- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boardwalk Empire
Boardwalk Empire
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Gewoon weer een erg goede aflevering wat mij betreft. Typisch Boardwalk sfeertje (vooral dat feest) en genoeg boeiende personages / plotlijnen om naar uit te kijken.
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
seizoen 3 is goed begonnen, Blij dat het weer terug is.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Is seizoen 2 een zware aanrader? De Blu-ray valt niet zo goedkoop uit (40 Euro minimum)
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
als je seizoen 1 top vond is het zeker een zware aanrader
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Geen release van seizoen 1 op Blu-ray, ugh 
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Lekkere start hoor van seizoen 3, zat er meteen lekker in!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Onbegrijpelijk. Maar even uit de UK halen dan.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
ugh indeed.
Is er nog een andere versie met NL subs?
Als ik iets origineels koop wil ik graag ned subs hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waarom dan? Is je Engels niet zo goed?
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Afgelopen dagen aflevering 2 tm 7 gekeken. Eerste aflevering vorig jaar eens gezien en die bleef niet echt beklijven toen. Toch weer opgepakt en voor nu kan ik alleen zeggen: "Wow, wat een gave serie". Prachtig geschreven en een heerlijke sfeer.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Waarom dan? Is je Engels niet zo goed?
Ik denk niet slechter dan die van jou. 
Maar alles wat ik origineel heb wil ik graag met ondertiteling hebben. Maar volgens mij is er geen S1 met subs.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dus je Engels is impeccable. Zie dan geen reden om te gaan voor inferieure subs, ga dan gewoon voor Engelse subs
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
voor inferieure subs
How dare you, sir!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als jij het nou zou ondertitelen
.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Dus je Engels is impeccable. Zie dan geen reden om te gaan voor inferieure subs, ga dan gewoon voor Engelse subs
.
Ik ben bang dat het wel moet. Denk niet dat 'ie nog uitgebracht word in NL.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Even nagevraagd voor je bij een chatvriend uit de UK maar op zijn Bluray (s1 en s2) zitten gewoon Nederlandse subs. Dus wees gerust
.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Even nagevraagd voor je bij een chatvriend uit de UK maar op zijn Bluray (s1 en s2) zitten gewoon Nederlandse subs. Dus wees gerust
.
Kijk, daar word ik blij van! Bedankt. 
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
We zijn weer een begonnen! Anderhalf jaar later dan in seizoen 2, dus de eerste aflevering van seizoen 3 was een soort herintroductie van de personages. Nucky is geen halve gangster meer, zoveel is snel duidelijk. Erg geweldadige eerste aflevering, tweede had meer rust en karakteruitdieping. Rothstein blijft een held, ik hoop dat Richard zijn wraak krijgt. 
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Het gaat nog geen richting op tot nu toe
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Season 2 op Blu-ray gekocht (je betaalt toch voor je entertainment, niet?) en, so far, it rocks!
T.O.
-
- 2414 messages
- 2792 votes
Rothstein blijft een held,
Die scène dat hij aan het poolen is met Nucky
zo lekker onderkoeld allemaal.Verder gaat het nog niet echt ergens heen nee, maar sommige verhoudingen worden wel scherp gezet. Die nieuwe Rosetti zal een grote rol spelen met zijn vijandigheid richting Nucky; misschien zoekt hij Eli op? Richard Harrow speelt weer een aparte rol. En de New Yorkers zullen weer groter worden, met een opkomende Bugsy Siegel
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Episode 5 (Nucky vecht met z'n broer - hond in het bos - kerel met masker ziet het niet meer zitten) is voorlopig de beste van seizoen 2.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Poei, wat is seizoen 3 nog stroef zeg...
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Poei, wat is seizoen 3 nog stroef zeg...
De sfeer vind ik nog steeds geweldig dus heb er wel vertrouwen in dat het toch weer een erg goed seizoen gaat worden.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Het probleem momenteel met Boardwalk Empire is dat het te versplinterd is, er zit geen kern in. De ene week gaat het om de strijd tussen Nucky en Rosseti, een week later (deze week) wordt daar met geen woord over gesproken. Van Alden's lijn begon interessanter te worden, deze week zetten ze die even in de ijskast. Capone was even goed in beeld, maar nu heb ik hem al een tijdje niet meer gezien. Gister dook Richard ineens ook weer op (zijn personage gaat al helemaal geen kant meer op). Allemaal onsamenhangendheid. En voor wat? Die verhaallijn met Nucky's scharrel? De ontwikkeling van Margeret? Niet zo heel interessant allemaal. De personages leven langs elkaar heen, de verhaallijnen zijn niet goed in elkaar gevlochten. Intensiteit is ook een beetje weg. Jammer.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Dus het lijdt aan het hetzelfde probleem als Hell on Wheels seizoen 2, als ik het zo hoor.
Luppie00
-
- 92 messages
- 347 votes
Sta op het punt om seizoen twee te starten, Is het de moeite waard? Anders ga ik nog maar even verder met Dexter.