• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Kijkachterstand

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

AMaaaaai Klute, dat is heel wat, jij weet wat te doen de komende weken haha , wil ook binnenkort eens Nosferatu zien, binnenkort eens huren.

Heb ook nog heel veel films te zien, hieronder enkele titels:

- Leprechaun

- The faculty

- Friday the 13th - part 6

- Friday the 13th- Part 4

- Uncle sam

- terror train

- ocean's eleven

- predator 2

-clerks

- the swap

- exposure

-- the others

- kill bill

-south park

- below

-rebecca

- slaughter high

- tourist trap

-.......

En dan komen er toch wel bijna elke dag op tv van die films die je ook wel wil meepikken, erg lastig dan. Morgen vb. the perfect marriage (erg standaard lijkt me, maar ja) en vanavond Cheaper by the dozen.

+ wil al heel lang the omen III (enigste die ik nog niet gezien heb) en house of 1000 corpses huren en silent bloodnight.

Ook nog veel te doen dus

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Friday the 13 th wrote:

AMaaaaai Klute, dat is heel wat, jij weet wat te doen de komende weken haha , wil ook binnenkort eens Nosferatu zien, binnenkort eens huren.

Ja, als ik er aan toe kom. Maar ik zal een dezer dagen er gewoon eentje uit de stapel pakken en zo ook hopelijk beetje bij beetje de lijst af werken.

Die Nosferatu die ik nog moet zien is niet die van Murnau.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

klute89 wrote:

Ik heb momenteel nog dit staan: Ik moet nog 31 films wegwerken. Snik.....

Kan in een weekje gebeurt zijn.

(Enkel als je geen leven hebt natuurlijk)

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Ik heb nog zo'n kleine 20 films staan die ik nog niet heb gezien denk ik. Waaronder Pirates of the Caribbean trilogy, The shawshank redemtion, cast away, Forrest Gump, Edward Scissorhands, the aviator,... Vele toppers dus nog =) Een paar weken geleden waren het er nog ongeveer 60 maar sinds de vakantie zijn er al veel weggewerkt En, het probleem van velen hier... Altijd maar bijkopen he! Soms zeg ik tege mezelf, eerst de films die je nog hebt bekijken, dan pas nieuwe kopen... En dan zegt men moeder, rij je mee naar de Free record shop, ik moet iets halen? Enja dan kan ik het natuurlijk niet laten! =)

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

kimberlyVD wrote:

Ik heb nog zo'n kleine 20 films staan die ik nog niet heb gezien denk ik. Waaronder Pirates of the Caribbean trilogy, The shawshank redemtion, cast away, Forrest Gump, Edward Scissorhands, the aviator,... Vele toppers dus nog =) Een paar weken geleden waren het er nog ongeveer 60 maar sinds de vakantie zijn er al veel weggewerkt En, het probleem van velen hier... Altijd maar bijkopen he! Soms zeg ik tege mezelf, eerst de films die je nog hebt bekijken, dan pas nieuwe kopen... En dan zegt men moeder, rij je mee naar de Free record shop, ik moet iets halen? Enja dan kan ik het natuurlijk niet laten! =)

Hahaha typisch, ken het verhaaltje . Juist heeft een vriendin mij meegevraagd om mee naar de stad morgen te gaan, ik weet van nu al dat we in de free record shop weer belanden

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Friday the 13 th wrote:

(quote)

Hahaha typisch, ken het verhaaltje . Juist heeft een vriendin mij meegevraagd om mee naar de stad morgen te gaan, ik weet van nu al dat we in de free record shop weer belanden

Achja, wat kan je eraan doen he...

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Ik zit momenteel op 34, daar zitten oa nog een paar Hitchcock's tussen nog 1 Kubrick, wat lange films als Doctor Zhivago en La Meglio Gioventú(waarbij ik dus erg tegen die lange speelduur aan zie) en oa een hoop zombie slashers.

Dus nog een hele hoop te gaan, ben alleen bang dat het zich alleen maar meer en meer gaat op-hopen doordat ik ook iedere keer nieuwe erbij koop(erg moeilijk om me in te houden als ik bijv. in de FRS ben of op bol.com en daar al die mooie titels zie), en ik naast het film kijken ook nog een sociaal leven heb met werk vrienden ed. Ik zie meestal wel wanneer ik zin heb om een film te kijken en welke dat dan wordt, ligt gewoon van m'n bui af.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Correctie, ik moet in plaats van 31 films nu nog maar 30 films te kijken

Het einde is in zicht!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

klute89 wrote:

Het einde is in zicht!

Waar haal je al dat geld vandaan..? gewoon teveel dvds hebben zodatje achterstand krijgt ismij niet gelukt haha

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Waar haal je al dat geld vandaan..? gewoon teveel dvds hebben zodatje achterstand krijgt ismij niet gelukt haha

dat blijft een goed verborgen geheim. Maar een ding kan ik je wel vertellen, ik ben nu wel zo goed als door m'n geld heen. Het wordt wachten op weer een financiele injectie.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

kijkachterstand wordt steeds erger, inmiddels opgelopen tot naar schatting zo'n 200 films.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik zit inmiddels boven de 60. Vandaag zo'n 20 films gekocht

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Nog zo'n 15 films te bekijken nu =)

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Nu nog maar 10 =)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kimberlyVD wrote:

Nog zo'n 15 films te bekijken nu =)

kimberlyVD wrote:

Nu nog maar 10 =)

Even gekeken en op een tiental na: 200 stuks. En tel er daar nog eens 350 uur op mijn dvd-recorder bij. Ik haal het nooit meer in. Ik ben verslaafd. Toemetoch...

(afbeelding)

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

Ik heb nu een kijkachterstand van 63 titels, en het zijn alleen nog maar tv-series die ik nog moet zien, al mijn films heb ik in mijn vakantie bekeken, dus ik hoop over een aantal maanden dat mijn kijk achterstand nog verder is gedaald.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

klute89 wrote:

Het einde is in zicht!

Het zijn er nu weer 33.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

speedy23 wrote:

Even gekeken en op een tiental na: 200 stuks. En tel er daar nog eens 350 uur op mijn dvd-recorder bij. Ik haal het nooit meer in. Ik ben verslaafd. Toemetoch...

(afbeelding) En ondertussen alweer 49 titels er bij. Niet meer te doen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bart Simpson wrote:

WOOW!

Moe eigenlijk 50 zijn, want ik moet morgen nog Innocence (2004) uit de pakketservice kijken.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

75 films achterstand. Dat wordt dus de komende tijd niet te veel aankopen. 't Is te zeggen toch proberen.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Film Pegasus wrote:

75 films achterstand. Dat wordt dus de komende tijd niet te veel aankopen. 't Is te zeggen toch proberen.

Probeer ik mezelf ook altijd wijs te maken, 'nu even geen film kopen'. Maar nog geen dag later heb ik er alweer nieuwe.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

DVD-T wrote:

Ik zit momenteel op 34.

Ik zit nu op 46, en steeds maar weer bijkopen natuurlijk .Ik ga proberen dit nu eerst een beetje weg te werken.

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Valt mee bij mij 18 op het moment.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Spetie wrote:

Valt mee bij mij 18 op het moment.

bij mij ook zoiets voor de moment...

Maar er zijn er nog stuk of 8 onderweg

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Heb wel een geinig rijtje films liggen die nog altijd op een eerste kijkbeurt wachten. Verder geen enorme lijst als ik anderen (speedy!) zo hoor.

Battleship Potemkin

Changeling, The

Children of Men

Conseguenze dell'Amore, Le

Crimes and Misdemeanors

Deconstructing Harry

Friday the 13th

In a Lonely Place

In the Name of the Father

Manhattan Murder Mystery

Near Dark

Ran

Running Scared

Shooter

Sling Blade

Sweet Smell of Success

Så som i Himmelen

Tôkyô Monogatari

Topaz

Underground

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Snel aan In The Name of the Father beginnen Ook net gezien, prachtige film!

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

80, waaronder nog één VHS (Ja, zolang ligt die al te wachten ) en nog wat andere titels waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb, wegens mijn smaakverandering de laatste 2-3 jaar.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Ik heb een enorme achterstand. Honderden DVDs, een heleboel films op m'n DVR, gepindakaaste DVD-rtjes. Ik denk dat het in totaal wel tussen de 500 en 1000 zit. Ik koop alleen maar waar ik in geinteresseerd ben en pindakaas alleen wat ik wil zien maar niet kan vinden op DVD. Er komt ook helaas alleen maar bij.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

streeter wrote:

Ik heb een enorme achterstand. Honderden DVDs, een heleboel films op m'n DVR, gepindakaaste DVD-rtjes. Ik denk dat het in totaal wel tussen de 500 en 1000 zit. Ik koop alleen maar waar ik in geinteresseerd ben en pindakaas alleen wat ik wil zien maar niet kan vinden op DVD. Er komt ook helaas alleen maar bij.

Welkom in de club van 'verzamelaars van onbekeken films'.

WhoKnowZ

• 5336 messages
  • 2208 votes

Ik heb momenteel een collectie van ongeveer 360 films, waarvan 40 nog niet gezien. Een maand geleden waren er dit nog 60. Dus ik ben druk bezig met het inhalen van deze achterstand

2046

30 Days of Night

All the King's Men

Amour à Taire, Un

Bin-jip

Bronx Tale, A

Cinderella Man

Constant Gardener, The

Dawn of the Dead

Deliver Us from Evil

Fearless

Finding Neverland

Fucking Åmål

Good Shepherd, The

Graduate, The

Guardian, The

Hable con Ella

Haute Tension

Homme du Train, L'

Hotel Rwanda

Life of Brian

Lilja 4-ever

Magnificent Seven, The

Mr. Brooks

Mulholland Dr.

No Country for Old Men

Number 23, The

Perfume: The Story of a Murderer

Planet Terror

Pride & Prejudice

Raging Bull

Red Road

Resident Evil

Shining, The

Sometimes in April

Stalingrad

Straight Story, The

Syriana

Things to Do in Denver When You're Dead

Zwartboek

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.