- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Laserdiscs
Laserdiscs
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Wow, dat is lang geleden dat ik die heb gezien. Wat ik me ervan herriner is dat er enkele goede effecten in zaten en dat het verder wel een leuk (vreemd) filmpje was.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En nog een leuk minder bekend horrorwerkje. Geweldige cover.

Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Je kan natuurlijk altijd een eigen verzameling beginnen.
Ja ik zat er aan te denken. Ik was behoorlijk opgegeild door dit draadje. Maar eigenlijk ben ik niet zo'n verzamelaar, als ik eens kijk naar de DVD verzameling van zo'n 300 stuks kan eigenlijk 60% wel weg. Zeker omdat DVD's ook niet echt verzamelingswaarde hebben vind ik dan.
Het is verleidelijk maar toch zou ik dan alleen films willen hebben die ik erg goed vind en om dan een verzameling te maken met maar 50 discs of zo dan denk ik die zijn beter af bij iemand die ze ook echt afspeelt. 
Enfin dan geniet ik hier wel mee 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier nog een geweldig Aziatisch cult filmpje met de drie super babes van de Hong Kong Cinema uit de jaren 90; Michelle Yeoh, Anita Mui en Maggie Cheung. Het geweldige Heroic Trio.
Gesigneerd door de cameraman, die ook Who Am I? draaide.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier nog een mooie HK film Chinese Ghost Story deel 3

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hier nog een mooie met twee afleveringen van een Italiaanse horrorreeks van Argento. In het Italiaans met Japanse ondertitels, dat wel... 

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Net een mooie slag geslagen en 70 laserdiscs gekocht in Belgie. Veel boxen en pulp. Hier alvast een voorproefje.

brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Hoe vind je dit toch allemaal? 
Prachtig Reinbo!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ja, thanks voor de tip! 
Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de hele Puppet Master Collectie. Is dat wat?

stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Lang geleden dat ik delen van de Puppet Master serie heb gezien, maar als je van de films van Charles Band (Trancers en Dollman) houd, dan zullen deze ook wel te pruimen zijn!
Trouwens een mooie vangst! Enkele toffe titels!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Erg tof! Hopelijk laat je nog meer moois zien.
Laserdiscs zijn nog steeds fantastisch om te zien.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik zit hier nu al een behoorlijke tijd te kijken, moet toch even kwijt dat je verzameling er ongelooflijk mooi uit ziet zeg.. sowieso onmogelijk om niet jaloers te zijn op zo veel pracht
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Thanks, ben er zelf ook erg blij mee. Leuk ook om jullie enthousiste reacties te lezen. Zal zeker updates blijven plaatsen. Heb nog erg veel leuks in de kast staan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En hier het nieuwe pronkstuk van mijn collectie: Texas Chainsaw Massacre: The Ultimate Edition. Met schitterend hoesontwerp, een magazine met diepte interviews met o.a. Leatherface (in het Japans) en een schitterende gedecoreerde laserdisc. Een unicum!

EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Ziet er weer zeer goed uit allemaal Reinbo!!
Echt een hele mooie collectie!
Zijn een hoop titels die ik nu ook op mn verlanglijstje erbij heb gezet!
Heb net vd week de Japanse Laserdiscs van Gandhi en Red Dawn binnen!
Heb je toevallig ook de laserdiscs van The Fly (1958) en Xtro (1983)?
Ben ik zelf al n tijdje naar op zoek.
Ga zo door!!!
EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Als er trouwens nog mensen zijn die een volledige collectie willen kopen: Marktplaats.nl > Laserdisc collectie 1156 titels te koop - Cd's en Dvd's - Dvd's | Overige - cd-dvd.marktplaats.nl 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat waren er 1226, totdat ik maandag langs ging. 
Ik had er eigenlijk meer willen meenemen, maar hij schroefde zijn prijs ineens op en had twee van de mooiste titels opeens niet meer.....
Fly (1958) en Xtro heb ik niet, wil de laatste titel ook nog wel.
EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Aha 
Dat is wel jammer ja.
Maarja, je hebt nu al een pracht collectie waar menig verzamelaar van kwijlt
Welke heb je zelf nog op je verlanglijst staan, Reinbo?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Kan iemand mij uitleggen wat laserdiscs nou precies zijn?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Een voorloper van DVD. Schijfjes met films erop. Je hebt een laserdisc-speler nodig om ze af te spelen. Inmiddels worden ze al zeker dik 10 jaar niet meer gemaakt.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Het grote verschil is wel dat ze stukken groter waren dan DVDs. Beetje vergelijkbaar met LPs en CDs.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ah ok, vrij nutteloos voor mij dus 
Iemand biedt er nl. een paar aan: 90 laserdisc platen titels bijgevoegd - DVD.nl Forum
Voor de liefhebber dan maar 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Net zo nutteloos als oude postzegels. Hoewel ik ook wel een paar films op laserdisc heb die nooit op dvd zijn uitgekomen. 
EVIL '84
-
- 415 messages
- 294 votes
Er zijn idd verschillende films op laserdisc nooit op dvd uitgebracht, dat maakt het al speciaal. Er zijn ook een aantal extra's die wel op de laserdisc stonden nooit op de dvd versie verschenen. En zeg nou zelf, die hoezen zijn toch geweldig?
Kwam dit grappige filmpje tegen op youtube waar ze wat uitleggen over laserdiscs en de speler: YouTube - Laserdisc - Video Formats Part 2 - Cinemassacre.com
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Leuke link, maar zijn hoezen zijn niet echt meer in nieuwstaat. 
Zal binnenkort weer eens wat plaatsen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Net drie hele mooie aanwinsten gescoord.

Vampires, nieuw en seald

Cherry 2000

Class of Nuke 'm High
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Weer erg mooie discs. Nu ik deze update zie moet ik toch echt de Blu-Ray kopen van Class of Nuke 'em High... was altijd een toffe Troma film!