- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boardwalk Empire
Boardwalk Empire
Hakunamatafaka
-
- 629 messages
- 1716 votes
Is vanavond nou de 1ste aflevering op nl3?
Hakunamatafaka
-
- 629 messages
- 1716 votes
Christus wat een serie
. Had lage verwachtingen maar verdomme, ze hadden gelijk.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Tot zover een erg boeiende serie.. briljant vormgegeven bovendien.
Hakunamatafaka
-
- 629 messages
- 1716 votes
haha ofniet, eindelijk iets op de televisie wat het kijken waard is.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Eerste aflevering uitgegooid na een half uurtje. Saai. 13 in een dozijn televisie.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Eerste aflevering uitgegooid na een half uurtje. Saai. 13 in een dozijn televisie.
Geef het gewoon een kans, je hebt pas net 1 aflevering gezien 
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Eerste twee afleveringen nu gezien en ben al verslaafd.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
13 in een dozijn? en dat na een half uur? Ik heb nu bijna alle afleveringen gezien van seizoen 1 en ken geen andere 'televisie' waar het op lijkt.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Aardige eerste aflevering. Tuurlijk The Sopranos zal het bij mij nooit overtreffen, maar desalniettemin zeker de moeite waard om te kijken, is mijn eerste indruk.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Wel erg stellig gezegd, maar ik snap wat je bedoelt. Ook ik vond het niet de hele 80 minuten even boeiend: mooie sets en fijne acteurs (Buscemi, Pitt) maar daar blijft het bij. Spannend is anders.
83Utreg!
-
- 827 messages
- 0 votes
Dit word denk ik de eerste serie die ik echt op tv ga volgen. Elke zondag half negen zit ik voor de buis.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ben zeer tevreden over de eerste aflevering, Zeer mooi gemaakt en gelijk ook wat fijne actie erin.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Heb nu bijna heel seizoen 1 gezien, ik vind het iig een geweldige serie. Hopelijk wachten ze niet te lang met nieuwe afleveringen uitzenden.
Outblasty
-
- 167 messages
- 779 votes
Heeft iemand hier enig idee wanneer ze in de US gaan beginnen met het uitzenden van seizoen 2? Of is die uberhaupt nog niet in gemaakt?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
S1 is net pas afgelopen dus dat duurt nog wel even.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Er zit meestal (zeker bij HBO) exact een jaar tussen de start van ieder seizoen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
2de aflevering was ook goed en mooi verhaal.
barrZ
-
- 6 messages
- 0 votes
wat een super serie. net klaar met seizoen 1.
balen om zo lang te wachten op seizoen 2.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Zag gisteren de eerste twee afleveringen. Ben niet echt overtuigd. Nogal traag en had niet het idee echt iets nieuws te kijken.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Grappig om Omar (The Wire) langs te zien komen.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Heb gisteren de eerste aflevering gekeken. Geweldig meteen al. En leuk ook dat Kelly MacDonald erin speelt, daar heb ik altijd wel een beetje een zwak voor gehouden sinds ik op mijn 17de Trainspotting zag.
Zometeen aflevering twee!
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Ben normaal helemaal niet van de series maar ik was hier aan begonnen en binnen drie dagen had ik al de 12 episodes gezien. Echt een topserie die lekker vlot loopt, zonder het gezeik wat je veel in andere series tegenkomt. Kijk heel erg uit naar seizoen twee met hopelijk een hoofdrol voor Michael Pitt 
Hakunamatafaka
-
- 629 messages
- 1716 votes
Hoe kun jij ze alle 12 al gezien hebben? Bnn is nog maar 4(?) ofzo.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Doet soms wat denken aan The Sopranos, echter deze is nog beter: een prachtserie met een rij sublieme spelers, gebaseerd op mensen die echt geleefd hebben. Een open einde dat ruimtie biedt voor een vervolg.
Dridge
-
- 297 messages
- 1304 votes
Ha,ha......eerste aflevering gezien en vind 'Mister Pink' nu al een geweldige rol neerzetten.