• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.728 actors
  • 9.378.921 votes
Profile

Secret Story

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Oh toen keek ik het nog niet. En dat donkere meisje heb ik ook gemist.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Was ook niet bijzonder, die moest na 1 dag al in de geheime kamer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

FillumGek wrote:

Oh toen keek ik het nog niet. En dat donkere meisje heb ik ook gemist.

Cynthia, dakloos geweest.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vond ik best een leuke meid trouwens, maar niemand in het huis mocht haar geloof ik.

--

Omdat Joanna net steeds tegen Maik zei dat hij op haar exvriend lijkt heb ik eventjes gegoogled:

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Iew.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dat was ook precies mijn gedachte toen ik die foto tegen kwam. Het is nog erger dan Maik!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Enge vent inderdaad, ik zou het wel weten als ik Jo was

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

http://liefroosje.hyves.nl/

De hyves van Johanna, waarop staat dat ze dus in Portugal is. Schijnbaar een of ander model die hierdoor weer een hoop naambekendheid krijgt en waarschijnlijk ook een bak geld om Mo een hartverzakking te bezorgen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik moet snel thuis zien te komen, moet uiterlijk om 19.15 weg anders mis ik de start om 19.30, stel je voor!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Rianneke_Dan wrote:

..en waarschijnlijk ook een bak geld om Mo een hartverzakking te bezorgen

Waar gaat het heen met de wereld?

Op de site staan ook allemaal berichten: Ga zo door SS, net zolang totdat Monique besluit te vertrekken!

Ze heeft echt veel haters gekweekt.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Ik moet snel thuis zien te komen, moet uiterlijk om 19.15 weg anders mis ik de start om 19.30, stel je voor!

Zie het al voor me, zoiets als dit

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Maar dan in een groene ford ka.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

http://liefroosje.hyves.nl/

De hyves van Johanna, waarop staat dat ze dus in Portugal is. Schijnbaar een of ander model die hierdoor weer een hoop naambekendheid krijgt en waarschijnlijk ook een bak geld om Mo een hartverzakking te bezorgen

Ik ben echt heel benieuwd. Op verschillende nieuwssite's staat dat ze in ieder geval met Maik gaat praten in de kamer van de waarheid. Ik hoop echt dat Monique er ook bij komt!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Mooiste scenario is natuurlijk dat Maik even een vluggertje doet en dat Mo hen betrapt. Maar dat is misschien iets te GTST.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

FillumGek wrote:

Mooiste scenario is natuurlijk dat Maik even een vluggertje doet en dat Mo hen betrapt. Maar dat is misschien iets te GTST.

Nou ja, in DGK kon het. Ik zal dit dan ook nooit vergeten:

edit: er is een leuker filmpje, maar daarvoor moest ik ingelogd zijn en weet niet meer wat mijn youtube-wachtwoord is.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha briljant! Die Brian was ook echt mooi om boos te zien. SWA! Zo iemand moet je ook in SS hebben. Krijg echt heimwee naar DGK, wat een sfeer hangt er ook

Die Huub ook, kon hem wel vermoorden iedere keer dat ik hem zag.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

JA, net op tijd. Fjoew!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

JA, ze gaat het huis betreden! Dat zei hij toch? Toch, toch, toch?

@ de ladies hier (en Fillumgek) ik verwacht wel dat jullie online blijven tijdens SS, want wil met jullie kletsen, anders praat ik wéér tegen mezelf.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

FillumGek wrote:

Haha briljant! Die Brian was ook echt mooi om boos te zien. SWA! Zo iemand moet je ook in SS hebben. Krijg echt heimwee naar DGK, wat een sfeer hangt er ook

Die Huub ook, kon hem wel vermoorden iedere keer dat ik hem zag.

Ik had het andersom. Ik vond Huub leuk en Brian niet!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

JA, ze gaat het huis betreden! Dat zei hij toch? Toch, toch, toch?

Ja! Maar of ze alleen die geheime kamer in gaat of ook echt het huis in, dat weet ik niet!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Ja! Maar of ze alleen die geheime kamer in gaat of ook echt het huis in, dat weet ik niet!

Ik zit hier echt met een big smile alsof ik een klein kind ben die een grote pot snoep krijgt, ik ga er iets téveel in op geloof ik.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ben ook helemaal blij. Mijn televisieavondje!

Het enige wat echt klote is, is dat ik bijna niet kan eten en ik heb echt honger. Dus ik loop steeds te ijsberen door de kamer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ach, nog een paar jankbuien van Monique en je eetlust gaat spontaan over.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ook echt zo van: Ze lieten me zien toen ik dronken was en toen ik met Maik in bed lag. Ik vind het echt erg!

Ik denk dan: Je weet toch dat je gefilmd wordt? Of dacht ze dat de camera's nep zijn?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Het mooie is dat ze al helemaal overstuur is en dan moet het ergste nog komen

Maar we hebben allemaal zulke hoge verwachtingen van de confrontatie, nu hopen dat het niet tegenvalt

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

FillumGek wrote:

Het mooie is dat ze al helemaal overstuur is en dan moet het ergste nog komen

Hahaha! Jij bent ook sadistisch heh?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Vraag me wel af of Laura haar intenties met Alex oprecht zijn, want na het huis ziet ze er geen toekomst in. Kan ook nog leuke TV worden. Alex is wel hartstikke tot over zijn oren verliefd, dat is wel schattig om te zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

melvddonk wrote:

(quote)

Hahaha! Jij bent ook sadistisch heh?

Beetje genieten van het leed en het verdriet van andere mensen, schaam je.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Vraag me wel af of Laura haar intenties met Alex oprecht zijn, want na het huis ziet ze er geen toekomst in. Kan ook nog leuke TV worden. Alex is wel hartstikke tot over zijn oren verliefd, dat is wel schattig om te zien.

Het is nog steeds de week van de waarheid, dus misschien krijgt Alex wel een filmpje te zien dat Laura zegt dat ze er geen toekomst in ziet. Zou ook leuk zijn!

Nu ik het over de week van de waarheid heb. Monique en Sharon hadden het er net over en toen zei Monique: 'Is dat vanavond nog steeds dan?' Sharon: 'Tot zaterdag denk ik, want een week duurt 7 dagen.'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Zoiets kreeg hij al te zien, dat Laura tegen Guido zei Alex totaal niet aantrekkelijk te vinden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.