- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Happy Endings
Happy Endings
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Je hebt gelijk ik zie het al op imbd staan. Bedankt
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ook maar eens begonnen. Hoog niveau is het niet, maar vermakelijk wel. Vooral een aantal leuke woordgrappen, waar ze woorden vaak samensmelten tot een heel nieuw "onzinwoord".
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inmiddels weer bij en seizoen 2 blijft geweldig, alleen Dave valt een beetje buiten de boot. Cuthbert en Wayans en Coupe zijn fantastisch. Vooral Coupe laat haar bereik zien na haar rol in Scrubs en nu in Happy Endings. Groot verschil.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ben afgehaakt na 5 afleveringen en besloten eerst wat andere series weg te werken..
Denk vooral omdat ik me niet kan identificeren met de personages, bij TBBT, HIMYM en Community gaat dat toch wat makkelijker.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Heb effe afgelopen drie dagen heel seizoen 2 afgekeken. Ik vond vooral de delen 16,17 en 20 erg leuk. Met name deel 16 waar ze allemaal over Dave beginnen te dromen. Bitch! it is 05.30
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dit is veruit de best comedy serie van het moment. Lach me elke week weer suf. Enige serie die me hardop kan doen schateren als een kind. Geniaal.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Zojuist 2.04 en 2.05 (Halloween episode) gezien. Vooral de laatste heeft me hard aan het lachen gekregen. Het buddy kostuum van Penny en Max echt goud waard. Zelfs Dave bezorgde me een glimlach met zijn intens slechte Austin Powers imitatie. Als ze dit niveau kunnen vasthouden ben ik een blij mensch.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Wayans Jr. 
Daddy don't do domestic papaya, splaahsh 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Seizoen 2 is inderdaad een stuk leuker dan 1. Vooral de 'specials' zijn erg geestig. Net Valentine's Day ep gezien, Wayans steelt zoals altijd de show, maar behalve Dave was iedereen dit keer leuk.
Een kleine
voor de plaque grap en don't patronize me Monica
Cuthbert maakt wel een opvallende ontwikkeling door in deze serie, kan nog niet helemaal mijn vinger erop leggen, maar wel lekker droog.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Lekker(!) droog dekt de lading anders behoorlijk goed
Wat mooi en scherp is ze... droomvrouw toch?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Droomvrouw? 
Scherp? Vooral nogal sullig, maar daardoor juist heel charmant.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vooral ook een lekkere droge timing en dan die verbaasde ogen (wow) erbij...ja...dat doet 't goed 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben ik dan de enige die Cuthbert niet zo sterk vind in deze serie?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nee, samen met Wayans was Cuthbert toch wel de ster van seizoen 2.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook maar aan begonnen. Blijkt veel beter te zijn dat het bedenkelijke HIMYM, het niet overtuigende Community en het minder wordende TBBT. Happy Endings schijnt dan juist te hebben wat ik zoek, een vrouw met een hele sterke delivery. Helaas vrij uniek in serieland en mijn grote zwak wat betreft comedy series. Nou benieuwd of dat hier het geval is, ik geloof erin. Het gat wat Miley Cyrus heeft achtergelaten mag wel eens opgevuld worden.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Je moet alleen wel 13 afleveringen geduld hebben voordat het komisch talent van Cuthbert zich echt manifesteert.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat geduld breng ik graag op, wel andere castleden die wel gelijk in topvorm zijn?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
mja. Wayans en Coupe zijn wel vaak sterk al, maar tis wel zo, seizoen 2 is echt heel veel beter dan 1.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat lijkt me ook haast een unanieme constatering. Dat hou ik in mijn achterhoofd. Wayans altijd goed en ook wel benieuwd naar Coupe. Bedankt!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Coupe was natuurlijk al briljant in Scrubs S8/9.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nooit zover geraakt helaas. Toen was ik al afgehaakt, maar misshcien reden het weer op te pakken. Wie weet.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
laatste seizoen Scrubs is echt puur bagger, vind ik dan. Scrubs die niet draait om JD (en Turk), wat is dat nog voor serie. Plus die meid met die piepstem was echt irritant.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mwah, vond ik niet. Ik vond S9 nog wel gaan, vooral dankzij Coupe en Dave Franco.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Met Inland eens. Afbreuk aan een van de beste series ooit. Vond Coupe ook niet heel leuk in Scrubs, maar dat ligt meer aan het feit dat ik de wisseling van de wacht niet trok.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inmiddels halverwege het eerste seizoen en zeer positief. Erg leuk, vooral de cast is gewoon al zo snel goed op elkaar in gespeeld. Ook erg sterk geschreven. Zowel qua lines als situation placement. Erg sterk en hilarisch.
Knighton vond ik zeer awkward funny in de pilot maar die schwung gaat er steeds meer af. Wayans is tot nu toe duidelijk de ster van de show, ook qua komisch talent één van de grootste prospects. Qua delivery ongeëvenaard, ook Cuthbert haalt zeer verrassend een hoog niveau qua delivery, helaas krijgt ze daar veel te weinig de kans voor maar als ze het doet doet ze het heel goed. Ik kan niet wachten tot ze die opportuniteit wel krijgt in het tweede seizoen.
Pally is ook geweldig en Coupe is ook goed in vorm, al is het vaak een hit or miss geval bij haar. Alleen erg leuk als ze de helpende hand van Wayans krijgt geboden eigenlijk. Wilson is dan doodzonde, beetje jammer. Talentloos, typische vrouwenhumor ook. En nog één Am-ahz-ing en ik moet echt nodig iemand pijn doen.
O ja, en al die Chicago Bulls referenties
. Goddamn. Allemaal erg goede episodes, alleen nu meer gebruik gaan maken van Cuthbert en laat Wilson maar d'r mond houden. Cuthbert heeft zo'n mesmerizing presence, al lang geen irritante Kim Bauer meer
. En Jackie was hot too. Eindelijk weer een comedy die doorgaans hilarisch is en het niet moet hebben van 'momenten'.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Goed bezig! Seizoen 2 is meer van hetzelfde, maar vaak net wat beter. Maar tegen het einde van het seizoen werd de serie voorbijgestreefd door het toen grappigere New Girl. En dat am-ah-zing wordt ietsie minder in seizoen 2, wordt ook een beetje meta-reference in S2.
En Wayans en Cuthbert zijn inderdaad de sterren, in S2 ook, dus dat komt wel goed.