• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.316 votes
Profile

Secret Story

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vooral Sofia niet, jesus, dat is even schrikken.

(afbeelding)

'' Het zwemteam is creatief en heeft duidelijk geleerd van Maik's eerdere trucje met een condoom. Waar geen badmuts is, biedt een condoom uitkomst. ''

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ze zijn zo grappig, dat wordt dolletjes vanavond!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ehhh.. ?

Jordy, je bent nog erger dan ik op dit moment.

Nu mag je je wel even schamen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Zo heeft iedereen wel een stiekeme 'Guilty Pleasure', of het nou Bassie en Adriaan is, Gooische Vrouwen, Hannah Montana of Secret Story... Lekker belangrijk wat anderen er van vinden.

Sorry, na dit dacht ik dat ik me eindelijk kon laten gaan

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha oké oké.. True! Leef je uit!

Ben benieuwd of EINDELIJK uitgezonden wordt hoe het geheim van Guido en Laura geraden werd, zal vanavond wel te zien zijn na de nominaties.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die Karim zit altijd wel héél ver met zijn benen uit elkaar, valt niemand anders dat op?

Dolle boel inderdaad daar, met het raden van het geheim. Al ziet het er wel naar uit dat er wat irritaties gaan komen, dolletjes!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja ja, de vlag kan uit hoor! Die kop van Laura wanneer het geheim werd onthuld

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Erg veel sex appeal inderdaad. Al zullen ze dit haar niet in dank afnemen, dit 'dealtje' met Servio. Laura zal er op aan gekeken worden, terwijl het toch een groepje van 4 was.

Nu benieuwd of Laura iets krijgt met Alex. Hopelijk wel.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Nou, even leken er ruzies te ontstaan maar het lijkt nu allemaal koek en ei. Maar waar was Maik intussen? Of was dit gebeurd tijdens dat hij in dat kamertje zat?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dit gebeurde inderdaad daarvoor. Heb je in het begin van de aflevering gezien hoe Servio,Guido en Laura in de keuken zaten, en Servio zei dat ze niet verliefd waren? Dat heb ik vrijdag laat in de avond/nacht toevallig live gezien. Dus ze liggen flink achter met uitzenden.

Wie denk jij dat genomineerd zijn?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Sharon sowieso, en terecht. Joanna en Aafke ook opzouten. Monique heeft veel sympathie van de anderen en Sofia ligt ook goed in de groep volgens mij.

En ja, dat heb ik gezien. Liggen inderdaad nogal achter dan zeg. Sowieso haal ik het denk ik soms door de war door de normale uitzendingen, vele herhalingen, de samenvatting op zondag en de vele internetfilmpjes (die ik overigens nauwelijks bekijk)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De mannen hebben gestemd... dus dan denk ik.. Laura, Sofia en Monique. Tenminste, als ze gestemd hebben voordat Maik terug kwam, denken de mannen waarschijnlijk: 'Monique kan beter terug naar Nederland met haar gejank.' En terecht.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Lekkere Laura moet blijven. Volg het niet, maar als ik dan toch eens voorbij zap wil ik haar altijd wel even gadeslaan.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

De mannen hebben gestemd... dus dan denk ik.. Laura, Sofia en Monique. Tenminste, als ze gestemd hebben voordat Maik terug kwam, denken de mannen waarschijnlijk: 'Monique kan beter terug naar Nederland met haar gejank.' En terecht.

Dus je denkt precies de 3 anderen die ik denk dat ze juist niet worden genomineerd? Oke!

moviemafketel wrote:

Lekkere Laura moet blijven. Volg het niet, maar als ik dan toch eens voorbij zap wil ik haar altijd wel even gadeslaan.

D'r lichaam vooral, d'r hoofd vind ik niet veel aan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou, Sharon kan ook wel. Misschien Sharon i.p.v. Laura.

Sharon, Sofia en Monique.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hoeven ze niet meer 2 stemmen uit te brengen?

Shit, ik had niet moeten switchen met mijn Laura!

Laura, Sharon en Sofia dan volgens mij. Geen Monique, VERDOMME.

Omdat ze het nu pas bekend maken, is er een dag minder tijd om te stemmen. Zullen de vaste stemmers wel weer iets te klagen hebben, dat het niet eerlijk is.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Shit het is niet eerlijk, veel te weinig stemtijd!!

(afbeelding)

Maar da's toch klote als bijv. Sofia zijnde. Kom je die kamer uit als genomineerde, dan weet je toch dat die mannen op het eerste oog allemaal je vijand zijn omdat ze je massaal hebben genomineerd. De meeste dan. Nou ja, Sharon eruit dan maar. Als Laura gaat heeft de show meteen 80% minder sex-appeal

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Van mij mag Sofia eruit, vind haar maar een saaie muts die het spel totaal niet speelt. Lekker laten gaan dus. Voor de rest vond ik het wel een leuke uitzending, gebeurde eens wat meer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat begin ik steeds meer met Sharon te krijgen, zit wel overal met haar neus tussen maar echt boeiend is ze niet. Sofia is wel lief naar de andere vrouwen toe, en heeft ook wel aandoenlijke momentjes met Servio. Maarja, eigenlijk zijn het allemaal saaie mutsen in die villa, fijn dat er eindelijk eens wat meer opdrachten komen. Al zijn die ook weer individueel (dansje doen met de bewoners en 25 keer opdrukken, spannend hoor...) en niet in groepsverband, dat zou ik graag zien.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Sofia moet gewoon een een paar mannen daar oraal bevredigen. Is ze prima in. Meer dan dat heeft ze ook niet echt in zich.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het is een getrouwde vrouw, en ze is best lief hoor. Al heb je natuurlijk al snel zo'n 'stempel' met zo'n (ex)carriere. Zij zal er donderdag dan ook uitvliegen vrees ik. Jammer, zie liever Sharon gaan, die doet i.m.o. nog minder dan Sofia.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Wat gebeurd er eigenlijk als iemand je geheim heeft geraden? Dan verliest ie geld en wat nog meer?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Niks. Je kluis is dan leeg, en om nieuw geld te verdienen moet je missies correct uitvoeren of het geheim van een ander raden. Zijn nu 3 mensen die geen geheim meer hebben.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oh, dan heb ik een heleboel gemist tijdens die Carnavalsdagen!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ah damn, ik kan de liveshow morgen niet zien want er komt voetbal op. Wordt dat nog herhaald? Anders vertrouw ik erop dat jullie me op de hoogte houden

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vorige week werd de liveshow 's avonds niet herhaald. Wel gewoon de reguliere uitzending. Ik neem dus aan dat ie deze week ook niet herhaald wordt, maar wsl kan je hem op internet wel terugkijken toch?

Ik hoop dat ik vanavond weer even de reguliere show kan kijken en morgen de liveshow, maar ik heb het de komende weken druk druk druk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij geen herhaling nee, van de liveshows.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vraagje aan de mannen; Laura mag dan sex appeal hebben, maar ze friemelt zich wel wat af zeg, eerst bij Guido, nu bij Alex. Is dit dan juist (een van haar) haar charme(s)? Ik zie het maar niet. Zou juist denken dat mannen vinden dat Joanna het meeste sexappeal heeft.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Weer herhalingen van een jankende Monique

En het zijn gewoon die strakke, net te korte truitjes van Laura wat haar sexy maakt Joanna vind ik echt niks. Leuk altijd als mensen aan hun lichaam sleutelen en het er 9 van de 10 keer slechter uitziet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

''Monique ligt er al helemaal klaar voor. '' en dan draaien ze Justin Bieber.. Toepasselijk?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.