- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Happy Endings
Happy Endings
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ja dat stapje meta doet serie wel goed. Einde van S2E18 is daar mooi voorbeeld van, dat ze ge-cursed worden door zo'n enge ouwe.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Wayans kijkt indringend in de camera: [i] Guilt trips, my feline friend. That's the Williams way. Hij is nu al de komische ontdekking van dit jaar (voor mij althans).
Cuthbert die The Goonies speech doet
Helemaal om, Happy Endings is geweldig.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Net even de promo gezien van het eerste seizoen en het zag er wel leuk uit. Dat en de enthousiasme van NW zorgen ervoor dat ik deze serie ook eens ga proberen. Al ben ik niet echt weg van Elisha, maar misschien verandert dat door deze serie wel. Promo deed me ook een beetje denken aan New Girl trouwens. Ben benieuwd 
How I Met Your Mother moet maar even wachten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
How I Met Your Mother is eigenlijk alleen de eerste 2 seizoen goed. Daarna takelt de serie met een noodgang af.
Happy Endings weet ook al twee seizoen een hoog niveau vast te houden, dus ik zou ook voor Happy Endings gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
HIMYM sucks, deze doen. Cuthbert gaat je ook wel bevallen, lang niet meer de Cuthbert van 24. Hebben we straks weer wat om samen te kijken
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik zie haar inderdaad nog steeds voor me uit 24 en daar was ze zo vervelend. Maar ik ga het zeker proberen. En inderdaad weer een serie erbij op het lijstje 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het enige wat ik me van Cuthbert nog herinner uit 24, is dat ze veel moest rennen en die mountain lion-onzin.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Eerste aflevering was wel leuk. Humor is goed en de delivery van sommige acteurs ook. Vooral die donkere kerel uit New Girl vond ik erg grappig! Nog wel even wennen aan de namen en het was met vlagen wat rommelig maar er zit wel potentie in 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eerste siezoen afgerond. Ik ben helemaal weg van Happy Endings. Al heeft de serie in de tweede helft van het seizoen een dip door de cast met enorm veel chemie slaan ze zich er toch prima doorheen. Dit dipje is dan ook van een zeer korte aard. Wayans blijft geweldig maar haalt het nog niet bij Cuthbert. Die te weinig ruimte krijgt maar als ze de kans krijgt ga ik al stuk. Komische ontdekking van het jaar, nooit achter haar gezocht. Cuthbert maakt Alex ook zo'n endearing. Het gebeurt zeer zelden in een comedy maar Cuthbert doet het 'm.
Het gaat vooral om de spot on line delivery maar het romantische net wel/net niet subplotje vind ik enorm goed werken. Dave wel een paar keer verdoemd in de finale. Het zorgt ook voor zoveel beleving in de huiskamer door het endearing gehalte van de personages. Dave en Alex vervullen deze secundaire functie toch wel erg goed en zijn de ideale opvolgers van Chuck en Sarah wat betreft tv koppel. Ook mede door het schrijfwerk. Wayans blijft leuk, vind Coupe ook erg veel progressie maken, Knighton's dude lines blijven geweldig, Pally begint steeds meer in character te spelen en ook Wilson wordt nu goed gebruikt. Dat betekent minder niet leuke teksten en veel meer cleavage
. Goede keus. Happy Endings kent geen negatieve kanten meer, alleen dat nu Cuthbert wat meer haar ding mag doen. o ja en Etta james' At Last, splendid. Eén van mijn favoriete nummers, heerlijke emo lading ook.
Second season, here i come.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat denk ik ook. Als Cuthbert ook nog eens volop aan de gang mag gaan, hoe goed is dit dan wel niet
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Jeuj, gisteren verlengd voor S3.
Komt 2.22 nog uit? Of was 2.21 finale?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Oh, 112 was niet de finale
.
113 was best wel weer leuk. Vooral Knighton die weer in een enorme awkward situatie terechtkomt. Sex/gametape analysis
. Leuk! Gedoe tussen Alex en Jane was dan niet zo leuk, al kwam Cuthbert toch weer leuk uit de hoek. Wayans weer geweldig as usual.Seizoen 2 gaat vanavond van start.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Er was een bruiloft, een driehoeksverhouding en een pan met de camera. Jup, 2.21 was de finale. September zijn ze er weer!
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
2.22 KickBall 2: The Kickening, is nu te bekijken
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha, wat een heerlijk tweede seizoen. Cuthbert als Marilyn Monroe, Coupe die LeBron's clutch game dissed, Knighton weer met zijn clueless acties en een insane Wayans weer. Heerlijk. Op afstand beste comedy serie out there, de NBA references zijn briljant. Zullen veel Nederlanders helaas ontgaan, die zullen al snel iets meer hebben met Community of TBBT denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Grinches Be Crazy was echt top. Wayans weer in topvorm (Coupe heeft haar momenten ook weer) maar Cuthbert steelt maar weer eens de show. Qua delivery en expression weer magistraal. derest van de cast schittert weer door afwezigheid. She rocks that bikini also
. The Shrink, The Dare ... was wat minder, romcom gedeelte was wel aardig overigens.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Breathing through her nose and competitive swallowing.
. En weer een shitload aan memorabele Alex momentjes. Morgen weer verder en dan klaar voor de opener. Wat blijft dit toch heerlijk. En niets meer pijnlijker dan een messed up potential threesome.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Wat is die Alex (Cuthbert) toch een 'Godsgruwelijk lekker wijf' zeg!
Ben pas aan het eerste seizoen bezig, maar zij alleen al maakt de serie al de moeite waard om te bekijken!!!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En dan wordt ze alleen nog maar underused, in het tweede seizoen krijgt ze veel komische ammunitie. En ze delivered het met gemak. Toch met gemak één van de meest komische vrouwen die tv voorbij heeft zien komen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
301 was al te vinden. Inderdaad een paar NBA verwijzingen die ik weer niet volgde, daartegenover staan gelukkig wat film verwijzingen die wel leuk zijn. Cuthbert speelt sterk en ook Coupe doet het goed. Wayans had een leuk rolletje deze keer. Vaak niet zo'n fan van Casey Wilson, maar haar plotje was deze week ook geslaagd. Wayans/Coupe als koppel vind ik wel vaak irritant en dat viel vooral in deze aflevering nogal op/
Leuke serie, al zijn er voor mij persoonlijk wel een handjevol betere comedy's.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Net klaar met het eerste seizoen. Heb me er wel mee vermaakt, het is een leuke serie, niet hoogstaand in zijn soort, maar toch erg leuk om te kijken. Humor is goed, ene grap is leuker dan de ander en dat komt voornamelijk door het verschil in personages. Brad vind ik helemaal geweldig en zijn grappen zijn bijna altijd leuk, ook omdat zijn delivery zo goed is. Penny is qua dames mijn favoriet. Ze is in haar doen en laten erg herkenbaar, en haar humor is gewoon meer gericht op ons geeky vrouwen. Max vind ik dan veruit het minst leuk. En hij moet dan een homo voorstellen. Jammer dat ze van Derrick geen vast personage hebben gemaakt, had veel leuker geweest.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
301 was 
"Yo momma's so fat, she died!"
Chris Bosh looks like one of Omars boyfriends from The Wire!
Vooral die laatste is zo 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
De makers van deze serie kozen met een "straight guy who likes guys" voor een andere aanpak als het om homo's gaat in een serie. Meestal worden homo's nogal stereotype neergezet en hier dus niet. Ik vind het niet altijd even goed werken, helemaal omdat ik in Max helemaal geen homo zie en zijn humor ook niet bij een homo past. Zal zo bedoeld zijn, maar voor mij werkt het niet.
Ik blijf de serie volgen, al is het maar voor Alex

Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
De hele season premiere was geweldig! Echt de leukste serie die er op dit moment is.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Cuthbert leek wat dikkig of niet?
Beetje matige opener. 2 koppeltjes toch wel iets teveel van het goede, snap de NBA references niet en Franklin whoopt sin-Brad(?)'s ass any day!