• 178.033 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

Happy Endings

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heerlijke oneliners in deze trailer. Plus, Elisha Cuthbert en Eliza Coupe Deze ga ik zeker volgen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De eerste aflevering was nog best goed ook. Heerlijke oneliners, lekker snelle delivery, originele grappen en Cuthbert en Coupe...

Tweede aflevering was zeker zo goed, je zag wel dat er duidelijk tijd tussen heeft gezeten, maar de acteurs zitten al zeker lekker in hun rol. Vooral de homo onder het stel kan heerlijk uit de hoek komen, maar ook Wayans is grappig (geen oxymoron hier dus). Coupe speelt een heel andere rol dan haar awesome rol in Scrubs, maar is nog steeds grappig. Cuthbert heeft ook een wat ditzy delivery die hier goed van pas kan komen.

Dit blijf ik nog wel een tijdje volgen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Happy Endings blijft al 7 aflevering zeer vermakelijk. De groep is duidelijk erg goed op elkaar ingespeeld. De zwakste schakel is Penny en de leukste is Max, mijns inziens. Elisha Cuthbert blijft hot, Eliza Coupe is beter in Scrubs, maar doet het hier zeker niet onaardig, en zelfs die Wayans-gast is leuk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Serie krijgt gelukkig een tweede seizoen.

goelian

• 217 messages
  • 323 votes

Inderdaad leuke sitcom

PrinceOfDeath

• 74 messages
  • 253 votes

Toffe serie. Personages doen me wat denken aan HIMYM. Blij dat deze een vervolg krijgt.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Leuke verrassing deze serie! Ik vind het een beetje Friends meets Cougar Town maar dan beter dan Cougar town, (nog) niet zo sterk dan Friends maar da's dan ook een hele opgave, ben blij dat er een tweede seizoen komt!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Heerlijk!! Paar afleveringen gezien en ik ben hooked.

Penny Hartz Hitler

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

De openingsscene van seizoen 2

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Absoluut goud waard deze serie. Ben er doorheen gevlogen en thank god dat er een tweede seizoen komt. Eliza Coupe vind ik duidelijk één van de leukere in de serie. Ze speelt het compleet anders dan je dit soort types normaliter kent, heel erg eigenzinnig maf en sweet.

Zelfs de gay-guy is geniaal, who saw that one coming... Damon Wayans Jr. is één van de grootste komische talenten, speelt het lekker down to earth maar blijft ten alle tijden scherp. Z'n timing is werkelijk perfect

Alleen Zachary Knighton vind ik dan weer zo'n standaard lulletje rozenwater, terwijl de serie verder listig met z'n personages weet om te springen. Begin van seizoen twee is echt heerlijk, die openingsscène is meteen weer van hetzelfde kansloze kaliber en dat hula hoop dansje van Alex (Cuthbert) is gewoon...ah man, hilarisch !!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Ben deze net beginnen volgen. Ik zit nu aan aflevering 10 en kan er geen genoeg van krijgen! In deze serie zijn Penny en Max.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

203 was de beste aflevering van dit seizoen. Hilarisch, vooral Cuthbert is geweldig, maar ook Wayans en Coupe.

Did you though?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dit wordt serieus te weinig bekeken hier, want de grappen in 204 waren niet bij te houden. Heerlijke delivery van de hele cast die ontzettend goed op elkaar is ingespeeld.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

ZZ Top Gun

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Damn wat is dit seizoen weer goed !!

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

De serie heeft niet echt een seizoensfinale toch in serie 1? Ik wist niet eens dat het de laatste episode was

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben eindelijk bij! Heerlijke serie, geweldige personages. Beetje stereotype wel, de neger, de homo, de weird chick.. maar ach, gelukkig totaal niet storend. Niet elke aflevering is even sterk, maar wel goed wegkijkmateriaal. En, Elisha blijft knap. Al vind ik haar niet zo heel leuk in deze serie. Doe mij Jane dan maar.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Qua vorm zijn ze stereotype, qua inhoud alles behalve. Een serie die juist om die clichés heen vaart, heerlijk

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

True. En Max = Held.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Happy Endings?

Gaat dit over een Thaise massagesalon?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Iets minder briljante ep deze week, maar die Wayans weet nog steeds te schitteren met z'n geweldige mimiek en timing. Ook Coupe is zo overdreven dat het hilarisch is. Penny blijft vreselijk, Cuthbert heeft weinig komische timing, maar is daarentegen superhot en Max is een baas. Die reclame van hem alleen al.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

He-le-maal mee eens. Zo zie ik de karakters ook. Wel opvallend dat veel mensen zich aan Penny storen. Vind haar een beetje de 'Lisa Kudrow', die vond ik ook niet leuk in Friends.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Muisstil in dit topic, terwijl het toch de beste comedyserie van het moment is. Cast die heerlijk op elkaar is ingespeeld, lekker vlot spel, sterke oneliners, en originele verhalen... nou ja...vrij originele verhalen, maar de inkleuring is geweldig. Damon Wayans Jr is de absolute ster wat mij betreft, maar ook Cuthbert leert ongelofelijk snel bij en heeft haar karakter zo ontwikkeld dat ik nu steeds meer van haar kan genieten, ook van haar delivery en niet alleen maar van haar running boobie shots in 24. Gelukkig ook geen poema's hier.

Absolute, dikke, stroperige, moddervette aanrader.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Zal het eens checken.

Beste comedy? Archer?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Inderdaad stil hier, ondanks dat ik het zelf nog steeds op de voet volg . Mijn favoriete serie van dit moment. Heb sinds 'Scrubs' niet meer zo'n geslaagde comedy serie gezien!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Respekked wrote:

Zal het eens checken.

Beste comedy? Archer?

Dit is het beste te omschrijven als Friends, de vergelijking maken ze zelf ook, maar dan wat hipper en meer meta. Dialoogtechnisch en deliverywise zou alleen Matthew Perry mee kunnen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ben inmiddels bij 1.10. Zeer smakelijk tussendoortje, maar ook weer heel snel vergeten. Kan me amper een grap herinneren. Leuk, niet hoogstaand, maar mijn god wat is Cuthbert sjmoking!!

Wayans Jr. is wel de leukste van het stel. Droog. Arsenio Hall

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Gewoon blijven kijken, want seizoen 2 is beter.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Gisteren begonnen met Happy Endings en ben al bijna klaar met seizoen 1. Was wel efffe nodig een goede comedy serie nu commuity met een ''break'' zit.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Community komt binnenkort weer terug, hoor. Volgens mij is er al een trailer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.