- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Kijkachterstand
Kijkachterstand
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
AMaaaaai Klute, dat is heel wat, jij weet wat te doen de komende weken haha
, wil ook binnenkort eens Nosferatu zien, binnenkort eens huren.
Heb ook nog heel veel films te zien, hieronder enkele titels:
- Leprechaun
- The faculty
- Friday the 13th - part 6
- Friday the 13th- Part 4
- Uncle sam
- terror train
- ocean's eleven
- predator 2
-clerks
- the swap
- exposure
-- the others
- kill bill
-south park
- below
-rebecca
- slaughter high
- tourist trap
-.......
En dan komen er toch wel bijna elke dag op tv van die films die je ook wel wil meepikken, erg lastig dan. Morgen vb. the perfect marriage (erg standaard lijkt me, maar ja) en vanavond Cheaper by the dozen.
+ wil al heel lang the omen III (enigste die ik nog niet gezien heb) en house of 1000 corpses huren en silent bloodnight.
Ook nog veel te doen dus 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
AMaaaaai Klute, dat is heel wat, jij weet wat te doen de komende weken haha
, wil ook binnenkort eens Nosferatu zien, binnenkort eens huren.
Ja, als ik er aan toe kom. Maar ik zal een dezer dagen er gewoon eentje uit de stapel pakken en zo ook hopelijk beetje bij beetje de lijst af werken. 
Die Nosferatu die ik nog moet zien is niet die van Murnau.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ik heb momenteel nog dit staan: Ik moet nog 31 films wegwerken.
Snik..... 

(Enkel als je geen leven hebt natuurlijk) 
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Ik heb nog zo'n kleine 20 films staan die ik nog niet heb gezien denk ik. Waaronder Pirates of the Caribbean trilogy, The shawshank redemtion, cast away, Forrest Gump, Edward Scissorhands, the aviator,... Vele toppers dus nog =) Een paar weken geleden waren het er nog ongeveer 60 maar sinds de vakantie zijn er al veel weggewerkt
En, het probleem van velen hier... Altijd maar bijkopen he! Soms zeg ik tege mezelf, eerst de films die je nog hebt bekijken, dan pas nieuwe kopen... En dan zegt men moeder, rij je mee naar de Free record shop, ik moet iets halen? Enja dan kan ik het natuurlijk niet laten! =)
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Ik heb nog zo'n kleine 20 films staan die ik nog niet heb gezien denk ik. Waaronder Pirates of the Caribbean trilogy, The shawshank redemtion, cast away, Forrest Gump, Edward Scissorhands, the aviator,... Vele toppers dus nog =) Een paar weken geleden waren het er nog ongeveer 60 maar sinds de vakantie zijn er al veel weggewerkt
En, het probleem van velen hier... Altijd maar bijkopen he! Soms zeg ik tege mezelf, eerst de films die je nog hebt bekijken, dan pas nieuwe kopen... En dan zegt men moeder, rij je mee naar de Free record shop, ik moet iets halen? Enja dan kan ik het natuurlijk niet laten! =)
Hahaha typisch, ken het verhaaltje
. Juist heeft een vriendin mij meegevraagd om mee naar de stad morgen te gaan, ik weet van nu al dat we in de free record shop weer belanden

kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Hahaha typisch, ken het verhaaltje
. Juist heeft een vriendin mij meegevraagd om mee naar de stad morgen te gaan, ik weet van nu al dat we in de free record shop weer belanden

Achja, wat kan je eraan doen he... 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Ik zit momenteel op 34, daar zitten oa nog een paar Hitchcock's tussen nog 1 Kubrick, wat lange films als Doctor Zhivago en La Meglio Gioventú(waarbij ik dus erg tegen die lange speelduur aan zie) en oa een hoop zombie slashers.
Dus nog een hele hoop te gaan, ben alleen bang dat het zich alleen maar meer en meer gaat op-hopen doordat ik ook iedere keer nieuwe erbij koop(erg moeilijk om me in te houden als ik bijv. in de FRS ben of op bol.com en daar al die mooie titels zie), en ik naast het film kijken ook nog een sociaal leven heb met werk vrienden ed. Ik zie meestal wel wanneer ik zin heb om een film te kijken en welke dat dan wordt, ligt gewoon van m'n bui af.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Correctie, ik moet in plaats van 31 films nu nog maar 30 films te kijken 
Het einde is in zicht! 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Het einde is in zicht! 
Waar haal je al dat geld vandaan..? gewoon teveel dvds hebben zodatje achterstand krijgt ismij niet gelukt haha 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Waar haal je al dat geld vandaan..? gewoon teveel dvds hebben zodatje achterstand krijgt ismij niet gelukt haha 
dat blijft een goed verborgen geheim.
Maar een ding kan ik je wel vertellen, ik ben nu wel zo goed als door m'n geld heen.
Het wordt wachten op weer een financiele injectie.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
kijkachterstand wordt steeds erger, inmiddels opgelopen tot naar schatting zo'n 200 films.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik zit inmiddels boven de 60. Vandaag zo'n 20 films gekocht 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nog zo'n 15 films te bekijken nu =)
Nu nog maar 10 =)
Even gekeken en op een tiental na: 200 stuks. En tel er daar nog eens 350 uur op mijn dvd-recorder bij. Ik haal het nooit meer in. Ik ben verslaafd. Toemetoch...
![]()
Ewing Oil
-
- 146 messages
- 49 votes
Ik heb nu een kijkachterstand van 63 titels, en het zijn alleen nog maar tv-series die ik nog moet zien, al mijn films heb ik in mijn vakantie bekeken, dus ik hoop over een aantal maanden dat mijn kijk achterstand nog verder is gedaald.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Het einde is in zicht! 
Het zijn er nu weer 33. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Even gekeken en op een tiental na: 200 stuks. En tel er daar nog eens 350 uur op mijn dvd-recorder bij. Ik haal het nooit meer in. Ik ben verslaafd. Toemetoch...
En ondertussen alweer 49 titels er bij. Niet meer te doen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
WOOW!
Moe eigenlijk 50 zijn, want ik moet morgen nog Innocence (2004) uit de pakketservice kijken.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
75 films achterstand. Dat wordt dus de komende tijd niet te veel aankopen. 't Is te zeggen toch proberen. 
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
75 films achterstand. Dat wordt dus de komende tijd niet te veel aankopen. 't Is te zeggen toch proberen. 
Probeer ik mezelf ook altijd wijs te maken, 'nu even geen film kopen'.
Maar nog geen dag later heb ik er alweer nieuwe. 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Ik zit momenteel op 34.
Ik zit nu op 46, en steeds maar weer bijkopen natuurlijk
.Ik ga proberen dit nu eerst een beetje weg te werken.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Valt mee bij mij 18 op het moment.
bij mij ook zoiets voor de moment...
Maar er zijn er nog stuk of 8 onderweg 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Heb wel een geinig rijtje films liggen die nog altijd op een eerste kijkbeurt wachten. Verder geen enorme lijst als ik anderen (speedy!) zo hoor.
Battleship Potemkin
Changeling, The
Children of Men
Conseguenze dell'Amore, Le
Crimes and Misdemeanors
Deconstructing Harry
Friday the 13th
In a Lonely Place
In the Name of the Father
Manhattan Murder Mystery
Near Dark
Ran
Running Scared
Shooter
Sling Blade
Sweet Smell of Success
Så som i Himmelen
Tôkyô Monogatari
Topaz
Underground
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Snel aan In The Name of the Father beginnen
Ook net gezien, prachtige film!
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
80, waaronder nog één VHS (Ja, zolang ligt die al te wachten
) en nog wat andere titels waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb, wegens mijn smaakverandering de laatste 2-3 jaar.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Ik heb een enorme achterstand. Honderden DVDs, een heleboel films op m'n DVR, gepindakaaste DVD-rtjes. Ik denk dat het in totaal wel tussen de 500 en 1000 zit. Ik koop alleen maar waar ik in geinteresseerd ben en pindakaas alleen wat ik wil zien maar niet kan vinden op DVD. Er komt ook helaas alleen maar bij.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb een enorme achterstand. Honderden DVDs, een heleboel films op m'n DVR, gepindakaaste DVD-rtjes. Ik denk dat het in totaal wel tussen de 500 en 1000 zit. Ik koop alleen maar waar ik in geinteresseerd ben en pindakaas alleen wat ik wil zien maar niet kan vinden op DVD. Er komt ook helaas alleen maar bij.
Welkom in de club van 'verzamelaars van onbekeken films'. 
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Ik heb momenteel een collectie van ongeveer 360 films, waarvan 40 nog niet gezien. Een maand geleden waren er dit nog 60. Dus ik ben druk bezig met het inhalen van deze achterstand 
2046
30 Days of Night
All the King's Men
Amour à Taire, Un
Bin-jip
Bronx Tale, A
Cinderella Man
Constant Gardener, The
Dawn of the Dead
Deliver Us from Evil
Fearless
Finding Neverland