- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Verzenden/ verzendkosten dvd's
Verzenden/ verzendkosten dvd's
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wil het liefst snel een antwoord/suggestie dus open maar even snel een topic. Zodra ik een goed antwoord heb mag hij ook gelijk op slot.
Iemand wil ongeveer 20 PS2-games van me kopen. Ik weet dat per dvd/spel 1.56 verzendkosten gerekend wordt. Dat wil dus zeggen dat 20 x 1.56 = € 31,20 de verzendkosten worden. Nu wil ik graag weten of er geen goedkopere manier is. Ik heb namelijk nog nooit gewerkt met zoveel dvd's gelijk versturen. Kan iemand mij aub helpen met een idee/oplossing? Alvast bedankt 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7360 votes
pakketpost is per kilo en veel goedkoper!
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Pakketpost, €5,50 tot 5 kilo meen ik ... lijkt me voldoende.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Nieuwe tarieven; 6,20 (heb je i.t.t. 1,56 wel een bewijsje van verzenden). Boven de tien 11,95 en dan is ie tegenwoordig automatisch verzekerd tot een waarde van 450 euro. Staat ook allemaal op de site. [edit] wat Jordy B zegt
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dus ervanuitgaande dat de games niet zwaarder dan 10 kilo zijn is de verzendprijs dus maar 6.20?
Stonebridges
-
- 21 messages
- 567 votes
Ja. Valt mee, toch?
Dus ervanuitgaande dat de games niet zwaarder dan 10 kilo zijn is de verzendprijs dus maar 6.20?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nice. Prijs valt me erg mee! Thnx allemaal 
Mag slotje op.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Mag slotje op.
Kan de titel niet gewoon veranderd worden in "Verzendkosten" of iets dergelijks??
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Was misschien handiger geweest ja. Dat zal een admin moeten veranderen dan. Ikzelf kan dat volgens mij niet meer editen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Nice. Prijs valt me erg mee! Thnx allemaal
Mag slotje op.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Een DVD weegt zelfs minder. Een gram of 110-120. Je kunt twee DVD's voor 1,56 versturen, zeker twee enkele.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Twijfelgeval. Ik weet niet zeker of een videoband door een standaardbrievenbus kan (met verpakking eromheen). Zo ja: dan is het een stuk goedkoper. Zo nee: Dan wordt het 6,20.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nog even de officiële (dure) prijzen voor de Belgen onder ons die naar Nederland versturen:
Verzending naar Nederland.
Niet-genormaliseerd formaat van 100 - 350 g
De basisprijs hiervoor bedraagt: 4.20 EUR
Niet-genormaliseerd formaat van 350 g - 1 kg
De basisprijs hiervoor bedraagt: 7.80 EUR
Niet-genormaliseerd formaat van 1 kg - 2 kg
De basisprijs hiervoor bedraagt: 12.60 EUR
U wenst een pakje te verzenden? Kilopost.
Met de behandeling: Niet prioritaire zending
Met bestemming: Luxemburg, Nederland
In het formaat: Tot en met 5 kg
De basisprijs hiervoor bedraagt: 13.00 EUR
Bron: www.depost.be
Ikzelf plak naar Nederland altijd 2,50 en mijn ervaring is dat deze op één na altijd zijn aangekomen. Slechts één is er teruggekomen en heb ik moeten bijplakken. Ik heb dus al vele eurootjes uitgespaard... 
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Ikzelf plak naar Nederland altijd 2,50 en mijn ervaring is dat deze op één na altijd zijn aangekomen. Slechts één is er teruggekomen en heb ik moeten bijplakken. Ik heb dus al vele eurootjes uitgespaard... 
Boefje!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dat komt omdat Speedy altijd de hele envelop volplakt met postzegels van 5 cent en waarschijnlijk zijn ze bij de post te lui om alles op te tellen. 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik heb een vraagje over verzendkosten. Ik kom uit Nederland en wil 3 dvd's versturen naar Belgie. De dvd's samen wegen ongeveer 300 gram. Daarbij weet ik niet of de 3 dvd's door de brievenbus past. Op welke manier kan ik de dvd's het beste versturen en ben ik het goedkoopste uit? Zou iemand mij kunnen helpen, alvast bedankt!
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Je kan een grote envelop nemen met twee dvd's op elkaar, en dan nog eentje 'erachter'. Dan zou je de envelop eventueel wat kunnen opvullen. Maar dan past het dus sowieso door een normale brievenbus en valt het onder brievenbustarief
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Niet elke postzegel is evenveel waard natuurlijk, er zijn er ook wel van andere bedragen dan 0,39.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Je kan op het postkantoor ook gewoon het pakket laten frankeren, en daar meteen achterlaten
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik betaal van België naar Nederland 1 euro voor een enveloppe en 4,20 euro verzendingskosten.
MichealScofield
-
- 3 messages
- 0 votes
Je zit toch ook nog met de kosten van het verpakken van de DVD's. Dat komt dan ook nog bij die 6,20 euro. Hoeveel zouden die dan zijn voor 20 DVD's?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Hangt er van af hoeveel enveloppen jij gebruikt.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Je kan alle dvd's gewoon in één doos gooien. Die vind je bijv bij de supermarkt. Dan blijven de kosten toch gewoon hetzelfde?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Je moet wel dik betalen voor het pakket dat je dan verzend (om de omvang en het gewicht), maar dit kan wel eens voordeliger zijn dan verzenden per 2/3 dvd's.
MichealScofield
-
- 3 messages
- 0 votes
FillumGek Ik neem aan dat je bedoelt een doos waar je de boodschappen in doet als je naar huis gaat? Maar die doos moet je wel dichttappen dan met wat tape want dat soort dozen zijn altijd geopend geweest.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
@Goodfella
Ja tot 10 kilo €6,20.
@MichealScofield
Ja zo'n doos ja. Inderdaad goed dichttapen, maar dat lijkt me geen probleem.