• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.905 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

Boer zoekt Vrouw

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Dankzij jullie fijnzinnige analyses wordt het programma nog aantrekkelijker dan het al was.

Ik kan het zelf allemaal niet beter verwoorden.

Driewerf dank daarvoor

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Joy4ever wrote:

Jan is wel de meest sympathieke van alle boeren. En ondanks de pilletjes en het snuiffie ook de meest normale.

Vind ik ook wel. En van 'zijn' Vera waardeer ik het wel dat ze redelijk haar eigen gang gaat en niet als een bijtje om haar boer heen blijft zoemen. Gezien Jan ook redelijk autonoom is vind ik ze wel bij elkaar passen, al is Nienke wel echt een beauty.

Als je een vacature uitzet en 600 reacties krijgt, kun je eigenlijk iedereen die te ver uit de richting woont wel gelijk afschrijven. Maar zo niet Erik, die gewoon werd uitgenodigd, maar als puntje bij paaltje komt toch te ver weg woont. Maar Yvon - waar was ze eigenlijk deze aflevering? - komt dit dramaverhaal nog wel even oprekken volgende week. Annemiek kan moeilijk alleen op citytrip.

Ook in Zeeland ontvouwt zich een drama, want Bastiaan wil Milou, maar Milou gaat dit leven niet trekken. Het is te hopen voor Elise, die vast niet ging hardlopen, maar gewoon even op haar eigen bank ging liggen, dat Milou bijtijds haar conclusie trekt.

Geert en Vera wordt niets denk ik - leuk en aardig dat ze wispelturig is, maar ik vermoed dat Geert daar snel klaar mee is. Ik hoop dat hij voor Angela gaat, de kans dat je daarmee een stabiele relatie opbouwt lijkt me een stuk groter.

Geert-Jan is een beetje de comic relief dit seizoen, maar we kregen nu ook een klein beetje zijn serieuze kant te zien. Ik vind het wel mooi dat hij oprecht verbinding zoekt met zijn vrouwen, nu maar hopen dat dat verhaal van die oplichtster wel meevalt.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

herman78 wrote:

Geert en Vera wordt niets denk ik - leuk en aardig dat ze wispelturig is, maar ik vermoed dat Geert daar snel klaar mee is.

Eerder andersom, lijkt me. Vera is binnen een week of 2, 3 uitgekeken op Geert. Ze moet iedere dag in de achtbaan, dansen op de vulkaan, bungeejumpen van de Burj Khalifa en minimaal vijf keer retteketetten.

Maar oké, je hebt gelijk; daar is Geert snel klaar mee.

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2198 votes

Bijltjesdag krijgt een nieuwe dimensie. Jammer dat of Milou of Elise niet ging, al moet Bastiaan vanwege het toekomstperspectief natuurlijk voor Elise kiezen, hoewel hij een duidelijke voorkeur lijkt te hebben voor Milou.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Heerlijke aflevering. En daar leek het aanvankelijk niet op door het werkelijk tenenkrommende begin met Annemiek en Erik. Eigenlijk verdienden ze elkaar wel.

Bastiaan moet lekker voor Elise gaan.

Geert en Angela zijn leuk samen. Geweldig die reactie van Geert toen Angela nee zei toen hij haar mee vroeg op citytrip. Potdomme.

Jan en Nienke is perfect. Begreep alleen niet waarom die zelfverzekerdheid van Vera na een nachtje weer weg was. Jan boft maar met Nienke. Alleen haar ogen al ❤️.

Jacqueline die vindt dat Geert-Jan moet sporten. Zijn reactie: ik ren toch achter paarden aan . Geweldig ook die vermomming als Arabier. Hopelijk is Karine niet te laat met haar charme offensief. Ik vrees er wel voor..

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Een geweldige aflevering idd!

Pijnlijk, pijnlijk was het gedoe bij Bassie: de knul kan zijn ogen niet van mooie Milou afhouden en gaat, let nou maar op, dan ook voor haar kiezen, wat uiteraard de verkeerde keus is, maar de hormoontjes gieren nu eenmaal door Bassies lijf. Als ooit een strijd tussen verstand en hart volop in beeld werd gebracht, dan is het hier wel.

Geertje had ook last van hormoontjes, al gaf hij het zelf niet toe en zei hij doodleuk dat hij zelf Vera Geerts ook niet zo zag zitten. Vervolgens ging hij uithuilen in de auto van zijn bankhangende zoon. Angela accepteerde de rol zoals die haar in de schoot kwam geworpen met graagte, al kan het geen kwaad Geertje de komende jaren goed in de gaten te houden...

En Vera Jans toch... Ligt het dan toch aan de naam? Nadat de springerige blondine vorige week zeker van haar zaak leek te zijn, was één kort nachtje vol twijfels genoeg om Snuiffie over te laten aan de beminnelijke Nienke, die zelfs haar breistukje opzij legde voor de liefdesverklaring van de stamelende boer. We kunnen hem inderdaad slechts feliciteren met het binnenhalen van een dergelijke schoonheid, en nu hup door naar het ziekenhuis voor het zaakje.

Tenenkrommend gedoe weer bij Geert-Jan, die zelf het hardst moest lachen om zijn harem-verkleedpartijtje. Dat deden wij ook toen we 7 waren. Daarna zette hij het op een zuipen en krijste huilend in de camera dat-ie niet kon kiezen. Het blijft onbegrijpelijk dat twee dames van stand zich dit laten aanleunen, maar afijn. Eh hij kiest voor Jacqueline.

Het grote drama vond als vanzelf bij Annemiek plaats, en in huize otherfool werd er volop naar het scherm geschreeuwd: 'Zoen haar dan, sukkel!' Hij deed het ondanks niet minder dan 2 kansen gewoon niet, en zo zag Erik zijn fotomodel-droomvrouw door de vingers glippen. Pure tragiek voor het oog van miljoenen mensen. Wat een aflevering...

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

otherfool wrote:

Het grote drama vond als vanzelf bij Annemiek plaats, en in huize otherfool werd er volop naar het scherm geschreeuwd: 'Zoen haar dan, sukkel!' Hij deed het ondanks niet minder dan 2 kansen gewoon niet, en zo zag Erik zijn fotomodel-droomvrouw door de vingers glippen. Pure tragiek voor het oog van miljoenen mensen. Wat een aflevering...

Er wordt even niet gevoetbald, maar zelden werd een kans voor open doel zo opzichtig gemist als door onze Erik. Vergelijkbaar met een misser in de 90ste minuut van de WK finale.

De half ontdooide IJskoningin zal weer voor een jaar of vijf bevriezen, samen met haar resterende 600 brieven.....

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

wavanbuuren wrote:

De half ontdooide IJskoningin zal weer voor een jaar of vijf bevriezen, samen met haar resterende 600 brieven.....

Vermoedelijk vanwege haar dyslexie heeft ze afzenders niet eerst kunnen filteren op postcode...

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Of haar vriendinnen hebben dat niet gedaan. Blijft onbegrijpelijk ook dat dit issue pas op het allerlaatste moment ter sprake kwam en vervolgens in twee minuten werd afgehamerd. Maar het leek erop dat de scheiding van haar ouders voor wel wat hechtingsproblematiek heeft gezorgd bij Annemiek. Misschien moet ze daar ook over in gesprek en misschien moet Erik eens kijken of ie zijn paarden niet gewoon kan verhuizen. Maar Erik leek ook niet echt bereiden te vechten voor deze liefde.

Ben benieuwd hoeveel van die 600 briefschrijvers nog steeds geïnteresseerd zijn nu blijkt dat de handleiding van Calender Girl niet 1-2-3 te doorgronden is.

Vera Jans was ook wel een verhaal apart: binnen een dag was ze compleet omgeslagen en het plezier waarmee ze op huis aanging deed vermoeden dat zij deze uitzending gewonnen had. Nienke en Jan leven vast nog lang en gelukkig.

Vera Geerts blies de aftocht en Geert leek daar maar wat blij mee. Ik had het al wel voorspeld, maar alsnog leek het alsof hij wel heel erg schone schijn speelde.

Op de webserie had boer Willem trouwens een geslaagde keukentafeldate met Rieneke, moeder zat erbij alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Jammer dat hij de reguliere serie niet gehaald heeft, was een stuk leuker geweest dan boer Geert of Bastiaan.

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2198 votes

Iedereen blijft alleen. De moraal van het verhaal van gisteren.

Karine, de koele kikker, is dus blijkbaar de oplichtster. Gisteren zag je al de afstand tussen de twee nadat GJ een keuze heeft gemaakt. Had ie toch maar voor Jacqueline gekozen.

Bassie volgde zijn hart, maar de oplettende kijker wist al direct dat dit gedoemd zou zijn te mislukken. En dan gaat hij met de vriendin van Milou direct over witlof beginnen. Bassie steekt nog liever de witlof bij Milou erin dan zijn eigen gereedschap. Ik stel het hier wat gecensureerd, want we hebben amper liefde gezien in de afleveringen terwijl je aan hun kon zien dat ze in de schuur al wat gerommeld hebben. Elise verdiend beter, Bassie blijft alleen omdat hij in de jacuzzi Milou voor een ultimatum stelt. Serieus Bassie, in een jacuzzi??

Geert was gisteren lekker afstandelijk bij Angela en zijn dochters. Hij zegt wel dat hij haar wil, maar dat komt omdat hij te trots is om toe te geven dat hij liever Vera had gehad. Ik zeg, dit heeft ook geen toekomst.. Geert gaat nog even een paar billetjes slaan en Angela zien we met haar dochters over een paar jaar bij Hotter Than My Daughter na een paar botoxbehandelingetjes.

Annemiek, tja. Is al genoeg over gezegd. Degene die ze leuk vind wonen ver weg, degene die ze niet leuk vind dichtbij. En dan zeggen 'vragen of ze evt. willen verhuizen eerst'. Nou lieve schat, Erik wou verhuizen voor je. En jij hebt gevoel voor Erik, zeg je. Dus hop in galop naar Erik. Maar iets zegt mij dat ze geen vent wil.

Jan en Nienke had ik wel een grote kans gegeven, maar dat gaat mis volgende week. Sneu en niet verwacht. Ben benieuwd.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Oefff... hartenbrekende taferelen bij Bassie gisteren: Elise mag dan zo nu en dan bitchy uit de hoek komen, toen de Vlecht haar uithuilmomentje bij Yvonneke had, huilde gans het land mee. Kom aan stoere Zeeuwse vrinden: welke boer'nzoon zoekt nog een ouderwetse huiselijke lieverd? Dat mooie Milou er niet meer dan een leuke vakantie aan overhoudt, moge ondertussen geen verrassing heten.

Geert had er niet zo'n zin in inderdaad, buiten Oeffelt voelt het natuurlijk ook al snel ünheimisch. Angela pafte er lustig op los met haar dochters en denkt de liefde van haar leven tegengekomen te zijn, maar naar aanleiding van de beelden van gisteren is er toch echt maar weinig reden tot optimisme.

Al helemaal bij Annemieke, die om Yvon tevreden te stellen zo nu en dan verveeld iets van 'ja dat is wel een leuke vent' of 'ziet er goed uit' murmelde, maar niet kon wachten weer met haar fleecedekentje de bank op te zoeken.

Karine als oplichtster, zou het dan echt zo zijn?! Oh KRONCRV geef ons het verlossende woord! Ik kreeg overigens zowaar te doen met 'GJ': het ongemak straalde van zijn bezoekje aan de nette blondine af. Lag het aan de camera's, of heeft de waggelende patatboer een canard van jewelste gemaakt?

Het hoogtepunt was natuurlijk het bezoek van Jan aan Nienke, waar niet minder dan vier beeldschone dochters aan tafel kwamen zitten: de stoep zal daar jarenlang bevolkt zijn door jong mansvolk dat een poging dorst te wagen bij één van deze fraaie dames. Het zag er allemaal érg gezellig uit, maar dan: de tranen van Nienke op de sittietrip, wat is daar toch gebeurd!?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

stephan-0115 wrote:

Bassie steekt nog liever de witlof bij Milou erin dan zijn eigen gereedschap. Ik stel het hier wat gecensureerd

Helemaal KRONCRV-proof kan ik het toch niet noemen

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Wat was ik blij dat GJ voor Karine koos. Jacqueline leek aanvankelijk toch de betere kaarten te hebben. Ik kan er echter met mijn pet niet bij dat Karine de oplichtster zou zijn. Hoe dan?

Het was voor de beeldvorming het beste geweest als het wat Annemiek betreft bij de introductie was gebleven. En vooruit: de beelden van haar strakke buik bij het poldersporten. Maar voor de rest is er toch niks leuks aan haar? Een en al ongeïnteresseerdheid. Bleh.

Er leek inderdaad weinig chemie (meer) tussen Geert en Angela. De weinig flitsende dochters van Angela hielpen daar ook niet bij. Voor Geert moet alles kloppen qua verliefdheid. Gaat hem dus niet worden.

Ik had wel waardering voor Bastiaan zijn keuze. Niet kiezen voor gemak en veiligheid. Hij zou snel uitgekeken zijn op Elise. Daar zit ook niet veel spannends aan. Maar knappe Milou gaat hem niet worden. Frankfurt is echt te ver weg voor een relatie. Maar Bastiaan heeft een lekkere citytrip. Geef hem ongelijk.

Ik denk dat iedereen toch wel vol had ingezet op de liefde tussen Boer Jan en Nienke. Goh, dat was ook even gezellig met al die zussen aan tafel. Jan wist niet waar hij moest kijken. Nienke is echt een schoonheid. Maar wat is er nou gebeurt tijdens de citytrip?

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2198 votes

otherfool wrote:

(quote)

Helemaal KRONCRV-proof kan ik het toch niet noemen

Klopt. Excuses! Maar KRONCRV-proof-technisch zou ik het helemaal niet mogen benoemen. Wát een censuur. Als die 2 niet met elkaar gerommeld hebben in die week weet ik het ook niet meer hoor.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Het wederzien van jan en nienke was koud en kil. Hij zat er ook niet warmpjes bij in die doorzonwoning van de 3 enge zussen. De appeltaart zag er ook niet zo lekker uit. Dat wordt nog wat op de citytrip

Het leek ongemakkelijk maar de koppen van geertje en de ‘meisjes’ leken tevree. Maar hoe angela voor de passie moet gaan zorgen??

Bas: facetime je eindelijk met je mooie milou, je droomvrouw, wordt je gekeurd door een derde, een duitse vriendin, die niet al te blij keek. Een moment van privee & intimiteit was hem helaas niet gegund.

Always bet on safe Bas!

GJ keek naar het meest deprimerende ooit: een fake openhaardje met op het het scherm een animatie van de ... hel.

Annemiek? Wat is er toch mis met haar? Heb nog nooit iemand gezien die er zo ongeinteresseerd bij zit. Komt dat door haar daddy issues of zo? Wtf?

Topaflevering. Heb daarna heerlijk geslapen en werd wakker met een tevreden gevoel.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Kortom, al die "relaties" eindigen straks heel actueel: met een social-distance van tig kilometers...

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Sinds wanneer geloven we hier op Moviemeter de Story jongens?

BzV-Karine slaat terug na oplichtingsgeruchten Geert Jan - msn.com

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

mikey wrote:

Bas: facetime je eindelijk met je mooie milou, je droomvrouw, wordt je gekeurd door een derde, een duitse vriendin, die niet al te blij keek. Een moment van privee & intimiteit was hem helaas niet gegund.

Always bet on safe Bas!

Aangezien de meeste boeren op familiebezoek gingen denk ik dat de redactie dit zo bedacht heeft. Maar een beetje raar was het wel. Net als dat Annemiek er nog tussen gefrutseld werd, terwijl haar verhaallijn er eigenlijk op zit.

In het algemeen valt het me wel op dat de boeren die de tv-uitzending niet gehaald hebben het een stuk succesvoller vergaat, volgens mij hadden die allemaal geslaagde dates.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

herman78 wrote:

Aangezien de meeste boeren op familiebezoek gingen denk ik dat de redactie dit zo bedacht heeft. Maar een beetje raar was het wel..

Dat kan. Maar GJ is niet geconfronteerd met een vriendin. Dus raar is het inderdaad.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

herman78 wrote:

In het algemeen valt het me wel op dat de boeren die de tv-uitzending niet gehaald hebben het een stuk succesvoller vergaat, volgens mij hadden die allemaal geslaagde dates.

De meesten daarvan zijn om bepaalde redenen ook wat minder kieskeurig.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

De meesten daarvan zijn om bepaalde redenen ook wat minder kieskeurig.

Maar dan moet het nog steeds wel van twee kanten komen. Misschien helpt het toch als je niet zo uitgebreid gefilmd wordt de hele tijd.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

herman78 wrote:

(quote)

Maar dan moet het nog steeds wel van twee kanten komen. Misschien helpt het toch als je niet zo uitgebreid gefilmd wordt de hele tijd.

Ongetwijfeld. Dan lagen Erik en Annemiek allang in de paardenstal.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Potversnipperkes (ofzo)

Wát een keiharde droogkloot is Geertje ook. Tussen twee slokken koffie door werd Angela niet al te zachtzinnig aan kant geschoven. Gij kunde mie heuledahl nie biehouduh aldus de lomperik, waarna de blondine maar snel eieren voor haar geld koos, en net deed of ze het daar helemaal mee eens was.

De pijnlijkste beelden waren echter van het toch zo lieflijk gesitueerde Malta, waar GJ in een klein winkeltje en een nog kleiner koetsje werd geduwd, terwijl de afstand tot Karine zo groot werd dat ik dacht dat zij op een ander eiland zat. Terwijl zijn schouders steeds verder gingen hangen kreeg ik zowaar pure meelij met de man: hij irriteert me nog altijd mateloos maar hoe Karine hem liet zwemmen, het was mensonterend. Hij werd er ook wel erg nukkig van trouwens...

Miekje had ook weer een nieuwe broekmans op het erf rondlopen, en het duurde toch wel 2 minuten voordat ze het woord paard liet vallen. Daarna weer een verhandeling over hoe ingewikkeld het allemaal wel niet was; daar heeft die jongen dan in totaal 500 kilometer voor op de motor gezeten. En bedankt.

De paradepaardjes van dit seizoen waren natuurlijk Jan en Nienke, en na de alarmerende vooruitblik vorige week durfde ik bijna niet naar de verhandelingen in Edinburgh te koekeloeren, maar ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt. De vooruitblik déze keer suggereerde zoiets toch enigszins...

De nieuwe paradepaardjes zijn, hoe verrassend, Bastiaan en Milou geworden. Ze hadden dan ook wel de mooiste locatie toegewezen gekregen. Bassie lijkt zowaar te willen latten en mooie Milou ziet het ook nog altijd in de witlofkampioen zitten; we zagen hen zelfs tezamen naar den reünie komen!

Dat het succes dit seizoen dan van die laatste 2 moet komen, wie had dat gedacht...

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

otherfool wrote:

De pijnlijkste beelden waren echter van het toch zo lieflijk gesitueerde Malta, waar GJ in een klein winkeltje en een nog kleiner koetsje werd geduwd, terwijl de afstand tot Karine zo groot werd dat ik dacht dat zij op een ander eiland zat. Terwijl zijn schouders steeds verder gingen hangen kreeg ik zowaar pure meelij met de man: hij irriteert me nog altijd mateloos maar hoe Karine hem liet zwemmen, het was mensonterend. Hij werd er ook wel erg nukkig van trouwens...

Ik denk dat je Karine tekort doet. Je moet niet raar opkijken als je met klaver 7 en harten 2 all-in gaat aan de finaletafel..

(En daarna zijn laatste chips aan de buurman geeft, ‘ik vind jou, wauw’)

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

In principe heb je gelijk, maar ze had toch echt GJ aan het mouwtje moeten trekken en zeggen: dit wordt hem gewoon niet, klaar. Ik kon er nu gewoon bijna niet naar kijken...

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Schokkend hoe Karina GJ liet lijden.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

otherfool wrote:

Miekje had ook weer een nieuwe broekmans op het erf rondlopen, en het duurde toch wel 2 minuten voordat ze het woord paard liet vallen.

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2198 votes

Nou, nou, mensen. Het was me wat.

De hoeveelheid keren dat Bassie en Milou de lippen op elkaar zetten was niet te tellen. KRO/NCRV had blijkbaar nog wat goed te maken van de censuur uit eerdere afleveringen. En hoewel ze gezamenlijk naar de reünie kwamen (WAAROM WAREN ZE AAN HET SPOILEREN?), geloof ik niet dat Bassie zijn witlof heeft opgegeven en Milou Frankfurt heeft opgegeven. Ik denk een latrelatie. Bijzonder dat dit het enige stel is dat het gaat redden.

Geile Geert zoekt zijn vrouwelijke ik, iemand die hem wel kan bijhouden. Dat geloof ik best. Geert is een F1-wagen waar Angela een Fiat Panda is. Angela was het daar roerend mee eens, althans, dat denkt Geert. Geert leeft in zijn eigen bubbel. Ik zeg dat Geert z'n 'wauwie' niet gaat vinden, want zo snel (lees: langzaam) als Geert ga je ze niet krijgen.

Annemiek ging op date. Er moest namelijk nog een aflevering gevuld worden. Annemiek zat er zelf ook niet op te wachten, want ze twijfelt. Meid, als je zo met jezelf overhoop ligt moet je naar een psychiater en niet meedoen aan Boer Zoekt Vrouw. Maar het erge was, haar date kwam uit Brabant. Nu hoef je topografisch niet sterk onderlegd te zijn om te weten dat Brabant verder is dan Gelderland, waar Erik vandaan kwam. U weet wel, degene die alles wou opgeven voor Annemiek, maar waar de afstand een probleem was. Verder zwijg ik maar, want dit was alleen maar voor de bühne.

GJ was verliefd. Zo verliefd zelfs dat hij alles omgooide en romantisch was. Karine zat er alleen niet op te wachten. Die was druk bezig met de foto's voor in haar fotoalbum, waar ze over kan lullen tegenover haar kleinkinderen. Het was, knap genoeg, nog afstandelijker dan vorige week. Alles wat GJ zei werd koeltjes gecounterd door Karine. Arme GJ, had je nou maar voor Jacqueline gekozen, dan was je een stuk beter af geweest. Misschien is Geert wel wat voor Karine, want beiden zijn hard, bot en weten na een week niet of ze verliefd zijn.

Jan had gesnoven bij aankomst in Edinburgh. Knap dat hij wat meegesmokkeld had, maar hij heeft de drugsboerderij ook nog mooi onder de radar weten te houden. Dus Jan weet wel hoe hij zoiets moet verbergen. Jan begon namelijk over 'diertjes op de muur' en 'tropische oceanen' in de ogen van Nienke. Alles ging goed, totdat Nienke begon te twijfelen. Arme meid. Ze wil zo graag maar is nog niet zo ver als Jan. Echter geef ik hun wel een kans om samen te komen voor de reünie. Rustig buiten de camera bouwen aan een relatie. Want ze willen wel echt graag.

1 of 2 op 5 boeren. Matige score.

Joy4ever

• 4609 messages
  • 1832 votes

Ik vond de aflevering van gisteren bijna vervelend om naar te kijken dat het me maar niet lukte om een verhaaltje te tikken. Poging nummer zoveel dan maar..

Gelukkig noemt Stephan het al. Een psychiater is de enige die nog het erf van Annemiek op mag. Leuker dan Bram gaan ze niet worden. Het lijkt me ook sterk dat er nog een andere brievenschrijver zo gek is om haar kant op te gaan.

Met GJ had ik echt te doen. Maar de muur die Karine optrekt valt niet te slopen. Of je moet toevallig uit Vlijmen komen. Dit gaat hem niet worden.

Geert gaf even een gratis lesje hoe je vakkundig een beginnende relatie de nek omdraait. "Gij had het ook wel door, gij bent ook niet van gisteren". Nou Geert, ze was er gisteren ook en je had haar toen gewoon op bed moeten gooien en de camera mensen verzoeken weg te gaan. Potdomme.

Met Jan en Nienke komt het wel goed denk ik. Maar Nienke heeft overduidelijk ook issues. Zo een leuke en mooie meid. Je zou toch alleen al voor je nageslacht voor haar gaan? Mooiere ogen ben ik volgens mij nog niet tegengekomen. En de rest wat eraan vastzit is ook niet bepaald verkeerd..

Bastiaan en Milou hadden het wel getroffen zeg met Lapland. Echt prachtig daar. En als het dan ook meer dan goed zit qua de liefde dan zeggen we: niets meer aan doen. Echt mooi om te zien die verliefde Bastiaan. Wel wat jammer van de spoiler van volgende week inderdaad.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

Dat het succes dit seizoen dan van die laatste 2 moet komen, wie had dat gedacht...

Dat was al een aantal afleveringen duidelijk toch? Bassie had al voor Milou gekozen toen hij tijdens de groepsdate, tijdens het kliederen met verf, in haar Bambi-oogjes keek. En later bleek al dat ze het enige stel zijn dat tijdens de logeerweek verliefd op elkaar werden. Verder was er enkel nog wat eenrichtingsverkeer op de overige boerderijen.

Wat een locatie man, dat Lapland. En dat terwijl je verliefd bent. Een dubbel sprookje.

Weinig succes deze editie. De enige kanshebbers werden/worden flink in de weg gezeten door logistieke problemen (Annemieke & Erik en Bastiaan & Milou). Hoewel Jan & Nienke ook nog een kansje maken uiteraard. Maar zij is gewoonweg niet verliefd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.