• 178.163 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.998 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Comic is jaren geleden, dus dat zou ik zo niet meer weten. Durf hier niet goed comic spoilers te plaatsen, zelfs niet onde tags

Ataloona

• 734 messages
  • 4259 votes

Spoileralert dus voor de niet-comiclezers: in ieder geval op naar Washington, dus de Alexandria Safe-Zone komt straks in zicht en wie weet daarna Negan.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Comic spoilers: Dat met Alexandria wordt tof en uiteraard ook Negan, maar daar werd al lichtelijk naar gehint toen Glenn de honkbalknuppel vasthield.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Wat een fantastische aflevering. Heb echt waar, zitten smullen van deze elfde aflevering. The Walking Dead blijft in mijn ogen een klasse serie.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Goede aflevering inderdaad! Erg benieuwd naar volgende week, moet ik zeggen.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Dikke carmageddon deja vu

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Ja dat waren heel wat bonuspunten

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Slot aflevering gaat 90 minuten duren. Dat is natuurlijk een leuk cadeautje.

Ataloona

• 734 messages
  • 4259 votes

Zo zie je maar dat als de serie de comic volgt, het niveau ook flink stijgt. (dan blijft het ook jammer dat ze zich voorheen te weinig aan de comic hebben gehouden, op de weg naar Alexandria) Gewoon 2 goede afleveringen achter elkaar. Lang geleden dat ze zo consistent zijn geweest

Verder weer een vreemd aanzicht om Rick's gezicht te zien

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

En wederom een sterke aflevering, twee afleveringen op rij nu. Hopen dat ze dit de laatste vier afleveringen van seizoen vijf vol weten te houden.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Trouwens, Norman Reedus als Daryl was ook weer genieten geblazen. Blijft, en ik denk dat voor veel anderen dit ook geldt, mijn favoriete personage.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben ik de enige die nog steeds het gevoel heeft dat de serie op halve kracht loopt? Ik vind het te traag voortkabbelen. Ook bij de laatste twee afleveringen miste ik iets. Een soort onderhuidse spanning die maar niet opgebouwd wordt. Lastig de vinger op te leggen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De serie loopt al vanaf het begin op halve kracht

Maar ik vond de aflevering van vandaag juist goed, met de reacties van iedereen als ze weer in een soort van normale beschaving komen. Vond het zowaar zelfs een keer boeiend.

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Het intro muziekje alleen al.

De visuele stijl.

Ik kan niet anders zeggen, ik vind het echt een machtige serie.

Die Rick is ook echt een gangster met z'n harde baard.

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

En daar ging ie dus.

De baard.

Zit nu te kijken dus vandaar.

Hoop wel dat ie nog terugkomt.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Elineloves wrote:

Ben ik de enige die nog steeds het gevoel heeft dat de serie op halve kracht loopt? Ik vind het te traag voortkabbelen. Ook bij de laatste twee afleveringen miste ik iets. Een soort onderhuidse spanning die maar niet opgebouwd wordt. Lastig de vinger op te leggen.

Nee, niet eens voor de verandering. Ik vond de vorige en deze epi juist beide weer eens echt de moeite. Eens met Jellesteeg dus. Maar voor de rest van seizoen 5 snap ik die statement wel degelijk!

Vind dat deze serie erg saai wordt. Er is weinig spanning en het verhaal ontwikkeld zich veel te traag. Misschien moeten de schrijvers er maar eens een eind aanbreien.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

J.constantine wrote:

Vind dat deze serie erg saai wordt. Er is weinig spanning en het verhaal ontwikkeld zich veel te traag. Misschien moeten de schrijvers er maar eens een eind aanbreien.

Juist niet. De serie begint juist net weer op gang te komen. Tenminste de laatste twee afleveringen. Ik ben het wel met je eens dat het traag opgang komt. Heel seizoen 4 vond ik niks en het begin van 5 was ook wel matig....

linxde1

• 395 messages
  • 346 votes

J.constantine wrote:

ONEENS!!!

Je kunt er zelf ook een eind aan breien. Door niet meer te kijken.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Erg fijne aflevering! Mooi dat ze nu al in Alexandria zijn i.p.v. dat ze het (geheel volgens TWD traditie) rekken tot aan de seizoensfinale met allemaal slappe afleveringen er tussendoor.

Leuk om weer een aantal herkenbare shots te zien vanuit de comic terwijl er tegelijkertijd ook juist weer andere personages worden geintroduceerd. Ik ben benieuwd hoe het nu met Darryl verder gaat aangezien die weinig zin lijkt te hebben om het 'normale' leven weer op te pakken (des te meer ook omdat Darryl uberhaupt niet in de comic zit).

Ben nu erg benieuwd naar de laatste afleveringen van het seizoen!

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Zomenteen weer een nieuwe aflevering. Ik denk dat het weer een praat met cliffhanger aflevering word maar goed, we zullen zien.

Ataloona

• 734 messages
  • 4259 votes

Tja, praataflevering... Viel wel weer mee, gewoon wederom een sterke aflevering met goede karakterschetsen en ontwikkelingen. Het niveau ligt op het moment gelukkig een stuk hoger dan in het voorgaande van seizoen 4 en seizoen 3. Vooral Daryl's ontwikkeling werd goed aangepakt. Kun je snel mee in de mist gaan om hem te snel te laten acclimatiseren, maar dit was mooi. De fieldtrip met Aaron en later de motor. Verder wederom een hoop herkenning voor de comiclezers met vooral het ophangen van de katana (niet voor niets dat nou net de laatste drie afleveringen zo goed zijn) en ook een keiharde Carol. Genoot vorige week al van haar ''onzichtbaarheid'', maar met haar ''koekjes'' en dan met dat kind op het eind had ze flink sociopatische trekjes, zelfs voor zo'n samenleving. Wel een toffe doorontwikkeling van haar karakter. Verder wel jammer dat er nu al een paar afleveringen zijn waarin sommige personages niet te zien zijn, al heb ik ze nu ook niet echt gemist.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

De ontwikkeling van Carol is werkelijk waar ge-niet-en. Scène waarin ze het kind bedreigt met de 'koekjes' is briljant.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Jellesteeg wrote:
De ontwikkeling van Carol is werkelijk waar ge-niet-en. Scène waarin ze het kind bedreigt met de 'koekjes' is briljant.

Ook een van mijn favoriete characters. Dat had ik in seizoen 1 nooit kunnen vermoeden.

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

John Milton wrote:

(quote)

Ook een van mijn favoriete characters. Dat had ik in seizoen 1 nooit kunnen vermoeden.

Denk niemand. Zelfde verhaal met Daryl eigenlijk. Al begon hij zich al sneller te ontwikkelen tot een van mijn favoriete personages. Bij Carol begon dat wat later.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Vind het toch een behoorlijk interessant verloop van dit seizoen. Mooie mid season aflevering en de opbouw naar het einde van dit seizoen beloofd ook veel goeds!

Blijft de beste slechtste serie die ik ken (geweldig onderwerp, soms tergende uitwerking).

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Misschien iets vernieuwend? Of word dit een duimpje omlaag?

Spinoff 'The Walking Dead' krijgt groen licht voor twee seizoenen - Serietotaal.nl

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Nee hoor, ze zijn heel serieus. Dit is geen cheap ass knock-off. Leuke acteurs ook!

Kim Dickens en Cliff Curtis mag ik graag zien.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

John Milton wrote:

(quote)

Nee hoor, ze zijn heel serieus. Dit is geen cheap ass knock-off. Leuke acteurs ook!

Kim Dickens en Cliff Curtis mag ik graag zien.

Geloof ik best. Haha. Ik heb er ook wik zin in. Maar ik Denk dat echte twd wannabes dit gaan haten

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Geloof ik best. Haha. Ik heb er ook wik zin in. Maar ik Denk dat echte twd wannabes dit gaan haten

Als het goed is vinden ze dit even mooi als het origineel! Misschien wel mooier...

Maar dan moeten de productiewaarden natuurlijk niet minder zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.