- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Walking Dead (AMC)
The Walking Dead (AMC)
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Als het goed is vinden ze dit even mooi als het origineel! Misschien wel mooier... 
Maar dan moeten de productiewaarden natuurlijk niet minder zijn.
Ik, denk ik wel. De regisseur heeft de Pilot aflevering gemaakt van seizoen 5. Die was zeker niet slecht.
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
De regisseur? Er is niet één regisseur, bedoel je de showrunner Scott M. Gimple? veelvuldig regisseur en make-up goeroe Greg Nicotero?
De showrunner van Fear The Walking Dead wordt Dave Erickson, een van de schrijvers/producers van Sons of Anarchy.
En de season premiere van S5 was zeker niet slecht (pilot wordt echt alleen voor epi 1 gebruikt) en die was van Nicotero, maar ik zie die niet als regisseur of showrunner verbonden aan de spin-off, alleen als uitvoerend producent.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Voortkabbelende aflevering met een onderhuidse spanning toch alom aanwezig.
Want het kan natuurlijk nooit goed blijven gaan.
En dan doet die grijze doos er ook nog een nasty schepje bovenop.
Nice.
Ben wel te spreken over waar ze nu zijn aanbeland en erg benieuwd hoe het zich verder gaat ontvouwen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nieuwe episode is uitstekend! Erg veel actie, de schokkende dood van Noah, het verraad van de priester en de aanstaande kill op Pete van Rick wat op veel wrijving zal zorgen met de gemeenschap. Ben zowaar weer benieuwd geworden naar een volgende episode.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Inderdaad goede aflevering! Begin steeds vaker uit te kijken naar de volgende aflevering. Gebeurde niet vaak meer met deze serie! Hopelijk kunnen ze nu het niveau wel een keer vasthouden.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Wie had gedacht dat The Walking Dead nog zo goed zou worden? Nieuwste episode had werkelijk waar alles: de dood van Noah, verraad van de priester, de toch dappere Eugene en de aangekondigde (waarschijnlijke) moord van Rick op Pete.
Het niveau van de afleveringen na de winter-break vind ik persoonlijk erg hoog, hopen dat ze dit volhouden zoals hier al eerder gezegd.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Zag net trouwens de promo van S05E15 en het volgende viel me op: op +- 0:04 van de promo zien we Rick en Deanna bij 4 graven staan, van wie dan allemaal? Of zijn het geen graven?
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Erg fijne aflevering inderdaad weer, vond die scene met die draaiende deur ook erg gaaf.
Het heeft er ook alle schijn na dat de serie toch weer behoorlijk van de comic af gaat wijken betreffende Alexandria.
linxde1
-
- 395 messages
- 346 votes
Bloedstollende aflevering! De beklemmende sfeer grijpt je bij je strot af en toe. Die priesterwat een Judas! En de scene in de draaideur, oef!
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
"Mother dick."http://i.imgur.com/vh797eR.jpg
De perfecte omschrijving voor deze aflevering.
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Lol ja daar moest ik ook om lachen.
Maar wederom: een erg goede aflevering! De zoveelste op rij. Die draaideur scène was heerlijk. Ik had niet kunnen vermoeden dat het weer zoveel beter zou worden.
huiguh
-
- 429 messages
- 2403 votes
beste aflevering van het seizoen, tot nu toe
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Wat is zo'n spannende aflevering gemixt met goeie drama en nieuwe problemen toch weer heerlijk. Ik heb zelf genoten van melancholische van de eerste twee afleveringen na de mid-season break, maar ik prefereer de spanning met drama wel.
Die draaideur scene was erg gaaf, maar wat een achterlijke eikel die Nicholas. Noah mocht ik dus wel, en daar had nog een flinke karakterontwikkeling in gezeten. Erg jammer, leuk personage ook al zat hij er nog maar zo kort in voelde het voor mij ongeveer alsof je een ouder lid verliest. Maar goed, dingen kunnen nooit lang goed blijven gaan. Ook niet in het 'paradijs'...
Eugene blijf ik maar een rare vinden, maar ook een geweldige kerel en de held van de aflevering samen met Abraham. 
'Satan disquises himself as the angel of light'. En in één klap mag hij weer verdwijnen van mij, eerder leek hij me een aardige gozer, Gabriel aka Judas.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Misschien iets vernieuwend? Of word dit een duimpje omlaag?
Spinoff 'The Walking Dead' krijgt groen licht voor twee seizoenen - Serietotaal.nl
Dit gaat heel interessant worden. Heb er zin in! 
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Gabriel geen seconde leuk gevonden, helaas. Jammer want ik vind de acteur wel leuk (Seth Gilliam uit mijn hoofd?).
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
En ja hoor, ook in aflevering 15 weten ze het niveau vol te houden. Wederom een heerlijke aflevering.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja was tof ja. Dadelijk ga ik het nog jammer vinden als het seizoen is afgelopen, wie had dat gedacht...
Komt trouwens ook door Alexandra Breckenridge 
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
Begint over 4 minuten. Ik ben er vandoor!
ZZ TOP
-
- 507 messages
- 2188 votes
Prima aflevering... De afleveringen worden gelukkig steeds sterker. Volgende week een extra lange laatste aflevering. Verheug me er nu al op 
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Vraag me het volgende af: wat geven jullie dit seizoen voor een cijfer? Misschien nog een beetje te vroeg aangezien de laatste aflevering nog moet komen, maar toch.
Ik kom toch wel uit op een 9/10, fantastisch seizoen namelijk (wat ik al honderden keren heb gezegd dit seizoen).
Kondoro
-
- 11521 messages
- 2862 votes
7,5/10 , seizoen drie vond ik het vetst dankzij het overleven in de gevangenis. Maar dit seizoen is duidelijk beter dan nummer 4.
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
8/10, en daar ben ik heel content mee na het vorige seizoen. Is me echt alles meegevallen
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Eerst de seizoens finale maar eens afwachten... maar op aflevering 4 t/m 8 na vind het hele seizoen verder top!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Laatste aflevering is dik een 1,5 uur lang!!! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Spin off zal. Fear The Walking Dead gaan heten. Serieus? Bwahaha. Wat een inspiratieloze titel.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Spin off zal. Fear The Walking Dead gaan heten. Serieus? Bwahaha. Wat een inspiratieloze titel.
Haha shit. Als de serie maar niet zo inspiratieloos wordt.
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Mja het is wel erg herkenbaar en zal vast makkelijk te promoten zijn zo... maar uhm inspiratieloos is het sowieso 
Ga je TWD weer oppakken trouwens (las een aantal pagina's terug dat je er mee gestopt was)? De tweede helft van dit seizoen is erg sterk naar mijn mening, misschien zelfs wel het beste van de serie tot nog toe.
leatherhead
-
- 3556 messages
- 1813 votes
Na de eerste twee seizoenen van deze serie gekeken te hebben, die nog wel oké waren, ben ik gestopt met kijken. Sowieso leek het me al zeer moeilijk om zo'n concept (zombie-uitbraak) een hele serie lang boeiend te houden, en dat bleek dan ook op het gegeven moment. Vind het gewoon een herhalingsoefening van alles wat we tot nu toe zo'n beetje al gezien hebben in de talloze zombiefilms die de revue gepasseerd zijn.
Vooral ook knap hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om de volledige cast te laten bestaan uit stuk voor stuk oninteressante, suffe figuren. In de eerste seizoenen had je nog Shane en Merle, wiens rollen ik wel erg sterk vond, maar dat was het dan zo'n beetje. Erg jammer, maar 't zit erop voor mij.