• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.323 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

Let wel op dat deze link, geen Nederlandse ondertiteld aanwezig.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Klopt, in de meeste gevallen geen NL ondertiteling.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Heb wel interesse in die Bill Morrison Collection zonder dubbele 's'.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Doen Verhoeven!

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Zo staan er genoeg op Marktplaats, die nog €5 per stuk vragen voor een DVD die overal te vinden is.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Na Cex Amersfoort (wat voor mij de beste blijft), Arnhem en Heerenveen. Ben ik gisteren naar drie andere winkels van Cex geweest.

Het aanbod van Blurays is weinig. Ook ben ik wat huiverig voor krassen etc. (Ik wil (tweedehands) zien voor ik het koop. De Blurayspeler is namelijk veel gevoeliger voor krassen, etc bij Blurays dan bij Dvd's. Eén Bluray zat namelijk erg onder de krassen. (Ik weet ook niet wat mensen met die dingen doen een vingervlekje hier en een licht krasje daar, ok, anders kan je beter alles nieuw kopen, maar er zijn wel grenzen.

Veel Blurays zijn ook belachelijk duur, kan je beter nieuw kopen inderdaad).

Eerst Alkmaar.

De website klopt niet altijd blijkt maar weer. Rommelige administratie. Van drie blurays kon ik er twee niet vinden, ook niet bij de games of tussen dvd's. En toen ik wilde afrekenen konden ze van 1 het schijfje ook niet vinden. Wel een aantal nog gekocht en de staat was goed tot zeer goed.

Verder hebben ze boven ook zeer veel dvd's, zelfs nog twee gevonden, hoewel ik nog maar weinig dvd's wil kopen.

Toen naar Zaandam

Luidruchtige kleine winkel. (Zijn ze allemaal wel). Aanbod weinig. Was er snel weg. Zit vlakbij Mediamarkt en ook vlakbij het station.

Ook nog naar Oostpoort, vlakbij Muiderpoort. Ruim opgezet. Ook nog wat gevonden. Vrij goede winkel.

(Ben ook nog naar Fame geweest, na jaren, ben ik ook nooit zo'n fan van geweest. Zit in de Mediamarkt. Ze hebben wat bakken met 50 %).

Over niet al te lange tijd, de vrijmarkt en hoop daar flink mijn slag te slaan.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Blu-Rays voor 2.50 bij De Jumbo o.a. Parker.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Alle Jumbo's of plaatselijk?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Dat weet ik helaas niet

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik heb vandaag niets gezien (maar misschien komt het nog).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Plaatselijk, I guess.

Ik ben naar nog twee geweest, waaronder een hele grote, niets.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik heb nog twee winkels van Cex bezocht, maar hier blijft het denk ik bij. Wel handig voor inruil deze winkels maar verder vind ik ze niet zo bijzonder.

Die foto's geven de indruk dat we te maken hebben met een grote winkel maar als je binnenloopt zijn het vaak toch maar kleine winkels (vergeleken met Used Products).

Ik baseer me op de dvd's/blu-rays dus niet op games en mobiele apparaten. Het was een flink eind lopen, buiten het centrum, Cex Kinkerstraat Amsterdam. Weinig aanbod. Cex Bijlmerplein is wel heel dichtbij het station (Amsterdam Bijlmer Arena), maar ook niet echt veel. Voor een keertje was het wel leuk om die zaken te bezoeken, zeker met het mooie weer.

Ook vlakbij een grote Mediamarkt. Ze hebben hier alles netjes gerangschikt op genres, zelfs western, arthouse, .... apart ingedeeld. (Ik mis eigenlijk de Bart Smit/Blokker, maar dit was best leuk om een tijdje rond te neuzen).

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Hier had ik stiekem al op gehoopt! V&D opent haar deuren voor de definitieve uitverkoop!

Vanaf aankomende woensdag gaan er per dag (tot vrijdag) per portie enkele filialen open, de opening blijft drie tot vier weken (alle filialen)

Zelf vindt ik het wel de moeite waard om bij het filiaal in Rotterdam langs te gaan, aangezien zij daar een (naar mij idee) mooi entertainment assortiment hebben en ook niet duur zijn!

Hopelijk komt iedereen dan voor de kleding en op één hand te tellen aan filmfans

Ik hou het in de gaten!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

lars-pixar wrote:

Hopelijk komt iedereen dan voor de kleding en op één hand te tellen aan filmfans

Ach, zolang je het niet op een filmsite gaat promoten...

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Het is overigens niet zeker dat er DVD's zullen liggen. Alles kan er liggen, een deel of zelfs helemaal niks meer. Wat nu verkocht wordt is niet wat er voor de sluiting lag. Er zijn al een aantal leveranciers geweest die spullen terug hebben gehaald. Er zijn ook al opkopers geweest die spullen hebben meegenomen en er moet voor een aantal spullen waar V&D nog niet de inkoopsprijs voor had betaald ook toestemming zijn van de leverancier omdat ze er veel minder voor gaan krijgen. Wat er dan over is is te koop als ze weer open gaan.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Ach, zolang je het niet op een filmsite gaat promoten...

Hahaha, dat is waar

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

starbright boy wrote:

Het is overigens niet zeker dat er DVD's zullen liggen. Alles kan er liggen, een deel of zelfs helemaal niks meer. Wat nu verkocht wordt is niet wat er voor de sluiting lag. Er zijn al een aantal leveranciers geweest die spullen terug hebben gehaald. Er zijn ook al opkopers geweest die spullen hebben meegenomen en er moet voor een aantal spullen waar V&D nog niet de inkoopsprijs voor had betaald ook toestemming zijn van de leverancier omdat ze er veel minder voor gaan krijgen. Wat er dan over is is te koop als ze weer open gaan.

Dat is waar, dat had ik ook gelezen op het internet!

Mijn eerste reactie was iets te enthousiast

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik vond het aanbod al heel weinig. Maar goed, een kijkje nemen kan geen kwaad. Bedankt voor de tip.

(Ik hoorde bij Mediamarkt dat ze ook wel heel wat terugsturen naar distributeurs. Ik heb het zelf gezien, op de doos stond, retour Warner)

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Winkels kunnen dat meestal trouwens niet, terugsturen, alleen als ze daar speciale afspraken voor hebben gemaakt. En dat is eigenlijk alleen als je een grote afnemer bent (mediamarkt bijvoorbeeld) en het om een grote nieuwe release gaat,

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Zou wel prijsafspraken zijn zoals bij supermarkten (is de verkoopprijs te laag willen ze niet meer leveren). Bij Mediamarkt hebben ze te weinig ruimte, iedere week komt er lading binnen, moet er ook weer wat terug (van bepaalde distributeurs).

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

10 Warner Bros. bluray's voor €50 bij Amazon.de

Heb er zelf 20 besteld

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

lars-pixar wrote:

Ja, ik ging eigenlijk voor de films, die hadden ze wel, veel dvd's alleen die koop ik niet veel meer (boeken en cd's ook veel, koop ik ook niet meer) en weinig blu-rays maar ging met kleding de deur uit (na twee uur in een rij gestaan te hebben). Overigens gingen reiskoffers het best, naar mijn idee.

(De laatste jaren ben ik nog maar weinig in de V&D geweest, vroeger was het echt zo'n groot warenhuis waar ik iedere week wel heen ging, later was het meer zo'n trendy winkel met veel kleding en prijzen voor dvd's waren vaak veel te hoog).

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Dick2008, hoe waren de prijzen van de dvd's nu bij V&D? Goedkoop of nog steeds prijzig?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Verschillend maar over het algemeen best prijzig. (Het vervelende is dat er vooraf wel wat korting 20% wordt gegeven maar bij de kassa vaak nog meer korting wordt gegeven of dat ook voor dvd's geldt weet ik dus niet). (Daarom duurde het ook zo lang. Mijn advies is gewoon kopen en als je de uiteindelijke prijs te hoog vindt dan neem je het gewoon niet. )

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik ben er ook even geweest.

Alle DVD's en Blu-rays lagen er nog voor de normale prijzen waar dan 20% vanaf zou gaan.

Voor die paar euro korting ga ik niet in zo'n immense rij staan...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik heb ook nooit zo'n belachelijke uit-/leegverkoop meegemaakt. Meestal gaat zoiets geleidelijk.

(Ik heb geen Engelse toestanden meegemaakt, mensen zaten rustig te "shoppen" en gelaten in de rij te wachten).

Ze zeggen dat alles weg moet, dus na de eerste graai-dag zal het wel rustiger zijn.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

lars-pixar wrote:

Zelf vindt ik het wel de moeite waard om bij het filiaal in Rotterdam langs te gaan, aangezien zij daar een (naar mij idee) mooi entertainment assortiment hebben en ook niet duur zijn!

En? (was het de moeite)

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Gisteren ook een kijkje genomen, bizar tafereel: grote chaos met overal kledingstukken over de vloer verspreid. Erg vreemd om te zien hoe mensen zich gedragen als er geen toezicht is.

Ik was overigens snel weer buiten; de blu-rays (veelal met verscheurde kartonnetjes eromheen) hadden niet eens normale prijzen, maar waren ronduit duur. Zelfs bij de faillissementsuitverkoop krijgt V&D het voor elkaar...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik ben nog eens gaan kijken. Ondanks dat de helft ongeveer weg was, is er nog veel kleding. (Alleen alle koffers en veel huishoudelijke artikelen waren weg). Dat ze steeds meer kleding kregen dat vond ik een paar jaar geleden al tegenstaan. Alsof er al niet genoeg kledingzaken zijn. Al was het prijzencircus ook niet meer wat het in het verleden nog wel was.

Het merendeel van dvd's/cd's/boeken... het lag er allemaal nog.

(V&D heeft er niks meer mee te maken, die bestaat niet meer, het zijn de schuldeisers die het zo organiseren. Doe gewoon 50% korting op alles en na een week de rest naar de opkoper)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.