- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Alex staat momenteel aan kop met 54% van de stemmen, gevolgd door Servio met 25% en Maik met 21%
Met succes blijkbaar.
Jij bent wel echt een diehard zeg, je hebt zeker ook hyves, twitter, facebook, telefoonnummers perhaps? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, twitter en facebook doe ik niet aan (heb ik ook niet), telefoonnummers al helemaal niet, maar ik vind het wel leuk om de nieuwtjes op Secret Story - Nieuws - secretstory.nl te lezen.
Hoewel, als iemand het telefoonnummer van Alex heeft..
Zitten soms wel lompe blogjes bij, zoals:
Gerard heeft weer een clue gevonden.
Monique vertelt de groep dat Laura gisteren een grote fout maakte. Bij het maken van het t-shirt schreef Laura alle namen van de bewoners erop. Het viel Monique op dat ze de naam van haar eigen vriendje verkeerd schreef. Laura had 'Gieddo' op haar shirt geschreven. Nadat Monique dit heeft gedeeld, komt Gerard met een clue die hij al eerder had opgemerkt. In de keuken staat een potje met een dekseltje dat niet past. "Dat is raar. Het is een setje, maar het is eigenlijk geen setje. Snap je?" Leidt Gerard's paranoia nu dan echt tot een goede clue?
Gieddo. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe, toch het juiste geheim bij Maik geraden!
Doeiiiii Maik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, hij had mannentietjes vroeger. Lijkt me wel lullig.
Monique werd helemaal hysterisch toen Servio terugkwam en Maik dus weg moest. Tranen met tuiten joh.
3 maart om 22.21
Monique heeft het erg zwaar met het vertrek van Maik.
Nadat bekend is dat Maik het huis moet verlaten stort Monique in. Ze vindt het verschrikkelijk dat 'haar' Maik er nu niet meer is. "Iedereen loopt steeds weg uit mijn leven, iedere keer weer". Servio probeert haar te troosten en heeft het ook zwaar. "Hij liep niet weg, hij was genomineerd." zegt Servio terwijl hij haar gerust probeert te stellen. Als Monique zich terugtrekt in de slaapkamer is Aafke er om haar te troosten. Monique zegt: "Ik wil naar huis, ik ben er klaar mee". Ook de andere bewoners komen langs om haar te troosten. Joanna wordt het ook even teveel, maar ze beurt Monique toch op. "Mo, het komt allemaal goed. Als het echte liefde is, is hij er dadelijk ook nog."
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, ik ben wel benieuwd. Zal zo weer eens gaan kijken op net5 naar de herhaling.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Das dan niet de herhaling van de liveshow, geloof ik.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nee, denk van de gewone dagelijkse uitzending. Maar ga toch maar even kijken.
edit: volgens mij is er vandaag geen herhaling.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik ga me er ook maar aan wagen. Toch niks beters te doen 
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Nou ben ik wel benieuwd in welke Bollywoodfilm die Karim heeft gespeeld.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Fascinerend allemaal. Alleen de presentator is echt

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bart is echt tenenkrommend, krijgt ook veel 'shit' over zich heen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Damn die presentator inderdaad.. pik net een stukje mee. Irritante pauzes in z'n zinnen vooral 
Maar verder wel een oké programma, wel véél te braaf (althans wat ik er nu even van meepik). Val er echt middenin, dat is niet optimaal, maar het kijkt wel leuk weg. Misschien eens via uitzending gemist alles volgen!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hoeveel piercings heeft de vrouw met de meeste piercings ter wereld
Team roze :2000
Team blauw :uuuhm, 2001

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Voor het eerst echt gezien met mijn vriendin. Presentator is awkward maar soms wel zo slecht dat het leuk wordt. Voor de rest niet echt een programma voor mij, toch wel weer een dieptepunt voor de Nederlandse tv.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoeveel piercings heeft de vrouw met de meeste piercings ter wereld
Team roze :2000
Team blauw :uuuhm, 2001
Ja, en?
Zolang ze maar hoger zeiden dan 2000, dus dan is 2001 toch niet zo'n gek antwoord? 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik begin het zelfs leuk te vinden, ben zelfs de herhaling aan het kijken. *kruipt in een hoekje en schaamt zich*
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, en?
Zolang ze maar hoger zeiden dan 2000, dus dan is 2001 toch niet zo'n gek antwoord?
Erg slim natuurlijk. Al was ik eerder voor 1999 gegaan. Maar goed dat ik niet mee doe
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik begin het zelfs leuk te vinden, ben zelfs de herhaling aan het kijken. *kruipt in een hoekje en schaamt zich*
Jeej!
Ik heb het vanavond niet gezien, dus ben nu ook de herhaling aan het kijken en ik BAAAAL dat die vieze gladjakker weer terug mag. VIEZE, VIEZE VENT. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja, en?
Kinderachtig antwoord, geef gewoon je antwoord en anticipeer niet op de ander, dat is cheap.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Behoorlijk kansloos. Een duivels dilemma voor Maik
. Die keuze was gewoon makkelijk te maken. Dat was misschien nog wel het dieptepunt van de aflvering.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@ Jeroen: Als je maar 5 seconden hebt om iets te verzinnen? Dan ga je echt niet over een exact aantal nadenken wanneer de andere groep 2000 zegt en jij denkt dat het hoger is.
@ Naomi: True, hij mag maandag pas weer het huis in dus hij zit er het hele weekend in zijn uppie. Hopelijk is Monique tegen die tijd wel uitgejankt. Ook weten de bewoners niet dat zijn geheim is dat hij een boobjob heeft gehad, dus wanneer hij terug meedoet is zijn geheim nog steeds geheim. (Beetje rare zin.)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb alleen nog geen favoriet. Zitten niet echt uitschieters tussen, alleen die Gerard lijkt me een beetje een Huub. Servio mag ik in elk geval totaal niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gerard
Stiekeme gast, maar wel iemand waar je (ik in ieder geval) het wel van kunt hebben. Servio wordt meer en meer een Albert Verlinde met zijn nichterige rotopmerkingen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Moment van nu met Servio kan ik niet tegen, zo'n wijsneus. Huub haatte ik maar Gerard mag ik dan weer wel op zich. Voor de rest krijg ik nog steeds de vlektyfus bij het zien van Sofia.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sofia is eigenlijk echt een heel lief wijf. Toen ik haar in het begin zag kreeg ik ook spontaan de behoefte om mijn hele lijf te schrobben, maar eigenlijk is ze heel tof. Mijn vooroordeel over haar was niet terecht.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Secret Story krijgt nog drie weken | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Geen verrassing natuurlijk, er is totaal geen hype gebouwd/gekocht en vanaf een afstandje (ik heb het nog helemaal niet gekeken) klinkt het allemaal weinig verheffend en (veel belangrijker nog) onnodig ingewikkeld. Geen waarde-oordeel over het programma verder (het handjevol fans hier schijnt best enthousiast te zijn
), wel over de slechte marketing.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik ben al snel enthousiast als ik aapjes kan kijken
Maar het is inderdaad een stuk minder (gehyped) dan bijv. De Gouden Kooi. Jammer als het gekapt wordt maar rouw er verder niet om.