• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.194 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jeffrey Dean Morgan als Negan. Wat een casting!

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Naomi Watts wrote:

Jeffrey Dean Morgan als Negan. Wat een casting!

Maar we zullen hem maar zien in de laatste aflevering van dit seizoen.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Leuke maar ook vreemde aflevering. Prijs voor de domste dood gaat toch wel naar het diabetes meisje. Dan nog die man die in z'n arm gebeten werd, whuuut? En waarom wist Daryl zo gemakkelijk te ontsnappen met die drie vreemdelingen? Die grote groep mannen stonden toch vlakbij hun?! Karakterontwikkeling wat betreft Abraham bevalt me enorm. Begint voor mij een steeds geliefder personage te worden.

En natuurlijk nog even dit: Was dat nou Glenn die om hulp riep via de walkie talkie?

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Dat zou zo maar eens kunnen...

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

De dialogen zijn nog steeds afschuwelijk en het gemak waarmee mensen doodgaan (diabetes meisje) getuigt van luie schrijvers vind ik. Beschouwen ze de kijkers als hersenloos ofzo? Die man ook die dan weer in zijn arm gebeten wordt, zo ongelooflijk dom. De serie kan soms zo heerlijk spannend zijn maar dat wisselen ze voortdurend af met hele matige afleveringen.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Ik vond dit helaas ook (weer) een niet al te beste. Zó zonde na het zeer sterke begin van dit seizoen. Hoop dat het nu weer oppikt.

En ja.. Die Walkie hulproep dat was vast Glenn. Hoef ik bijna geen spoilertags voor te gebruiken. Ik vrees dat we nog een paar lazy writing momenten krijgen, Majestics... Want dit zie ik ze niet zomaar bevredigend verklaren...

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

John Milton wrote:
Ik vond dit helaas ook (weer) een niet al te beste. Zó zonde na het zeer sterke begin van dit seizoen. Hoop dat het nu weer oppikt.

En ja.. Die Walkie hulproep dat was vast Glenn. Hoef ik bijna geen spoilertags voor te gebruiken. Ik vrees dat we nog een paar lazy writing momenten krijgen, Majestics... Want dit zie ik ze niet zomaar bevredigend verklaren...

Ik weet wel zeker dat we nog genoeg lazy writing-momenten zullen krijgen na 5 seizoenen ervaring met TWD haha.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Majestics wrote:

De dialogen zijn nog steeds afschuwelijk en het gemak waarmee mensen doodgaan (diabetes meisje) getuigt van luie schrijvers vind ik. Beschouwen ze de kijkers als hersenloos ofzo? Die man ook die dan weer in zijn arm gebeten wordt, zo ongelooflijk dom. De serie kan soms zo heerlijk spannend zijn maar dat wisselen ze voortdurend af met hele matige afleveringen.

Ja, had daar ook last van deze episode. Zoooo dom en onvoorzichtig kunnen de survivors inmiddels niet meer zijn, me dunkt. Kwam erg gemakzuchtig over om te scoren bij de kijker. Vond de aflevering sowieso toch iets minder weer. De serie lijkt wederom in te dommelen..

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Glenn is back! Maar ja, dat zagen we allemaal wel aankomen.

Aflevering is een stuk beter dan de vorige twee, maar lang niet zo fantastisch als de eerste 4. Het einde met de toren die valt maakt dan ook veel goed. Kijk door die cliffhanger ook weer erg uit naar volgende week!

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

volgende week alweer de laatste voor de mid-season break tot half februari. Maar ik verwacht wel een goede aflevering next week!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Blijft lekker wegkijken. Hoeveel het furieus van start ging is het nu weer rustiger helaas.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

En tsja, AMC kan hun zienswijze blijvend uitleggen in de media, wat ze in gedachten hadden met de Glenn verhaallijn, maar ik blijf het bijzonder slecht vinden. Een smet op het seizoen, helaas. Ik heb de eerste in mijn newsfeed al die er daardoor mee kapt. Das wat overdreven, maar ik snap het wel een beetje!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

De twist van Glenn is precies wat ik had verwacht van de show. Maar dat neemt de pret niet weg en vooral de combinatie met Enid is niet slecht gedaan. Hun verhaallijn redt ook wel wat de aflevering. Carol komt met de tijd veel minder sympathiek over en die spanning tussen de twee groepen is ook maar een vuller in afwachting van de halve seizoensfinale. Ziet er best veelbelovend uit.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Het zal me niks verbazen als Glenn in de mid-season finale alsnog dood gaat Eerst iedereen verblijden met zijn terugkomst om hem dan alsnog uit de serie te halen Zou wel echt iets voor deze serie zijn.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Volgens mij zal dat met de finale gebeuren of misschien is dat nog zelfs te vroeg. Negan moet uiteraard wel eerst geïntroduceerd worden.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Fijne aflevering weer hoor en vind de Glenn-twist wel werken hoor - hoe doorzichtig dan ook. Dat einde though

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Op welk vlak werkte het dan voor jou, danuz? Wat was de pay-off na die 4 weken wachten?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Je kon er natuurlijk vrij zeker vanuit gaan dat Glenn nog in leven was. (Alhoewel The Walking Dead in het verleden niet bepaald zacht is omgegaan met bepaalde protagonisten..) Maar hoe Glenn heeft weten te ontsnappen was mij niet duidelijk (wel dat hij onder die andere dude bleef liggen, maar niet hoe hij de komende uren/dagen door zou komen). Dus de pay-off was opheldering, en van cliffhangers is TWD over het algemeen ook niet vies

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Ik pindakaas elke aflevering, en dacht dat de laatste aflevering eindigde bij Sam die drie keer 'mom' zegt terwijl ze tussen de Walkers lopen. Tot een vriend me dit stuurde: https://youtu.be/jLfA78BtbDI. Meer mensen die deze scene hadden gemist?

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Jellesteeg wrote:

Meer mensen die deze scene hadden gemist?

Deze scène werd tijdens de eerste reclameblok van AMC's Into the Badlands uitgezonden (om meer kijkers aan te trekken voor hun nieuwe serie).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Behoorlijke finale, al was het wel goedkoop dat ze weer overleefden door zich in te smeren met die gore zooi. Dat deden ze al eens. Maar buiten dat, het was spannend. Seizoen 6 is sowieso het beste seizoen van de serie, terwijl S6 ook saaie afleveringen kent. Maar eerdere seizoenen waren helemaal tergend vervelend soms.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

jacobine_rodijk wrote:

(quote)

Deze scène werd tijdens de eerste reclameblok van AMC's Into the Badlands uitgezonden (om meer kijkers aan te trekken voor hun nieuwe serie).

Las het op Reddit inderdaad.

Ataloona

• 734 messages
  • 4259 votes

Comic spoilers:

Hmm, had toch verwacht dat Carl z'n oog zou verliezen deze aflevering zoals in de comics. Mach toch hopen dat het de volgende aflevering gebeurt en dat ze het gewoon aandurven. Is toch een essentiële gebeurtenis voor later in de oorlog met de Saviors. De vorige controversiële Carl verhaallijn met de broertjes (zusjes in de serie) werd ook al ''geskipt''. Wat heb je dan aan het personage...

In ieder geval bij met Negan

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Fijne mid-season finale zeg! Ondanks enkele iets mindere episodes vind ik het tot nu toe toch één van de sterkere seasons.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:
Behoorlijke finale, al was het wel goedkoop dat ze weer overleefden door zich in te smeren met die gore zooi. Dat deden ze al eens.

Ik snap eigenlijk niet waarom ze dat niet in meerdere situaties doen. Tuurlijk wil je er niet altijd zo bijlopen, maar het werkt verdacht goed zeg.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

The Oceanic Six wrote:
Behoorlijke finale, al was het wel goedkoop dat ze weer overleefden door zich in te smeren met die gore zooi. Dat deden ze al eens. .

Wie zegt dat ze het gaan overleven?

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Inderdaad, want Sam was al naar zijn moeder aan het roep en volgens mij gaan de zombies daar wel op reageren . Het moet haast wel, dat de eerste aflevering in februari een heerlijk overlevingsgevecht gaat opleveren tegen de horde, die naar binnen is gekomen. Daar zullen de nodige personen bij omkomen.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Ben enorm benieuwd wat ze met episode 9 gaan doen. Zien we de verdere ontsnapping van Rick en de groep? De schuilende Heath, Aaron en Tobin(?)? Of Morgan, Carol, Tara, Eugene en Rosita? Of, heel misschien, is het wel Daryl, Sascha en Abraham die we zien ontsnappen aan de Saviors?

Ik gok, aan de hand van dit seizoen, dat de makers de verdere ontsnapping van Rick en co nog even uitstellen.

Super spannend!

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Jellesteeg wrote:
Ben enorm benieuwd wat ze met episode 9 gaan doen. Zien we de verdere ontsnapping van Rick en de groep? De schuilende Heath, Aaron en Tobin(?)? Of Morgan, Carol, Tara, Eugene en Rosita? Of, heel misschien, is het wel Daryl, Sascha en Abraham die we zien ontsnappen aan de Saviors?

Ik gok, aan de hand van dit seizoen, dat de makers de verdere ontsnapping van Rick en co nog even uitstellen.

Of Glenn en Edin... of Maggie (of alledrie)

Ik kon er overigens niet zo veel mee met deze laatste aflevering, vond het allemaal erg klungelig. Misschien dat ik wat over het hoofd heb gezien, maar op het moment dat de toren viel stond iedereen toch op pak 'm beet een vrachtwagen lengte afstand? Dat zou toch ruim voldoende moeten zijn om te vluchten?
Waarom dan toch stom blijven staan en je pistool leegschieten?! Zodat je er 5 uit kan schakelen en je in ieder geval zeker weet dat je de aandacht van de andere 500 walkers ook hebt? Omdat je anders nooit door de kogels heen komt? omdat het hoog tijd wer dat er weer eens iemand werd gebeten?

En dan die huizen... wetende dat de muur op instorten staat, waarom zijn die niet wat beter beveiligd? Het barricaderen van alleen een trapgat is zo gedaan en afdoende om walkers buiten te houden.

Prima aflevering voor een supply run, of bv. voor Fear the Walking dead. Maar vond de aflevering in de huidige setting niet echt overtuigen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.