• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.156 actors
  • 9.373.452 votes
Profile

Secret Story

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zo zo, Joanna kon d'r poes wassen in d'r geheime kamertje. Zal wel een behoorlijke vislucht hangen in huis in de veronderstelling dat ze dat de voorgaande 6-7 weken nog niet had gedaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze douchen met slipje aan, dus ze moeten het downstairs vluchtig met het handje wassen. Alleen Sofia douchte helemaal naakt geloof ik.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ozo.

Ik wacht nog steeds op de mededeling over het vriendje van Joanna maar dat zal wel weer eeuwenlang gerekt worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Laura en Alex trouwen en dansen samen, en Mo zit maar weer eens te janken, voor de verandering.

Wel leuk, die persoonlijke boodschappen + cadeau's. En heel lief dat Gerard zijn hele kluis gaf. Ik vind die man echt tof.

Ze hebben geen sex gehad @ de huwelijksnacht (ondanks de zes condooms van de stem ), omdat ze het niks vonden met die camera's erbij, dat was te slutty. Wel netjes van ze.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Laura in d'r roze jurkje

En Gerard moet winnen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Een compilatie van Mo dr jankbuien, hè, daar zaten we op te wachten!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Had minimaal een compilatie van een half uur verwacht

edit: Ok, ik word misselijk.

edit 2: Jezus, gaat Maik ook nog een gok doen op de merk broek die Sharon droeg of wat?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kijk dr in haar nopjes zijn, nu er gedrukt wordt en ze weet dat Maik terug is.

''Jeeej ik heb hem weer terug!!''

Shit, hij raadt het geheim nog goed ook. Ik gun het die griezel niet!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Is niet goed toch? Het is toch gewoon 'een tsunami overleefd'? Of was dat die ene ook bij Thailand?

Maar waar waren net de slowmotion beelden en de dramatische muziek? Heb ik de tissues voor niks gepakt...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hij zei dat ze een tsunami overleefde en dat hij dacht dat het dat eilandje in Thailand was, geloof ik.

Lol, tissues.. Je zag een krolse kat op een lelijke tijger springen, was dat niet ellende genoeg?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Best een lomp verhaal. Zat er helemaal in, komt Bart aankakken met z'n Twitterfetish...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja godsamme, ik stond ook perplex, ik was helemaal aan 't opgaan in Sharon haar verhaal, zag het helemaal voor me, zag ik dat schaap weer in beeld.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Vond wel dat ze iets te lang deed over haar intro, begrijpelijk natuurlijk, maar had al het gevoel dat er tijdgebrek voor de kijker was. Maar komt vast wel terug in de samenvattingen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja maargoed, ze wist natuurlijk niet dat het live uitgezonden werd en wanneer de bewoners zeggen ; begin bij het begin, doet ze dat ook om haar ei kwijt te kunnen maar ook om daarna niet telkens 10 keer hetzelfde te moeten vertellen.

Las toch een bericht op hyves joh.

die trouwe ry is nep weg met lauwra en die ridder wor nie goed van da klef gedoe en johenna ook eruit is ze is dr vrien al kwyt mot ze maar nie met die phillip zo te zitten rommelen hy heeft gelyk zou da ook nie pikkenlaat gerard en scerron en gerard er maar in blyven die zyn normaal

Scerron. Juist ja.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Misschien volg je het iets te veel.....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh vast wel, maar ik ben nou eenmaal een sucker voor foute tv programma's.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik pleit stiekem eigenlijk voor een gratis 24-uurs kanaal

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zodat je nóg meer Monique kunt zien?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Aan zo'n programma wil je je soms ook kunnen ergeren he Maar ik compenseer het wel met Laura 24/7 Hoewel ik wel een beetje op haar ben uitgekeken.

Maar was ook met DGK. Maat van me had 24/7 abonnement en als ik dan langs kwam stond dat sowieso altijd op de achtergrond aan op de laptop. En als je dan lawaai hoorde rende je er snel heen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze is nu een getrouwde vrouw hoor! Richt je liever op Sharon, hartstikke lief en single.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja is dat nu echt serieus van dat trouwen of was dat een missie? Waarom zouden ze dat anders doen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij hoorde ik 'Neem jij tot je wettige Secret Story echtgenoot... '' en het was de vader van Alex/Laura (?) die het huwelijk voltrok.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ah oke want dat had ik niet gezien. Maar onzin dus

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Morgen krijgen we inderdaad te zien hoe Joanna een brief van haar ma krijgt over de break-up, ben benieuwd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Zo boeiend was het volgens mij niet, even huilen en that's it. Maar natuurlijk moest er wel uren over gepraat worden want Jo vind het uiteraard erg fijn om in de belangstelling te staan. Heb een tijdje naar de streams gekeken en kreeg nou niet echt het idee dat ze er heel erg mee zat. Ik weet niet vind Jo en haar moeder maar een raar stel en niet erg geloofwaardig als ik heel eerlijk ben.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Aan de ene kant heel fijn dat ze niet zo godsgruwelijk overdreven loopt te janken als Mo en doet alsof de wereld vergaat, maar zoals jij het beschrijft ie ook een ander uiterste. Ze zal vast wel de nodige aandacht willen maar dat begrijp ik wel, als je d.m.v. een brief moet vernemen dat je vriend je na 3,5 jaar heeft laten zitten, blijft een naaistreek.

Las dit over Mo:

Terwijl de bewoners van de soep genieten, begint Monique weer over haar favoriete onderwerp. Philip zit hier niet zo op te wachten en maakt dat duidelijk. Monique besluit wijselijk haar verhaal te staken. Anuspraat is ook geen tafelpraat.

Hoogbegaafd? REALLY? Gewoon een loopse hond. Bah En ondertussen wel janken over wat haar familie wel niet van haar denkt, als zij op klaarlichte dag de andere bewoners wegstuurt om even te kunnen rampetampen.

Edit: Ik haak nu (22.28) even in @ streams, en zie Joanna toch wel flink overstuur in haar eentje zitten huilen in de tuin. Ik vind het echt heel sneu voor dr.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Zijn die streams gratis dan? Hoop ook niet dat ze een week lang overstuur is maar er mogen best een paar glazen sneuvelen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Er wordt nu geroepen door kijkers dat Joanna een 'voorkeursbehandeling' krijgt omdat ze pen en papier heeft gekregen (mag niet in het huis) om haar bezittingen op te schrijven die ze uit hun huis wil hebben en bij haar moeder neer wil zetten. Gaat echt helemaal nergens over.

Nou whoohoot, ze heeft pen en papier, wat een bofkont, feestjeuh!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha Karim, wat een baas! "Ze zeggen dat jullie aan het wippen zijn maar dat is toch niet zo? "

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het wel zielig hoor, dat Joanna zo huilt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.