• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.941 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

leatherhead wrote:

Vooral ook knap hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om de volledige cast te laten bestaan uit stuk voor stuk oninteressante, suffe figuren. In de eerste seizoenen had je nog Shane en Merle, wiens rollen ik wel erg sterk vond, maar dat was het dan zo'n beetje. Erg jammer, maar 't zit erop voor mij.

zoals je zag, het wordt later wel weer sterk, maar dan moet je eerst door anderhalf tot twee seizoenen meuk heen, waarbij ik ook op het punt stond te stoppen. Kan me prima voorstellen dat je daar geen trek in hebt.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Hmm. Wie weet.. mocht ik me een keer écht goed vervelen.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

leatherhead wrote:

Hmm. Wie weet.. mocht ik me een keer écht goed vervelen.

Krijg je deze van me, goed?

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Seizoen 2 was eigenlijk vrij langdradig maar vanaf 3 is het echt weer gestegen kwa niveau.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

leatherhead wrote:

Vooral ook knap hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om de volledige cast te laten bestaan uit stuk voor stuk oninteressante, suffe figuren. In de eerste seizoenen had je nog Shane en Merle, wiens rollen ik wel erg sterk vond, maar dat was het dan zo'n beetje. Erg jammer, maar 't zit erop voor mij.

Merle komt nog terug in Seizoen 3

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Raffael77 wrote:
Seizoen 2 was eigenlijk vrij langdradig maar vanaf 3 is het echt weer gestegen kwa niveau.

Ik vond drie en vier juist de slechtste. Governor, bleh.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Testa-Rossa wrote:

(quote)

Merle komt nog terug in Seizoen 3

Het grootste gedeelte van seizoen drie heb ik ook nog gezien, enkel en alleen om die reden.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

John Milton wrote:

(quote)

Krijg je deze van me, goed?

Gheh . Nee bedankt!

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Mooi momentje op comic con was vandaag waar Abraham ook mocht spreken. Leuke anekdotes over The Walking Dead. Kleine hints voor seizoensfinale en gewoon keihard Mother Dick schreeuwen. Moest wel lachen bij het laatste.

Voor de rest ben ik wel met bovenstaande mensen eens. Zeker goeds tweede helft van seizoen 5. Laat je de nare nasmaak van seizoen 4 bijna doen vergeten.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Laten we niet overdrijven; de 'dubbel'aflevering duurt slechts 65 minuten. Gelukkig is ie net als de laatste episodes sterk waardoor ik het jammer vind dat het nu weer even voorbij is. Dat de groep steeds harder wordt bevalt me wel.

Ik was wel benieuwd wat er was gebeurd als Sasja Gabriel had afgeknald en Glenn ook gewoon zijn werk had gedaan. Beiden verdiende de dood ook. Dacht dat de cliffhanger weer een laffe werd met een toespraak van Rick, maar het einde maakt toch nieuwsgierig. Ben even de naam kwijt van Rick's oude buurman maar coole rentree. Al hoop ik niet dat ie Rick's gedrag afkeurt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Testa-Rossa wrote:

(quote)

Mja het is wel erg herkenbaar en zal vast makkelijk te promoten zijn zo... maar uhm inspiratieloos is het sowieso

Ga je TWD weer oppakken trouwens (las een aantal pagina's terug dat je er mee gestopt was)? De tweede helft van dit seizoen is erg sterk naar mijn mening, misschien zelfs wel het beste van de serie tot nog toe.

Ik moet zeggen dat ik al meerdere keren gestopt ben maar het toch weer oppakte. Ook na de lofuitingen hier begint het toch wel erg te jeuken. Na September, heb ik weer wat meer ruimte en dan pak ik het op. Vind ik het dan weer goed (seizoen 3 en 4 vond ik niet best) dan blijf ik het weer week tot week volgen.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik snap echt niet waarom mensen drie en vier minder vinden. Dat zijn juist de seizoenen waarbij het tempo weer omhoog gaan.

Wat ik wel jammer vind zijn dat sommige personages minder interessant zijn.

Beth's dood vind ik ook jammer maar hou wel van onverwachte gebeurtenissen in series of films.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Spoilertags.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Laat dat hoge tempo nou net het probleem zijn.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Ik moet zeggen dat ik al meerdere keren gestopt ben maar het toch weer oppakte. Ook na de lofuitingen hier begint het toch wel erg te jeuken. Na September, heb ik weer wat meer ruimte en dan pak ik het op. Vind ik het dan weer goed (seizoen 3 en 4 vond ik niet best) dan blijf ik het weer week tot week volgen.

Haha! Heel goed. Ben benieuwd. Ik heb er iig geen spijt van dat ik door heb gekeken.

Ataloona

• 734 messages
  • 4259 votes

Zeer sterke laatste aflevering van seizoen 5. Mooi in de lijn van de voorgaande aantal afleveringen en een heerlijk eind met Rick die zonder aarzeling Pete executeerd. Alleen een wat weinig interessant laatste eindshot voor een seasonfinale, zoiets had toch wel meer gepast in de eerste episode van seizoen 6. Nu voelde het haast alsof er nog een aflevering kwam.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Oeh prut! De laatste epi! Helemaal vergeten!

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Sorry voor de spoiler. Hopelijk hebben weinig het gelezen.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Net de laatste aflevering gezien van seizoen zes. Zonder reclame toch een goede 64 minuten, en dat is ook wel eens fijn.

De episode zelf is wederom van een hoog niveau, wat ze goed hebben weten vast te houden. De terugkeer van Morgan is natuurlijk erg vet. Hoe de Wolves worden geintroduceerd bevalt me ook enorm. Ik blijf dus bij een dikke 9 voor dit seizoen, zoals ik al eerder had vermeld.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Aantal maanden geleden weer TWD opgepakt, en gelukkig was het 4e seizoen een stuk beter als het matige 2e en 3e.

Ben benieuwd naar seizoen 5.

linxde1

• 395 messages
  • 346 votes

Heerlijke laatste aflevering van seizoen 5. Het tweede deel van dit seizoen is top of the bill, naar mijn mening. Ik ben erg benieuwd naar het volgende seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lekker slot, met gelukkig eens een hoog tempo en de nodige gebeurtenissen. Sowieso was dit wel een aardig seizoen, al blijf ik erbij dat 16 afleveringen veel te veel is per seizoen. Breng dat terug tot 10 en het zou een stuk vlotter en leuker zijn.

Overigens een heerlijk moment in deze slotaflevering zeg!

Zal hem niet fysiek in beeld brengen, anders verpest ik bij sommigen misschien de fun. Maar de link:

http://33.media.tumblr.com/bf923511194bdd944052f3d2e1eebf94/tumblr_nm0eos8aqB1qlqsnio2_500.gif

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

The Oceanic Six wrote:

Overigens een heerlijk moment in deze slotaflevering zeg!

Zal hem niet fysiek in beeld brengen, anders verpest ik bij sommigen misschien de fun. Maar de link:

http://33.media.tumblr.com/bf923511194bdd944052f3d2e1eebf94/tumblr_nm0eos8aqB1qlqsnio2_500.gif

Haha wat een briljant stuk inderdaad. Tekent precies Daryl zijn karakter.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Mooie finale idd, stretching continuity editing to its TV limits. Dat moment van Daryl was mij dan weer net even te. Badass for sure, maar net even te Bullshit. Deed me onwillekeurig hieraan denken http://youtu.be/pMgmYW7zeIg.

Al met al een mooie terugkomer, de tweede helft van dit seizoen. Ik had de hoop bijna laten varen, maar dit was toch echt wel het kijken waard.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Ja, was inderdaad een goede finale aflevering.

Jammer dat we nu weer een tijd moeten wachten op het vervolg.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Prima finale, vooral de hinderlaag met Daryl en Aaron was tof om te zien. Heerlijk die overrompeling en het gevoel van wanhoop.

Ik ben benieuwd of de spin-off daar nog iets aan kan toevoegen.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Robert Pattinson zal in seizoen zes in de rol van Negan kruipen. Enorm benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Mooie grap.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

John Milton wrote:
Mooie finale idd, stretching continuity editing to its TV limits. Dat moment van Daryl was mij dan weer net even te. Badass for sure, maar net even te Bullshit. Deed me onwillekeurig hieraan denken http://youtu.be/pMgmYW7zeIg.

Al met al een mooie terugkomer, de tweede helft van dit seizoen. Ik had de hoop bijna laten varen, maar dit was toch echt wel het kijken waard.

Mee eens, vind ook wel dat ze wat té origineel willen zijn met de zombie kills, en het word al ongeloofwaardiger. Bij film als Dead Snow 1/2, Shaun of The Dead of Zombieland vind ik het prachtig, maar bij TWD hoeft het van mij niet zo (strookt niet echt met de rest van de serie).

Verder wel een prima seizoensfinale, en lijkt er eindelijk op dat Lennie James (Morgan) word toegevoegd aan de vaste cast.
Ben ook wel benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen aangezien Morgen Rick kende van vlak na de uitbraak toen Rick nog een brave agent was met hoop op een goede afloop, terwijl hij nu zo even iemand executeert voor een hele gemeenschap.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.