• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.894 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

En? (was het de moeite)

Ja zeker, maar opeens kom je er achter dat 20% toch niet zoveel is op 5,99.

Alle reguliere films (op nieuwe release na) heeft daar de prijs van 5,99, zelf hoopte ik nog op een verrassende voorraad uit het magazijn, maar dat viel mij niet op (wel bij de boeken!)

Ik heb er een paar leuke titels gevonden en die hoop ik nog mee te kunnen nemen als de korting omhoog gaat, maar die kans is klein...

Wat Zwolle84 al vermeld is inderdaad jammer om te zien, zo staat V&D er niet om bekend. Zelf trof ik ook veel drukte aan, kleding op de grond en lege rekken....

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

... ja dat vind ik ook dat mensen erg slordig zijn maar dat is niet alleen daar. In de supermarkt halen ze artikelen uit de koeling en bij nader inzien moeten ze het niet en dumpen het dan in de aanbiedingenmand bij de kassa. Verpakkingsmateriaal het wordt allemaal op de grond gegooid en daarna gaan ze een zwerfvuilactiedag houden. Als je nu meteen in de prullenbak gooit. Maar ja het wordt helaas steeds à socialer in dit land. Wat mensen ook allemaal met die dvd/blurays doen, ik weet het niet.

Kijk dat kleine kinderen er allemaal krassen op maken kan ik nog wel begrijpen maar volwassenen....

En ik vond het best wel triest van eens een groot warenhuis, maar het moet weg, dus ik vind die opmerkingen van aasgieren, etc elders op het internet wel wat kortzichtig. Je bent een bedrijf en als klanten weg blijven doe je iets verkeerd en dus niet die klanten.

Iemand schreef (ik kan het niet meer terug vinden) en nu volgt Mediamarkt... die kan best wel eens gelijk hebben.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Zaterdag ben ik trouwens in Arnhem geweest, met als doel de winkel Cex te bezoeken.

Dit aangezien de Cex in Arnhem al op mijn lijstje stond vanwege de beruchte dvd kelder!

Het was een feestje om er lekker te gaan zoeken naar dvd's, leuk assortiment met voor mij soms wat verrassende titels en de soms ook leuke prijzen!

Buiten Cex ben ik natuurlijk ook gelijk naar andere dvd winkels gegaan: de Frs is altijd leuk te bezoeken, Used Products was erg aardig en daar kreeg ik een dvd gratis mee.

De laatste winkel die ik daar heb bezocht was de media markt, voor mij qua prijs ook wel verrassend! (samen met MM Rotterdam Centrum)

Ik had het erg naar mijn zin in Arnhem!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

lars-pixar Ben je ook naar die kringloop naast de Used Products geweest? Hebben erg veel DVD's.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

In Arnhem?

(Ik koop altijd van goedkope winkeltreinkaartjes en dan ga ik hoppa zo even naar een ander deel van het land).

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Tonypulp wrote:

lars-pixar Ben je ook naar die kringloop naast de Used Products geweest? Hebben erg veel DVD's.

Aai, dat meen je niet! Zo dichtbij....

Voor de volgende keer maar weer!

Thanks voor de tip

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Dk2008 wrote:

In Arnhem?

(Ik koop altijd van goedkope winkeltreinkaartjes en dan ga ik hoppa zo even naar een ander deel van het land).

Dat doe ik niet zo vaak meer, daar heb ik mijn studenten ov kaart voor, om in de vakantie wat plaatsen af te reizen

En anders ben ik ook vaak in Rotterdam te vinden, daar heb je heel wat leuke winkels waar ik goedkope dvd's koop. En ik woon er in de buurt, dat maakt het ook wel wat leuker!

Dat ik toevallig in Arnhem was komt omdat mijn ouders daar een vakantie huisje hebben in de buurt.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ga volgende keer ook maar eens naar Amersfoort, daar hebben ze ook echt heel veel dvd's. (Ben de eerste keer daar wel een uur bezig geweest).

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Dk2008 wrote:

Ga volgende keer ook maar eens naar Amersfoort, daar hebben ze ook echt heel veel dvd's. (Ben de eerste keer daar wel een uur bezig geweest).

Klinkt interessant! Welke winkels raad je aan?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

lars-pixar wrote:

Klinkt interessant! Welke winkels raad je aan?

Alleen Cex. De Mediamarkt is maar een kleine en aan de andere kant (van het station) en Used Products weet ik niet die is wat verder centrum (dacht ik). Als je wilt combineren dan is Arnhem inderdaad wel gunstig.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Weet iemand toevallig al of de korting bij de V&D is gestegen?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Hier was het 30% (op cd's/dvd's) al van het weekend, maar dat is nog niet zoveel, bovendien zag ik (nog) niks. Veel dvd's zijn afgeprijsd en daar komt dan nog korting over. Waarom doen ze niet gewoon 50% alles?

(Alle artikelen staan nu op de begane grond).

Over een aantal weken, vrijmarkt.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Dk2008 wrote:

Hier was het 30% (op cd's/dvd's) al van het weekend, maar dat is nog niet zoveel, bovendien zag ik (nog) niks. Veel dvd's zijn afgeprijsd en daar komt dan nog korting over. Waarom doen ze niet gewoon 50% alles?

(Alle artikelen staan nu op de begane grond).

Daar ben ik het wel mee eens, dat zou ook leuker zijn, als de korting gewoon vanaf 50% zou gaan

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

lars-pixar Dat is hier nu ook al zag ik op de deur, 50% korting op alles, kerst artikelen 70% maar nog drie dagen, dan gaan ze sluiten. Een week eerder dan gepland, maar logisch, de uitzendkrachten en de huur weegt niet op tegen die restanten.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik heb flink wat QFC-titels op de kop kunnen tikken voor €2,50.

Ook Lumiere Crime Crime Series voor €4,50 (Top of the Lake), €6 (Arne Dahl 1+2, Real Humans 1+2) en Gomorra voor €10.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Bedankt voor het doorgeven Dick2008, dan hoop ik morgen mijn slag te slaan, als ik nog wat leuks kan vinden!

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Toen ik voor het eerst een kijkje ging nemen in het V&D filiaal (in Rotterdam) vond ik meteen al wat leuke dvd's die ik graag wilde kopen.

Helaas vond ik de korting van 20% nog niet erg veel, dus nam ik het risico om de stapel die ik in mijn handen had te verstoppen tussen de arthouse dvd's

Natuurlijk op de hoop deze terug te vinden als de korting wat hoger zou zijn

Aangezien de sluiting (helaas) dichter bij komt voor de prachtige V&D winkels, heb ik besloten om vandaag mijn laatste aankoop te doen, met voordeel van 50% korting!

Zoals ik verwacht had stond alles niet meer op de tweede verdieping, maar stond het nieuw gesorteerd op de eerste verdieping. Voorspelbaar zoeken, niet waar

Tot slot kwam ik er nog drie titels van tegen, maar de andere vier dvd's waren voor een andere geluksvogel.

Bij de kassa veranderde de prijs van 5,99 in 4,99 en ging er nog eens 50% korting van af!

Ook had ik nog wat andere titels gevonden en een leuk boek!

Dat was mijn avontuur bij de V&D

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Haha dan ben je net op tijd. 70% korting was het gisteren maar alle dvd's hebben ze weggehaald. Boven stonden allerlei kasten/rekken te koop. (Ben benieuwd wat ze met al die grote panden gaan doen).

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Die blu-ray van The Force Awakens: 35 euro als ltd edition en 28 euro voor de normale. Acht-en-twin-tig! Bij meerdere winkels!

En dan koop je in Engeland de ltd blu voor 20 euro. Waar gaat het toch heen met de Nederlandse markt...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

...nergens heen volgens mij. Op een handjevol titels kun je straks naar het buitenland daarvoor.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Zwolle84 wrote:

Die blu-ray van The Force Awakens: 35 euro als ltd edition en 28 euro voor de normale. Acht-en-twin-tig! Bij meerdere winkels!

En dan koop je in Engeland de ltd blu voor 20 euro. Waar gaat het toch heen met de Nederlandse markt...

Voor als je de dvd wilt hebben (GRATIS!) kan je als ik het goed heb deze krijgen als je verkleed gaat als Star Wars figuur bij de Media Markt

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

lars-pixar wrote:

(quote)

Voor als je de dvd wilt hebben (GRATIS!) kan je als ik het goed heb deze krijgen als je verkleed gaat als Star Wars figuur bij de Media Markt

Op dvd ook... Ook al verkleden ze zich voor mij, dan nog zou ik hem niet aanpakken. Oude meuk.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik was er nu vlakbij, dus Used Products Eindhoven eens bezocht.

2 stellingen vol, €2 per stuk, 10 voor €10. Rare logica. Blu-ray €4 per stuk.

Heb gewoon helemaal niets kunnen vinden.

Behoorlijk veel troep en verder de titels die overal te vinden zijn.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

€ 4 voor een Blu-ray is niet zo veel, als je ziet wat ze op marktplaats vragen al die handelaren daar ook, een dvd 5 Euro, dus een Blu-ray 10 Euro, slaat nergens op. Vaak scheelt het nog maar weinig.

De James Bond Blu-ray collectie wordt overigens wel met regelmaat heel goedkoop aangeboden daar. (Maar ja wat moet ik ermee).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik ben vandaag bij Müller (in Duitsland) geweest. Waar ik al eens eerder was geweest, alleen toen kocht ik nog geen Blu-rays. Niet overdreven groot maar toch een behoorlijk aanbod (van dvd's en Blu-rays) in allerlei prijsklassen en genres. Die ik graag wilde hebben had ik al of zoals de laatste twee Rush Hour-films (hoewel ze waren er alle drie) helaas alleen Duits/Engels ondertiteld. € 5 per stuk. Wel The Glenn Miller Story aangeschaft €9,99 is tot nu toe de duurste Blu-ray (2 cent duurder dan bij Amazon.de) en oudste film die ik heb aangeschaft. Ook alleen maar Duits/Engels gesproken/ondertitels. Maar die film ken ik zo goed als uit mijn hoofd.

Bij Mediamarkt heb je niet van diepe graaibakken waar je rugpijn van overhoudt maar hogere bakken waar het verticaal in staat. Verder niet zo veel anders dan in Nederland. In één bak hadden ze wel veel Blurays voor € 5,95 met menukeuze heleboel talen, waaronder Nederlandse ondertitels. O.a. Meet the parents, American Pie en Babe, niet aangeschaft. Wel aangeschaft alle drie Die Nackte Kanone films, (de Naked Gun films natuurlijk), Babe pig in the city en Bean (die heet dus in Duitsland ook gewoon Bean ).

(Of drie voor 10 Euro, alleen niet met Nederlandse ondertitels). Ik vind het erg verwarrend al die Duitse titels voor Engelstalige films want ze maken zelf ook een heleboel films en dat staat er allemaal tussen).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bij Boekenvoordeel, Mediamarkt,... kun je bij aankoop van een dvd, Blu-ray (cd of game) een Veronica Entertainment Card t.w.v €€5 krijgen en bij besteding van €€10 of meer van 1 mei tot en met 30 juni 2016 €€5 korting krijgen.

Veronica Meimaand Filmmaand actie - Veronica TV - veronicatv.nl

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

Helaas niets gevonden. Het weer werkte wel tegen kan dus een rol hebben gespeeld al werd het later beter. Hoewel ik er niet zo op heb gelet was het aanbod dvd's toch duidelijk minder dan vorig jaar. Maar Blu-rays op één kraam na zo goed als niet gezien. Dat was een handelaar vermoed ik, gezien ook het grote aanbod games, die had wel een partij blurays maar daar zat ook niets tussen. Dus dat wordt weer naar Mediamarkt en een aantal tweedehandszaken.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bij o.a. de Mediamarkt en Boekenvoordeel krijg je bij dvd’s, Blu-rays, cd’s of games een cadeaukaart t.w.v. €5

Er wordt per kassatransactie één cadeaukaart aangeboden.

Je kan 'm besteden bij aankopen van minimaal €10.

Toch leuk, 2 Blu-rays bijvoorbeeld voor €5 na inlevering, en je krijgt gewoon weer een nieuwe cadeaukaart.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat wist ik, zie boven. Behalve dat laatste. Mooi!

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Helemaal overheen gelezen haha!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.