- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Excuses daarvoor. Maar snap dus niet zo goed waarom iedereen zo weg loopt met Dany. Jon Snow, Jaime Lannister en Arya Stark zijn alle drie karakters die meer persoonlijk gekweld worden, daardoor sterkere veranderingen ondergaan. Leukere karakters. Met als absolute eindbaas Tyrion, in de boeken is hij cool maar de serie DRAAIT op hem. Boekspoilers: Overigens denk ik wel dat Aegon een echte Targaeryan is, hij is het ultieme complot waar Illerio, Varys en weet ik hoeveel anderen op hebben zitten broeden. Lijkt me niet dat ze hun levens zo in de waagschaal leggen voor een leugen. Verder is het meest mysterieuze karakter verreweg Littlefinger, zijn motivaties zijn zo schimmig.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Dat numer aan het einde sloeg werkelijk nergens op. Ook al tijdens het paardrijden toen ze het zongen vond ik het al erg cheesy.
In de boeken zit dat op een heel ander moment geloof ik, iets om een gesprek te verhullen.
Voor wie de boeken heeft gelezen, wie is ook alweer de dude die Theon redde? Dat is me ff ontschoten 
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Dat numer aan het einde sloeg werkelijk nergens op. Ook al tijdens het paardrijden toen ze het zongen vond ik het al erg cheesy.
In de boeken zit dat op een heel ander moment geloof ik, iets om een gesprek te verhullen.
Voor wie de boeken heeft gelezen, wie is ook alweer de dude die Theon redde? Dat is me ff ontschoten
Die dude is Bran Stark uit de toekomst, vandaar dat hij ook winter is coming zegt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat was Ramsay Snow/Bolton (Iwan Rheon) natuurlijk ("you little bastard" was ook niet al te subtiel
). Ook één van mijn favoriete personages. Benieuwd of ie in de serie ook zo'n sick fuck wordt.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Ja sorry Pitakaas, het was een Misfits reference. In die serie komt de personage van Iwan Rheon uit de toekomst om mensen op het nippertje te redden.
Got boekspoilers: Dit is dus een personage waar Joffrey ernaast vergeleken een engel is.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Net gebruik van spoilertags de laatste tijd mensen. 
Dat mag dan ook wel weer gezegd worden. 
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Mijn drie favoriete series the wire ,arrested development en Got.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Duidelijk niet de nodige resources maar wat een briljant vormgegeven sacking of Astapor
. Kippenvel. Holy Mary. There's only one rightful heir. Later meer.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Hoogtepuntje in die scène is toch wel de "onthulling" dat Daenerys Valyrian maar al te goed verstaat.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zonder meer. Zeer sterk uitgevoerd.
Wat een heerlijke episode. Lekker veel Varys, Brienne/Jaime wisselwerking blijft flawless, ook Dormer begint meer in haar rol te komen (en begin haar beter los te koppelen van Anna Boleyn), Ramsay die zijn ware aard begint te tonen (wat een lekkere hatelijke facial expressions) en natuurlijk de doodvan Jorah's pa, Ser Jeor Mormont
.
Hoogtepunt is uiteraard Daenerys die Kraznys mo Nakloz de rekening presenteert. Vooral wanneer ze laat doorschijnen dat ze Valyrian verstaat en spreekt
. De uitkomst was al bekend maar daardoor niet minder indrukwekkend. Goed geschreven, goed geregisseerd en meesterlijk geacteerd. Drogon, wat een prachtbeest. De tirade/speech van Daenerys was ook weer briljant uitgevoerd. Clarke bewijst weer een dijk van een actrice te zijn en is rijp voor een emmy. Grotere middelvinger naar de criticasters wat betreft acteerwerk kan je niet geven. Weer bril-fucking-jant.
Erg blij dat de transitie van boek naar serie zo geslaagd is, ook één van mijn favoriete segmenten uit heel de reeks dus de payoff is nog groter. Heerlijk om die Dothraki/Dragon/Unsullied horde te zien
. Genialiteit in optima forma. In serieland is er niet beter dan dit. Nu op naar Yunkai!
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Geweldige aflevering. Geen aan- of opmerkingen. Acteerwerk van zéér hoog niveau. Openingsshot met NCW was een mooi begin. Rigg speelt subliem.
Te veel pluspunten om op te sommen. Sowieso één van de beste GOT-afleveringen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik durf een nog bolder statement te maken. Op afstand de beste aflevering tot dusver.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik ben ze allemaal na aan het gaan. Ik denk dat je gelijk hebt.
Ik kan simpelweg geen minpunten opnoemen.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Dat was Ramsay Snow/Bolton (Iwan Rheon) natuurlijk ("you little bastard" was ook niet al te subtiel
). Ook één van mijn favoriete personages. Benieuwd of ie in de serie ook zo'n sick fuck wordt. Oja thanks, ik dacht al dat die het was.
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
De komende dagen in sneltempo nog eens door de eerste twee seizoenen om aan seizoen drie te beginnen. Zo'n tweede kijkbeurt is toch altijd interessant om te zien welke personages nu echt favorieten zijn
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het einde was van 3x04 was zo waanzinnig goed, echt DE beste scene van alle GoT episodes! Ik had gewoon echt kippenvel, de hele manier waarop Dany dit aanpakt, met dat ze ineens ook Valyrian spreekt en dat ze The Unsullied de kans geeft om weg te gaan is zo typisch voor haar personage. En daarom is ze ook gewoon mijn Queen! De laatste paar secondes dat ze met The Unsullied en haar draken op weg gaat, was gewoonweg episch, perfecte muziek ook! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hmmm...toch maar eens beginnen aan seiz 3 dan.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wauw, Dany was al mijn favoriete personage, maar wat ze hier liet zien was perfect gewoon. Wát een heldin!
Valyrian Army ook erg tof! Briljant einde met epische muziek...
En als we dan toch minpunten moeten zoeken; ik vind Varys niet zo tof, dus dat hij zoveel te zien was vond ik minder 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Daenerys was best wel een vervelend verwend zeikwijf maar nu is ze wel weer tof. Ze had in seizoen 2 dan ook niet veel meer te doen dan een beetje zaniken.
Volgens mij is dit seizoen ook een stuk lomper dan het voorgaande. Ik mag dat wel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dany aan het zaniken? Haar man en kind verloren, onzekerheid over haar 'kinderen', haar Dothraki horde die op uitdrogen staat, Rakharo dood, Irri dood, haar 'kinderen' ontvoerd en verraden door Doreah. Hoe durft ze!
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Dany moet voortaan alles maar in het Valyrian doen. Komt ze veel krachtiger over.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aardige opener van het seizoen. Acteerwerk van Dinklage en Dany blijft prima, en je wilt eigenlijk meteen al zien hoe het verder gaat. Vanavond ep 2 denk ik.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Minpuntje was die sorcerer van Varys lol.
Verder vond ik niet alle dialogen even sterk, maar daarbuiten beste ep van het seizoen so far.
huiguh
-
- 429 messages
- 2402 votes
Ben fan van Daenerys en Varys, dus heb genoten van deze episode. Idd de beste tot nu toe 
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Voor Daenerys vond ik dit inderdaad één van de betere afleveringen sinds seizoen 2.
I just love it when the dragons start owning people 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Mijn hoogtepunt van laatste aflevering is Daenerys! Definitief een baas!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dany aan het zaniken? Haar man en kind verloren, onzekerheid over haar 'kinderen', haar Dothraki horde die op uitdrogen staat, Rakharo dood, Irri dood, haar 'kinderen' ontvoerd en verraden door Doreah. Hoe durft ze!
"Ik wil dit, ik wil dat. Ik heb hier recht op, ik heb daar recht op. Boehoehoe"
Aan het zaniken ja. Nu doet ze er tenminste iets aan.