- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Happy Endings
Happy Endings
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Deel 1 begon erg leuk met name the wire reference al wist ik niet wie Chris Bosh was. De tweede vond ik wel matig alleen het begin en het pinata vond ik leuk.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Heb de tweede nu al 3x gezien de afgelopen 24 uur. Geniale serie. Absolute favoriet.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
3.03 barst letterlijk uit zijn voegen van de (zij)plotjes, maar heb me er niet aan gestoord. Lekker maffe aflevering, met vooral een leuk Brad/Max plotje.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vreemd wat ze aan het doen zijn. De show zal volgens IMDB vanaf nu elke keer een week overslaan?
Om het vreemder te maken, aflevering 4 is al te vinden. Terwijl ie naar mijn weten nog niet eens uitgezonden is.
Edit: Mah klopt niks van dat IMDB schedule. Wel vreemd dat ep. 4 al te laden is, dat wel.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Heb de tweede nu al 3x gezien de afgelopen 24 uur. Geniale serie. Absolute favoriet.
Net gezien. Ontzettend grappig, 3.02 maakt een matige seizoensopener helemaal goed.
Dave moet meer gepakt worden zoals in de Jackson 5 opening, zeker nu hij het zieligste kapsel ooit heeft.
Concentrate.. I'm trying 
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
De afleveringen zijn meestal ongeveer 1 of 2 dagen eerder te vinden dan aangekondigd qua date.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Na het tegenvallende 3.01 en 3.03 gisteren de zeer vervelende Thanksgiving ep (3.04) gezien. Afgezien van de epiloog en het topje van Cuthbert was alles matig aan deze aflevering.
Het 'niet leuk' zijn van Dave begint heel erg te jeuken. Echt een blok aan het been van de rest van de cast. Ik mag hopen dat dit verandert in de loop van dit seizoen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, dat topje viel mij ook op. Hot damn. Ik vind Dave heel eigenzinnige humor hebben. Ik begin vooral genoeg te krijgen van de schtick van Max. Die doet een beetje hetzelfde. Maar goed, kijk de serie vooral voor Wayans, Coupe en Cuthbert.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Max wordt al snel erg vervelend, Dave is wat onorthodox maar nog niet storend maar lijk wel de enige die echt een enorme hekel heeft aan Penny
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Penny was vroeger irritant, dat eeuwige Ah-mah-zing van haar. Moest ook wel glimlachen toen ze Crah-ha-zy zei en erachteraan "I should've just said crazy".
Dave kan ik goed hebben, die onzin met zn clams haha.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
3.05: Trophy-wife Brad was redelijk priceless. Verder vlotte aflevering, alleen het penny plotje met die soort van Brad Pitt look-a-like was minder. Cuthbert saved daar the day met de pruik-helmen 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
307 Geweldige kerst aflevering, met vreemde referenties, Alex wederom in topvorm
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Haha al die HBO references. Wat een heerlijke aflevering. Het is hit and miss tot nu toe, maar de rake afleveringen zijn voltreffers. Alex vs. HipHop Santa 
Every vote counts 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Werkelijk geweldige 3.08. Wel veel Penny deze keer, maar vond het Penny/Brad plot wel goed werken. Tel daarbij op teveel quotes om te tellen, Dave met een dubbelzinnig liedje op zijn akoestische gitaar en Cuthbert weer geweldig dom, zoals altijd.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Brad: How do you destroy a pdf. It's in the clouds. I don't control the clouds. I'm not Thor. .
Briljant wederom. Die bijna net zo nare doppelganger als Dave zelf 
Combinatie Penny/Brad (hadden we die al eerder gezien?) beetje druk, maar wel vrij grappig.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Your reasoning is wrong, but your conclusion is correct 
309 is minder dan 308, maar zeer vermakelijk. Max met zn gay stuff, Brad en Dave's manhood en Alex die probeert slim te doen, tsjah.
Dus toen begon ABC's burnoff (lijkt er wel op tenminste) van de serie. Vanaf nu 2 afleveringen per week, tot de season finale en waarschijnlijk het einde van de serie. De kans bestaat natuurlijk dat een ander netwerk ze overneemt, Op de AV Club lijkt iedereen te gokken op TBS en dan in hetzelfde slot als Cougar Town. Lijkt me geen goed idee, maar we gaan zien.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Dave's kapsel in S3 nekt deze serie dan toch. Zeg niet dat ik het niet heb geroepen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Studfinder
de queeste om de dimmer te repareren was vrij hilarisch.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vreemde move van ABC. 3.10, KickBall 2: The Kickening is eigenlijk een bonus aflevering van seizoen 2, maar for some reason voorheen alleen maar uitgezonden in de UK. Nu door het dubbelschema van Happpy Endings er toch nog maar ff tussengepropt, maar dus way out of sequence.
Leuke aflevering, zover ik kan herinneren, misschien herkijk ik m zo nog wel even, weet niet meer precies waarover die ging.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Net gezien. Ontzettend grappig, 3.02 maakt een matige seizoensopener helemaal goed.
Dave moet meer gepakt worden zoals in de Jackson 5 opening, zeker nu hij het zieligste kapsel ooit heeft.
Concentrate.. I'm trying
Hahah, idd episch! Kan me niet goed vinden in sommige kritieken die hier geuit worden. Blijf het een hoogtepunt van mn week vinden.
Overigens is de zondaguitzending van Happy Endings alweer geschrapt want de kijkcijfers gingen nergens over. Ondanks dat het netwerkhoofd van ABC zegt van de serie te houden geloof ik niet dat hij renewed gaat worden. Weer een serie simpelweg te goed voor Amerika. 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Tellen we even bij elkaar op wat er dit jaar allemaal gecancelt kan gaan worden, of stoppen:
Community
Happy Endings
Parks & Recreation
Ben & Kate
zonde
30 Rock (stopt, geen fan van, maar is toch een gemis in een Comedy blok, opzich)
Don't Trust the Bitch.... (serie wordt letterlijk dood gemaakt door een verkeerd uitzendschema. Seizoen 1 en 2 lopen inmiddels door elkaar heen)
Gaat goed met de komedies op netwerk tv in Amerika. Ach, gelukkig heeft Anger Management zijn contract verlengd, Whitney draait ook nog en mag TBBT ook nog steeds vrolijk verder. 
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Kunnen mooi aansluiten bij Freeks & Geeks, Arrested Development (al komt hier na jaren eindelijk een nieuw seisoen van), Undeclared, Man Up!, Better Off Ted, How To Make It In America. Ik kan ook niet zeggen dat ik het echt zonde vind. Dit seizoen van Happy Endings vond ik lang niet altijd even sterk, het vorige seizoen van community viel ook tegen en 30 Rock heeft ook haar beste tijd wel gehad. De rest kijk ik niet en trek ik niet.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Parks & Recreation
Volgens mij doet deze 't nog aardig goed in de ratings; grote kans op hernieuwing i.i.g.
30 Rock
Hier is de koek er degelijk wel bij op; Rock hindert Fey's kansen op een succesvolle filmcarrière en Baldwin heeft herhaaldelijk aangegeven dat ie er geen zin meer in heeft sinds seizoen vijf. Tevens is een loopbaan van zeven seizoenen geen onaardige finish voor een komedieserie.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
S3 van Community en Happy Endings beide veel hit 'n miss. Maar de goede afleveringen zijn dan wel uitzonderlijk goed. Liever dat dan constant middle of the road.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik geloof dat zowel Community als Parks & Recreation vernieuwd gaan worden. Het zijn de enige twee comedies over van NBC, die gaan ze echt niet zo maar eruit gooien.
Maar inderdaad, al mijn comedy series laten dit jaar het leven. Ben and Kate was geweldig, 30 Rock maakt me nog steeds hardop aan het lachen en zal ik missen, Happy Endings is het leukste wat me qua TV is overkomen sinds Friends en kan ik echt niet zonder. Helaas heeft Amerika bagger humor en kijken ze liever CBS komedie.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Ik zie dat e12 al uitgezonden is en morgen komt e13. Wat een raar schema houden ze aan, logisch dat de kijkcijfers niet al te best zijn.