- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ik zoek eigenlijk wel Nederlandse subs dus ik hoop dat de Alien box dat wel heeft... Jammer dat het verder niet wordt aangegeven bij de 3 andere boxen die ik op het oog heb.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Via blu-ray.com kun je het land zetten op UK en dan zoeken. Hier staan alle gegevens vermeld. Tot nu toe kwamen alle blu-rays die ik gekocht heb vanuit de UK overeen met de info op de site. Let wel op dat je wel de juiste versie kiest van de film (zijn soms meerdere uitgaves).
Bij box-sets staat soms "see individual releases". Onderaan zie je dan welke blu-rays in de verpakking zitten en kun je zo makkelijk erop klikken om te zien welke ondertitels e.d. deze blu-ray heeft.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Thnx.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Bij mij ook 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Vind dat kartonnen hoesje juist wel vet eigenlijk
Sowieso een coole voorkant / schijf.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ik ook wel. Ik had het alleen niet verwacht (ik had dat plaatje niet gezien)
Maar het is eens iets anders dan de 'gewone' hoezen.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Best of Blu-Ray Box (Blu-ray) - blokker.nl
Daar zitten toch goede titels tussen!
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
www.zavvi.nl - Jaws - Limited Edition Digibook (Includes Digital Copy) Blu-ray | Zavvi.nl
Mocht iemand nog de digibook van Jaws willen, dit is geen geld. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Sommige FRS filialen hebben een filmcollectie gekregen van 3 euro per stuk met nog eens 50% korting bovenop... zitten een paar leuke titels in en wat minder leuk maar goed genoeg voor een bedrag van 1,50
o.a. Alone in the Dark, the Killer, Hero, Edison en For Queen and Country
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Met dit soort schandalige acties kun je bijna wachten op een faillissement van de FRS online-afdeling. 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Dat zijn inderdaad geweldige koopjes! Is geen geld. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
3 halen 2 betalen op alle CD's Dvd's en Bluray's en 3 games voor 55 euro
Media Markt Specials ? wk28 - Entertainment special ? Page 2 - 3 - view.publit.as
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Wel echt belachelijk.
Op de website hebben ze gewoon van al die artikelen 33% gehaald zodat je ze los kan bestellen, maar in de winkel ben je dus wel verplicht om d'r 3 te halen en 2 te betalen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Wel echt belachelijk.
Op de website hebben ze gewoon van al die artikelen 33% gehaald zodat je ze los kan bestellen, maar in de winkel ben je dus wel verplicht om d'r 3 te halen en 2 te betalen.
Dat is gewoon een flaw van de webshop dan. Als er staat 3 halen 2 betalen is het toch niet zo vreemd om daadwerkelijk 3 te halen voor de prijs van twee?
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Inderdaad niet zo vreemd. 
Jammer dat ze zo'n beperkte keuze hebben in die titels die op de site staan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ah, hier had ik dus moeten kijken. 
Ik vond het wel een leuke verrassing - want ik had duidelijk helemaal niet opgelet.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Wat is eigenlijk de reden dat dit topic een beetje doodbloedt? Is de interesse laag van de gebruikers of zijn er weinig leuke aanbiedingen? Ik vrees een beetje dat laatste. Het is heel armoedig momenteel.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik denk dat mensen hier pas iets posten als ze toevallig iets tegenkomen. We zijn niet altijd naarstig op zoek of iets dergelijks.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Ik denk dat mensen hier pas iets posten als ze toevallig iets tegenkomen.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Zijn ook weinig goede aanbiedingen momenteel. Vaak de standaard 2 voor 25 acties of er wordt geadverteerd met een (blijvende) prijsverlaging van een paar euro op een paar titels. Een echte stunt aanbieding met mooie titels of van één of andere mooie box ben ik al maanden niet meer tegen gekomen.
Anderzijds moeten we het ook maar doen met nog maar paar winkels die dvd's verkopen. (Online shops buiten beschouwing gelaten)
Mediamarkt en Saturn - duur, zéér goedkope aanbiedingen betreft vaak slechte titels
FRS - is vrijwel overal weg (momenteel)
Blokker - beperkt aanbod met zelden wijzigend assortiment
V&D - Enige winkel waar ik nog wel eens tegen een mooie aanbieding van een box of titel aanloop voor een mooie prijs, dit verschilt dan wel weer per vestiging dus kwestie van geluk hebben, over algemeen ook niet goedkoop.
En dan ? Zaken als boekenvoordeel, kruidvat en Bart Smit, met een heel klein assortiment.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Volgens mij is het vooral een kwestie van weinig mooie aanbiedingen de laatste tijd. Zelf kijk ik constant rond naar koopjes en ik zou deze ook wel posten hier als is dacht dat ik deze gevonden had. Niet veel te vinden de laatste tijd.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Bij Boekenvoordeel en Bart Smit heb ik altijd nog de beste koopjes.
Bij Bart Smit in de 3 voor 6 zitten titels als Unknown, The Dictator, Colombiana, Conan the Barbarian, Scream 4, Resident Evil 4, Rambo, Robocop.
Zijn toch goede koopjes.
En bij Boekenvoordeel heb je altijd leuke acties met bijvoorbeeld 3 voor 5 of de tweede voor de halve prijs.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Mediamarkt en Saturn - duur, zéér goedkope aanbiedingen betreft vaak slechte titels
Klopt, nooit een leuke aanbieding. Schrik soms echt van de prijzen.
Maar ging de laatste paar jaar al bergafwaarts. Een aantal jaar geleden hadden ze elke week tientallen films voor 2,50 euro liggen. Uiteraard wel DFW of RCV edities, maar toch. Wel vaak een opruiming of mooie ronde prijsjes, maar zijn vaak toch ook net niet titels.
Gaat ook erg bergafwaarts, maar ze hadden de afgelopen weken wel die rode(50%) en gele(33%) stickers met korting. Zo heb ik 1,49 voor een mooie editie van Immortals betaald. Kunnen ze het net zo goed gratis weggeven. Maar het is de laatste paar jaar wel minder geworden.
Eerst hadden ze echt mooie boxen liggen. De Blade Runner 5 disc Ultimate Collector's Edition, Titanic 4 disc Collector's Edition, vijf 2 disc special edition SF films(Riddick, Total Recall, Terminator 2, Serenity en Resident Evil) voor slechts een tientje. Was echt een mooi jaar bij de Blokker toen.
Sindsdien echt weinig meer en een krap assortiment.
Af en toe een leuke box voor een mooie prijs, maar inderdaad is de rest ook niet goedkoop daar.
Boekenvoordeel veel goedkope dvd's, maar is de laatste tijd ook minder. Bart Smit heeft ook vaak 5 voor 5 of 3 voor 6 euro. Eens in het jaar kan je wel wat leuke en goedkope dvd's scoren, maar voor de rest hebben ze niets.
Bol.com heeft verder ook vrij weinig...Het is voornamelijk op zoek naar koopjes op buitenlandse sites. Zoals laatst voor 10 of 11 euro die Alien Quadrilogy Blu-Ray box.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Vreemd want de Mediamarkt en Saturn behoren in Antwerpen precies wel tot de goedkoopste zaken. Als ik iets in de winkel koop is het 9/10 uit één van deze twee. Free Record Shop is sowieso al duurder dan bovengenoemde (en daar kom ik eigenlijk ook nooit meer binnen toen bleek dat de DVDs vaak tweedehands zijn) maar een Blokker bijvoorbeeld heeft bij ons amper nog DVDs. Boekenvoordeel heeft ook al jaren hetzelfde aanbod.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Ik vind de laatste tijd weer wat vaker leuks bij Mediamarkt, maar het verschilt bizar veel per vestiging, Rotterdam Centrum is sinds begin dit jaar wel weer wat leuker. Bij FRS heb ik hele bergen DVD's gekocht de laatste jaren. Vond in de opruimingen echt de leukste dingen voor weinig. Heimat 1, 2 en 3 samen voor 25 euro bijvoorbeeld. En het was altijd zo lekker voorspelbaar wanneer een titel in prijs ging zakken. Als iets waar ik interesse in had bij FRS stond wist ik het bijna altijd zo te timen dat ik de DVD voor ergens tussen de 1 en de 8 euro kocht en niet voor fullprice. Kwestie van geduld. Bart Smit heb ik weleens goede koopjes gehaald, maar dat is al jaren terug. Blokker is heel wisselvallig, maar ook mooie dingen gevonden (boxje met 5 Spike Lee-films voor 9 euro bijvoorbeeld). Ik kan me niet herinneren de laatste 10 jaar iets bij V&D te hebben gevonden. Onzettend duur hier en een bizar slechte voorraad. Ik heb me altijd afgevraagd wie daar de inkopen doet.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
FRS Drachten en Groningen zijn door de jaren heen alleen maar duurder geworden en hadden bovendien een steeds minder boeiend assortiment. Assortiment van Saturn Groningen is zoveel kleiner geworden; toen die winkel een aantal jaren geleden opende heb ik er talloze dvd's gekocht. Hadden destijds ook aparte vakken voor o.a. western en Azië waar echt toffe klassiekers voor relatief lage prijzen lagen. Nu beperken ze zich nog tot de grote releases voor de hoofdprijs. Voor dvd's kom ik er niet meer. Mediamarkt Groningen kan ik niets zinnigs over zeggen, want daar ben ik al een tijd niet meer geweest. Misschien morgen maar eens doen. Bart Smit en Blokker hadden altijd leuke aanbiedingen, maar ook dat is minder geworden - vooral door het assortiment. De aanbiedingen zijn er nog wel, maar het aanbod is een stuk minder boeiend.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Vreemd want de Mediamarkt en Saturn behoren in Antwerpen precies wel tot de goedkoopste zaken. Als ik iets in de winkel koop is het 9/10 uit één van deze twee.
Het zijn wel de meest inconsequente winkels die er zijn. Op de ene plek ligt een film voor bijvoorbeeld 14,95 om vervolgens in een schap verderop voor 20 euro te liggen. Ze prijzen echt nooit af daar, wat er voor zorgt dat films heel lang erg duur(nieuwprijs) zijn. Ze hebben wel zo'n tot 4,99 gedeelte, maar daar ligt nooit wat soeps bij. Nee, hier in Groningen zijn de Mediamarkt en de Saturn(zoals hierboven me al wordt gezegd een superslecht assortiment) echt matig.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Bij de Mediamarkt in Eindhoven is 't ook allemaal veel te duur, een normale dvd kost al gauw zo'n 7 euro of 8 euro terwijl die titels altijd verkrijgbaar waren bij de FRS voor 5 euro.
En dan die bak vol met blu-rays voor 5 euro, allemaal van die troep.
Ook al die dvd's van 5 euro of minder is vaak allemaal troep.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik ga regelmatig bij Used Products in Alphen en soms in Leiden. Het lijken wel videotheken daar
Als dan de meeste Dvd's ook nog eens 1 euro zijn en ook.zo goed als nieuw.De collectie is zeer divers, ook muziek Dvd's en Blu-Ray's voor 3 Euro ongeveer
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Ik ging inderdaad wel vaak naar de Used Products in Leeuwarden toen ik nog in Friesland woonde. Maar op een gegeven moment ben je daar ook wel verzadigd omdat er op de een of andere manier toch vaak dezelfde titels terecht komen. Sommige titels liggen er dan soms ook wel vijf keer. Maar goed, er liggen soms wel leuke (out of print)-dingen. Veel horrortitels heb ik er vandaan (een aantal Argento's, bijvoorbeeld).
Ook maar eens vaker naar die in Groningen gaan. Hoe vaker je er komt, hoe groter de kans dat je de eerste klant bent nadat iemand een aantal leuke titels heeft ingeleverd. Op een gegeven moment leverde ik in Leeuwarden bijvoorbeeld tien titels in en dan mocht ik er vijf halen. Kosten ze nog minder.