• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.888 votes
Profile

Secret Story

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Hoogbegaafd? Kan niet anders dan Miss Valentine zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Alex, Servio en Maik zijn deze week genomineerd door de vrouwen.

Hopelijk is het exit Maik, ben zijn gladde kop wel een beetje zat. Al denk ik eerder dat Servio er uit gaat.

Maik biecht iets op aan Monique.

Aafke en Monique liggen op de slaapkamers als Maik binnen komt lopen. Hij vermoedt dat Servio hem voor homoseksueel aanziet. Het verbaast Maik niets. Hij vertelt de vrouwen meteen dat hij inderdaad wel eens experimenteerde met mannen. Het nieuws komt hard aan bij Monique. “Nou breekt mijn klomp.” Ze werkt haar make-up wat bij en verlaat de kamer. Aafke probeert haar tegen te houden, maar Monique wil even niet meer bij Maik zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik blijf het ontzettend vreemd vinden dat als meiden biseksueel zijn mannen dat helemaal geweldig vinden (vrouwen trouwens ook ) en dat als mannen biseksueel zijn, dat amper geaccepteerd wordt. Ik begrijp dat niet.

Sowieso vind ik al dat gedoe om seksualiteit altijd een beetje vergezocht. Ik heb er nooit echt over nagedacht of ik nou op jongens of op meiden val. Ik denk dat ik op personen val, en dat het toevallig een jongen is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hehe jaja.. 'op personen'. Bij zo'n uitspraak ben je gewoon biseksueel. (Gebruikte dat zinnetje vroeger ook.)

Maargoed, wanneer ik net sex met iemand heb gehad en diegene zegt vlak daarna dat hij ook wel eens gerotzooid heeft met andere kerels en zich seksueel aangetrokken voelt tot andere mannen, dat zou ik ook niet zo sfeerverhogend vinden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, mij zou dat denk ik echt niet zo heel veel uitmaken. Ik heb Secret Story trouwens al bijna een hele week niet gezien, zal straks maar eens wat filmpjes terug gaan kijken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het wordt steeds flauwer. Hoewel, die Gerard tijdens zijn striptease.. ik vond het wel lachen. Ze hebben wel 'aparte' opdrachten.

De genomineerden krijgen van De Stem een swingende opdracht: vorm met elkaar een boyband. De Stem heeft drie liedjes in de aanbieding: ‘Quit playing games with my heart’ van de Backstreet Boys, ‘Relight my fire’ van Take That en ‘No matter what’ van Boyzone. De mannen hebben hun keuze gemaakt: de Backstreet Boys met 'Quit playing games with my heart'. Eerder al bleken de mannelijke bewoners uitstekend te kunnen strippen. We zijn benieuwd hoe deze misse verloopt.

Gelukkig was ik vroeger een huge boyband fan, en kan ik de BSB nog steeds luidkeels meezingen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oeehh. Ik ook. Wij hebben hier in het café wel eens een 'foute-party'. Dat is mijn favoriete themafeest! Meeblèren met the Spice Girls, BSB, Britney. Héérlijk!

Ben benieuwd naar hun opdracht. Wanneer gaan ze hem uitvoeren?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vanavond, I guess. Maar dan zien we het vast weer morgen ofzo.

(afbeelding)

Een homo, een biseksueel, en een (zogenaamde) lookalike homo. Leuk stel. Al word ik minder vrolijk van die Bassie en Adriaan pakjes naast Servio.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha. Die pakjes!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ha! Blijkbaar is het 1e geheim geraden. Zullen we eens zien hoe dat in zijn werk gaat. Vanavond maar weer eens kijken.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Als Laura maar wint vind ik alles best.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Laura? Iewl. Saaie, opgedroogde muts.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nee heerlijke chick, helemaal mijn type.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Googlede even op 'Laura Secret Story' en deze Laura bevalt me stukken beter:

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik wil een Laura wissel!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Kijkt ook zo heerlijk snugger uit dr ogen haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee jouw Laura wel zeker.

(afbeelding)Haar persoonlijke geheim blijkt trouwens 'Ik ben dyslectisch' of iets in die zin te zijn, ben benieuwd of ze nog toe komt aan haar eigen geheim, in plaats van haar geheim met Guido samen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik kijk het nog te weinig om het spel helemaal door te hebben. Ze moeten elkaars geheimen raden en al die geheimen zijn dus al bekend alleen moeten ze bij het juiste poppetje geplaatst worden door de bewoners?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, de kijkers weten om welke geheimen het gaan, de bewoners niet. De kandidaten hebben alleen maar clou's, en ze moeten zelf ontdekken wat wel of niet een clou is. Zo staat er bijvoorbeeld een foto van Marijke Helwegen, dat heeft met een geheim te maken, maar ze moeten zelf uitpuzzelen welk geheim en bij wie het hoort.

Soms krijgen individuele kandidaten ze na het goed uitvoeren van een opdracht/missie, een clou over een andere kandidaat, dan wordt de naam van die persoon wel genoemd.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ok duidelijk, waar kan ik de geheimen lezen?

Wel grappig dat die knakker helemaal gek op Laura is, maar ze gewoon een vriend thuis heeft toch?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, haar 'relatie in het huis' is Guido, en hij heeft een vriendin thuis zitten. Zij is vrijgezel maar heeft gevoelens voor Alex, ook een bewoner van het huis. Dit is wederzijds maar Laura mag/kan niks met Alex beginnen omdat ze haar geheim anders in gevaar brengt, mensen moeten geloven dat ze een stel is met Guido.

Soapworld joh.

Secret Story (Nederland) - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Geheimen

Ik heb in een Bollywood film gespeeld

Ik overleefde de tsunami

Ik ben dakloos geweest (Cynthia)

Onze relatie is een leugen

Ik had een romance met olympisch goud

Ik ben ridder (Alex)

Ik heb een borstverkleining gehad

Ik ben miljonair (Gerard)

Ik ben bingokoningin

Ik slik anabolen (Jurien)

Ik ben piercer van beroep

Ik ben opgegroeid in een internaat

Ik slaapwandel (Joanna)

Ik ben hoogbegaafd

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik ben ridder

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, de geheimen zijn niet allemaal even boeiend. Voordat het programma begon was er sprake van spannendere geheimen, zoals 'Ik ben vroeger een man geweest' en 'ik heb een vliegtuigcrash overleeft'. Maar dat was natuurlijk om het wat smeuïger te laten lijken.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja, maar wat moet ik me voorstellen bij een ridder in deze tijd? Doet hij boodschappen op zijn witte paard en schaakt alle maagden? Snap die echt niet haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha nee, hij heeft het wel eens uitgelegd, maar ik vind Alex knap en op momenten dat hij veel praat zit ik een beetje verliefd naar het scherm te staren, haha... Laatst ook op het werk, riep mijn bazin nog: Bah jij valt op mietjes Eline! Jaaa sorriehhhhh.

........

Vandaag is het eerste geheim geraden in The Secret Story. Vanmorgen is Philip erachter gekomen wat het geheim van Alexander is.

NET 5 gooide voordat bekend werd gemaakt dat het goed geraden was alle streams op zwart. NET 5 wil de fans hiermee dwingen het programma op tv te kijken. De regie liet alleen de audio aanstaan van de 360-gradencamera waardoor het voor de kijkers toch te volgen was.

Alexander : Mijn geheim is ik ben ridder.

Gisteravond zat het er al aan te komen dat vandaag het geheim geraden zou worden. Het was ook niet echt moeilijk om dit geheim te raden.

De clous die Philip kreeg waren erg gemakkelijk : zo kreeg hij een zwaard te zien en knalde IvanHoe uit de speakers.

Philip krijgt nu de inhoud van Alexander zijn kluis in totaal is dit ™ 2100 euro.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ok en nu is zijn geheim geraden en moet Alex het huis uit?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat gaan we nu (tussen 19.30 en 20.30) zien. Weet niet wat er gebeurt wanneer een geheim geraden is. Denk dat diegene gewoon in het spel blijft maar al zijn geld kwijt is.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Werd ook al gekeest zag ik gister? Of bleef het bij kussen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, ze ontkennen het allebei, herinneringen zich niks maar beweren dat er niks is voorgevallen, maar de beelden zeggen iets anders.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nou ik ben weer bij. Net The Bold and the beautiful waar je na een eeuw zo weer in kan stappen. Ik dank u Eline.

Aantal kijkers neemt per week drastisch af zie ik nu.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Viel me ook op ja, ben benieuwd of ze het dan wel 3 maanden volhouden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.