• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.970 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Ben ook wel eens bij used Products geweest hier in Den helder, maar ik vond ze te duur. Een toch wel wat oudere film op bluray moet dan minstens 10 euro kosten, vaak heb ik die titel dan nieuw en goedkoper.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Op de ene plek ligt een film voor bijvoorbeeld 14,95 om vervolgens in een schap verderop voor 20 euro te liggen.

Ik had laatst Hellraiser voor €4,95 bij de Mediamarkt gevonden. Voordat ik ging betalen, keek ik nog even in zo'n grote bak met koopjes waar dezelfde titel lag voor €3,95. Scheelt natuurlijk maar een euro, maar ik vond het wel opvallend dat een film daar ligt met twee verschillende prijzen (in hetzelfde filiaal overigens).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nou van die ene euro kan je altijd nog een ontbijtje halen bij de Hema. Of doen jullie dat niet? Ik wel hoor.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dk2008 wrote:

Nou van die ene euro kan je altijd nog een ontbijtje halen bij de Hema. Of doen jullie dat niet? Ik wel hoor.

Ben jij er ook zo een die om 8:59 als eerste onder het rolluik doorschiet als ie half open is? Echt verschrikkelijk, laatst zag ik zelfs een bejaarde met zijn rollator naar voren dringen. Verschrikkelijke mensen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Haha, nee, maar die inhalige mensen heb je hier ook.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Dk2008 wrote:

Nee, ik ga dan op zoek naar een film voor €1,-

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ok, ik moest alleen denken aan een bericht van iemand elders op de site, die schreef dat hij voor een euro een film had gekocht, maar hij had er liever een ijsje voor gekocht.

De used products zijn overigens heel verschillend, de ene vraagt een euro per dvd, de ander 2 euro, weer ander plakken verschillende stickertjes erop. De kringloop is vaak ook niet zo goedkoop. Op rommelmarkten sla ik nog wel eens mijn slag. Vooral ook handig als je laat begonnen ben met aanschaffen van dvd's. Ik loop wekelijks bij Bart Smit en Blokker langs, vaak niks, maar je weet maar nooit.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Als ik drie dvd’s per jaar koop, maakt die euro me niet zoveel uit. Maar ik koop 3 dvd’s per week. Dan scheelt dat op jaarbasis 156 euro. Daar kun je een hoop dvd’s van kopen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Hostel 1-3? Bestel nu bij wehkamp.nl

Hostel 1 t/m 3 voor €6.30, exclusief €1.95 verzendkosten.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

3=2

3voor2 DVD's online via FRS.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Bij de mediamarkt hebben ze leuke aanbiedingen met blurayboxen voor €9,99. Het zijn er maar enkele, waaronder een horrorbox met: Cabin In The Woods, Don't Be Afraid Of The Dark en The Woman In Black en een actiebox (Colombiana, The Mechanix en (ik dacht) Setup). Er ligt ook een box met romantische of comedy, maar vanwege gebrek aan interesse niet de titels onthouden.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Die andere is What To Expect When You're Expecting, Serious Moonlight en The Other Woman.

Ze hadden trouwens ook weer allemaal nieuwe blu-rays voor €5.

Lethal Weapon 1-4, Last Man Standing, The Lost Boys, Interview with the Vampire, Lady in the Water, Kiss Kiss Bang Bang, Ocean's Eleven, Twelve, Thirtheen en nog meer.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Silver Linings Playbook (2012)

bol.com |

Voor 9,99 bij bol.com. Blu-ray of dvd. Wel snel zijn.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

D'r lagen weer een heleboel nieuwe blu-rays bij Mediamarkt voor €5.

In the Name of the Father, The Deer Hunter, Cliffhanger, Three Days of the Condor, Defiance, Next, The Notebook, Cop Out, The Italian Job, Black Rain, Patriot Games en al die metal cases.

Niet die met dat blauwe randje met limited edition maar Death Proof, 9, Biutiful, Public Enemy Number One Part I +2, Season of the Witch, Planet Terror en nog meer.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Als het niet alleen films hoeven te zijn. De webshops van kranten en omroepen hebben vaak ook interessante aanbiedingen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Bij de Blokker diverse zgn. klassiekers in de aanbieding op dvd voor 4,99.

Denk aan o.a. Casablanca en Rebel Without a Cause.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

De blokker aanbieding worden altijd hier gepost, Dick. Het is tenslotte het aanbiedingen topic.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Weer een heleboel nieuwe titels voor €5 op Blu-ray bij Mediamarkt.

Weer allerlei metal cases met dat blauw randje met 'limited edition'.

Bovendien ook nog titels als 21 & Over, Alles Is Familie, Alleen Maar Nette Mensen en nog meer.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

j0enne wrote:

Weer een heleboel nieuwe titels voor €5 op Blu-ray bij Mediamarkt.

Weer allerlei metal cases met dat blauw randje met 'limited edition'.

Bovendien ook nog titels als 21 & Over, Alles Is Familie, Alleen Maar Nette Mensen en nog meer.

Kan hier in de folder niets over vinden hoor..? En op de site ook niet eigenlijk

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Zal wel verschillen per filiaal. Dit was weer in Eindhoven.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Alle Criterion collection dvd's en blu-rays halve prijs bij Barnes & Noble!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Paalhaas wrote:

Alle Criterion collection dvd's en blu-rays halve prijs bij Barnes & Noble!

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Helaas is de actie alweer afgelopen...

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Niet echt een aanbieding maar bij kruidvat een gratis dvd bij twee producten van Dove. O.a. Ted en The Bourne Legacy. Heb zelf de laatste er weten te scoren.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Vind ik wel een aanbieding hoor. Straks maar even langs de Kruidvat

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Hoop voor je dat ze er nog zijn, zal wel snel gaan en actie loopt heel de week al volgens mij. Succes!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Zal wel krapjes worden met Sinterklaas idd.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Had die ook gehaald. Helaas had ik Ted niet lang geleden nog gekocht.

Toen The Bourne Legacy en The Lorax maar gepakt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.