- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Okkkay
-
- 8 messages
- 1041 votes
Hallo,
Ik vroeg me af of iemand de volgende films op blu ray heeft met NL ondertiteling of weet waar ik deze kan aanschaffen.
Lucky Number Slevin
The Illusionist
The Machinist
Candy
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Bij Media Markt is het voor DreamWorks films 1+1 op DVD en Blu-ray.
Kijk wel goed of er een 1+1 bord bij staat (zo ja, neem je gekozen films mee naar een verkoper bij betreffende afdeling en laat een factuur maken).
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dvd's voor "kinderen" bij Trekpleister €4,99, o.a. The Adventures of Tintin (2011), Mees Kees (2012), Freek in het wild.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
blu-ray 2 voor €10 bij Blokker
o.m. Twelve Monkeys, The Butler, True Grit, Big Fish, Pulp Fiction, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Groundhog Day, A Clockwork Orange, Crouching Tiger, Hidden Dragon, Reservoir Dogs, Oblivion, Rio Bravo, Jaws, Goodfellas, Unforgiven, Bond titels.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Kwam deze titel net tegen op zavvi.nl. Voor maar € 12,79. En als je de code KERST2512 intikt in de winkelwagen krijg je nog eens 11% korting. Geen NL ondertiteling.
http://s2.thcdn.com/productimg/0/600/600/75/10575675-1321629361-936580.jpg
Met het boek, notebook, kaartenspel, de soundtrack, Blu-ray+dvd. filmcell, en stills van de set en dit alles verpakt in een prachtige box.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nog tot en met dinsdag bij Action: Disney dvd's voor 3.49
Het vreemde is wel dat op het plaatje Rio en Zambezia staan. Dat zijn geen Disney films.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Er zitten wel meer films tussen en die zijn geen Disney, o.a. De Ice Age-films.
Ietwat vreemde aanbieding dit keer. Ze hadden beter gewoon kinderdvd's kunnen schrijven, zoals ze vaker doen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Een pond DVD's voor €10,- Media Markt - mediamarkt.nl
(6 dvd's uitzoeken)
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Nog bedankt voor de tip, kappeuter. Zitten best interessante titels tussen.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
3 blu-rays voor 18 euro en geen verzendkosten bij jpc.de
De blu-rays hebben allemaal Engelse audio maar geen Nederlandse ondertitels.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Sounds heeft steeds vaker leuke aanbiedingen. Zo ligt de 7 dvd box 'the world of Atom Egoyan' voor 9,99 in de aanbieding.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Erg jammer dat de laatste jaren het aantal interessante aanbiedingen flink achteruit is gegaan.
Vroeger had o.a. Blokker geregeld goedkope titels. Die zaten wel in onhandige kratten, maar toch.
Free Record Shop in zijn nieuwe vorm in BoekenVoordeel filialen daar heb ik nog geen interessante aanbiedingen gezien.
Zelfs Wibra had geregeld dvd-aanbiedingen. Die zie ik nu ook niet meer.
Om maar niet te spreken van BOL. Wat die als aanbiedingen presenteren, dat mag de naam eigenlijk niet hebben.
Waar vind je tegenwoordig nog geregeld leuke aanbiedingen?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
MediaMarkt heeft nog van diezelfde onhandige graaibakken. Vanaf 2,99 (soms zelf 0,99) en blu-rays vanaf 4,99. Maar er zitten niet echt interessante dingen tussen - hoewel ik er wel eens wat heb uitgehaald.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hangt er beetje van af waar je interesse liggen.... Action, Trekpleister
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik kocht in de tijden dat er nog veel winkels met nieuwe films waren al het meeste tweedehands. Dat is nu helemaal het geval met het verdwijnen van veel winkels. Bij zaken als de Plaatboef, kringloopwinkels en andere vind ik wekelijks soms wel een dozijn goede titels op dvd/bluray. Het is veel leuker omdat je vaak hele bijzondere dingen tegenkomt, zelfs bij zaken die of alleen of mede films voor bijvoorbeeld 1 euro per stuk verkopen. Soms zelfs goede boxen of films nog in plastic. Gisteren nog 4 Bergman films, in plastic, voor 1 euro per stuk. Of vorige week alle seizoenen van Borgen voor 1 euro per stuk. Het is aan te raden om toch wel flink wat keren per week dit soort zaken langs te gaan.
Ik heb het idee dat sommige mensen vrezen voor beschadigde schijven, maar dat valt in de praktijk heel erg mee.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is zeker wel goede tip.
In mijn woonplaats zit helaas geen Plaatboef. Bij Used Products is het 99 procent dezelfde meuk, maar er zitten ook af en toe mooie titels tussen.
Deze week kocht ik deze titels:
En dat voor 1 euro per stuk.
Waar trof je die Bergmans?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bij Blokker hebben ze anders ook nog welke leuke aanbiedingen. Bijvoorbeeld zoiets: bol.com | Cirque Du Soleil - Corteo, Valentyna Pahlevanyan, Igor Issakov & Mauro...
3 Euro daar.
Erg veel andere documentaires ook. Kan dus de moeite zijn als je daarvan houdt.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Bij Arrow is er nu een flinke sale aan de gang.
Gaaf! 
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Bedankt voor de tip! Heb zojuist King of New York en The Naked City gekocht.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Drie (hopelijk) mooie blu's gescoord: Tenebrae, Day Of Anger en The Killing + Killer's Kiss.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Bedankt voor de tip! Heb zojuist The Naked City gekocht.
Ik bijna, totdat ik las dat de geluidsband daarvan zo slecht moet zijn, en de film zonder ondertiteling uitgebracht is. 
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Dat is de dvd denk ik. De blu-ray krijgt een goede recensie hier. http://www.blu-ray.com/movi...