- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Dankjewel trebremmit.. 
Ook met subs, dus dan ik het sowieso in orde.
Bestel ik 'm ook.
En uiteraard dank aan Verhoeven voor de tip!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Altijd de moeite waard om een bezoekje te brengen aan CeX!
Ben er ook eens geweest. Nadeel is wel dat je de dvd niet kunt bekijken op hun staat van gebruikssporen. (Dit kan bijvoorbeeld wel bij Used Products). (Ze controleren wel bij inkoop, dus de staat is ook niet heel slecht, maar het varieert van nauwelijks tot meer gebruikssporen). Het voordeel is dat je van te voren kunt kijken op de website wat je voor een dvd kunt krijgen. En hoeveel de dvd kost. Heb voor een aantal een goede prijs gekregen en daarvan weer aantal nieuwe uitgezocht.
. Er zijn al dvd's te koop vanaf 10 cent.
Nog bedankt voor de tip. Ga daar volgende keer heen. Ben nu in Amersfoort geweest, hadden ze ook behoorlijk veel.
Ze bestaan nog niet zo heel lang in Nederland. CeX opent twintig winkels in topsteden - Vastgoedmarkt.nl
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3939 votes
Ben er ook eens geweest. Nadeel is wel dat je de dvd niet kunt bekijken op hun staat van gebruikssporen. (Dit kan bijvoorbeeld wel bij Used Products). (Ze controleren wel bij inkoop, dus de staat is ook niet heel slecht, maar het varieert van nauwelijks tot meer gebruikssporen). Het voordeel is dat je van te voren kunt kijken op de website wat je voor een dvd kunt krijgen. En hoeveel de dvd kost. Heb voor een aantal een goede prijs gekregen en daarvan weer aantal nieuwe uitgezocht.
. Er zijn al dvd's te koop vanaf 10 cent.
Daar ben ik het mee eens, de dvd's kan je helaas niet controleren bij de aankoop!
Zo had ik laatst pech met twee 'shock' titels, waarvan de ene dvd na een kwartier ermee stopte.
De inkoop waarde die hun hanteren vind ik persoonlijk een beetje teleurstellend, niet dat het ergens anders beter is, maar bij mij kwam het over als niet de moeite waard.
Ik denk dat het komt door de titels die ik had, dit waren vrij reguleren titels en volgens hun systeem misschien wel niet populair.
En ik wil daar dan de winkel ook niet negatief mee neerzetten, want ik kom er dan ook heel graag om inkopen te doen!
Misschien kan ik dan wel de volgende het beste de stapel inwisselen voor een tegoedkaart, dat zou dan weer wel interessant kunnen zijn voor mij!
Arnhem staat ook nog op mijn lijstje, ik heb gehoord dat ze daar een schap hebben, plus een kelder vol met dvd's. Lijkt mij dus zeker de moeite waard als dvd verzamelaar!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Volgens mij heb je garantie. Wel moet je de bon bewaren.
Overal is het een beetje hetzelfde. Bij Cex krijg je voor veel dvd's niet veel. Ik zou altijd voor de tegoedwaarde gaan. Om met een tas vol dvd's daarheen te gaan vond ik de moeite niet. Heb een klein stapeltje meegenomen met nog wat waarde. Bij Used Products krijg je 10-25 cent voor een dvd. Ik heb ook hier in de buurt. Je levert tien dvd's in, en kan je twee, drie andere weer uitzoeken.
Bij Cex heb je wel veel meer keuze. Ook is het alfabetisch en overzichtelijk gerangschikt. Ik heb het nu over Amersfoort, maar toch wel een paar duizend dvd's. Het lijkt wel wat op Used Products, wat telefoons en games.... betreft ook.
Hoewel ik een lijstje heb, vind ik het ook altijd leuk om al die rijen langs te gaan. Want dat is iets, dat is steeds minder, nu veel winkels weg zijn.
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar Arnhem.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Vandaag ben ik bij Cex Arnhem geweest. Mijn eerste indruk was dat het aanbod van dvd's minder groot was dan Amersfoort, maar toch ook veel.
Als je met de trein gaat zijn ze beide zeer goed te bereiken. Dichtbij het station, 10 minuten lopen. Omdat ik van tevoren al had gekeken op de website, welke dvd's ze hebben, kan dat tijd schelen, hoewel ik ben toch alles gewoon langsgelopen.
Over het algemeen klopt de website vrij goed. Dus wat je ervoor krijgt, krijg je ook en wat ze kosten dat klopt ook. Voor 1 dvd kreeg ik heel wat minder, voor 1 dvd stond er een prijs op de sticker die hoger was. Maar toen ik afrekende was het toch weer de prijs als op de website.
Ik heb een aantal verkocht. (Als ze minder dan 30 cent waard zijn neem ik ze al niet mee). En een aantal gekocht.
Sommige dvd's zien er bijna als nieuw uit en andere met wat gebruikssporen. Maar vergeleken met vorige keer ben ik hier toch aardig tevreden over. 50 cent sommige. En waarop ze hun prijzen baseren weet ik verder ook niet maar roept wel vragen op. Zowel erg hoog als juist ook weer erg laag.
Ben ook nog naar Used Products geweest. Die zit vlakbij station Velperpoort. Die hebben ook flink wat. Per stuk 1,50 of 5 voor 5 Euro. En daar ook nog een aantal gekocht. Ze geven 10-15 cent voor dvd's dit is standaard bij al die winkels, dacht ik. Voor boxen krijg je meer. Blu-rays weet ik niet, ik koop die dingen toch niet. De verkoopprijzen zijn verschillend per winkel.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Voor 1 dvd kreeg ik heel wat minder, voor 1 dvd stond er een prijs op de sticker die hoger was. Maar toen ik afrekende was het toch weer de prijs als op de website.
Edit. Klopt toch. Sommige titels staan er vaker op. Dus wat ik er voor heb gekregen is juist. Die ik heb gekocht klopte dan niet. Verkeerde prijssticker.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
CeX is een prima winkel. Veel DVD's (en bluray's en games) voor erg lage prijzen, en vrijwel alles zo goed als nieuw. Je kunt ruilen en dan krijg je meer terug voor je DVD dan wanneer je het verkoopt. Op internet kun je ook kijken in welke vestiging een bepaalde DVD beschikbaar is. Heb er nooit problemen gehad en als een DVD toch niet goed is dan kun je die gewoon terugbrengen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je kunt ruilen en dan krijg je meer terug voor je DVD dan wanneer je het verkoopt.
Niet altijd soms (? vaak) krijg je 5/10 cent, kies je voor tegoed ook 5/10 cent.
. (Neem bijvoorbeeld The green mile = 10/10 cent)
De constructie is verder als Used Products. Al koopt die laatste ook andere dingen in zoals gereedschap, fietsen, ....
Vroeger met elpees/cd's ging ik ook vaak naar de Plaatboef. Zit nu alleen nog in Rotterdam, meen ik.
Concerto in Amsterdam eveneens, maar heeft maar weinig dvd's.
Ik koop nu alleen nog maar dvd's.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/7/6/2/1002004012332675.jpg
Deze zag ik liggen voor €12 bij de V&D. Destijds voor 't dubbele gekocht...
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Bij de Action liggen o.a. Scarface, King kong en Antonement voor 4.95 pst. op Blu-Ray
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hier kan je ook wel eens goede dvd's / blu-rays vinden, vaak gebruikt maar ook nieuw.
http://www.jouwmarktkraam.nl/ (of soortgelijke winkels).
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Vandaag ben ik bij Cex Arnhem geweest. Mijn eerste indruk was dat het aanbod van dvd's minder groot was dan Amersfoort, maar toch ook veel.
Vandaag naar Heerenveen geweest. Kleine winkel (wel veel mobieltjes, etc) het aanbod dvd's was niet zo erg veel (ik schat een paar duizend) vergeleken met die andere twee. Wel goed bereikbaar. Toch nog een aantal dvd's gevonden, waar ik naar op zoek was.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De webshop van Free Record Shop is terug.
3 halen 2 betalen openingsactie
Zie ook: http://frs.nl/films/acties
O.m. in 3=2 actie:
The Return - frs.nl 5,99
Chef - frs.nl 6,99
Clouds Of Sils Maria - frs.nl 6,99
Despair - frs.nl 6,99
Grand Cahier, Le - frs.nl 6,99
The Birds - frs.nl 6,99
Fanny & Alexander - frs.nl 6,99
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Vandaag naar Heerenveen geweest. Kleine winkel (wel veel mobieltjes, etc) het aanbod dvd's was niet zo erg veel (ik schat een paar duizend) vergeleken met die andere twee. Wel goed bereikbaar. Toch nog een aantal dvd's gevonden, waar ik naar op zoek was.
Wel vrij beroerd trouwens dat d'r nauwelijks covers van de titels afgebeeld zijn, dat kijkt toch wat fijner dan alleen de titels.
Vandaag eens een kijkje genomen en d'r waren er genoeg, vond 't echter toch tegenvallen.
Veel rommel en de prijzen van de recentere DVD's waren gewoon te hoog.
Voor één of twee euro meer heb je een nieuw exemplaar.
Moest ook lachen toen ik ineens Das Experiment (2001) voor €18 zag staan.
Uiteindelijk toch 3 titels weten te vinden:
Strange Days (1995) €1.50
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat is niet veel.
Kinder/familiefilms zijn vaak ook belachelijk duur
En waarop ze hun prijzen baseren weet ik verder ook niet maar roept wel vragen op. Zowel erg hoog als juist ook weer erg laag.
Wel is het zo, want dat is bij Used Products ook, vind je het leuk om tussen rijen dvd's te zoeken, zoals vroeger bij diverse winkels dan zijn deze zaken een uitkomst.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
HBO-drama Game Change (2012) maar €2,- bij Blokker.

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Daar hebben ze ook de bluray van Resident Evil voor 2 euro trouwens.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Arthouse films bij FRS (/Boekenvoordeel), 2 voor €10,-
O.a. Borgman, A Swedish Love Story, The Return, Songs From The Second Floor, Amour
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes

Hundraåringen Som Klev ut genom Fönstret och Försvann (2013): €5,99 bij Wehkamp
(Wehkamp lijkt overigens te stoppen met grootschalige dvd-verkoop)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Vandaag eens een kijkje genomen en d'r waren er genoeg, vond 't echter toch tegenvallen.
Veel rommel en de prijzen van de recentere DVD's waren gewoon te hoog.
Voor één of twee euro meer heb je een nieuw exemplaar.
Met Blu-ray zijn ze helemaal belachelijk hoog. Ook used products. Het aanbod is vaak niet eens veel en voor hetzelfde bedrag of iets meer heb je een heel nieuw exemplaar. De inkoopprijzen zijn dan weer vaak belachelijk laag. Het is niet zo, o het is Blu-ray dus het is meer waard.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Met Blu-ray zijn ze helemaal belachelijk hoog. Ook used products. Het aanbod is vaak niet eens veel en voor hetzelfde bedrag of iets meer heb je een heel nieuw exemplaar. De inkoopprijzen zijn dan weer vaak belachelijk laag. Het is niet zo, o het is Blu-ray dus het is meer waard.
Ik loop d'r nu standaard met 5+ titels naar buiten.
Toch al flink wat titels gevonden die je niet snel meer tegenkomt.
O.a. Les Uns et les Autres (1981), Smokey and the Bandit (1977) Trilogy, Tin Men (1987), Pumping Iron (1977).
De beschikbare titels die op de site staan die ze in de desbetreffende winkel hebben is echt een enorm pluspunt.
Klopt vaak altijd.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Ik vind Cex ook wel een fijne toevoeging in het winkel bestand, ik heb daar ook al aardig gescoord, helaas (nog) niet in mijn woonplaats. 
Used product's hier koop ik 3 Blu-ray's voor een 10tje ( ze zijn volgens mij al blij dat iemand ze wil hebben), ik vind dat heel erg schappelijk.
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3939 votes
Als je een klantenkaart hebt bij Cex dan kan je gratis je dvd's en cd's daar laten poetsen, schoonmaken, krasvrij. Toevallig had ik er drie en deze werden helemaal gereinigd terwijl ik dvd's stond te zoeken. Helemaal blij 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Krasvrij? Ik ben wel eens teruggegaan omdat hij niet goed afspeelde. Toen gingen ze hem schoonmaken maar daarna speelde hij nog niet goed af, logisch de krassen zaten er nog steeds op. Nee, ik ga liever naar Used Products of deze
Hier kan je ook wel eens goede dvd's / blu-rays vinden, vaak gebruikt maar ook nieuw.
http://www.jouwmarktkraam.nl/ (of soortgelijke winkels).
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3939 votes
Krasvrij? Ik ben wel eens teruggegaan omdat hij niet goed afspeelde. Toen gingen ze hem schoonmaken maar daarna speelde hij nog niet goed af, logisch de krassen zaten er nog steeds op.
Toen ik mijn dvd's weer terug kreeg en er naar kee zaggen deze er als nieuw uit!
Zal wel een proces ingaan, wat elke medewerker weer anders aanpakt of zo iets?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zou kunnen. Ze hebben zo'n polijstmachine in de winkel. Die medewerkers zijn ook heel verschillend. Sommige controleren nauwkeurig de staat en anderen doen het gewoon, hup in het hoesje. Wel wordt er enorm veel aangeboden, tassen vol, dat kan ook een rol spelen. (Ook bij Used Products, hoe kan het anders dat er kopiën tussen zitten).
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Mega Monday bij Zavvi. Nu een aantal Eureka MOC steelbooks en een aantal uitgaves van BFI spotgoedkoop.