• 178.420 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.960 votes
Profile

Secret Story

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik moest juist wel erg om die zus lachen, je kon duidelijk merken dat ze niet op Mo zit te wachten als schoonzusje. Erg vermakelijk ook trouwens om Mo zo geraakt te zien door haar eigen gedrag, benieuwd of ze daarin nu zal veranderen maar ik heb zo'n vermoeden van niet.

Vanavond weer lekker een lange avond SST kijken, leuk! Zolang Flip maar niet naar huis gaat vind ik alles prima.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Eens! Al is hij al vaker de dans ontsprongen, dus misschien zien we hem wel vertrekken vanavond. Daar gaat het mannelijke eye-candy gehalte.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Weinig kans aangezien de moeder van Joanna een hoop te zeggen heeft bij dit programma. Dus ik denk dat Philip niet zo snel naar huis zal gaan aangezien hij nu de steun en toeverlaat is van Jo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ja, dan zullen ze het w.s. de hele avond laten lijken alsof Flip onderaan staat, en dan een kwartier voor de uitslag staat hij plots veel hoger.

Gek oud mens, die ma van Jo. Hopelijk zoomen ze niet meer teveel op haar in vanavond.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Inderdaad een raar mens, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel oude vrouwen die zich gedragen en kleden alsof ze 18 zijn

Laat Alex maar lekker naar huis gaan, ben eigenlijk wel benieuwd hoe Laura zich dan staande houdt aangezien hij dan hoor haar toedoen eruit gegaan is. En als volgende mag Sidonia er dan zelf uit van mij.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Van mij ook. En volgende keer mag Maik of Monique wel genomineerd worden van mij. Het maakt me verder niet heel veel uit of Karim of Alex eruit gaat, want die vind ik allebei niet echt leuk. Philip moet zeker blijven!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Lekkere Laura Sidonia noemen lol. Veruit lekkerste meid uit het huis.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Al is dat geen echte prestatie gezien de rest

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Rianneke_Dan wrote:

Inderdaad een raar mens, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel oude vrouwen die zich gedragen en kleden alsof ze 18 zijn

Laat Alex maar lekker naar huis gaan, ben eigenlijk wel benieuwd hoe Laura zich dan staande houdt aangezien hij dan hoor haar toedoen eruit gegaan is. En als volgende mag Sidonia er dan zelf uit van mij.

Sidonia.

Ze doet eigenlijk erg weinig, behalve een beetje liggen, kroelen, en nog wat meer liggen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Afgunst afgunst en nog eens afgunst Gewoon een heerlijk lichaam. Hoofd kijk ik meestal niet zo naar bij haar.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Tfoe, lekker oppervlakkig dan! Als je zo gaat kijken: Joanna heeft ook een heerlijk lichaam, vind ik dan.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wel jammer dat ze douchen met hun bikini aan. Dat gaat er in andere landen wel wat stouter aan toe.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Sofia deed dat niet? En Aafke haar borsten hebben we ook al meerdere malen gezien.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ok, ik kijk te weinig Eline, zag zo'n blondje in een rode bikini in zo'n aankondigingsfilmpje of zo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Philip staat momenteel aan kop en hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken. Alex en Karim gaan gelijk op.

Flip!

(afbeelding)

Juist ja.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat vind ik trouwens wel een hele leuke foto, Flip staat er goed op!

Wel grappig nu, Karim en Sharon hebben een geheime missie. Ze moeten zich een uur verstoppen voor de andere bewoners. Karim staat achter de koelkast, maar hij is daar iets te lang voor en dus steekt zijn haar er net bovenuit, echt grappig Karim is ook echt een leuke kerel, doet ook geen vlieg kwaad. Mag van mij dus ook wel blijven.

stinissen (crew films & series)

• 23460 messages
  • 76955 votes

Ik hoop toch dat Philip er uit gaat wat een drama van een vent.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Waarom dat dan Henk, wat vind je vervelend aan hem?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Lig echt in een deuk. Karim zit nog steeds achter de koelkast verstopt en Laura probeert die met al haar kracht naar achter te duwen, arme Karim

• 23460 messages
  • 76955 votes

Zacht eitje hij is verliefd op die Joanna maar en gaat er maar niet voor verder vind ik het een shoothondje mijn spelers zijn Gerard en Karim dat zijn toppers, wat de vrouwen aan gaat daar zit niet een leuke vrouw tussen (huilebalkje,tante sidonia en egotripper Joanna dat ik de vierde niet noem zegt genoeg loopt voor Jan met de korte achternaam in het huis rond...) , ja er was er eentje maar die is helaas weg ....Aafke.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Aafke de leukste vrouw? Aandachtsgeile, tietenflashende troela. Nee bedankt.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

De (ex) vriendin van Maik gaat vanavond het huis der geheimen betreden.

Dat is nu in beeld te zien op het kanaal op televisie. Nou dat gaat wat worden, Mo is al zo jaloers. Bitchfight Wat is dit toch heerlijke televisie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

NEEEE echt? Te cool! Haha, ik verheug me er al op!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben benieuwd. Ik ga ook maar eens even live kijken! Rianneke, je hebt me nieuwsgierig gemaakt!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja was net in beeld te lezen. Hoe precies weet ik ook niet, misschien mag ze alleen Maik zien. Maar dat hoop ik niet, is juist leuker als Mo met haar geconfronteerd word

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

melvddonk wrote:

Ben benieuwd. Ik ga ook maar eens even live kijken! Rianneke, je hebt me nieuwsgierig gemaakt!

Het is wel erg verslavend hoor, dus je bent gewaarschuwd

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zal wel weer met een sisser aflopen

Rianneke_Dan wrote:

(quote)

Het is wel erg verslavend hoor, dus je bent gewaarschuwd

True, ik herinner me nog wel DGK tijden Was zo vet en verslavend!

• 23460 messages
  • 76955 votes

Elineloves wrote:

Aafke de leukste vrouw? Aandachtsgeile, tietenflashende troela. Nee bedankt.

Ieder zijn Favoriet

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Is nog niet duidelijk of ze daadwerkelijk het huis ingaat of dat er alleen een videoboodschap getoond word. Dus het is nog even afwachten.

Hier in ieder geval het stuk van de Telegraaf.

Vriendin Maik

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik hoop dat ze een nieuwe bewoonster wordt, of iig een gast, en dan een paar dagen daar rondlopen.

benieuwd wat 't voor een type is, dat meisje. Als ze op maik valt schat ik dr niet zo hoog in, of ben ik nu weer te lullig?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.