maar deze slachtpartij kwam iets
onverwachter.
Ze volgens gewoon het boek hoor
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Finally the bomb has dropped! I survived the r** wedding! Kent iemand een nog schokkender 'fictief' televisie-moment?
Ikke niet 
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik het gelezen en wat was dat een emotionele rollercoaster. Hier heb ik dagen mee rondgelopen, serieus de behoefte om het iemand te vertellen. Mijn vriendin was na een week of 2 de pineut.
Ik had verwachtingen maar was vooral erg benieuwd en het is een juweeltje van een aflevering geworden. 
Ook al weet je als boekenlezer wat er komen gaat, de TV-serie blijft een beleving. Hoe de verschillende verhaallijnen deze week pieken is subliem.

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha, inderdaad. Schouderklopje voor Martin lijkt me in dit geval meer op zijn plaats. Wel ode dat ze Talisa ook in de RW geschreven hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ikke niet

Dit dus. En wie anders beweert is een vieze vuile leugenaar
. Inderdaad. Erg sterk.
Online opvallend veel getier op de Lannisters maar vind nou vooral de rol van Lothar Frey en vooral Stark bannerman Roose Bolton zo enorm wrang.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Van Tywin kun je dit soort dingen verwachten. De Freys en Boltons hebben puur verraad gepleegd (hoewel ook die niet geweldig te boek staan als het gaat om loyaliteit). Dus die verdienen een extra schepje wrath.
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1943 votes
Er kan ook gesproken worden van een hogere dosis pindakaas dan normaal - op s03e01 na dan - het grootste aantal pindakaas wat ik ooit heb gezien in wat voor verpakking dan ook!. Opvallend ook dat dat aantal vandaag nog verder lijkt te zijn gestegen, terwijl het normaal op de tweede dag is gedaald. De naschok bij fans en alle commotie er omheen trekken dus extra kijkers die het vandaag toch nog even moeten (terug) zien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Er kan ook gesproken worden van een hogere dosis pindakaas dan normaal - op s03e01 na dan - het grootste aantal pindakaas wat ik ooit heb gezien in wat voor verpakking dan ook!. Opvallend ook dat dat aantal vandaag nog verder lijkt te zijn gestegen, terwijl het normaal op de tweede dag is gedaald. De naschok bij fans en alle commotie er omheen trekken dus extra kijkers die het vandaag toch nog even moeten (terug) zien.
Ik denk dat dit een hoog geanticipeerde aflevering was en veel op de hoogte waren dat dit een 'heavy' episode was en dat veel - just in case - meerdere downloads aanslingeren om het risico niet te lopen dat ze net een trage download pakken.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Spoilers Nicholas..
Geen boekenspoilers. Volgens mij is het vrij duidelijk wie er achter het plannen van de RW zitten.