• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.024 votes
Profile

Boardwalk Empire

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Tweede seizoen is erg goed ja. Leuk om de youngbloods aan de macht te zien. En op het einde pakt James eindelijk zijn moeder

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Dat zit er natuurlijk wel al twee seizoenen lang aan te komen.

Ik vraag me wel af hoeveel er nu gebaseerd is op feiten en hoeveel er geromantiseerd is in deze serie.

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

Begonnen en de eerste vier afleveringen (S02) gezien. Bevalt me wel weer, alleen ben ik veel van seizoen één kwijt dus het is soms nog wat onduidelijk. Zoals, waarom willen Eli, Jimmy en zijn vader zich nu opeens tegen Nucky keren? Omdat hij egoistisch is? Ik snap dat niet helemaal.

Fortune

• 4312 messages
  • 2769 votes

Jimmy omdat hij niet gepromoveerd word door Nucky. De vader van Jimmy omdat hij zijn macht terug wil omdat hij vroeger baas van Atlantic City was maar Nucky wil niks terug wil geven. Eli omdat hij altijd in de schaduw staat van Nucky en ook meer baas wil zijn.

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

Fortune wrote:
Jimmy omdat hij niet gepromoveerd word door Nucky. De vader van Jimmy omdat hij zijn macht terug wil omdat hij vroeger baas van Atlantic City was maar Nucky wil niks terug wil geven. Eli omdat hij altijd in de schaduw staat van Nucky en ook meer baas wil zijn.

Dank, lag ook wel voor de hand eigenlijk haha.

Erg goed seizoen tot nu toe. Hoop wel meer van Luciano te zien, prachtig personage.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Seizoen 2 zit er bijna op (Breaking Bad UK Import 3 ligt al klaar)

Holy moly, die aflevering waar de mama van Jimmy Darmody met haar zoon vrijt. Daarna probeert hij haar te wurgen waarop de Commodore hem zowat in tweeën splijt met een speer gevolgd met de moord van de Commodore aangemoedigd door mama. Jeeeeeezus! Wat een aflevering!

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Nog eens holy moly met de finale van seizoen 2. Wat nu?!

hell300

• 73 messages
  • 379 votes

AC1 wrote:

Nog eens holy moly met de finale van seizoen 2. Wat nu?!

ehm, seizoen 3 is allang uit en 7 afleveringen verder?

Watch Boardwalk Empire online - Watch Movies Online, Full Movies, Download - movie2k.to

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Ik denk dat 'ie inhoudelijk bedoelt.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Inderdaad. Hoe moet de serie nu verder zonder de boychick? Dat is toch iets wat je jezelf kan afvragen tijdens de aftiteling van de laatste aflevering van S2, niet?

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

The boardwalk is vernietigd door orkaan Sandy? Hallo?

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Die is compleet CGI

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

De laatste twee waren erg goed. Van Alden

peter74

• 644 messages
  • 3257 votes

Stephan wrote:

Die is compleet CGI

Die set is wel degelijk grotendeels echt. De boardwalk en de gebouwen zijn echt. De zee en de zijkant (pier) is CGI. De set staat in brooklyn op een industrieterrein.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Zo dan, die laatste aflevering

hell300

• 73 messages
  • 379 votes

Brooklyn wrote:

Zo dan, die laatste aflevering

schitterend he:-D vanaf volgende week is het al capone time

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Yes! Dat gaat een mooie finale worden!

the new guy

• 1731 messages
  • 1591 votes

Hehe, eindelijke Capone! Niet om de naam, maar de acteur is echt perfect voor dit scenario.

Hoop dat ze Gyp vierendelen ofzo, wat een vervelende man.

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Gyp staat me als personage ook niet zo aan (weer de standaard Maffioso), maar die acteur doet het perfect... Heerlijke aflevering, zondag de laatste alweer.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Harrow

T.O.

• 2414 messages
  • 2792 votes

Vond de laatste aflevering wel tegenvallen eigenlijk.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Eindelijk ging Harrow lekker los in de finale! Ik vond de slot scène van de finale overigens rond uit zwak. Dat is toch geen finale? Seizoen 1 en 2 eindigden aanzienlijk sterker, nu krijg je nou niet echt het gevoel van "Shit! Heel lang wachten totdat het verder gaat!" of überhaupt een "Hoe zou dit verder gaan???" gevoel...

Jammer.

korenbloem02

• 708 messages
  • 1781 votes

Einde van Gyp was een tegenvaller. Die man speelde die rol zo verschrikkelijk sterk en had tenminste een 'scarface'-einde verdiend.

Maar geweldige scene in het kantoor van Rothstein:

Die hele scene vanaf Lansky 's: "100.000 fucking dollars' tot en met Masseria's woorden: "In exchange for what?". Gewoon prachtig gedaan! Maar het hoogte punt:

Lucky Luciano: "You set me up, Joe. (then to Rothstein) You fucking set me up! Who the fuck do you think you are? I worked for that. I busted my ass for that. It was my idea. My deal. You didn’t lift a finger, sit by your desk making phone calls. I’m out there with the fucking world".
Lansky: "Charlie, if you don’t shut up, we’re both dead. Yes! A.R., Mr. Masseria, you know how he gets."

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Vond het einde juist wel sterk. Sowieso het hele samenwerken met Capone en Chalky was wel lekker gewelddadig.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Het los gaan van Chalky en Capone vond ik het enige hoogtepunt van de finale eerlijk gezegd...

T.O.

• 2414 messages
  • 2792 votes

Ja, de scènes met Harrow (zo'n overdreven poging om als 'samoerai' neer te zetten dat het gewoon suf werd) en de dood van Gyp (nietszeggend en verwacht einde) behoorlijk matig.

scumfrog

• 222 messages
  • 2492 votes

Nucky rules... op naar seizoen 4

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

Die scene in het kantoor van Rothstein was echt geweldig ja, een van de beste scenes van de serie tot nu toe durf ik zelfs te stellen. Stuhlbarg is een fantastisch acteur.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

korenbloem02 wrote:
Einde van Gyp was een tegenvaller. Die man speelde die rol zo verschrikkelijk sterk en had tenminste een 'scarface'-einde verdiend.

Maar geweldige scene in het kantoor van Rothstein:

Die hele scene vanaf Lansky 's: "100.000 fucking dollars' tot en met Masseria's woorden: "In exchange for what?". Gewoon prachtig gedaan! Maar het hoogte punt:

Lucky Luciano: "You set me up, Joe. (then to Rothstein) You fucking set me up! Who the fuck do you think you are? I worked for that. I busted my ass for that. It was my idea. My deal. You didn’t lift a finger, sit by your desk making phone calls. I’m out there with the fucking world".
Lansky: "Charlie, if you don’t shut up, we’re both dead. Yes! A.R., Mr. Masseria, you know how he gets."

De Rothstein scene was inderdaad top.

Einde van Gyp vond ik wel toepasselijk. Hij eindigde met niets en had gefaald. Vervolgens wordt hij door zijn eigen mannetje als een stuk afval opgeruimd. Ook leuk hoe Gyp vlak ervoor dat gestoorde Mr. Googly eyes typetje speelde, erg toepasselijk voor zijn eigen (geestelijke) ondergang.
Overigens erg goed geacteerd ook. Mooi die momenten waarop Gyp zich beledigd voelde en hij de glinstering van bijna tranende ogen toonde.

Bones for tuna!

donmarko22

• 84 messages
  • 117 votes

Brooklyn wrote:

Die scene in het kantoor van Rothstein was echt geweldig ja, een van de beste scenes van de serie tot nu toe durf ik zelfs te stellen. Stuhlbarg is een fantastisch acteur.

Hi Brooklyn,

Waarom vond je dit een van de beste scenes uit de hele serie? Heb ik iets gemist in die scene, of vond je de acteer prestaties van een hoog niveau?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.